Ben het nu toch met je oneens. Ze heeft echt wel een punt, hoor. Ze voelt zich al vanaf het begin niet serieus genomen en dat is ook gewoon zo. Ze mag daar best eens boos over zijn.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:23 schreef CartWOman het volgende:
Dit is wat mij betreft het gevolg van Lieske's verbale onvermogen.
En nu maar alle schuld bij 'iedereen' leggen.
Het is een klein kind.
Ik heb dat met vrijwel iedereen in het huis.quote:Ze komt bij mij ook enorm oninteressant over... als zij iets begint te vertellen denk ik ook: owjee, laat maar.
Uien, Brood, Pindakaas,Waterquote:Op donderdag 22 september 2005 13:30 schreef nicoleV het volgende:
maar er word niet gewerkt
Heb geen geluid.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:24 schreef flugeltje het volgende:
Het meest trieste is dat het nu niet eens meer gaat over hoe Lieske zichzelf voelt, maar om hoe de anderen daar op reageren...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:29 schreef mr-maxi het volgende:
Chantal over lieske: Het is net een sponsje als ie droog is dan kan ze het niet meer aan!!
jah jah chantal je hebt gelijk![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef Ireth het volgende:
Lieske is gewoon het kleine zusje die af en toe iets mag zeggen maar waar niet naar geluisterd wordt.
Zoals ze nú reageert? Dan had ze er veel eerder over moeten beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:26 schreef Tinkerbell het volgende:
Ben het nu toch met je oneens. Ze heeft echt wel een punt, hoor. Ze voelt zich al vanaf het begin niet serieus genomen en dat is ook gewoon zo. Ze mag daar best eens boos over zijn.
Vind je het gek dat ze het wil laten zitten. I.p.v. dat mensen begrip tonen vallen ze haar juist aan... Je wilt sorry horen op zo'n moment en niet dat je het fout ziet.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ze nú reageert? Dan had ze er veel eerder over moeten beginnen.
En nu maar blijven roepen: "Laat maar zitten!" terwijl ze beloven er beter op te letten...
quote:Op donderdag 22 september 2005 13:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ze het wil laten zitten. I.p.v. dat mensen begrip tonen vallen ze haar juist aan... Je wilt sorry horen op zo'n moment en niet dat je het fout ziet.
Ik wissel qua geluid tussen buiten en binnen, want Chantal is vele malen erger (en oneerlijker) dan Lieske. Maar feit blijft dat ze een punt heeft.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zoals ze nú reageert? Dan had ze er veel eerder over moeten beginnen.
En nu maar blijven roepen: "Laat maar zitten!" terwijl ze beloven er beter op te letten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |