Pourquoi?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:51 schreef ymme het volgende:
Maar heb in overleg met fokcrew een nieuwe acount aangemaakt toen.
= waaromquote:
Nee, die weet ze inmiddels alquote:
Ja, er waren wat misverstanden. Men denkt dat ik mod ben geweest, dus in overleg heb ik een frisse start gemaakt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:57 schreef Dizer het volgende:
Auticia, voor een kloon heb je aardig veel posts
Nee, Ymne is de kloon hierquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:57 schreef Dizer het volgende:
Uuhm.. je hebt een fotoboek, je bent Skaai niet. Waarom had ik altijd het idee dat jij een kloon bent van skaaiquote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:57 schreef Dizer het volgende:
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm.. je hebt een fotoboek, je bent Skaai niet. Waarom had ik altijd het idee dat jij een kloon bent van skaai![]()
![]()
[Buupa-style]quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:58 schreef Auticia het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. Ik vind het wel amusant om te lezen.
sdjfhkjshfkng'oisahg;ouerhbg;uifdgkjngfljghljkghsjl Snap je?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:03 schreef Svensational het volgende:
Ik snap niet meer waar het over gaat.Dizer, waar heb je het over
![]()
???
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
sdjfhkjshfkng'oisahg;ouerhbg;uifdgkjngfljghljkghsjl Snap je?
Whehe, wat een kutsmilie.quote:
Damn, hoe dom kun je zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat Auticia een kloon is van Skaai
quote:Namen dochter Prins van Oranje en Prinses Máxima
Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje heeft hedenochtend om 10.00 uur bij de gemeente Den Haag aangifte gedaan van de geboorte van zijn tweede dochter en haar namen bekend gemaakt. De officiële namen die haar daarbij zijn gegeven, luiden als volgt:
Alexia Juliana Marcela Laurentien.
De verkorte naam in het dagelijks gebruik en de roepnaam in huiselijke kring is Alexia. ()
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Alexia Juliana Marcela Laurentien Prinses der Nederlanden, Prinses van Oranje-Nassau is derde in de lijn van erfopvolging.
RVD, 28.06.2005
Nog steeds.quote:
ja man, dit is geen katertje meer....quote:
En toch he, wat een trut ik die Wytske ook vind, ik vind je icon geweldigquote:
Ze dachten dat ik een kloon van jou wasquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:30 schreef Skaai het volgende:
[..]
En toch he, wat een trut ik die Wytske ook vind, ik vind je icon geweldig!
ShowChat #384: Welkom Alexia Juliana Marcella Laurentien!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ze dachten dat ik een kloon van jou was.
Alleen Dizer hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
Moeten we dat als compliment opvatten?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:30 schreef Auticia het volgende:
[..]
* Skaai tikt alquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:32 schreef PeRi het volgende:
Skaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Je moet even op mn log kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |