Ben bijna klaar (moet alleen morgen 5 minuten goed zien te maken, dus dat wordt improviseren of heeeeel traaaaag praaaattuuuuuuhhhhnnnn)quote:
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.quote:
normaal moet er nu iets staan over tietenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.
Ik had het andere gesloten, dus dan moet ik er ook maar weer een openen he.
Sorry hoor![]()
Of anatomische misvormingenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:01 schreef timbob het volgende:
normaal moet er nu iets staan over tieten
Ik merk het.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:06 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt slecht in TT's verzinnen
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het evenquote:
Ga er maar vast op broeden dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef ymme het volgende:
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het even![]()
Ooit zal ik een goede TT verzinnen![]()
Als je de andere sluit hoef je niet perse de nieuwe te openen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.
Ik had het andere gesloten, dus dan moet ik er ook maar weer een openen he.
Sorry hoor![]()
Zo lief ben ik dan weer welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je de andere sluit hoef je niet perse de nieuwe te openen hoor
Mag wel natuurlijk..
Jij wilt zeker in de OP? Slijmbalquote:
Ik schrokquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zo zeuren menschen![]()
Zo schrik je newbies hier alleen maar af
Hihi, was een grapje hoorquote:
Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi, was een grapje hoor
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepost
Oh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, was een grapje hoor
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepost
Uhm, iets langer dan een jaar geloof ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorZou het wel leuk vinden natuurlijk.
Hoelang (maanden/jaren) bestaat dit topic al dan?
Even doorzetten nogquote:
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies op![]()
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het even![]()
Ooit zal ik een goede TT verzinnen![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zo zeuren menschen![]()
Zo schrik je newbies hier alleen maar af
Ach ja, het boeit me niet zo. Heb niet echt een dergelijke geldingsdrang op dat gebied.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Even doorzetten nog
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies op![]()
Dat lijkt me leuk jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?.
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
Ik zal voor je duimen als ik lig te zonnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dat lijkt me leuk ja
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luck![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
in de gegeven volgordequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.
GOOD LUCKquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk ja
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luck![]()
Zelfkennis is okay.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:06 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt slecht in TT's verzinnen
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef mark_03 het volgende:
Whoei... zat net heel rustig te praten en zat op 11 minuten en 10 seconden
Ik vind het mooi
Dus nog ff kloten morgen met die overheadprojector (ook weer 2 minuten) en dan zal 't wel goedkomen
Welk leuke grapje. vertelquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?
Ik heb 'm aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?
Beter jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik heb 'm aangepast
Ik zeg nu van: "ik heb voor 15 minuten ingestudeerd" en dat zeg ik dan met zo'n smile dat ze wel begrijpen dat het maar 10 minuten gaat duren![]()
Ja, want ik ben ook wel weer zo'n sukkel die die grap gaat vertellen als het morgen ineens gaat stormenquote:
Maar dan was ie wel grappiger geweestquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:33 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, want ik ben ook wel weer zo'n sukkel die die grap gaat vertellen als het morgen ineens gaat stormen(kunnen we 5 minten langer van het mooie weer genieten
)
Dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar dan was ie wel grappiger geweest![]()
Ja, zoek maar weer een reden om te gaan etenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:49 schreef babette21 het volgende:
zo he mag ik ff trots op mezelf zijn: heb gewoon op m'n vrije woensdag de hele afwas weggewerkt
van 'n week...... was door m'n wijnglazen heen...
persoonlijk vind ik dat ik nu wel 'n ijsje heb verdient........
Theequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie zet er dan ook een pot thee als 'ie gaat zonnen?
Oh ja, ik..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
ZO!
een uurtje nakende in de zon liggen doet de mens goed
Denk je wel aan de buren?quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:11 schreef timbob het volgende:
ZO!
een uurtje nakende in de zon liggen doet de mens goed
Denk je.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef timbob het volgende:
onze tuin is inkijkproof
maar die kamer word nooit gebruikt.
hehequote:
Misschien hebben ze inmiddels een uitgebreide video-collectie, 'the best of Tim'quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef timbob het volgende:
hehe
nouja, als hun zo graag willen kijken hoe ik nakende lig, succes voor hun
buurman en buurvrouw zijn beide ergens in de 60 ofzo..
die vinden dat natuulijk wel lekker, zo'n jonge god
Jonge god nog wel, toe maar hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:19 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
nouja, als hun zo graag willen kijken hoe ik nakende lig, succes voor hun
buurman en buurvrouw zijn beide ergens in de 60 ofzo..
die vinden dat natuulijk wel lekker, zo'n jonge god
ha!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:21 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Misschien hebben ze inmiddels een uitgebreide video-collectie, 'the best of Tim'![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef timbob het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ymme!quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
en de TS is ?
En dat isquote:
En jij bentquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je maar bij m'n fotoboek kijken, daar staat genoeg info vind ik zelf![]()
*kijkt,quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je maar bij m'n fotoboek kijken, daar staat genoeg info vind ik zelf![]()
Life in je sig moet volgens mij met een vquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:37 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Life in je sig moet volgens mij met een v![]()
hehequote:So, yeah. There was a lot of that, and we built up empires - we stole countries! That's what you do, that's how you build an empire. We stole countries with the cunning use of flags! Yeah, just sail around the world and stick a flag in.
"I claim India for Britain!"
They go, "You can't claim us, we live here! 500 million of us!"
"Do you have a flag?"
"We don't need a bloody flag! It's our country, you bastards!"
"No flag, no country, you can't have one! That's the rules that I've just made up, and I'm backing it up with this gun that was lent from the National Rifle Association."
That was it, you know?
Voor IDO'ers is LeBeau niet nieuw hoor.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*kijkt,
Oke![]()
Ymme, Lebeau
De lading nieuwe users is weer binnen![]()
Neequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor IDO'ers is LeBeau niet nieuw hoor..
Dan was Arnie toch tien keer beterquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols met Martijn Krabbe..
Nou ja, Idols moet het niet van de presentatie hebben.
Ik wist niet dat ik nog zo geliefd was.quote:
* LeBeau scrollt ook elke keer naar bovenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
TIMBOB!
leer jezelf 's aan dat er onderin ook een MYat zit
hoef je niet de hele tijd naar boven te scrollen
Die zie ik nu pasquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
TIMBOB!
hoe zinloosquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
* LeBeau scrollt ook elke keer naar boven
Mark luister s naar Timquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:18 schreef timbob het volgende:
TIMBOB!
Joh, je bent niet de enige ... ik om 13:00, best een rottijd... had liever 's ochtends om 8:00 gewild met zulk weerquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef LeBeau het volgende:
Waarom wordt het morgen 30 graden? Ik moet midden op de dag (rond 12en) presenteren, en alsof dat nog niet erg genoeg was zit ik daarnaa ook nog eens in een overvolle trein vol met strandgangers.![]()
[..]
Ik wist niet dat ik nog zo geliefd was.Ik ging er gemakshalve maar van uit, maar ik wist het niet zeker.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Voor IDO'ers is LeBeau niet nieuw hoor..
En Ymme is nu al leuk..
Matijn Krabbequote:Op woensdag 22 juni 2005 17:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idols met Martijn Krabbe..
Nou ja, Idols moet het niet van de presentatie hebben.
Je doet een pak aan? Ik ga gewoon in m'n korte (naja, halflange) broek en een shirt.quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Joh, je bent niet de enige ... ik om 13:00, best een rottijd... had liever 's ochtends om 8:00 gewild met zulk weer
Maarja
Lekker in de korte broek naar school en dan doe ik daar m'n pak wel aan, anders is het helemaal niet uit te houden
Dat staat toch niet netjesquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je doet een pak aan? Ik ga gewoon in m'n korte (naja, halflange) broek en een shirt.Een pak aan met 30 graden, ik dacht het niet.
![]()
Naja, dat boeit niet zo. Casual kan ook wel netjes zijn hoor, vind ik. En ik doe een shirt aan met knoopjes, dus dat is al heel wat.quote:
Jij was toch ook Robin-aanhanger?!?quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:22 schreef LeBeau het volgende:
Ik wist niet dat ik nog zo geliefd was.Ik ging er gemakshalve maar van uit, maar ik wist het niet zeker.
quote:
Iddquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Robin
![]()
Z'n zang kon me gestolen worden, maar verder... meow.![]()
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Skaai het volgende:
Ik irriteer me aan de TT.
En ik weet niet waarom![]()
Nee, ... straks word je nog verliefd op mequote:
Ja shit, dat mag niet gebeuren natuurlijkquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nee, ... straks word je nog verliefd op me![]()
Ik zou het niet erg vinden, maar je vriendje wel denk ikquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja shit, dat mag niet gebeuren natuurlijk![]()
Duhquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
Maar nu ik er ook zo over nadenk... met zulk weer in pak... ik ben ook hartstikke gek
*checkt profiel*quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden, maar je vriendje wel denk ik(en mijn vriendinnetje ook)
Maar nu ik er ook zo over nadenk... met zulk weer in pak... ik ben ook hartstikke gek
quote:Op woensdag 22 juni 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee. Ik ga vrijdagmiddag in galajurk naar mijn gesprek![]()
Misschien helpt het
Ik heb een vrouwelijke begeleidster, dus het zal weinig uitmakenquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat voor een gesprek? Is het 's avonds? Denk je eraan dat meer decoleté = meer kans van slagen?![]()
Bij ons ook niemandquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:57 schreef BVO het volgende:
Ik ga nooit in pak. Naar dimploma-uitreiking had ik er ook geen. Terwijl 90% dat wel had.. ik vind dat je iets moderner ook wel netjes kan zijn. Ziet er mooier uit en zit lekkerder.
Dan is een galajurk misschien een beetje overdreven.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb een vrouwelijke begeleidster, dus het zal weinig uitmaken
Het is een gesprek over de eerste versie van mijn scriptie
Ik denk Beevquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:07 schreef BVO het volgende:
Iemand enig idee wie dit is??.
[FINALE] Favoriete BN'er: BEAU of DAPHNE?
Sorry hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:45 schreef Skaai het volgende:
Ik irriteer me aan de TT.
En ik weet niet waarom![]()
Heb een geweldig idee... ik ga in korte broek heen en doe m'n pak in m'n tas ... en dan als het zover is trek ik 'm snel aanquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
*checkt profiel*
Nou ja, als accountant mag je er natuurlijk wel aan wennen om met dit weer een pak aan te hebben. Daar hoef ik gelukkig geen rekening mee te houden.![]()
Vriendin? Vertel alles!quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:36 schreef mark_03 het volgende:
Hihiquote:
Ik weet het niet meer hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi
Had ik toch wel s verteld? 't Is nog steeds dezelfde (maar nog steeds niet officieel enzo)
Inkijk helpt... althans bij mij welquote:Op woensdag 22 juni 2005 17:52 schreef Tania18 het volgende:
Ik krijg ineens een geweldig idee. Ik ga vrijdagmiddag in galajurk naar mijn gesprek![]()
Misschien helpt het
Weet ik veel ... ken d'r al een dikke maand ofzo, heb d'r nog maar een paar keer gezien (komt echt steeds wat tussen enzoquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer hoor
Wrom is het nog niet officieel dan??
Ooooow, wanneer zie je haar dan weer? Jullie kunnen het vrijdag gaan vieren andersquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Weet ik veel ... ken d'r al een dikke maand ofzo, heb d'r nog maar een paar keer gezien (komt echt steeds wat tussen enzo)
Precies,... vrijdag gaan we ff naar het strandquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:52 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooow, wanneer zie je haar dan weer? Jullie kunnen het vrijdag gaan vieren anders
Succes ermee
Josti Stars?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:00 schreef BVO het volgende:
Gelukkig nog ff vrijgezel ik.. Komende zomer doen en laten wat ik wil.
.
Om nog even op Idols terug te komen: Ik droomde vannacht dat ik aan zo'n soort programma meedeed.. Maar ik kon niet zingen.
.
Als Jan Smit ?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Weet niet wat het was, maar ik ging heel erg af..
Terwijl ik me net echt (ja, ik meen het.) op wilde geven voor Idols.
.
Nu luister ik. Karma Hotel.
.
Ik ga die audities doorkomen, geloof me nou maar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als Jan Smit ?
Ik luister nu JOHN LEGEND - ORDINARY PEOPLE
Hihi, doe Martijn de groeten van mequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga die audities doorkomen, geloof me nou maar..
Geen Tooske.quote:
Maar wel Chantalquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen Tooske.. Das wel kut. Naja, als ik maar op tv kom.
.
Nee, geen Tooskequote:Op woensdag 22 juni 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen Tooske.. Das wel kut. Naja, als ik maar op tv kom.
.
Maar die staat waarschijnlijk niet bij die audities.quote:
Vrienden voor het levenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:20 schreef BVO het volgende:
Wat zal ik gaan zingen?? Ik kan geen keuze maken..
Zeg, ik ga serieus mee doen he.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven
Of je doet Shakira![]()
Dat wil ik sowieso niet.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:24 schreef Svensational het volgende:
Maar Beev, dan kun je ook geen IDO-mod worden.
.
Gut wat moet dat worden als jullie wél wat hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:54 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Precies,... vrijdag gaan we ff naar het strandAlthans... dat staat i.e.g. op de planning. Ze zou zondag ook met ons meegaan (maar toen kon ze niet), maandag zou ik met d'r meegaan (maar toen kon ik niet) en gister kon ze niet mee zwemmen
![]()
Druk druk druk ... carrieremensen he![]()
Wilde je je echt opgeven? Dan laat je je toch niet weerhouden door een stomme droom..?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Weet niet wat het was, maar ik ging heel erg af..
Terwijl ik me net echt (ja, ik meen het.) op wilde geven voor Idols.
.
Nu luister ik. Karma Hotel.
.
Oh ik lees nu pas dat je het nog gaat doen ookquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
Wilde je je echt opgeven? Dan laat je je toch niet weerhouden door een stomme droom..?
Niet posten? Why?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat wil ik sowieso niet.
Posten mag ik dan ook niet he?!.
Als Idols-finalist (ja, ik zet hoog inquote:
Zijn daar diploma's voor?quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:32 schreef Skaai het volgende:
Rukdiploma?
Wat suf... Maar finalist duurt nog wel even dus tot die tijd (quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Als Idols-finalist (ja, ik zet hoog in!) mag je niet de publiciteit in treden door middel van interviews enzo. Marlies (of Irma
) lurkte hier vorig jaar ook, maar mocht zich ook niet reggen.
.
Als ik me niet vergis mis je daar ook iets voor.quote:
Ja, dat vraag ik me dus ook al een tijd afquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gut wat moet dat worden als jullie wél wat hebbenMaar vertel zaterdag dan maar hoe het was enzo
![]()
[..]
Waarschijnlijk heb je nog tijd zat om dat te bedenkenquote:Op woensdag 22 juni 2005 19:42 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me dus ook al een tijd af
Moet je eens proberenquote:
quote:http://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/Svensational_missbliss.jpg
quote:
Van mij mag je em gebruiken, weet alleen niet of Y. hem eraf haalt. Zou hem voor de zekerheid even oplsaanquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
![]()
Die link mag ik toch gewoon gebruiken? Of haalt Yeahinho hem eraf?
Oh jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:17 schreef LeBeau het volgende:
Die link in je signature is een beetje out of date, Sven.
Donequote:Op woensdag 22 juni 2005 20:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh jaIk zal 'm even aanpassen.
Die ruikt niet zó lekkerquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's je bovenlip.
Wat heeft hij dan gedaan dat z'n bovenlip naar vrouwlijke newbies ruikt?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Da's je bovenlip.
Hahaha, euh, Bupa, vertel eens!quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:22 schreef LeBeau het volgende:
Wat heeft hij dan gedaan dat z'n bovenlip naar vrouwlijke newbies ruikt?
Hoiquote:Op woensdag 22 juni 2005 21:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik.....ik....ik ruik vrouwelijke newbies
*ruikt*quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*ruikt*
*snuffelt*
Bweh, jij bent niet nieuw!!
Is dit een hind?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is weer druk in #sho.
Ben jij dan écht een newbiequote:Op woensdag 22 juni 2005 21:53 schreef MissWave het volgende:
HUH?
Hint schrijf je met een t hoor, Butapih..
Alleen in de Bupa-winkel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waar kan je een pakje MissBliss trouwens kopen ?![]()
Ruik je dat niet ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij dan écht een newbie![]()
OhOh
Je zou het bijna denken.
En je schrijft mijn naam ook verkeerd.
Nu weet ik het zekerJij bént een newbie.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:09 schreef Bupatih het volgende:
Wat is zij stom zeg.
Ja? Ik hoop dat jij van de Titanic flikkertquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
'My heart doesn't go on for you, Bjoepatieh!'
Ik heb haar een keer gezien bij Oprah (quote:
Ik kende die al.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Laatste Celinedingetje. En echt. Klikken! Dit is hilarisch. Je lacht je dood..
quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Shit, ik had juist gehoopt dat jullie wel Frans kendenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik kan geen Frans, Tanja, wat staat daar?
Waarom lukt het mij nooit om te kopiëren van IRCquote:
Je moet je muis ingedrukt houden en dan heel snel op ctrl v rammen en dan loslaten en dan is het gekopieerd.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:28 schreef Svensational het volgende:
Waarom lukt het mij nooit om te kopiëren van IRC?
OMGquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
Heb je me een keer voor jezelf alleenquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
't is weer druk, in #sho.
Hihi, en Beev was ineens wegquote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
Het is dat ik niet op vrouwen val, maar anders was ik zeker voor deze vrouw gevallenquote:Op woensdag 22 juni 2005 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]René Angelil is aan de crack! Hij zei, terwijl hij zich excuseerde voor de vele windjes die hij liet:
"Sinds enkele maanden hoop ik dat Celine zich van een brug in Los Angeles gooit".
Na 270 vreetbuien waagt Celine zich niet meer en public.
Een malle pannenkoek met smetvrees werd de lelijke en eveneens irritante zangeres teveel. Problemen voor Celine: Ze kreeg een kwak sperma in haar neus, waardoor ze nu van temperatuur verwisselt.
Rene verklaart:
"Ik dacht altijd al aan seks met minderjarige duiven, maar dat is ook zo extreem zinloos. Ik heb ook eens aan gedacht om een stok te verplaatsen. En nu is die lelijke Celine bang om en public te verschijnen.
Het is niet eerlijk om te zeggen, maar het liefst zie ik haar van de Titanic flikkeren zodat ik er vandoor kan gaan met Lara Fabian"
Het is half 11. Dan moet je al aangekleed en al zijnquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:20 schreef timbob het volgende:
zo!
anders gaat je buurman ff de dakkapel doorzagen als je probeert te slapen
Ja, maar.. maar...quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Heb je me een keer voor jezelf alleen
ja maar hij begon al om 8 uur ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Het is half 11. Dan moet je al aangekleed en al zijn![]()
Slapenmet dit weer
![]()
Nederland elftal onder de 20 heeft gewonnenquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, maar.. maar.... Ik wilde voetbal kijken!
!
quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
En ook een gif van ruim 1 mb. Kan je beter als link plaatsen
gratis kaartje bij de superdeboer?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:33 schreef Skaai het volgende:
Duurde effe voordat het filmpje soepel liep
Ohja, het is warm.
En ik ga straks naar Madagascar!
Die zijn van de AH, niet van de SdB, heb zelf ook zo'n kaartje.quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:43 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij wel (vriendin neemt zo'n '2e kaartje gratis' kaartje mee)
Maar we delen de prijs hoor
Huh? Waarom reageer je zo overdreven blij op mij?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Huh? Waarom reageer je zo overdreven blij op mij?
Oh ok, ik werd een beetje bang van jequote:Op donderdag 23 juni 2005 12:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel...
Ik verveel me gewoon
Je hoeft toch niet bang voor mij te zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh ok, ik werd een beetje bang van je
Nee maar doorquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet bang voor mij te zijn?![]()
dacht ik dat ik iets raars gedaan hadquote:
Ja, je hebt mij verblijd met je komstquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee maar door
[..]
dacht ik dat ik iets raars gedaan had![]()
quote:
Minder benauwd dan in Nederland?quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Maar het schijnt daar altijd anders warm te zijn.
Ja overal en continu warm zegmaarquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Klopt, de luchtvochtigheid is daar veel hoger dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:33 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo gek op heel veel warmte en zon.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lekker toch
Mag van mij zo blijven
Ik verbrandt nooitquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou ik ben niet zo gek op heel veel warmte en zon.
Zon des te minder, omdat ik best snel verbrand.
Heb me die 6 dagen verscholen in de schaduw, pas de laatste dag ben ik verbrand. Ik kon het mijn moeder niet aandoen om thuis te komen zonder kleurtje.
Nou ik wou gewoon ergens naartoe waar ik lekker kon relaxen en ontspannen, en waar ik nog nooit was geweest. De warmte was best te doen, en als ik me onder de bomen verschans overleef ik het ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2005 12:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik verbrandt nooiten je kan je toch gewoon goede zonnebrandcreme gebruiken
Als je niet zo gek op warmte en zon bent, dan vraag ik me af waarom je naar Turkije gaat
Greatquote:
Jij werkt?quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Great
Morgen tentamen, dan een paar uur niksen op school en dan werken
Sporadischquote:
Ah, die moet ik ook nog opsturen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
Morgenavond lekker studenten bellen en ze lastigvallen waarom ze het inschrijfformulier nog niet hebben ingestuurdNog best leuk werk ook
![]()
Ja bellen is leuk! Ik bel ook op werkquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
Morgenavond lekker studenten bellen en ze lastigvallen waarom ze het inschrijfformulier nog niet hebben ingestuurdNog best leuk werk ook
![]()
quote:
Rustig maarquote:
Ik zei toch niets??quote:
Van half twaalf tot half drie jaquote:Oh nee...voor jou is dat niet leuk
Tentamens enzo
Jij gaat toch niet naar Inholland? Dan bel ik je niet dusquote:
Welk inschrijfformulier??quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sporadisch
![]()
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellenquote:Op donderdag 23 juni 2005 13:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja bellen is leuk! Ik bel ook op werk![]()
![]()
Bij mij is de zaak wat anders, iIk moet mensen dingen verkopen...Het is best leuk soms, maar ik word ook wel es uitgescholden. Dat zijn voor mij altijd de leukste gevallen,quote:Op donderdag 23 juni 2005 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is echt zó simpel, een beetje zitten en bellen
Daar ben ik echt goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |