Ben bijna klaar (moet alleen morgen 5 minuten goed zien te maken, dus dat wordt improviseren of heeeeel traaaaag praaaattuuuuuuhhhhnnnn)quote:
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.quote:
normaal moet er nu iets staan over tietenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.
Ik had het andere gesloten, dus dan moet ik er ook maar weer een openen he.
Sorry hoor![]()
Of anatomische misvormingenquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:01 schreef timbob het volgende:
normaal moet er nu iets staan over tieten
Ik merk het.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:06 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt slecht in TT's verzinnen
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het evenquote:
Ga er maar vast op broeden dan.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef ymme het volgende:
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het even![]()
Ooit zal ik een goede TT verzinnen![]()
Als je de andere sluit hoef je niet perse de nieuwe te openen hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:00 schreef ymme het volgende:
[..]
Sorry, ik loop pas in dit topic, en ik wist zo snel niet wat ik daarmee moest doen.
Ik had het andere gesloten, dus dan moet ik er ook maar weer een openen he.
Sorry hoor![]()
Zo lief ben ik dan weer welquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je de andere sluit hoef je niet perse de nieuwe te openen hoor
Mag wel natuurlijk..
Jij wilt zeker in de OP? Slijmbalquote:
Ik schrokquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zo zeuren menschen![]()
Zo schrik je newbies hier alleen maar af
Hihi, was een grapje hoorquote:
Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hihi, was een grapje hoor
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepost
Oh.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Hihi, was een grapje hoor
Maar dat gebeurt vanzelf wel als je hier een tijdje meepost
Uhm, iets langer dan een jaar geloof ik..quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:17 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh, dat hoeft voor mij niet perse hoorZou het wel leuk vinden natuurlijk.
Hoelang (maanden/jaren) bestaat dit topic al dan?
Even doorzetten nogquote:
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies op![]()
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja he hallo, ik heb dit topic gisteren pas ondekt mag het even![]()
Ooit zal ik een goede TT verzinnen![]()
Dat is ook de bedoelingquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:15 schreef Duiveltja het volgende:
Niet zo zeuren menschen![]()
Zo schrik je newbies hier alleen maar af
Ach ja, het boeit me niet zo. Heb niet echt een dergelijke geldingsdrang op dat gebied.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:19 schreef MissBliss het volgende:
Even doorzetten nog
Maar dan moeten er ook weer mensen uit en dat levert altijd heftige discussies op![]()
Dat lijkt me leuk jaquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zullen we weer een discussie starten als Bupa, BVO en Sven samen online zijn?.
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
Ik zal voor je duimen als ik lig te zonnen.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
Dat lijkt me leuk ja
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luck![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zolang de volgende letters en cijfers in de gegeven volgorde er maar inzitten M A R K _ 0 3
in de gegeven volgordequote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
ShowChat #373. 30 vrouwen raken slaags met_elkaar.
GOOD LUCKquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk ja
En nu ga ik richting mn tentamen, so wish me luck![]()
Zelfkennis is okay.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:06 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt slecht in TT's verzinnen
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:26 schreef mark_03 het volgende:
Whoei... zat net heel rustig te praten en zat op 11 minuten en 10 seconden
Ik vind het mooi
Dus nog ff kloten morgen met die overheadprojector (ook weer 2 minuten) en dan zal 't wel goedkomen
Welk leuke grapje. vertelquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?
Ik heb 'm aangepastquote:Op woensdag 22 juni 2005 15:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb je het 'leuke grapje' erin of eruit gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |