altijd hetzelfde liedje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
ja zeg, waar blijven die Daddy Cool-torso's....????? heb nu lang genoeg gewacht....
Beweer ik van niet danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Neuh hoor Sven.Ik had er eerder een met Skaai en Ties tegelijk geloof ik.
voor nu wel ja........quote:
Jaja.... dream onquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor nu wel ja........
máár...... ik weet 2 dingen heel zeker:
1. Isa komt terug, binnen nu en 3 jaar
2. dan blijkt dat ze 'n item is met Suzanne
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
Tom schatje, mail je adres en geb datum eens naar madhoe [at] aliasweb.nl
Nah, die blauwe zijn ook niet echt mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
Die blauwe zijn leuker... deze vallen nauwelijks op.
Ik ben morgenavond weg, dus dan kunnen we elkaar afwisselen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ik kan wel pas morgenavond proberen, want nu staat dat ding stil en morgen ben ik de hele dag weg. Maar je moet het zelf ook gewoon blijven proberen en dan doe ik wel met je mee 's avonds
Had ik al gezegd dat ik daar een foto van wil zienquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:33 schreef MissBliss het volgende:
Had ik al gezegd dat ik morgen mnDaddy Cool-shirt
aantrek?
Doe jij hem eens aan en post eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:35 schreef PeRi het volgende:
Ik ben verliefd op het Daddy Cool shirt wat ik hier heb liggen. Ik ben bang dat als FF hem aantrekt ik de hele dag aan hem ga hangen.
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hang je nu dan niet al de hele dag aan 'm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |