Er valt niks te stemmenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:45 schreef PeRi het volgende:
Ik stem voor deze!
Ik vind dat je in het geval van een duidelijk kwaliteitsverschil wel van die regel af mag wijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er valt niks te stemmen
De eerste, mits niet te vroeg geopend, gaat voor.
Deze dus.
Tof hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:45 schreef Bupatih het volgende:
Wat zijn dat voor rare balken?
Daar heb je ook een punt.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind dat je in het geval van een duidelijk kwaliteitsverschil wel van die regel af mag wijken..
Maar das hier niet het geval..
Kloptquote:
Dat weet ik nuquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik hou wel van je Airelle. Dat weet je toch
Kijk, en dat kan me dus niks schelenquote:
Je vroeg toch of die tof wasquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, en dat kan me dus niks schelen
Ik zie anders nergens een vraagteken.quote:
altijd hetzelfde liedje...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
ja zeg, waar blijven die Daddy Cool-torso's....????? heb nu lang genoeg gewacht....
Beweer ik van niet danquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:55 schreef PeRi het volgende:
Neuh hoor Sven.Ik had er eerder een met Skaai en Ties tegelijk geloof ik.
voor nu wel ja........quote:
Jaja.... dream onquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
voor nu wel ja........
máár...... ik weet 2 dingen heel zeker:
1. Isa komt terug, binnen nu en 3 jaar
2. dan blijkt dat ze 'n item is met Suzanne
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef PeRi het volgende:
Tom schatje, mail je adres en geb datum eens naar madhoe [at] aliasweb.nl
Nah, die blauwe zijn ook niet echt mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
Die blauwe zijn leuker... deze vallen nauwelijks op.
Ik ben morgenavond weg, dus dan kunnen we elkaar afwisselen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ik kan wel pas morgenavond proberen, want nu staat dat ding stil en morgen ben ik de hele dag weg. Maar je moet het zelf ook gewoon blijven proberen en dan doe ik wel met je mee 's avonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |