ik denk het ook niet, niet hoe het nu gaat...Tis echt gewoon drama. Persoonlijk vindt ik dit het slechste seizoen tot nu toe. IK ben benieuwd naar vanavond wat de warrior princes en Ron ons gaan brengen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef BVO het volgende:
Ik denk niet dat Tien! zijn handen brandt aan ONM.
Mocht Talpa/Tien plannen hebben om een soap aan het uitzendschema toe te voegen dan is ONM de meest veilige optie. Een nieuwe soap opstarten is te duur en te riskant (zie HGH). GTST en RTL4 zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. ONM is momenteel geen kijkcijferkanon, maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding en het feit dat ze ondanks dat toch nog altijd tussen de 600 en 700 duizend kijkers hebben, zou de aankoop van ONM bepaald geen slechte deal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk het ook niet, niet hoe het nu gaat...Tis echt gewoon drama. Persoonlijk vindt ik dit het slechste seizoen tot nu toe. IK ben benieuwd naar vanavond wat de warrior princes en Ron ons gaan brengen.
quote:ONM kapt ermee!
De acteurs van ONM zijn in paniek. De spelers van de tweede soap van ons land hebben gisteren te horen gekregen dat de zender Yorin nog steeds niet weet of ze in het nieuwe seizoen met de soap doorgaat.
Eén van de toppers van de serie die, omdat alle acteurs zwijgplicht opgelegd hebben gekregen, niet met zijn naam in de krant wil: "We zijn allemaal op zoek naar ander werk. Het is een echte ramp. En dat terwijl de kijkcijfers en het marktaandeel zijn gestegen. Wat een vreselijke manier om de zomerstop in te gaan! Volgende week vrijdag lijkt de dag waarop wij definitief afscheid van elkaar moeten nemen."
Volgens de sterspeler geloven de acteurs onderhand niet meer in een goede afloop. "Achter de schermen is gewoon ook een soap uitgebroken. Mensen vrezen voor hun toekomst. Het is net zo'n drama als bij ieder ander bedrijf waar banen op de tocht staan. Sommigen kunnen van alle emoties nauwelijks meer spelen."
De gesprekken tussen de acteurs en Yorin zijn nog steeds gaande.
quote:ONM verhuist naar SBS6
De dagelijkse soap van Yorin maakt een doorstart op een andere zender.
Onderweg naar Morgen maakt het seizoen wel gewoon af bij Yorin. Maar na de zomerstop wordt een nieuw begin gemaakt op SBS6. Het is opmerkelijk dat de zender nu een soap van een concurrent overneemt, terwijl SBS zelf de soap Goudkust enkele jaren geleden heeft stopgezet omdat de zender niet geloofde in een dagelijkse soap. Met ingang van september is Onderweg naar Morgen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zien bij SBS. Wat Yorin in de vooravond op de buis gaat brengen, wordt binnenkort bepaald. Woordvoerder Erik Dekker van SBS wil in dit stadium "geen commentaar" geven.
VETO!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Noordee FM meldt:
ONM verhuist naar SBS6
Onderweg naar Morgen maakt het seizoen wel gewoon af bij Yorin. Maar na de zomerstop wordt een nieuw begin gemaakt op SBS6. Het is opmerkelijk dat de zender nu een soap van een concurrent overneemt, terwijl SBS zelf de soap Goudkust enkele jaren geleden heeft stopgezet omdat de zender niet geloofde in een dagelijkse soap. Met ingang van september is Onderweg naar Morgen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zien bij SBS. Wat Yorin in de vooravond op de buis gaat brengen, wordt binnenkort bepaald. Woordvoerder Erik Dekker van SBS wil in dit stadium "geen commentaar" geven.
ik las hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
ONM gaat door op SBS 6, meldt Noordzee FM.
VETO!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Noordee FM meldt:
ONM verhuist naar SBS6
Staat al in de submit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:40 schreef Ole het volgende:
he sjips...
moet ik mijn FP nieuws wijzigen..
oeps Iwan, wat nu:)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
ONM gaat door op SBS 6, meldt Noordzee FM.
Helaas, de ene "kwaliteitszender" neemt het van de andere overquote:Volgens Noordzee FM is de kans echter groot dat de soap volgend jaar te zien is op SBS.
Bespaart mij toch 25 tapes per jaar......quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef haagse_elfje het volgende:
het einde van ONM is nu dus echt in zicht
Gaan zij dan zeggen dat ze ook niets weten te zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard meer nieuws over het voortbestaan van ONM.
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?quote:
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?
Je misgunt iemand anders z'n plezier??
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.
Nu is het meer posten om te laten zien wat voor stoere jongen jij bent dat je er niet naar kijkt.
ik kijk zelf wel ONM, ik moet wel heel eerlijk toegeven dat seizoen qua kwaliteit echt onder nul zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
Is het al geweest bij RTL Boulevard?
Mja die Verlinden is echt 'n expert, dat bleek wel.... 14 jaar m'n reet.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:11 schreef Svensational het volgende:
AVRO? Was toch alleen TROS/Veronica?
3 januari '92 dacht ik?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mja die Verlinden is echt 'n expert, dat bleek wel.... 14 jaar m'n reet.....
dunnoquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
Maar vorig jaar was toch iets met 12 jaar ONM ofzo
ik snap je niet, jij keek het niet eens...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef Orginial het volgende:
Ik ga het missen, hoe vaag. Dat kan toch gewoon niet? Een soap? Er moeten er meerdere zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef Svensational het volgende:
Maar vorig jaar was toch iets met 12 jaar ONM ofzo
Nou, ik keek wel maar ben niet echt fan ofzo. Maar ken wel alle verhaallijnen, spelers enzo.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik snap je niet, jij keek het niet eens...
bron?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef Orginial het volgende:
ONM gaat van de buis af, en de spelers hebben vandaag hun ontslag gekregen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef Orginial het volgende:
We kunnen nog twee maanden genieten.Ik ga vanaf nu weer kijken, als dit echt het einde is wil ik het wel weer gaan volgen om de laatste stukjes ONM te zien.
Geen Trek en ONM meer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
toch is het wel klote
al mijn series gaan weg
verkeerd gedacht...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:16 schreef Svensational het volgende:
3 januari '92 dacht ik?
oh ja?!? en dat is reden voor kattigheid?!? of erger nog: tranen?!? raar mannetje ben je toch....quote:mja is Wups woord![]()
idd jij weet waar ik het over heb, binnenkort is ook het seizoen van L&O SVU afgelopen.....quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:22 schreef Orginial het volgende:
We kunnen nog twee maanden genieten.Ik ga vanaf nu weer kijken, als dit echt het einde is wil ik het wel weer gaan volgen om de laatste stukjes ONM te zien.
Ja, die Marjolijn was inderdaad erg lekker. En Gina en Lotus en Lotje en Nikkie en Petra en Kristina.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:19 schreef haagse_elfje het volgende:
in iedere geval het is klote.....ook al was het bagger, kijken deed ik het toch...
Kwalbert Verlinke IS vaag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:29 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat deed Albert trouwens een beetje vaag over een clausule met Talpa!?![]()
Ik boycot Yorin vanaf 1 juli!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
GVD! Wat een snikkels bij Yorin! Zijn 600.000 kijkers per avond niet genoeg? Of is de serie te duur en moet er kutonzin a la "The Pigfarm", "Big Boring Brother", "Mij Vieze Vette Bazige Verloofde" of "Patty Is Pisse" voor in de plaats komen?
Dat is niet zo lastig, want dan komt er niets leuks meer op. Zo coybot ik al jaren RTL5. Is ook geen kut op te zien. Hopenlijk heeft SBS6 de helderheid van geest om ONM te continueren.quote:
memories..... sweet sweet memories...... *zucht*quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe kutten we in de toekomst hier de topics vol?
Na de voorlaatste.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:46 schreef babette21 het volgende:
wanneer zou de laatste uitzending zijn?!
Vrijdag 1 juli schijnt de laatste uitzending te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:46 schreef babette21 het volgende:
wanneer zou de laatste uitzending zijn?!
Gelukkig hebben we nog de caps van Wup.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:46 schreef babette21 het volgende:
memories..... sweet sweet memories...... *zucht*
Phew! Dan hebben we nog dik twee maanden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Vrijdag 1 juli schijnt de laatste uitzending te zijn.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:23 schreef babette21 het volgende:
oh ja?!? en dat is reden voor kattigheid?!? of erger nog: tranen?!? raar mannetje ben je toch....
ai wat zou ik daar graag het script voor schrijven...quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Vrijdag 1 juli schijnt de laatste uitzending te zijn.
en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig hebben we nog de caps van Wup.
VerklaarT, jij Carlo!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooooh..... ja, dat verklaard 'n hoop.....niks gezegd
Ik ga de laatste aflevering dan toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai wat zou ik daar graag het script voor schrijven...
alle badguys uit 11,5 jaar ONM... wraakplannetjes.... bommen..... dok de lucht in, AZB de lucht in
een vooral: fucking Waalberg de lucht in.....
en Iris de lucht in, en Sanne de lucht in, en Renée de lucht in, en Joost de lucht in, en Hugo de lucht in.... en..... en....
![]()
Soaps komen, soaps gaan, maar W_I_V zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....
ja joh, die ook, kan mij 't allemaal schelen.... wég ermee....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh, Betje, je vergeet: OUDE KNARRETJE JOYCE in die Luft sprengen!
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...quote:
Dag dag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...
en rampscenario's bedenken is best leuk.....
maar nu is het weekend, de rosé wacht enzo....... tot maandag
bedenken jullie maar vast een leuk tv-alternatiefje ipv onm, want da's wel essentieel enzo.... fok-wise...
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.quote:
Ik moet aan die dyslecticus duidelijk laten zien waar de fout zat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.
En dat een paar weken langquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ik stel voor om na de laatste aflevering een extra speciale aflevering te maken met 3 uur lang alle hoogetpunten uit alle seizoenen. Dat is men de fans toch wel verschuldigd.
Bob op stal? Bob achter het stuur, bedoel je!?quote:
1 t/m 5 is voldoende. Meer kan ik niet betalen en de laatste 6, incl. het lopende, heb ik op band.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 1-9 dan.
Zullen jij en ik die taak op ons gaan nemen? Jij met de caps, ik met de lulverhalen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
doen ze op fok aan nazorg?
Ja, en dan knalt haar kop door de aneurisme uiteen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Komt Aafke nog terug voor de slotaflevering?
Frank komt eindelijk uit z'n coma, waarin hij terecht kwam door z'n val in aflevering 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Komt Aafke nog terug voor de slotaflevering?
Je stelt me teleur Babettequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja joh, die ook, kan mij 't allemaal schelen.... wég ermee....
én, niet te vergeten, natuurlijk alle doden terug.... [om de rest te ontvangen bij de hemelpoort ofzo]
en vóór die bomaanslagen dan alle geëmigreerden, zodat die ook mee de lucht in kunnen...
ik voel 'n thema: onm uit de lucht, de onm'ers erin.... [ofzo]
kan best leuk worden
The Return Of The Living Dead?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Frank komt eindelijk uit z'n coma, waarin hij terecht kwam door z'n val in aflevering 1.
Wie weet krijgt tie wel hulp....quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
The Return Of The Living Dead?
Moet Frank zich eerst nog uitgraven?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh, Betje, je vergeet: OUDE KNARRETJE JOYCE in die Luft sprengen!
Van Rala, de nuchtere zus van Ellen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wie weet krijgt tie wel hulp....
Er uit met die ouwe mik! Of wil je een Joyce/Duuk-scène ooit nog eens meemaken?quote:
quote:Het doek is gevallen voor ONM!
Yorin bedankt Endemol en alle medewerkers van 'ONM' middels een persbericht oor hun vele jaren van inzet voor het programma en ook voor de bijdrage die het programma heeft geleverd aan de prestatie van het station.
Vanmiddag werd bekend dat ONM in het volgende televisie- seizoen niet terug meer zal keren op Yorin. "De program- mering van Yorin van het komende televisieseizoen wordt toegesneden op de nieuwe situatie in de televisiemarkt", aldus een woordvoerder van Yorin vanavond. "In die programmering is geen plaats meer voor 'ONM' in de vooravond."
Op vrijdag 1 juli aanstaande wordt de 2315e en tevens laatste aflevering van de dagelijkse soap op Yorin uitgezonden. Maandag 3 juni 1994 ging 'ONM' als 'Onderweg naar Morgen' van start bij de TROS en het publieke Veronica. Het programma werd vervolgens nog uitgezonden door het commerciële Veronica en als laatste door Yorin, waar het programma momenteel nog te zien is.
ONM komt niet terug op SBS6 of een andere zender, de stekker wordt er nu definitief uitgetrokken.
Bron: Mediakrant
Ten eerste: Jan Smit is lief en leuk!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van Rala, de nuchtere zus van Ellen?
Btw.: de ouwe knolamaniet die zich advocaat noemt moet er voor de cliff al uit. Die mag samen met Jan Smit op toernee. Krijgt hij ook zijn verdiende straf.
quote:Het doek is gevallen voor ONM!
Yorin bedankt Endemol en alle medewerkers van 'ONM' middels een persbericht oor hun vele jaren van inzet voor het programma en ook voor de bijdrage die het programma heeft geleverd aan de prestatie van het station.
Vanmiddag werd bekend dat ONM in het volgende televisie- seizoen niet terug meer zal keren op Yorin. "De program- mering van Yorin van het komende televisieseizoen wordt toegesneden op de nieuwe situatie in de televisiemarkt", aldus een woordvoerder van Yorin vanavond. "In die programmering is geen plaats meer voor 'ONM' in de vooravond."
Op vrijdag 1 juli aanstaande wordt de 2315e en tevens laatste aflevering van de dagelijkse soap op Yorin uitgezonden. Maandag 3 juni 1994 ging 'ONM' als 'Onderweg naar Morgen' van start bij de TROS en het publieke Veronica. Het programma werd vervolgens nog uitgezonden door het commerciële Veronica en als laatste door Yorin, waar het programma momenteel nog te zien is.
ONM komt niet terug op SBS6 of een andere zender, de stekker wordt er nu definitief uitgetrokken.
We zien toch geen scène's meer van onmquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er uit met die ouwe mik! Of wil je een Joyce/Duuk-scène ooit nog eens meemaken?
Iris is een HHH, dus mag die blijven, maar die rukkers van SBS willen ONM dus ook niet overnemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ten eerste: Jan Smit is lief en leuk!!
Ten tweede: Laten ze i.p.v. de liefste advocate maar de slet van een Iris eruit sodemieteren!
Tja, het zat eraan te komen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is een HHH, dus mag die blijven, maar die rukkers van SBS willen ONM dus ook niet overnemen.
Kom maar ff langs.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Tja, het zat eraan te komen....
En nu ga ik troost zoeken!![]()
Een leven zonder onm is ondenkbaar...
Maandag 3 januari 1994.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
Het doek is gevallen voor ONM!
Trees is niet de enigequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kom maar ff langs.....
Trees is eenzaam.
Btw.: straks Tanja Jess in Vermist.
Zoals in elke afleveringquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Obertje en blind neukertje van Ariel (Thomas) is volgende week in Grijphaar & Gierig!
Kijk! Dat is nou, samen met Star Trek, een kutserie die gelijk van de buis mag. Kan ONM terug!quote:
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
![]()
![]()
OMG eerst de geruchten over Star Trek en nu ONM![]()
![]()
dit is niet leuk meer...
Maar goed het is gewoon klote....ja wat kan je nog meer zeggen he...
thank god dat ik van star trek wel alle dvd's hebmaar ONM
![]()
Zal ik ff een ddosje uitvoeren?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!![]()
Mooi, want die kul is geen 50 eurocent waard.quote:De aanschaf van Star Trek dvd's heb ik nog ff uitgesteld
Een ddosjequote:
Ik ben dan wel geen paus, maar mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zal ik ff een ddosje uitvoeren?
Endemol ligt al plat! Check de teletekst maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben dan wel geen paus, maar mijn zegen heb je.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!![]()
De aanschaf van Star Trek dvd's heb ik nog ff uitgesteld, want ze zijn nog vrij prijzig... zeker als je alle series wilt hebben. De hoofdschrijver van het laatste seizoen van Enterprise heeft trouwens al een idee voor een nieuwe Trek serie, maar hij wacht nog even met het pitchen ervan. Hij gaat in de tussentijd het vijfde seizoen van 24 produceren.
Dit soort verhaaltjes worden meestal geschreven door mensen die er de ballen verstand van hebben. Op veel sites wordt ook beweerd dat 'Onderweg Naar Morgen' gestart is op 3 juni 1994.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:14 schreef Orginial het volgende:
BN de Stem: ONM stopt voorgoed en de laatste aflevering wordt uitgezonden op 1 Juli. In ONM spelen onder andere Frits Jansma, Pauline van Rhenen en Pamela Teves.
Je kunt wel horen dat jij ONM dit seizoen niet gevolgd hebt. De verhaallijnen zaten dit seizoen in de 10e versnelling. Waar GTST verhaallijnen oprekt tot een jaar (of langer), daar doet ONM het in een paar weken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:19 schreef DeKeuv het volgende:
Nouja ik ben er nieuw rouwig om... als je 10 afleveringen mist dan weet je nog precies wat er aan de hand is, en hetzelfde voor ATWT en die zooi
Aangezien de topicvraag beantwoord is kan er net zo goed een slotje op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Deze gaan we mergen met ONM #128: Circus Van Walsum
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt wel horen dat jij ONM dit seizoen niet gevolgd hebt. De verhaallijnen zaten dit seizoen in de 10e versnelling. Waar GTST verhaallijnen oprekt tot een jaar (of langer), daar doet ONM het in een paar weken.
Misschien is JP wel van koninklijken bloede.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien is het zo een typisch geval als Daniël in GTST dat zijn voornaam ook zijn achternaam is.
Hopelijk laten ze de afloop van de cliffhanger ook nog zien.... of ze sluiten af met een olifant die het verhaaltje uitblaast.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:22 schreef Orginial het volgende:
Maar dat van het circus is al opgenomen, zouden ze een nieuwe slot-aflevering gaan opnemen? Zo`n happy end?
jaaaaaaaaaaaaaaaa Victor moet terug voor de laatste aflv......quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk komt Victor nog terug voor de slotaflevering. Anders blijft dat altijd een mysterie natuurlijk
Alleen Jensen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
De Farm, Pat's Life, Jensen! Genoeg leuke programma's hoor
Alwien Turner heeft gister te horen gekregen dat ze niet meer nodig was hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het nog nergens officieel bevestigd dat het gaat stoppen hoor. En er zijn bovendien al acteurs aangenomen voor het volgend seizoen, zoals Alwien Turner. Lijkt me sterk dat het stop,'t is een van de weinige Yorin-programma's waar nog een beetje naar gekeken wordt
you've got to be kiddin' me...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
De Farm, Pat's Life, Jensen! Genoeg leuke programma's hoor
het is nu echt onderweg naar nooit meer.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Alwien Turner heeft gister te horen gekregen dat ze niet meer nodig was hoor.
En het gaat nu wel stoppen, staat in alle kranten/tekstpaginas.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:41 schreef Orginial het volgende:
Het ONM-forum is helemaal overstuur.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:41 schreef Orginial het volgende:
Het ONM-forum is helemaal overstuur.
Het tieft dan ook op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
optieve met die meuk
quote:ONM MAG NIET STOPPEEN !!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEE onm mag niet stoppen :-O dat overleef ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nee onm moet blijven bestaasn ik heb geen leven zonder onm. laten we met ze allen mailtjes sturren naar de redactie van onm xxxxx zangkoor een meisje dat helemaal gek is van sander foppele
Dat stopt toch nooit. Iedere dag twee miljoen mensen die kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het is nu echt onderweg naar nooit meer.....
nu GTST nog
Ik denk niet dat dat er in zit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk komt Victor nog terug voor de slotaflevering. Anders blijft dat altijd een mysterie natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:47 schreef haagse_elfje het volgende:
nee niet mijn fanmail reacties van dat forum...
als je echt zwaar klote voelt moet je die berichten eens gaan lezen....
weet je wat het met GTST is het is een begrip in NL geworden. Vroeger keek echt iedereen om 20:00 GTST. Ik kan me nog herinneren toen ik klein was een jaar of 8 dat in de zomers de deuren om 20:00 open gingen en alle moeders kei-hard schreeuwde Goede TIjduh en iedereen naar binnen rennen voor dat half uurtje. Het is gewoon een volks-begrip geworden die status heeft ONM nooit gekregen....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat stopt toch nooit. Iedere dag twee miljoen mensen die kijken.![]()
Enne ik denk dat we Robert de la Haye etc nog wel terugzien in een nieuwe rol in GTST.
Dacht het niet. De kijkcijfers nemen met het jaar toe.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
weet je wat het met GTST is het is een begrip in NL geworden. Vroeger keek echt iedereen om 20:00 GTST. Ik kan me nog herinneren toen ik klein was een jaar of 8 dat in de zomers de deuren om 20:00 open gingen en alle moeders kei-hard schreeuwde Goede TIjduh en iedereen naar binnen rennen voor dat half uurtje. Het is gewoon een volks-begrip geworden die status heeft ONM nooit gekregen....
terwijl GTST vooral de laatste seizoen wat ik er van hoor ook qua verhaallijnen verbazend wekkend slecht is. Maar goed ze hebben wel nog een Erik Vogel en een Caroline de BruijnJette van der Meij etc etc.... dat houd de serie wel in stand. Plus al die honderduizenden van hormoon opgevoerde tieners die ernaar kijken die allemaal naar de grote tieten kijken en het vrouwelijke schoon en bij wie het niet kan intresseren hoe slecht een serie is...het is gewoon een begrip ooit komt aan dat begrip ook wel einde...Mijn gok is het seizoen 2007/2008
quote:Maandag 2 mei 2005
Chris past stiekem de behandeling van Renée aan als er hersenaktiviteit bij haar geconstateerd is. Tara is zeer gefascineerd door de levensfilosofie van Ron Raven. Het nieuwtje dat Shirina en Daan ‘wat’ hebben, overdondert Kyra volkomen. Tonnie zegt zijn baantje als barkeeper op om zich op het bestaan als taxichauffeur te storten.
Dinsdag 3 mei 2005
Chris is uiterst onzeker over wat hij met Renée geflikt heeft. Kyra irriteert zich mateloos aan het tortelduivengedrag van Shirina en Daan. Het zit Niels niet bepaald lekker dat hij geen omgang met zijn (nu nog ongeboren) kind zal mogen. Bettina ondervindt aan den lijve wat het is om werk opzij te moeten zetten vanwege de zorg voor haar kleinkind.
Woensdag 4 mei 2005
Joyce twijfelt aan de oprechtheid van Marnix... Wie zal haar gaan inlichten over zijn escapades of weet Marnix toch de twijfel weg te nemen? Ron weet Tara te verleiden een nachtelijk spelletje met hem te spelen. Het geluk van Daan en Shirina was van korte duur als het plotseling slechter met Daan gaat. Tonnie ontvangt sollicitanten voor de taxi.
Donderdag 5 mei 2005
‘In godsnaam dan maar’, zei aardsluie Joost en hij schreef zich met grote tegenzin in voor een studie rechten. Uit testen blijkt dat Renée's korte termijngeheugen totaal niet functioneert. Bettina zet haar handtekening onder contracten, maar heeft ze niet goed gelezen. Yvonne vindt een baantje dicht bij haar kind.
Vrijdag 6 mei 2005
Ron brengt Tara subtiel aan het twijfelen over haar geluk met Tonnie. Intussen test hij haar DNA, omdat hij vermoedt dat ze ‘geschikt’ is... Gaat Yvonne bij de pakken neerzitten nadat ze op staande voet is ontslagen? Shirina dreigt dat ze de kinderbescherming zal opbiechten welke streken Bettina heeft uitgehaald om Pascal te krijgen.
quote:Chris past stiekem de behandeling van Renée aan als er hersenaktiviteit bij haar geconstateerd is. Chris is uiterst onzeker over wat hij met Renée geflikt heeft.
Zal Daan het einde van ONM nog meemaken?quote:Het geluk van Daan en Shirina was van korte duur als het plotseling slechter met Daan gaat.
Die Couwenbergjes zijn niet goed bij hun hoofd: Ed, Oscar, Victor en nu Renée.quote:Uit testen blijkt dat Renée's korte termijngeheugen totaal niet functioneert.
Bettina zou toch beter moeten weten.quote:Bettina zet haar handtekening onder contracten, maar heeft ze niet goed gelezen.
DNA... dat klinkt veelbelovend!quote:Ron brengt Tara subtiel aan het twijfelen over haar geluk met Tonnie. Intussen test hij haar DNA, omdat hij vermoedt dat ze ‘geschikt’ is...
chatchoicequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef Airelle het volgende:
Ik ben vooral benieuwd wat er voor in de plaats komt...
Iets van Alternative Love ofzo![]()
.
quote:Slot wordt volgende week vrijdag opgenomen!
Het is uitgelekt dat de ONM-cast voor de laatste keer is bijeen geroepen om een snelle slotaflevering te maken, omdat de geplande cliffhanger nu niet meer doorgaat. Het wordt een echte feelgoedafsluiting, dus de fans kunnen met een gerust hart afscheid nemen!
Laten we het hopenquote:
Ik sluit TIEN ook nog niet helemaal uit. RTL Nederland heeft dan wel in een clausule bepaald dat ONM niet naar Talpa mag, maar dat geldt natuurlijk niet voor 'Onderweg Naar Morgen'.quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:46 schreef MirSus het volgende:
Laten we het hopen![]()
En dan slaat het zò goed aan zeker, dat het in het volgend seizoen te zien is bij SBS6?!!![]()
Alsof je dan iets mistquote:Op zaterdag 23 april 2005 12:15 schreef buzzer het volgende:
er is een kans dat ONM naar SBS6 gaat...
ik vind ONM in ieder geval beter te pruimen dan GTST
maar vaker dan 1x per week kijk ik zeker niet...
True thatquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik denk dat we van de week meerhoren!![]()
Diè Iwan, altijd positief!quote:Op zaterdag 23 april 2005 12:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik sluit TIEN ook nog niet helemaal uit. RTL Nederland heeft dan wel in een clausule bepaald dat ONM niet naar Talpa mag, maar dat geldt natuurlijk niet voor 'Onderweg Naar Morgen'.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wil hier geen valse hoop wekken, maar volgens bronnen binnen SBS komt ONM op Veronica.
Hè, jij bent toch niet diegene die ze allemaal nu hierheen stuurt hè?quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:59 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn...
ik heb nu wel alle lol erin om al die kleine meisjes te pesten en af te zeiken op het yorin forum![]()
![]()
![]()
nee ik zou gek zijn...quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef MirSus het volgende:
[..]
Hè, jij bent toch niet diegene die ze allemaal nu hierheen stuurt hè?![]()
De kleuters moeten wel daar blijven hoor!
haha, precies.quote:
Bron: Nikkie Plessen op Noordzee FM!quote:ONM stopt ermee
De dagelijkse soap van Yorin is nog tot het einde van dit tv-seizoen te zien op Yorin.
In de wandelgangen wordt er rekening mee gehouden dat het programma een doorstart maakt op een andere zender. Daarover zijn echter nog geen officiele mededelingen gedaan. De volledige cast is vrijdag geïnformeerd over het stopzetten van de soap. Voorlopig staan ze dus op straat.
ONM-actrice Nikky Plessen is erg teleurgesteld. Ze had er ook geen rekening mee gehouden, omdat de soap wel aan de eisen van de omroep voldeed. 'Yorin had allemaal eisen gesteld, die zijn we allemaal nagekomen. De kijkcijfers zijn beter geworden. Maar het mocht niet baten'.
De cast was samengekomen toen het nieuws bekend werd gemaakt. Iedereen was erg teleurgesteld.
'Nou, iedereen reageert op zijn eigen manier. De één moet lachen omdat ie zich ongemakkelijk voelt. En een ander moet huilen... ik moest zelf ook huilen, want het is toch niet leuk. Maar ja, iedereen reageert op zijn eigen manier. Het is gewoon een kutsfeer'.
Ik vroeg me al af wie die link naar dit topic heeft gepost.quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:33 schreef MirSus het volgende:
Hè, jij bent toch niet diegene die ze allemaal nu hierheen stuurt hè?![]()
De kleuters moeten wel daar blijven hoor!
quote:HOOFD DRAMA ENDEMOL DENKT NA OVER OPSTAPPEN
Willem Zijlstra, hoofd Drama bij Endemol, gaat zich op zijn positie bij de producent beraden. Aanleiding is het stopzetten van de ONM, na Het Glazen Huis de tweede Endemol-soap die van het scherm verdwijnt.
Zijlstra:
Tja, het is de tweede Endemol-soap die het loodje legt in korte tijd. Ik ben er stuk van. Zelf vind ik het mislukken van Het Glazen Huis deels verwijtbaar, maar het stoppen van ONM niet. Dat ziet er fris uit en scoort gewoon goed. Maar ik zal me de komende tijd op mijn positie beraden. Ik zal ook aan mijn baas Paul Römer vragen: in hoeverre moet ik me dit persoonlijk aantrekken? Zie je dit als incidenten of moet ik bij mezelf te rade gaan en opstappen?
BRON: rtlnl.web-log.nl
Ja precies, ik ook.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die link naar dit topic heeft gepost.![]()
Dat is al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
Betekent dat, dat ik niet meer elke doordeweekse dag naar dat prachtige nummer van Ruth Jaccot kan luisteren? [afbeelding]
quote:ONDERWEG NAAR EINDE OEFENING
Volgende week zijn 65 mede-werkers van de soap Onderweg naar Morgen voor het laatst aan het werk.
Dat kregen ze gisteravond te horen. De medewerkers van Onderweg naar Morgen die gisteren niet op de set aanwezig waren, werden gebeld op hun mobieltje. Of ze zich allemaal om 19.00 uur wilden verzamelen in de Endemol-kantine in Aalsmeer voor ‘een mededeling'. Iedereen wist toen genoeg: einde oefening.
Het naderende einde van ONM hing al even in de lucht. Waar het enorm populaire GTST ieder jaar opnieuw blind door RTL wordt besteld, was het elk seizoen opnieuw weer sappelen voor de Endemol-leiding om ONM in de lucht te houden. Kan het echt niet nog een stukje goedkoper? Wat jonger? Iets sneller?
Elk seizoen opnieuw moest de soap zich bewijzen. Hoort erbij. Maar deze ronde stelde RTL de beslissing om de serie opnieuw voor een seizoen te bestellen wel heel lang uit. En sinds de van SBS afkomstige Fons van Westerloo de scepter zwaait bij RTL, bestaan er geen heilige huisjes meer bij de marktleider.
Hoewel de cast van de leiding opgedragen kreeg vooral niet in het openbaar te spreken over de wankele toekomst van de soap, ging het onderling tijdens de lunch - in de Endemol-kantine - natuurlijk over weinig anders meer. Heb ik volgende week nog wel werk, vroegen de acteurs van de tweede soap van Nederland zich vertwijfeld af.
Donderdagavond laat - tijdens een finale onderhandelingsronde tussen de top van RTL Nederland en Endemol - viel het doek. RTL wilde niet meer: financieel-economische redenen hadden de doorslag gegeven. Met de komst van de nieuwe zender van John de Mol wil de zender haar budget anders inzetten.
Een mokerslag. "Dit is voor de acteurs echt een nachtmerrie", beaamt Willem Zijlstra, hoofd Drama bij Endemol, die gisteravond de acteurs het slechte nieuws moest brengen.
"Iedereen is er helemaal stuk van. We hadden al wat signalen gekregen dat het wel eens voorbij zou kunnen zijn, maar toch geloof je je oren niet als het daadwerkelijk zo ver is. Ik bedoel: ONM scoort hele goede kijkcijfers. Zeker in de jonge doelgroep van Yorin. Meestal zijn we het best bekeken programma van de avond op de zender.
"In feite kun je constateren dat ze daar met het schrappen van ONM de hele vooravond gewoon opgeven. Het is triest voor ONM, een soap die altijd tegen de verdrukking in heeft moeten groeien. Natuurlijk gaan we proberen de serie bij een andere zender onder te brengen. Fons van Westerloo van RTL had ons dat volgens contract het komende half jaar kunnen verbieden. Gelukkig is hij zo sportief om dat niet te doen. Maar het is de vraag of het lukt."
Het stopzetten van ONM is de zoveelste tegenslag voor Endemol dit jaar. Hoewel eerder deze week bekend werd dat de producent twee seizoenen Big Brother voor John de Mols Tien gaat maken, overheerste toch het nieuws dat de registratie van het eredivisievoetbal de komende drie jaar jammerlijk aan de neus van Endemol voorbij ging ten faveure van concurrent Eyeworks.
En nog maar een paar maanden geleden werd een andere serie uit de soapfabriek uit Aalsmeer, Het Glazen Huis op Nederland 2, al na een klein half jaar ten grave gedragen wegens tegenvallende kijkcijfers.
"Tja, het is de tweede Endemol-soap die het loodje legt in korte tijd", analyseert Zijlstra. "Ik ben er stuk van. Zelf vind het mislukken van Het Glazen Huis deels verwijtbaar, maar het stoppen van ONM niet. Dat ziet er fris uit en scoort gewoon goed. Maar ik zal me de komende tijd op mijn positie beraden. Ik zal ook aan mijn baas Paul Römer vragen: in hoeverre moet ik me dit persoonlijk aantrekken? Zie je dit als incidenten of moet ik bij mezelf te rade gaan en opstappen?"
Twee jaar geleden hing de toekomst van Onderweg naar Morgen, dat veel 50-plussers trok, ook al aan een zijden draadje. De serie mocht toen nog door op voorwaarde dat Endemol flink zou saneren in een poging een jonger publiek te trekken.
Bijna de helft van de cast - onder wie Hidde Maas (Arthur van Walsum) en Pauline van Rhenen (Aafke Reitsema) - moest het veld ruimen voor jeugdiger acteurs als ex-Idol Eric Bouwman (Tonnie de Vries) en Tanja Jess (Marjolein Curie). De naam Onderweg naar morgen werd ingeruild voor het hipper klinkende ONM.
"Dat was een heel pijnlijk proces", blikt Zijlstra terug. "Maar het had, na een aanvankelijke dip, wel effect. We waren lekker bezig. Ach, we hadden nog zoveel plannen."
BRON: rtlnl.web-log.nl
Blijven hopen....quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:38 schreef Novak het volgende:
Ik hoop idd ook dat ONM ergens anders ondergebracht kan worden... Maar denk niet dat het gaat lukken![]()
Dit hebben we allemaal aan Fons van Westerloo te danken... dezelfde man die ook Goudkust om zeep heeft geholpen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:35 schreef soapie het volgende:
Wat doen ze ons aan!!!! Ze snappen er echt niks van daarbij Yorin. Ik hoop dat er een andere ender is die het wel inziet dat er weer wat moois van te maken valt.....
quote:
Dat kun je wel zeggen!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Over spannende cliffhangers gesproken.
Uitzendingen ?! Waren die er danquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:02 schreef Wup het volgende:
haha
niemand klaagt over de uitzendingen
wat een unicum:)
dat was niet ik hoor...quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:06 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wie die link naar dit topic heeft gepost.![]()
Tanja jeugdig laat me niet lachenquote:jeugdiger acteurs als ex-Idol Eric Bouwman (Tonnie de Vries) en Tanja Jess (Marjolein Curie
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Dominique van Vliet had blijkbaar zo'n heimwee naar het AZB dat ze haar teen brak tijdens een voorstelling van Mamma Mia.
oooee thnx voor de tip Iwanquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!![]()
Enterprise had inhoudelijk gezien een zwakke start, maar werd elk seizoen beter. Seizoen 4 is Trek op z'n best. Hier hadden ze de serie mee moeten beginnen. Ik heb vandaag de mirror universe aflevering gezien, een ode aan TOS.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Star Trek's probleem ken ik idd...mja moesten ze ook niet zo een klote serie maken als enterprise ze hadden gewoon janeway nog een paar jaartjes erbij moeten geven![]()
Revenges is Futile....quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Enterprise had inhoudelijk gezien een zwakke start, maar werd elk seizoen beter. Seizoen 4 is Trek op z'n best. Hier hadden ze de serie mee moeten beginnen. Ik heb vandaag de mirror universe aflevering gezien, een ode aan TOS.
Maar ontopic: het ONM topic zit vanaf vandaag in Borg-modus: alle andere topics worden geassimileerd.![]()
Die werken geloof ik alleen van maandag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:37 schreef soapie het volgende:
Toch raar dat er op de ONM site van Yorin nog niks staat over het stoppen van de serie.
Of kijk ik eroverheen???
Das niet grappig hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Star Trek's probleem ken ik idd...mja moesten ze ook niet zo een klote serie maken als enterprise ze hadden gewoon janeway nog een paar jaartjes erbij moeten geven![]()
Oh? Je kent me toch nog?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ik voel me gewoon een weet ik veeltje...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Oké ik heb net ff toch maar uit nieuwsgierigheid Eric Bouwman maar proberen te bellen. Die liet ook niet echt veel los. Wat ik van hem begreep is dat ze idd gister allemaal bijelkaar zijn geroepen dat het toen idd bekend werd dat Yorin niet met ONM verder wil gaan. Hij vertelde wel dat de afgelopen 3 weken al gonsde van geruchten in de studio dat het best wel een klote sfeer was en nog steeds is. Maandag a.s krijgen ze definitief te horen dus of het echt weg gaat of dat het naar Veronica of naar SBS 6 gaat, hij zei zelf dat de kans dat het naar SBS 6 gaat is heel klein. Voor de rest vertelde hij dat hij het wel zwaar klote vind omdat hij voor de serie gekapt is met zijn opleiding bij de HALO, hij was laatste jaars en hij verwacht eigenlijk maandag te horen dat de stekker er gewoon echt uit gaat....
einde nieuwsbericht
Ze zijn in ieder geval wel allemaal wakker geschrokken daarquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan moet je eens op het forum van die site gaan kijken ik heb een ware rel gestart...
ik ben btw triestfiguur en ik opende een topic van dat ik blij ben dat ONM stopt en iedereen hapt gewoon toeik voel me gewoon een weet ik veeltje...
quote:
Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigquote:Serge ondergaat een test, maar weet vol te houden dat hij niets ruikt. Victor blijft erbij dat hij geen fout heeft gemaakt. Aïsha krijgt nieuwe hoop als Ravi langskomt met een voorstel. Serge moet een maaltijd bereiden voor een culinair recensent en ziet zijn kans schoon. Margot is geschokt als ze van Victor begrijpt dat Serge zijn reuk kwijt is. Ze verwijt Victor te veel risico te hebben genomen. Hoewel Aafke Miguel mist, durft ze niet aan haar gevoelens toe te geven. Ze is bang de ernstig zieke Miguel kwijt te raken. Babette vraagt Serge toestemming een winkeltje te beginnen in Tiresias. Aafke maakt Bettina duidelijk dat ze zich niet met haar relatie met Miguel moet bemoeien. Ravi is verbaasd dat Margot hem verwijt zich te hard op te stellen. Aafke ontdekt dat Bettina's tirade haar meer bezighoudt dan ze dacht. Ze hakt een knoop door. Aïsha geeft Ravi een pakketje met liefdesbrieven en oude foto's. Aïsha heeft Ravi een onmogelijke vraag gesteld in de hoop hun relatie te redden. Serge is verontwaardigd als hij begrijpt dat Victor door wil gaan met opereren. Hij onderneemt actie. Frank vindt dat Ravi er goed aan heeft gedaan te liegen tegen Aïsha en steunt hem. Victor is woedend als hij hoort dat Serge beweert niet op de risico's van de operatie te zijn gewezen en gaat naar hem toe. Miguel voelt zich zo slecht dat hij een taxi naar het ziekenhuis neemt. In het Beatrix ontdekt men dat Serge's risicoverklaring betreffende de operatie, nooit is aangekomen.
Hij knalde een plafonnière in de keuken van 't Seepaert tegen zijn gevreet.quote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigHoe had Serge toen ook alweer zijn neus gebroken??
Had Serge niet zelf met z'n kop tegen de muur zitten rammen of zo.quote:Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigHoe had Serge toen ook alweer zijn neus gebroken??
funny...quote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef MirSus het volgende:
[..]
He bel ook ff de zenders rond als je wilt
Nee ik meen het!quote:
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellenquote:
Ja precies, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 24 april 2005 11:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellen![]()
Dat is altijd zo bij die bureaucratische klotezooi!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die werken geloof ik alleen van maandag t/m vrijdag.
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar wonderen bestaan!quote:Op zondag 24 april 2005 13:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor mijn gevoel denk ik echt dat het over en sluiten is met de zaak, mja wie weet
Nou, dan hebben we voor jouw een baantje!quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Bij NL 1/2/3 heb ik juist het scherpste beeld![]()
Kijk....Aan jouw hebben we watquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Ik ben blij dat ik al die conversieslagen niet hoef te maken. Bij mij is het slechts een kwestie van klikken (tot wel 6 caps per seconde) en dan vervolgens CTRL+PAGE-UP om automatisch op te slaan als JPG of CTRL+PAGE-DOWN om de cap te wissen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Sven held des tagesquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Het nadeel van PowerDVD vind ik dat je (als je live capt) niet ziet of dat wat je capt er wel goed uitziet.quote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
Ik druk op "C" tijdens het kijken via PowerDVD, en dan wordt het automatisch opgeslagen als .bmp en als ik klaar ben gebruik ik dat programmaatje
Ik doe aan multitasking: kijken, cappen, gastrollen, quotes en andere wetenswaardigheden intikken... en FOK regelmatig refreshen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik cap alleen maar van DVD'sIk neem het op met m'n DVD-recorder en ren dan naar de computer.
Als die hard capper zit ik natuurlijk al klaar bij de terugblik. Dat is als het tegen zit krap een minuutje speelruimte om de dvd-recorder te switchen naar RTL4.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
Maar er zit wel een pauze van ca. 5 minuten tussen het einde van ONM en het begin van GTST
De terugblik is mèt GTST logo.quote:Op zondag 24 april 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Maar de terugblik heb je toch nog van de vorige dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |