Tanja jeugdig laat me niet lachenquote:jeugdiger acteurs als ex-Idol Eric Bouwman (Tonnie de Vries) en Tanja Jess (Marjolein Curie
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Dominique van Vliet had blijkbaar zo'n heimwee naar het AZB dat ze haar teen brak tijdens een voorstelling van Mamma Mia.
oooee thnx voor de tip Iwanquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vanaf vanavond weer nieuwe afleveringen!![]()
Enterprise had inhoudelijk gezien een zwakke start, maar werd elk seizoen beter. Seizoen 4 is Trek op z'n best. Hier hadden ze de serie mee moeten beginnen. Ik heb vandaag de mirror universe aflevering gezien, een ode aan TOS.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Star Trek's probleem ken ik idd...mja moesten ze ook niet zo een klote serie maken als enterprise ze hadden gewoon janeway nog een paar jaartjes erbij moeten geven![]()
Revenges is Futile....quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Enterprise had inhoudelijk gezien een zwakke start, maar werd elk seizoen beter. Seizoen 4 is Trek op z'n best. Hier hadden ze de serie mee moeten beginnen. Ik heb vandaag de mirror universe aflevering gezien, een ode aan TOS.
Maar ontopic: het ONM topic zit vanaf vandaag in Borg-modus: alle andere topics worden geassimileerd.![]()
Die werken geloof ik alleen van maandag t/m vrijdag.quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:37 schreef soapie het volgende:
Toch raar dat er op de ONM site van Yorin nog niks staat over het stoppen van de serie.
Of kijk ik eroverheen???
Das niet grappig hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Star Trek's probleem ken ik idd...mja moesten ze ook niet zo een klote serie maken als enterprise ze hadden gewoon janeway nog een paar jaartjes erbij moeten geven![]()
Oh? Je kent me toch nog?quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
ik voel me gewoon een weet ik veeltje...
quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Oké ik heb net ff toch maar uit nieuwsgierigheid Eric Bouwman maar proberen te bellen. Die liet ook niet echt veel los. Wat ik van hem begreep is dat ze idd gister allemaal bijelkaar zijn geroepen dat het toen idd bekend werd dat Yorin niet met ONM verder wil gaan. Hij vertelde wel dat de afgelopen 3 weken al gonsde van geruchten in de studio dat het best wel een klote sfeer was en nog steeds is. Maandag a.s krijgen ze definitief te horen dus of het echt weg gaat of dat het naar Veronica of naar SBS 6 gaat, hij zei zelf dat de kans dat het naar SBS 6 gaat is heel klein. Voor de rest vertelde hij dat hij het wel zwaar klote vind omdat hij voor de serie gekapt is met zijn opleiding bij de HALO, hij was laatste jaars en hij verwacht eigenlijk maandag te horen dat de stekker er gewoon echt uit gaat....
einde nieuwsbericht
Ze zijn in ieder geval wel allemaal wakker geschrokken daarquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:46 schreef haagse_elfje het volgende:
Iwan moet je eens op het forum van die site gaan kijken ik heb een ware rel gestart...
ik ben btw triestfiguur en ik opende een topic van dat ik blij ben dat ONM stopt en iedereen hapt gewoon toeik voel me gewoon een weet ik veeltje...
quote:
Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigquote:Serge ondergaat een test, maar weet vol te houden dat hij niets ruikt. Victor blijft erbij dat hij geen fout heeft gemaakt. Aïsha krijgt nieuwe hoop als Ravi langskomt met een voorstel. Serge moet een maaltijd bereiden voor een culinair recensent en ziet zijn kans schoon. Margot is geschokt als ze van Victor begrijpt dat Serge zijn reuk kwijt is. Ze verwijt Victor te veel risico te hebben genomen. Hoewel Aafke Miguel mist, durft ze niet aan haar gevoelens toe te geven. Ze is bang de ernstig zieke Miguel kwijt te raken. Babette vraagt Serge toestemming een winkeltje te beginnen in Tiresias. Aafke maakt Bettina duidelijk dat ze zich niet met haar relatie met Miguel moet bemoeien. Ravi is verbaasd dat Margot hem verwijt zich te hard op te stellen. Aafke ontdekt dat Bettina's tirade haar meer bezighoudt dan ze dacht. Ze hakt een knoop door. Aïsha geeft Ravi een pakketje met liefdesbrieven en oude foto's. Aïsha heeft Ravi een onmogelijke vraag gesteld in de hoop hun relatie te redden. Serge is verontwaardigd als hij begrijpt dat Victor door wil gaan met opereren. Hij onderneemt actie. Frank vindt dat Ravi er goed aan heeft gedaan te liegen tegen Aïsha en steunt hem. Victor is woedend als hij hoort dat Serge beweert niet op de risico's van de operatie te zijn gewezen en gaat naar hem toe. Miguel voelt zich zo slecht dat hij een taxi naar het ziekenhuis neemt. In het Beatrix ontdekt men dat Serge's risicoverklaring betreffende de operatie, nooit is aangekomen.
Hij knalde een plafonnière in de keuken van 't Seepaert tegen zijn gevreet.quote:Op zondag 24 april 2005 00:13 schreef Svensational het volgende:
Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigHoe had Serge toen ook alweer zijn neus gebroken??
Had Serge niet zelf met z'n kop tegen de muur zitten rammen of zo.quote:Die verhaallijn met Serge en Victor was geweldigHoe had Serge toen ook alweer zijn neus gebroken??
funny...quote:Op zondag 24 april 2005 00:00 schreef MirSus het volgende:
[..]
He bel ook ff de zenders rond als je wilt
Nee ik meen het!quote:
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellenquote:
Ja precies, hoe meer hoe beterquote:Op zondag 24 april 2005 11:14 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou doe maar niet he, de enige reden dat ik hem belde was omdat de nieuwsgierigheid toch de overhand nam en ik hem al een tijdje niet had gesproken....Je kan ook uiteraard zelf gaan bellen![]()
Dat is altijd zo bij die bureaucratische klotezooi!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Die werken geloof ik alleen van maandag t/m vrijdag.
Ik heb er ook een hard hoofd in, maar wonderen bestaan!quote:Op zondag 24 april 2005 13:15 schreef haagse_elfje het volgende:
Voor mijn gevoel denk ik echt dat het over en sluiten is met de zaak, mja wie weet
Nou, dan hebben we voor jouw een baantje!quote:Op zondag 24 april 2005 14:35 schreef Svensational het volgende:
Bij NL 1/2/3 heb ik juist het scherpste beeld![]()
Kijk....Aan jouw hebben we watquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Ik ben blij dat ik al die conversieslagen niet hoef te maken. Bij mij is het slechts een kwestie van klikken (tot wel 6 caps per seconde) en dan vervolgens CTRL+PAGE-UP om automatisch op te slaan als JPG of CTRL+PAGE-DOWN om de cap te wissen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Geen probleem. Caps maken vind ik helemaal geen vervelend werk. Ik heb sinds kort een nieuw programmaatje waarmee ik in 1 keer alle caps op dezelfde manier kan bewerkenDus met 1 druk op de knop worden ze geresized, zwarte rand verwijderd, en naar .jpg gevonverteerd
Sven held des tagesquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Svensational het volgende:
Het nadeel van PowerDVD vind ik dat je (als je live capt) niet ziet of dat wat je capt er wel goed uitziet.quote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef Svensational het volgende:
Ik druk op "C" tijdens het kijken via PowerDVD, en dan wordt het automatisch opgeslagen als .bmp en als ik klaar ben gebruik ik dat programmaatje
Ik doe aan multitasking: kijken, cappen, gastrollen, quotes en andere wetenswaardigheden intikken... en FOK regelmatig refreshen.quote:Op zondag 24 april 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ik cap alleen maar van DVD'sIk neem het op met m'n DVD-recorder en ren dan naar de computer.
Als die hard capper zit ik natuurlijk al klaar bij de terugblik. Dat is als het tegen zit krap een minuutje speelruimte om de dvd-recorder te switchen naar RTL4.quote:Op zondag 24 april 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
Maar er zit wel een pauze van ca. 5 minuten tussen het einde van ONM en het begin van GTST
De terugblik is mèt GTST logo.quote:Op zondag 24 april 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
Maar de terugblik heb je toch nog van de vorige dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |