Kijk! Dat is nou, samen met Star Trek, een kutserie die gelijk van de buis mag. Kan ONM terug!quote:
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:46 schreef haagse_elfje het volgende:![]()
![]()
![]()
OMG eerst de geruchten over Star Trek en nu ONM![]()
![]()
dit is niet leuk meer...
Maar goed het is gewoon klote....ja wat kan je nog meer zeggen he...
thank god dat ik van star trek wel alle dvd's hebmaar ONM
![]()
Zal ik ff een ddosje uitvoeren?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!![]()
Mooi, want die kul is geen 50 eurocent waard.quote:De aanschaf van Star Trek dvd's heb ik nog ff uitgesteld
Een ddosjequote:
Ik ben dan wel geen paus, maar mijn zegen heb je.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zal ik ff een ddosje uitvoeren?
Endemol ligt al plat! Check de teletekst maar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben dan wel geen paus, maar mijn zegen heb je.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Endemol net zo lang bestoken met e-mail en telefoontjes totdat ONM op dvd uit wordt gebracht. Het zal Hillards stalkerpraktijken doen verbleken!![]()
De aanschaf van Star Trek dvd's heb ik nog ff uitgesteld, want ze zijn nog vrij prijzig... zeker als je alle series wilt hebben. De hoofdschrijver van het laatste seizoen van Enterprise heeft trouwens al een idee voor een nieuwe Trek serie, maar hij wacht nog even met het pitchen ervan. Hij gaat in de tussentijd het vijfde seizoen van 24 produceren.
Dit soort verhaaltjes worden meestal geschreven door mensen die er de ballen verstand van hebben. Op veel sites wordt ook beweerd dat 'Onderweg Naar Morgen' gestart is op 3 juni 1994.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:14 schreef Orginial het volgende:
BN de Stem: ONM stopt voorgoed en de laatste aflevering wordt uitgezonden op 1 Juli. In ONM spelen onder andere Frits Jansma, Pauline van Rhenen en Pamela Teves.
Je kunt wel horen dat jij ONM dit seizoen niet gevolgd hebt. De verhaallijnen zaten dit seizoen in de 10e versnelling. Waar GTST verhaallijnen oprekt tot een jaar (of langer), daar doet ONM het in een paar weken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 09:19 schreef DeKeuv het volgende:
Nouja ik ben er nieuw rouwig om... als je 10 afleveringen mist dan weet je nog precies wat er aan de hand is, en hetzelfde voor ATWT en die zooi
Aangezien de topicvraag beantwoord is kan er net zo goed een slotje op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Duiveltja het volgende:
Deze gaan we mergen met ONM #128: Circus Van Walsum
iddquote:Op zaterdag 23 april 2005 09:54 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Je kunt wel horen dat jij ONM dit seizoen niet gevolgd hebt. De verhaallijnen zaten dit seizoen in de 10e versnelling. Waar GTST verhaallijnen oprekt tot een jaar (of langer), daar doet ONM het in een paar weken.
Misschien is JP wel van koninklijken bloede.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:04 schreef haagse_elfje het volgende:
misschien is het zo een typisch geval als Daniël in GTST dat zijn voornaam ook zijn achternaam is.
Hopelijk laten ze de afloop van de cliffhanger ook nog zien.... of ze sluiten af met een olifant die het verhaaltje uitblaast.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:22 schreef Orginial het volgende:
Maar dat van het circus is al opgenomen, zouden ze een nieuwe slot-aflevering gaan opnemen? Zo`n happy end?
jaaaaaaaaaaaaaaaa Victor moet terug voor de laatste aflv......quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk komt Victor nog terug voor de slotaflevering. Anders blijft dat altijd een mysterie natuurlijk
Alleen Jensen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
De Farm, Pat's Life, Jensen! Genoeg leuke programma's hoor
Alwien Turner heeft gister te horen gekregen dat ze niet meer nodig was hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij is het nog nergens officieel bevestigd dat het gaat stoppen hoor. En er zijn bovendien al acteurs aangenomen voor het volgend seizoen, zoals Alwien Turner. Lijkt me sterk dat het stop,'t is een van de weinige Yorin-programma's waar nog een beetje naar gekeken wordt
you've got to be kiddin' me...quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Svensational het volgende:
De Farm, Pat's Life, Jensen! Genoeg leuke programma's hoor
het is nu echt onderweg naar nooit meer.....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Alwien Turner heeft gister te horen gekregen dat ze niet meer nodig was hoor.
En het gaat nu wel stoppen, staat in alle kranten/tekstpaginas.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:41 schreef Orginial het volgende:
Het ONM-forum is helemaal overstuur.
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:41 schreef Orginial het volgende:
Het ONM-forum is helemaal overstuur.
Het tieft dan ook op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:42 schreef Houniet het volgende:
optieve met die meuk
quote:ONM MAG NIET STOPPEEN !!!!!!!!!!!!!!!
NEEEEE onm mag niet stoppen :-O dat overleef ik niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Nee onm moet blijven bestaasn ik heb geen leven zonder onm. laten we met ze allen mailtjes sturren naar de redactie van onm xxxxx zangkoor een meisje dat helemaal gek is van sander foppele
Dat stopt toch nooit. Iedere dag twee miljoen mensen die kijken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:40 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het is nu echt onderweg naar nooit meer.....
nu GTST nog
Ik denk niet dat dat er in zit.quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:50 schreef Svensational het volgende:
Hopelijk komt Victor nog terug voor de slotaflevering. Anders blijft dat altijd een mysterie natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:47 schreef haagse_elfje het volgende:
nee niet mijn fanmail reacties van dat forum...
als je echt zwaar klote voelt moet je die berichten eens gaan lezen....
weet je wat het met GTST is het is een begrip in NL geworden. Vroeger keek echt iedereen om 20:00 GTST. Ik kan me nog herinneren toen ik klein was een jaar of 8 dat in de zomers de deuren om 20:00 open gingen en alle moeders kei-hard schreeuwde Goede TIjduh en iedereen naar binnen rennen voor dat half uurtje. Het is gewoon een volks-begrip geworden die status heeft ONM nooit gekregen....quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:46 schreef Orginial het volgende:
[..]
Dat stopt toch nooit. Iedere dag twee miljoen mensen die kijken.![]()
Enne ik denk dat we Robert de la Haye etc nog wel terugzien in een nieuwe rol in GTST.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |