en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig hebben we nog de caps van Wup.
VerklaarT, jij Carlo!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooooh..... ja, dat verklaard 'n hoop.....niks gezegd
Ik ga de laatste aflevering dan toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai wat zou ik daar graag het script voor schrijven...
alle badguys uit 11,5 jaar ONM... wraakplannetjes.... bommen..... dok de lucht in, AZB de lucht in
een vooral: fucking Waalberg de lucht in.....
en Iris de lucht in, en Sanne de lucht in, en Renée de lucht in, en Joost de lucht in, en Hugo de lucht in.... en..... en....
![]()
Soaps komen, soaps gaan, maar W_I_V zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....
ja joh, die ook, kan mij 't allemaal schelen.... wég ermee....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh, Betje, je vergeet: OUDE KNARRETJE JOYCE in die Luft sprengen!
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...quote:
Dag dag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...
en rampscenario's bedenken is best leuk.....
maar nu is het weekend, de rosé wacht enzo....... tot maandag
bedenken jullie maar vast een leuk tv-alternatiefje ipv onm, want da's wel essentieel enzo.... fok-wise...
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.quote:
Ik moet aan die dyslecticus duidelijk laten zien waar de fout zat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.
En dat een paar weken langquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ik stel voor om na de laatste aflevering een extra speciale aflevering te maken met 3 uur lang alle hoogetpunten uit alle seizoenen. Dat is men de fans toch wel verschuldigd.
Bob op stal? Bob achter het stuur, bedoel je!?quote:
1 t/m 5 is voldoende. Meer kan ik niet betalen en de laatste 6, incl. het lopende, heb ik op band.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 1-9 dan.
Zullen jij en ik die taak op ons gaan nemen? Jij met de caps, ik met de lulverhalen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:20 schreef Wup het volgende:
doen ze op fok aan nazorg?
Ja, en dan knalt haar kop door de aneurisme uiteen!quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Komt Aafke nog terug voor de slotaflevering?
Frank komt eindelijk uit z'n coma, waarin hij terecht kwam door z'n val in aflevering 1.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:24 schreef Svensational het volgende:
Komt Aafke nog terug voor de slotaflevering?
Je stelt me teleur Babettequote:Op vrijdag 22 april 2005 19:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja joh, die ook, kan mij 't allemaal schelen.... wég ermee....
én, niet te vergeten, natuurlijk alle doden terug.... [om de rest te ontvangen bij de hemelpoort ofzo]
en vóór die bomaanslagen dan alle geëmigreerden, zodat die ook mee de lucht in kunnen...
ik voel 'n thema: onm uit de lucht, de onm'ers erin.... [ofzo]
kan best leuk worden
The Return Of The Living Dead?quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Frank komt eindelijk uit z'n coma, waarin hij terecht kwam door z'n val in aflevering 1.
Wie weet krijgt tie wel hulp....quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
The Return Of The Living Dead?
Moet Frank zich eerst nog uitgraven?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh, Betje, je vergeet: OUDE KNARRETJE JOYCE in die Luft sprengen!
Van Rala, de nuchtere zus van Ellen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:07 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wie weet krijgt tie wel hulp....
Er uit met die ouwe mik! Of wil je een Joyce/Duuk-scčne ooit nog eens meemaken?quote:
quote:Het doek is gevallen voor ONM!
Yorin bedankt Endemol en alle medewerkers van 'ONM' middels een persbericht oor hun vele jaren van inzet voor het programma en ook voor de bijdrage die het programma heeft geleverd aan de prestatie van het station.
Vanmiddag werd bekend dat ONM in het volgende televisie- seizoen niet terug meer zal keren op Yorin. "De program- mering van Yorin van het komende televisieseizoen wordt toegesneden op de nieuwe situatie in de televisiemarkt", aldus een woordvoerder van Yorin vanavond. "In die programmering is geen plaats meer voor 'ONM' in de vooravond."
Op vrijdag 1 juli aanstaande wordt de 2315e en tevens laatste aflevering van de dagelijkse soap op Yorin uitgezonden. Maandag 3 juni 1994 ging 'ONM' als 'Onderweg naar Morgen' van start bij de TROS en het publieke Veronica. Het programma werd vervolgens nog uitgezonden door het commerciële Veronica en als laatste door Yorin, waar het programma momenteel nog te zien is.
ONM komt niet terug op SBS6 of een andere zender, de stekker wordt er nu definitief uitgetrokken.
Bron: Mediakrant
Ten eerste: Jan Smit is lief en leuk!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Van Rala, de nuchtere zus van Ellen?
Btw.: de ouwe knolamaniet die zich advocaat noemt moet er voor de cliff al uit. Die mag samen met Jan Smit op toernee. Krijgt hij ook zijn verdiende straf.
quote:Het doek is gevallen voor ONM!
Yorin bedankt Endemol en alle medewerkers van 'ONM' middels een persbericht oor hun vele jaren van inzet voor het programma en ook voor de bijdrage die het programma heeft geleverd aan de prestatie van het station.
Vanmiddag werd bekend dat ONM in het volgende televisie- seizoen niet terug meer zal keren op Yorin. "De program- mering van Yorin van het komende televisieseizoen wordt toegesneden op de nieuwe situatie in de televisiemarkt", aldus een woordvoerder van Yorin vanavond. "In die programmering is geen plaats meer voor 'ONM' in de vooravond."
Op vrijdag 1 juli aanstaande wordt de 2315e en tevens laatste aflevering van de dagelijkse soap op Yorin uitgezonden. Maandag 3 juni 1994 ging 'ONM' als 'Onderweg naar Morgen' van start bij de TROS en het publieke Veronica. Het programma werd vervolgens nog uitgezonden door het commerciële Veronica en als laatste door Yorin, waar het programma momenteel nog te zien is.
ONM komt niet terug op SBS6 of een andere zender, de stekker wordt er nu definitief uitgetrokken.
We zien toch geen scčne's meer van onmquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er uit met die ouwe mik! Of wil je een Joyce/Duuk-scčne ooit nog eens meemaken?
Iris is een HHH, dus mag die blijven, maar die rukkers van SBS willen ONM dus ook niet overnemen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:19 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ten eerste: Jan Smit is lief en leuk!!
Ten tweede: Laten ze i.p.v. de liefste advocate maar de slet van een Iris eruit sodemieteren!
Tja, het zat eraan te komen....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is een HHH, dus mag die blijven, maar die rukkers van SBS willen ONM dus ook niet overnemen.
Kom maar ff langs.....quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:23 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Tja, het zat eraan te komen....
En nu ga ik troost zoeken!![]()
Een leven zonder onm is ondenkbaar...
Maandag 3 januari 1994.quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
Het doek is gevallen voor ONM!
Trees is niet de enigequote:Op vrijdag 22 april 2005 21:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kom maar ff langs.....
Trees is eenzaam.
Btw.: straks Tanja Jess in Vermist.
Zoals in elke afleveringquote:Op vrijdag 22 april 2005 21:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Obertje en blind neukertje van Ariel (Thomas) is volgende week in Grijphaar & Gierig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |