en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig hebben we nog de caps van Wup.
VerklaarT, jij Carlo!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:52 schreef babette21 het volgende:
oooooooooooooooh..... ja, dat verklaard 'n hoop.....niks gezegd
Ik ga de laatste aflevering dan toch maar even kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
ai wat zou ik daar graag het script voor schrijven...
alle badguys uit 11,5 jaar ONM... wraakplannetjes.... bommen..... dok de lucht in, AZB de lucht in
een vooral: fucking Waalberg de lucht in.....
en Iris de lucht in, en Sanne de lucht in, en Renée de lucht in, en Joost de lucht in, en Hugo de lucht in.... en..... en....
![]()
Soaps komen, soaps gaan, maar W_I_V zal altijd blijven bestaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
en geen onm-topic is vermoedelijk ook geen wiv meer?!??! sorry, kon 't niet laten....
ja joh, die ook, kan mij 't allemaal schelen.... wég ermee....quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ehhhh, Betje, je vergeet: OUDE KNARRETJE JOYCE in die Luft sprengen!
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...quote:
Dag dag!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja.... ergens hebben wij - de diehard-fans - een jaar geleden al afscheid genomen van ONM...
en rampscenario's bedenken is best leuk.....
maar nu is het weekend, de rosé wacht enzo....... tot maandag
bedenken jullie maar vast een leuk tv-alternatiefje ipv onm, want da's wel essentieel enzo.... fok-wise...
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.quote:
Ik moet aan die dyslecticus duidelijk laten zien waar de fout zat.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:02 schreef Svensational het volgende:
Een hoofdletter heb je altijd alleen aan het begin van een woord/zin.
En dat een paar weken langquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: ik stel voor om na de laatste aflevering een extra speciale aflevering te maken met 3 uur lang alle hoogetpunten uit alle seizoenen. Dat is men de fans toch wel verschuldigd.
Bob op stal? Bob achter het stuur, bedoel je!?quote:
1 t/m 5 is voldoende. Meer kan ik niet betalen en de laatste 6, incl. het lopende, heb ik op band.quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:12 schreef Svensational het volgende:
Seizoen 1-9 dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |