ik denk het ook niet, niet hoe het nu gaat...Tis echt gewoon drama. Persoonlijk vindt ik dit het slechste seizoen tot nu toe. IK ben benieuwd naar vanavond wat de warrior princes en Ron ons gaan brengen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:22 schreef BVO het volgende:
Ik denk niet dat Tien! zijn handen brandt aan ONM.
Mocht Talpa/Tien plannen hebben om een soap aan het uitzendschema toe te voegen dan is ONM de meest veilige optie. Een nieuwe soap opstarten is te duur en te riskant (zie HGH). GTST en RTL4 zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. ONM is momenteel geen kijkcijferkanon, maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding en het feit dat ze ondanks dat toch nog altijd tussen de 600 en 700 duizend kijkers hebben, zou de aankoop van ONM bepaald geen slechte deal zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:04 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk het ook niet, niet hoe het nu gaat...Tis echt gewoon drama. Persoonlijk vindt ik dit het slechste seizoen tot nu toe. IK ben benieuwd naar vanavond wat de warrior princes en Ron ons gaan brengen.
quote:ONM kapt ermee!
De acteurs van ONM zijn in paniek. De spelers van de tweede soap van ons land hebben gisteren te horen gekregen dat de zender Yorin nog steeds niet weet of ze in het nieuwe seizoen met de soap doorgaat.
Eén van de toppers van de serie die, omdat alle acteurs zwijgplicht opgelegd hebben gekregen, niet met zijn naam in de krant wil: "We zijn allemaal op zoek naar ander werk. Het is een echte ramp. En dat terwijl de kijkcijfers en het marktaandeel zijn gestegen. Wat een vreselijke manier om de zomerstop in te gaan! Volgende week vrijdag lijkt de dag waarop wij definitief afscheid van elkaar moeten nemen."
Volgens de sterspeler geloven de acteurs onderhand niet meer in een goede afloop. "Achter de schermen is gewoon ook een soap uitgebroken. Mensen vrezen voor hun toekomst. Het is net zo'n drama als bij ieder ander bedrijf waar banen op de tocht staan. Sommigen kunnen van alle emoties nauwelijks meer spelen."
De gesprekken tussen de acteurs en Yorin zijn nog steeds gaande.
quote:ONM verhuist naar SBS6
De dagelijkse soap van Yorin maakt een doorstart op een andere zender.
Onderweg naar Morgen maakt het seizoen wel gewoon af bij Yorin. Maar na de zomerstop wordt een nieuw begin gemaakt op SBS6. Het is opmerkelijk dat de zender nu een soap van een concurrent overneemt, terwijl SBS zelf de soap Goudkust enkele jaren geleden heeft stopgezet omdat de zender niet geloofde in een dagelijkse soap. Met ingang van september is Onderweg naar Morgen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zien bij SBS. Wat Yorin in de vooravond op de buis gaat brengen, wordt binnenkort bepaald. Woordvoerder Erik Dekker van SBS wil in dit stadium "geen commentaar" geven.
VETO!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Noordee FM meldt:
ONM verhuist naar SBS6
Onderweg naar Morgen maakt het seizoen wel gewoon af bij Yorin. Maar na de zomerstop wordt een nieuw begin gemaakt op SBS6. Het is opmerkelijk dat de zender nu een soap van een concurrent overneemt, terwijl SBS zelf de soap Goudkust enkele jaren geleden heeft stopgezet omdat de zender niet geloofde in een dagelijkse soap. Met ingang van september is Onderweg naar Morgen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zien bij SBS. Wat Yorin in de vooravond op de buis gaat brengen, wordt binnenkort bepaald. Woordvoerder Erik Dekker van SBS wil in dit stadium "geen commentaar" geven.
ik las hetquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
ONM gaat door op SBS 6, meldt Noordzee FM.
VETO!quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Noordee FM meldt:
ONM verhuist naar SBS6
Staat al in de submit.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:40 schreef Ole het volgende:
he sjips...
moet ik mijn FP nieuws wijzigen..
oeps Iwan, wat nu:)quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
ONM gaat door op SBS 6, meldt Noordzee FM.
Helaas, de ene "kwaliteitszender" neemt het van de andere overquote:Volgens Noordzee FM is de kans echter groot dat de soap volgend jaar te zien is op SBS.
Bespaart mij toch 25 tapes per jaar......quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:08 schreef haagse_elfje het volgende:
het einde van ONM is nu dus echt in zicht
Gaan zij dan zeggen dat ze ook niets weten te zeggen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Zometeen in RTL Boulevard meer nieuws over het voortbestaan van ONM.
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?quote:
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie deze reacties aan de lopende band, maar waarom in godsnaam?
Je misgunt iemand anders z'n plezier??
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet? Of heb jij alleen Yorin op je televisie?
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:22 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daarom mag ik nog wel blij zijn dat het van de buis verdwijnt.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je best vinden hoor. Maar kom tenminste met een goede onderbouwing.
Nu is het meer posten om te laten zien wat voor stoere jongen jij bent dat je er niet naar kijkt.
ik kijk zelf wel ONM, ik moet wel heel eerlijk toegeven dat seizoen qua kwaliteit echt onder nul zitquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:20 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om de kwaliteit ervan. Devaluatie van het medium tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |