Heb 'm zelf net getraind naar matig positiespel, in plaats van 50k levert ie nu ongeveer 200k op. En dat met 1 week trainingquote:Willy Grootjans [playerid=263239680]
17 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 25-10-2009 (7/40), 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 430 ¤/week 6 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef GotC het volgende:
Wel leuk hoeveel ik (hopelijk) ga verdienen aan m'n stijgertjes
Caprio.
Gekocht voor: 11.000
Transfervergelijking: 192 700 ¤
Obluski.
Gekocht voor: 14.000
Transfervergelijking: 644 811 ¤
Ciguerondo.
Gekocht voor: 24.000
Transfervergelijking: 533 455 ¤
Abu-Musa.
Gekocht voor: Nog van m'n originele team
Transfervergelijking: 57 550 ¤
Dat zou ik eventjes moeten nagaan. Momentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef RemCOW het volgende:
Ziet er goed uit. Maar interessanter is: hoeveel weken training hebben ze daarvoor gehad?
Leuk idee inderdaad. Mijn beide stijgers:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef GotC het volgende:
Wel leuk hoeveel ik (hopelijk) ga verdienen aan m'n stijgertjes
Even heel snel geteld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet thuis in weken, dus ik noem de data even waarbij ze gekocht zijn.
Francesco Caracciolo 01-09-2009 9 weken
Liu Hui Hock 21-08-2009 11 weken
Gust van Leer 31-08-2009 10 weken
Jakub Ondrá¨ek 27-05-2009 heel veel weken
Wouter-Jan Nelissen 09-08-2009 13 weken
Dankjewelquote:
Liu Hui Hock = 36k/wquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Maar doe ik het dan nog een beetje goed of iets? Ik heb namelijk geen idee of ik nu mijn spelers moet gaan verkopen of nog moet kijken of ze op kort termijn nog een niveau gaan stijgen. Ze zijn allemaal begin 18, met 2 uitzonderingen (eind 18, begin 19).
Dank je. Maar de namen die bij de datums stonden, stonden in een andere volgorde dan met de prijzen...quote:
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Maar de namen die bij de datums stonden, stonden in een andere volgorde dan met de prijzen...
Er staat nu wel wat info, dus ik heb weer ge-edit.
Als ze niet te lang geleden gestegen zijn (niet meer dan 3 weken geleden), dan zou ik ze verkopen en nieuwe trainees zoeken inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dankjewel![]()
Maar wat is verstandig op het moment. Verkopen en nieuwe trainees zoeken? Of kijken of ze nog 1 lvl stijgen en ze dan verkopen?
Nelissen & Caracciolo zijn trouwens de B spelers in het verhaal.
Oke, dan gooi ik ze volgende week op de markt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te lang geleden gestegen zijn (niet meer dan 3 weken geleden), dan zou ik ze verkopen en nieuwe trainees zoeken inderdaad.
Dat lijkt mij ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef rompompom het volgende:
Als je 50k/week per speler pakt, moet je heel tevreden zijn hoor.
Nu je er toch bent. Topic 376 en 377 staat niet bij de statistieken.quote:
ik heb dat paswoord niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Topic 376 en 377 staat niet bij de statistieken.
Oh, en topic 375 klopt ook niet.
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die heeft ze voor mij nog nooit gemaakt![]()
Ook pas 1 keertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardag
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.quote:
Ik zal het er eens met je vriendin over hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met je vriendin over hebben
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardag
whehe.. graagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruitquote:
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje colaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje cola
Kunnen jullie ook rennen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Flappekz het volgende:
WTF?!?!?!?
Hier gebeurt iets vreemds.....
Er rennen hier op mn werk ambtenaren door de gang. Op vrijdagmiddag![]()
En het is niet eens richting huis
Dat wist ik ook helemaal nietquote:
Straks krijg je nog wat te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
Waarom zijn ze in paniek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
quote:
Is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee waarom.....
Maar ik kan nu ook nog niet weg....moet ff storinkje zien op te lossen, en de rest van de club is al weg
Welnee, lekker laten stressen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Is goed
Laat er 1 struikelen en vraag wat er aan de hand is
Nico, vanwaar de signature?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Tot vanaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Vreemd zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Doe je dan ook je baljurk aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staanquote:
quote:1. Ilja Benne (VLV)
15 jaar en 60 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.quote:2. Carsten Ypenburg (VL)
16 jaar en 63 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staan
het woord balbaard moet je niet te letterlijk nemen overigens. M'n baard speciaal voor het bal vanavond
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker worden
Top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.
GEFELICITEERD NICO!quote:
quote:Omdat we ook Scoren trainen, heb ik Driekus Bakels bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, wil je de oudste niet zijn?
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.![]()
Als ik maar de wijste blijf danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoor
Dat ben ik idd ook altijd al geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eigenwijste ben je wel
Mooi setje jeugdspelers heb je!
Hij bedoelt ook de eerste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan er toch maar 1tje promoveren elke week
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn dank gaat uit naar de persoon die met de tip gaf tegen iemand die telkens op het laatste moment de deadline van een speler verschoof in de eerste seconde van een nieuwe minuut een bod te plaatsen
Hm dat moet ik ook even onthouden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Mijn dank gaat uit naar de persoon die met de tip gaf tegen iemand die telkens op het laatste moment de deadline van een speler verschoof in de eerste seconde van een nieuwe minuut een bod te plaatsen
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hm dat moet ik ook even onthouden!
Meerdere tips?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.
Dat is inderdaad eruit gehaald. Maar dat is al een aantal maanden zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Meerdere tips?![]()
Ik zag overigens dat je niet meer via het alarmklokje kunt zien op welke seconde een speler precies afloopt?
Mn mid voor veuls te weinig verkocht.quote:31-10-2009 (8/40) Je hebt een speler verkocht en 1 860 000 ¤ ontvangen.
31-10-2009 (8/40) Je hebt een speler verkocht en 2 111 ¤ ontvangen.
En de andere tips dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eruit gehaald. Maar dat is al een aantal maanden zo.
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En de andere tips dan?
Mij viel dat laatst pas op overigens.
Ja dat is logischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.
Dat hoeft ook niet altijd zo te zijn. Bij skilltrades met max redelijk die binnen 1 training stijgen kun je het beste een bod doen dat een 20k boven de gemiddelde TV ligt, en dit ook zo vroeg mogelijk. Hiermee schrik je de koopjesjagers al af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.
Ik snap 'm niet helemaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Peter Starke en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Hoor eens, Michel Oosterveer is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
bij gebrek aan beter maar aangenomen.. blijkt ie 16jr en 104 dagen te zijnquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jozias van Kallen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Deze heb ik maar meteen aangenomen. hij is 16j6d, dus ik hoop dat hij redelijk of goed als max zal hebben bij verdedigen.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Maxim van Nie heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Nou, mn scouts kwamen met materiaal dat niet eens in aanmerking zou komen voor het 12e elftal van ADO
En het eerste elftal van ADO is al zo slecht![]()
quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Clemens Jochems.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' redelijk op het gebied van Vleugelspel wordt! Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Vleugelspel.
Je kunt deze jongen vaak fantastische trucs zien uithalen op de training - dat is een van zijn kenmerkende trekjes.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelderquote:
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog nietquote:Op zondag 1 november 2009 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb al met 0-5 gewonnen maar nu weet ik nog niet wat voor mid ik haal met mn nieuwe middenvelder![]()
![]()
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
Das waar. Ik heb dan weer t voordeel dat deze week bij hem 2 verdedigers er af worden geschopt. ( dat is en blijft zn sterkste linie) Daarbij hij speelde vorige keer al op de counter dus veel verrassingen verwacht ik niet.quote:Op zondag 1 november 2009 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar dat weet je tegenstander van volgende week dus ook nog niet
quote:Op zondag 1 november 2009 21:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Elk nadeel heeft z'n voordeel in dit geval!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
Iedereen in mijn divisie gelijk gespeeld. Daardoor sta ik nog steeds eerste.
2-2,3-3,1-1 en 2-2.quote:Op zondag 1 november 2009 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Allemaal de zelfde stand waarmee ze begonnen ook of is er nog gescored?
1-1 kom op.quote:Op zondag 1 november 2009 22:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
KUT. 0-1 achter. Ik moet deze pakken...!
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2-2,3-3,1-1 en 2-2.
Ikzelf heb 2-2 gespeeld.
Er zouden inderdaad maar weinigen zijn geweest die dat hadden kunnen voorspellen.quote:Op zondag 1 november 2009 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Dat was een leuke teauteau geweest
ow daarbij : KUT VERGETEN IN TE VULLEN![]()
![]()
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef MrMoon het volgende:
ook rpp is inmiddels afgehaakt voor het slechtste doelsaldo met zn doelpunt van vanavond
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..quote:Op zondag 1 november 2009 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 doelpunt is voor een doelsaldo niet echt van invloed. Als hij er 10 scored en jij 7 is t weer de andere kant op lijkt me zo.
Dan moet je niet praten over doelsaldoquote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat er natuurlijk om dat de 0 (nul) gehouden wordt..
quote:Op zondag 1 november 2009 23:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je niet praten over doelsaldo
Je praat jezelf tegenquote:Op zondag 1 november 2009 23:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]het gaat nog steeds om slechtste doelsaldo
alleen met het criterium dat de 0 (nul) gehouden moet worden..
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te wordenquote:Op zondag 1 november 2009 23:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegenDoelsaldo en de 0 houden is geen doelsaldo meer
quote:Op zondag 1 november 2009 23:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoezoe, de nul houden is slechts een clausule om niet van de het slechtste doelsaldo wedstrijd gediskwalificeerd te worden
checkquote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier,
checkquote:maar na al een tijdje minder te posten hier
Care to explain?quote:en zeker na vanavond
??quote:heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten.
Graag gedaan en ?? Kort samengevat: Je houdt er mee op?quote:Bedankt voor alle goede adviezen etc
quote:Op zondag 1 november 2009 22:58 schreef rompompom het volgende:
Hodfr, ik heb gescoord vanavond.. 8-1 verloren, doelpunt uit een corner.
quote:Op maandag 2 november 2009 01:21 schreef Puala het volgende:
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
't was gezellig hier, maar na al een tijdje minder te posten hier en zeker na vanavond heb ik geen behoefte meer om hier nog over hattrick te praten. Bedankt voor alle goede adviezen etc
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?quote:Op maandag 2 november 2009 10:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh.. en ik ben niet meer jarig
Volgens mij was dat al iets eerderquote:Op maandag 2 november 2009 11:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat heeft Outpost geflikt op die date zeg?
Dacht dat je nog dronken was van vrijdagquote:Op maandag 2 november 2009 11:59 schreef Psychonikeo het volgende:
das ook zo..
ik was afgelopen weekend mijn opstelling vergeten. 1-1-1 gespeeld en dus een WO.
Had het godverdomme zo druk en had geen standaardopstelling. Nu wel gelukkig!
Wiwiwi ik ga hier weg maar wil het nog wel ff spannend houden waarom zodat ik toch nog aandacht krijg wiwiwiwi.quote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het wel interessant
Nou, dat viel best meequote:Op maandag 2 november 2009 12:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dacht dat je nog dronken was van vrijdag
iedereen volgens mijquote:
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...quote:Op maandag 2 november 2009 12:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou, dat viel best mee
[..]
iedereen volgens mij
quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik ook. en ik was er gister zefs gewoon...
* FrituurVetPet ontkent schuld te hebben
.quote:Op maandag 2 november 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I did not have...
maar dat deed je welquote:Op maandag 2 november 2009 14:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
.
ik ben in deze niet de persoon die statement maken moet
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij was dat al iets eerder
Maar het lijkt aan ons (hier) te liggen?
hehehe.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
excuus. ik bedoelde dat ik niet het statement hoefde te maken hetgeen jij aankaartte ;-)
ow.. okquote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor.quote:02-11-2009
Sold a player and received 1 459 170 ¤.
02-11-2009
Sold a player and received 1 161 571 ¤.
Vooral PM-wingers en wingbacks leveren veel geld op, FTW's idd wat minderquote:Op maandag 2 november 2009 17:26 schreef rompompom het volgende:
Ontopic maar weer dan:
Lekker hoor:
[..]
Op de eerste (Formi vleugel, goed PM en passen) een bruto winst gemaakt van 650k, die ander (Formi vleugel, uitstekend scoren, redelijk passen) slechts 250k. FTW is blijkbaar geen markt voor..
Heb er wel een half jaar over gedaan bij beide, dus de multiskill-met-vleugel heb ik inmiddels laten varen. Passen FTW!
quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee outpost is de schuldige. Lang verhaal, maar heb geen zin om het hier op fok te gooien. Als er echt mensen met interesse zijn is het nickname @ nickname . nl als msn.
Altijd leuk!quote:02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 72 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
02-11-2009
Je ontvangt voor deze speler: 40 000 ¤. Dit is een voormalige jeugdspeler van je die is doorverkocht.
En dat met 45% bbz, best bijzonderquote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef MrMoon het volgende:
zo word je vorige week in de jeugdcompetitie met 6-0 afgedroogd door GotC en zo sta je een week later bij rust al met 4-0 voor
counterquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En dat met 45% bbz, best bijzonder
quote:Jeugdspelers leren snel, afhankelijk van hun karakter. Ze kunnen zich focussen op twee trainingsvormen; de eerste en de tweede training.De eerste training heeft meer effect dan de tweede training. Je kunt er voor kiezen om dezelfde trainingsvorm (bijvoorbeeld verdedigen) in te stellen als eerste en tweede training, maar het totale effect zal groter zijn wanneer je twee verschillende trainingsvormen kiest.
Kan jij online dan nu...?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Flappekz het volgende:
wtf? HT zegt dat er 1 online gebruikers zijn ??
EDIT - 1499 nu
Nja, tzal wel weer komen.. Om vervolgens om 1 uur weer offline te gaan.. Gisteren duurde het forum ook best langquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer. Was wel ff geinig om te zien
whehe.. mijn ventjes mogen die van jou niet zo!quote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef rompompom het volgende:
Gezellige wedstrijd was het, Nico!![]()
.
[ afbeelding ]
Na twee schoppen van hem toch even wraak nemen 1 minuut voor tijd. Die van hem 3 weken, ikzelf een pleister en +1..
Normaal 17:00.. Maare.. Je kan nu sporadisch inloggen...quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:37 schreef Skywalker88 het volgende:
weet iemand wanneer hattrick weer online is? ben ff de tijden vergeten
Netjes!quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
8000 betaald voor een 17j 11d redelijk positiespel met 390 basisloon. Krijgt zelfs een 100% training dus als die niet gaat stijgen....
GRRRRquote:
De pagina die je wilde bekijken is niet bereikbaar wegens onderhoud. Probeer het later nog eens.
quote:
Klote is t wel!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:17 schreef Psychonikeo het volgende:
Nee.. de jeugd kan ik ook niet bereiken. Vanmiddag ook al niet
quote:Hugo Arendsen
Zijn prestaties op het gebied van scoren zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van briljant naar uitmuntend.
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
en nu weer ontopicquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omg wat laat je je kennen joh door een feedback berichtje in kpd.![]()
Jammer maar helaas.
Het ga je goed en ik hoop dat je plannen allemaal zullen slagen.![]()
Hmm, zelfs maar 7kquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Netjes!Op de juiste tijd toe geslagen dus.
![]()
of juist niet natuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja idd! Ik snap er niks van, maar wij vermoeden hier iets met de bureaustoel van outpost (![]()
)
Zou ook kunnen! Maar kan iemand daardoor zo gaan reageren? Kan het me niet voorstellen!quote:
oh.. een boze GotCquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed (quote:
whehe..quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Ze moeten echt oppassen als ik er dan nog niet bij kan! Tis maar goed () dat ik alleen thuis ben.
28e nico! Toch?
het kan nog steeds nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:49 schreef GotC het volgende:
OT: Ik kan NOG STEEDS NIET bij de jeugd!![]()
Als dat om 21:15 nog niet kan..grrr!
ze was toch juist van het schoonmaken als ze boos is? Waarschijnlijk zit ze nu te dweilenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dan zijn er nu spullen aan het sneuvelen daar.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:29 schreef Psychonikeo het volgende:
Wat zijn de stats van de keeper van je zus dan?
Voor mij gedeeltelijk via via welquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is de Possie-Paula-rel al ontrafeld
Het is iets dat possie gepost heeft in het KPD feedback..kon alleen niks echt daar vindenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is de Possie-Paula-rel al ontrafeld
Sherlockquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets dat possie gepost heeft in het KPD feedback..kon alleen niks echt daar vinden
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis isquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon een dondersteentje met KPD toegang
Mja, ik moet ook maar een KPD-toegang regelen om t te checkenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis is
Hehe, ik denk tquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:41 schreef rompompom het volgende:
Ik zat er denk naast.
Die is slecht zegquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
GotC bij het zien van Flap's KPD-historie: Sapperdeflap
Sorry, ik ben wel eens beter geweest jaquote:
je moet watquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat GotC doet als Flap van huis is
En ik maar braaf op school zittenquote:
Trusten gozert, en geef je dinnetje maar eenquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En ik maar braaf op school zitten
OT - weltrusten allemaal
Ik heb dit bericht gisteren niet meer gelezen, maar toch heb ik d'r eenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Trusten gozert, en geef je dinnetje maar een![]()
Ik kon wel een reactie vinden, maar waar het naar verwijst niet. Verder niet nieuwsgierig ofzoquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is iets dat possie gepost heeft in het KPD feedback..kon alleen niks echt daar vinden
Maar....ik zie ook helemaal geen positiewisselingen in je jeugdwedstrijd?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:03 schreef GotC het volgende:
Oh ja, klacht: Geen interessant trainingsrapport na lang wachten gisteravond.
PLUS! Iemand had gezegd dat als ik bij de jeugd een speler 10 minuten oid zou opstellen naar een andere positie, dat ik dan zou zien hoeveel sterren hij had gekregen: NOT!
Ik heb ze wel goed ingesteld, volgens hattrick youthclubquote:Op woensdag 4 november 2009 11:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar....ik zie ook helemaal geen positiewisselingen in je jeugdwedstrijd?
Ik zal vanmiddag eens kijken wat je nou precies hebt gedaan....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb ze wel goed ingesteld, volgens hattrick youthclub
En durf je het ook nog te vertellen?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef GotC het volgende:
ik weet al wat ik fout heb gedaan!
mijn god, ik had m'n haar beter blond kunnen verven.
Haast nietquote:Op woensdag 4 november 2009 11:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En durf je het ook nog te vertellen?
donker is leukerquote:Op woensdag 4 november 2009 11:08 schreef GotC het volgende:
ik weet al wat ik fout heb gedaan!
mijn god, ik had m'n haar beter blond kunnen verven.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:12 schreef Psychonikeo het volgende:
Anders verteld flap wel wat je gedaan hebt, dus gewoon vertellen
quote:Luke Zeeman begint extra aanvaller te spelen in de 110e minuut -
Jacobus Turkstra begint extra centrale middenvelder te spelen in de 110e minuut -
Tiemen Rietveld begint extra centrale verdediger te spelen in de 110e minuut -
Janco Moors begint extra aanvaller te spelen in de 110e minuut
Ff voor de duidelijkheid, richting iedereen: Ik heb hier geen rol in gespeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 11:18 schreef GotC het volgende:
Echt vreselijk! Ik ga m nu goed aanpassen voor de volgende wedstrijd, en ze mogen van mij al wisselen van positie in de rust
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid, richting iedereen: Ik heb hier geen rol in gespeeld
Onbehulpzame drol!quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
je helpt je meisje ook nooit he?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je helpt je meisje ook nooit he?
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:28 schreef GotC het volgende:
Om de aandacht af te leiden:
1 van m'n 4 nieuwe spelers heeft gescoord!
quote:89:42
Dit betekende een hattrick voor Bernardo Vaca Díez!
89:41
Een counteraanval door het midden bracht Marion in de 89e minuut op 11-0. Bernardo Vaca Díez was de doelpuntenmaker.
89:40
Bernardo Vaca Díez van Marion kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter.
89:33
Marion bouwde na 89 minuten de voorsprong verder uit toen Bernardo Vaca Díez door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 10-0.
89:26
Na 89 minuten in de wedstrijd kreeg Marion terecht een strafschop. 霍 (Huo) 翊海 (Yihai) scoorde probleemloos: 9-0.
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:48 schreef Psychonikeo het volgende:
Die strafschop van 霍 翊海 zat er trouwens wel heerlijk in.
Ah, weer zo'n lekker realistische laatste minuut, 3 goals en een gele kaartquote:Op woensdag 4 november 2009 12:47 schreef Flappekz het volgende:
Hoera, m'n trainees hebben de wedstrijd overleefd. 1 waailap is dood, dus die kan zn ontslagbrief vandaag nog tegemoet zien
Overigens 2 nieuwe persoonlijke records neergezet vandaag: met 11-0 verloren, en 3 goals tegen binnen 15 seconden:
[..]
Stiekem was er nog een gele kaart in diezelfde minuut, een paar seconden eerderquote:Op woensdag 4 november 2009 12:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n lekker realistische laatste minuut, 3 goals en een gele kaart.
En GotC: Bwhehehehe.
Dat is geheimquote:Op woensdag 4 november 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
achtergehouden informatie!!! Je werkt zeker voor de overheid?
* Psychonikeo alu hoedje opdoet
M'n vriendin schijnt mee te lezenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:29 schreef GotC het volgende:
Er zijn 8 minuten voorbij en NIEMAND REAGEERT op de kont van een vrouw?!!
Echt?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
M'n vriendin schijnt mee te lezen![]()
Nou we hebben zo'n..6 tot 8 weken een steiger voor het raam gehad vd huiskamerquote:
ah.. daar wordt je ook niet vrolijk van. Dan snap ik het feestjequote:Op woensdag 4 november 2009 14:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Nou we hebben zo'n..6 tot 8 weken een steiger voor het raam gehad vd huiskamer. Incl veel geboor enzo..
Ja, eindelijk voorbij!quote:Op woensdag 4 november 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ah.. daar wordt je ook niet vrolijk van. Dan snap ik het feestje
Jaquote:Op woensdag 4 november 2009 15:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
28e maar een feestje van maken dan?
nee kom op zeg! Ik vier maximaal 3 feestjes per jaar. Dus jullie hebben nog geluk dat ik zo saai ben!quote:Op woensdag 4 november 2009 15:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja
Tot die tijd hebben we geen sociaal leven
GotC heeft nog wel een sociaal leven hoor. Ik moet alleen flink aan de bak voor school de komende wekenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee kom op zeg! Ik vier maximaal 3 feestjes per jaar. Dus jullie hebben nog geluk dat ik zo saai ben!
Gotc moet wel als jij er nooit bentquote:Op woensdag 4 november 2009 16:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC heeft nog wel een sociaal leven hoor. Ik moet alleen flink aan de bak voor school de komende weken
quote:
T gaat nergens over en is een storm in een glas water. Ik heb ook geen zin om er hier verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja idd! Ik snap er niks van, maar wij vermoeden hier iets met de bureaustoel van outpost (![]()
)
quote:Ricky Reuvers (265594690)
17 jaar en 1 dagen, volgende verjaardag: 23-02-2010
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 04-11-2009 (9/40), )
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 390 ¤/week
6 240 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden:
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Buitenspel het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een recessie in Hattrick
Storm in een glas water..quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Was dat voor een effect?
Ik ken een bruistablet maar snap niet wat je er hier mee bedoeld.
Kort maar krachtigquote:Hoe is 't?
Driekus Bakels: In vergelijking met zijn teamgenoten heeft hij een buitengewoon potentieel.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Passen, maar ik wil toch even opmerken dat Sako Bokhorst redelijk kan worden op deze vaardigheid. (naast zn redelijk scoren dus wel een toppertje!)
Meer heb ik niet te melden. Toedeledokie!
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Storm in een glas water..
Bruistablet in een glas water = hoop bubbels = storm in een glas water
Je hebt óf te weinig geld, óf de spelers zijn te duur? Of beide?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Buitenspel het volgende:
Stel je anders eventjes voorquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef Buitenspel het volgende:
Dat beide klinkt bekentquote:Op woensdag 4 november 2009 18:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hebt óf te weinig geld, óf de spelers zijn te duur? Of beide?
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Stel je anders eventjes voorKen je niet
Hoi, ik ben Koekje, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds juni 2006. Mijn teamnaam is TeamKoekje.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Flappekz, ik ben nog lang geen 30, en ik speel al Hattrick sinds augustus 2005. Mijn teamnaam is YMFC.
Ja jij wel ja maar ik niet. Ik heb eigenlijk nog een nieuwe spits nodig maar ik heb niet genoeg geld om een versterking te kopen. Een spits kan ik wel betalen maar niet een jonge spits met minimaal briljant.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |