Heb 'm zelf net getraind naar matig positiespel, in plaats van 50k levert ie nu ongeveer 200k op. En dat met 1 week trainingquote:Willy Grootjans [playerid=263239680]
17 jaar en 68 dagen, volgende verjaardag: 13-12-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Rembroek (sinds 25-10-2009 (7/40), 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 370
Loon: 430 ¤/week 6 880 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef GotC het volgende:
Wel leuk hoeveel ik (hopelijk) ga verdienen aan m'n stijgertjes
Caprio.
Gekocht voor: 11.000
Transfervergelijking: 192 700 ¤
Obluski.
Gekocht voor: 14.000
Transfervergelijking: 644 811 ¤
Ciguerondo.
Gekocht voor: 24.000
Transfervergelijking: 533 455 ¤
Abu-Musa.
Gekocht voor: Nog van m'n originele team
Transfervergelijking: 57 550 ¤
Dat zou ik eventjes moeten nagaan. Momentje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:30 schreef RemCOW het volgende:
Ziet er goed uit. Maar interessanter is: hoeveel weken training hebben ze daarvoor gehad?
Leuk idee inderdaad. Mijn beide stijgers:quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:14 schreef GotC het volgende:
Wel leuk hoeveel ik (hopelijk) ga verdienen aan m'n stijgertjes
Even heel snel geteld.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:39 schreef Puala het volgende:
Ik ben niet thuis in weken, dus ik noem de data even waarbij ze gekocht zijn.
Francesco Caracciolo 01-09-2009 9 weken
Liu Hui Hock 21-08-2009 11 weken
Gust van Leer 31-08-2009 10 weken
Jakub Ondrá¨ek 27-05-2009 heel veel weken
Wouter-Jan Nelissen 09-08-2009 13 weken
Dankjewelquote:
Liu Hui Hock = 36k/wquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Maar doe ik het dan nog een beetje goed of iets? Ik heb namelijk geen idee of ik nu mijn spelers moet gaan verkopen of nog moet kijken of ze op kort termijn nog een niveau gaan stijgen. Ze zijn allemaal begin 18, met 2 uitzonderingen (eind 18, begin 19).
Dank je. Maar de namen die bij de datums stonden, stonden in een andere volgorde dan met de prijzen...quote:
Oke, dankjewelquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dank je. Maar de namen die bij de datums stonden, stonden in een andere volgorde dan met de prijzen...
Er staat nu wel wat info, dus ik heb weer ge-edit.
Als ze niet te lang geleden gestegen zijn (niet meer dan 3 weken geleden), dan zou ik ze verkopen en nieuwe trainees zoeken inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke, dankjewel![]()
Maar wat is verstandig op het moment. Verkopen en nieuwe trainees zoeken? Of kijken of ze nog 1 lvl stijgen en ze dan verkopen?
Nelissen & Caracciolo zijn trouwens de B spelers in het verhaal.
Oke, dan gooi ik ze volgende week op de markt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als ze niet te lang geleden gestegen zijn (niet meer dan 3 weken geleden), dan zou ik ze verkopen en nieuwe trainees zoeken inderdaad.
Dat lijkt mij ook!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:27 schreef rompompom het volgende:
Als je 50k/week per speler pakt, moet je heel tevreden zijn hoor.
Nu je er toch bent. Topic 376 en 377 staat niet bij de statistieken.quote:
ik heb dat paswoord niet meerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Topic 376 en 377 staat niet bij de statistieken.
Oh, en topic 375 klopt ook niet.
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die heeft ze voor mij nog nooit gemaakt![]()
Ook pas 1 keertjequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:23 schreef Psychonikeo het volgende:
maar bij jou kwam ze wel op je verjaardag
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.quote:
Ik zal het er eens met je vriendin over hebbenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja man.. die vrouwen ook altijd. Je moet er zoveel voor doen, maar als het een keer andersom is.
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met je vriendin over hebben
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
whehe.. dat krijg ik een klap denk ik. Ze heeft gister alle boodschappen gehaald voor mijn verjaardag
whehe.. graagquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mond maar houden. Denk ik.
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruitquote:
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje colaquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat betekent wel dat ik me vreselijk in zal moeten houden....maar vooruit
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. gewoon stil in de hoek zitten met een biertje cola
Kunnen jullie ook rennen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:50 schreef Flappekz het volgende:
WTF?!?!?!?
Hier gebeurt iets vreemds.....
Er rennen hier op mn werk ambtenaren door de gang. Op vrijdagmiddag![]()
En het is niet eens richting huis
Dat wist ik ook helemaal nietquote:
Straks krijg je nog wat te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
Waarom zijn ze in paniek?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wist ik ook helemaal nietAllemaal quasi-belangrijke mannetjes in paniek hier.
misschien moet ik maar eens richting huis gaan
quote:
Is goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee waarom.....
Maar ik kan nu ook nog niet weg....moet ff storinkje zien op te lossen, en de rest van de club is al weg
Welnee, lekker laten stressen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Is goed
Laat er 1 struikelen en vraag wat er aan de hand is
Nico, vanwaar de signature?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Tot vanaafquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:11 schreef Psychonikeo het volgende:
fijn weekend alvast en tot vanavond
Vreemd zegquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
daar stond een link naar een ander forum, maar dat werd elke keer aangepast
Doe je dan ook je baljurk aan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hoelaat opent het bal vanavond eigenlijk? Dan weet ik hoe laat ik hier weg moet rijden...
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staanquote:
quote:1. Ilja Benne (VLV)
15 jaar en 60 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. goed)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. slecht)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.quote:2. Carsten Ypenburg (VL)
16 jaar en 63 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: slecht (max. onbekend)
Positiespel: matig (max. redelijk)
Vleugelspel: redelijk (max. redelijk)
Passen: zwak (max. zwak)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, maar ik laat wel mn balbaard staan
het woord balbaard moet je niet te letterlijk nemen overigens. M'n baard speciaal voor het bal vanavond
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
Even een soort van repost. Alleen dat nu speler 2 al op redelijk zit qua vleugel... Sinds vanmiddag that is...
[..]
[..]
Mijn eigen idee vorige keer was, om secundair verdedigen en primair positiespel te trainen (en flap was het daarmee eens). Daar ik niet verwacht had dat dit zo snel zou gaan, ben ik nu aan het twijfelen om toch primair verdedigen en secundair positiespel te trainen.
Iemand van jullie die weet wat het beste is in deze?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben het alwéér met je eens. Moet niet gekker worden
Top.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ook zo. Peppi 2 kan weinig meer verbeteren op verdedigen (nuttig verbeteren that is), dus het heeft niet veel zin om uit te zoeken wat hij daarop kan halen.
GEFELICITEERD NICO!quote:
quote:Omdat we ook Scoren trainen, heb ik Driekus Bakels bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hehe, wil je de oudste niet zijn?
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik altijd al ik wil ook wel eens de benjamin zijn.![]()
Als ik maar de wijste blijf danquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Benjamin wordt sowieso lastig. Maar als jij de oudste niet wilt zijn, ben ik het wel voor je hoor
Dat ben ik idd ook altijd al geweestquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
De eigenwijste ben je wel
Mooi setje jeugdspelers heb je!
Hij bedoelt ook de eerste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Je kan er toch maar 1tje promoveren elke week
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Mijn dank gaat uit naar de persoon die met de tip gaf tegen iemand die telkens op het laatste moment de deadline van een speler verschoof in de eerste seconde van een nieuwe minuut een bod te plaatsen
Hm dat moet ik ook even onthouden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
![]()
Mijn dank gaat uit naar de persoon die met de tip gaf tegen iemand die telkens op het laatste moment de deadline van een speler verschoof in de eerste seconde van een nieuwe minuut een bod te plaatsen
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:29 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Hm dat moet ik ook even onthouden!
Meerdere tips?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.
Dat is inderdaad eruit gehaald. Maar dat is al een aantal maanden zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Meerdere tips?![]()
Ik zag overigens dat je niet meer via het alarmklokje kunt zien op welke seconde een speler precies afloopt?
Mn mid voor veuls te weinig verkocht.quote:31-10-2009 (8/40) Je hebt een speler verkocht en 1 860 000 ¤ ontvangen.
31-10-2009 (8/40) Je hebt een speler verkocht en 2 111 ¤ ontvangen.
En de andere tips dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eruit gehaald. Maar dat is al een aantal maanden zo.
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
En de andere tips dan?
Mij viel dat laatst pas op overigens.
Ja dat is logischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.
Dat hoeft ook niet altijd zo te zijn. Bij skilltrades met max redelijk die binnen 1 training stijgen kun je het beste een bod doen dat een 20k boven de gemiddelde TV ligt, en dit ook zo vroeg mogelijk. Hiermee schrik je de koopjesjagers al af.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas bieden als t bijna de deadline is en niet eerder. Anders drijf je de prijs all1 maar op.
Ik snap 'm niet helemaalquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doordat ik nu veel op de transfermarkt zit, ga je trucs bedenken om zo goedkoop mogelijk een speler te kopen. Dit is er één van.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Peter Starke en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Hoor eens, Michel Oosterveer is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
bij gebrek aan beter maar aangenomen.. blijkt ie 16jr en 104 dagen te zijnquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Jozias van Kallen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Passen wordt!
Hij heeft de lichaamsbouw van een volwassene - het levert hem voordeel op om zo krachtig te zijn.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Deze heb ik maar meteen aangenomen. hij is 16j6d, dus ik hoop dat hij redelijk of goed als max zal hebben bij verdedigen.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Maxim van Nie heet en 16 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen zwak in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 1 november 2009 10:11 schreef Flappekz het volgende:
Nou, mn scouts kwamen met materiaal dat niet eens in aanmerking zou komen voor het 12e elftal van ADO
En het eerste elftal van ADO is al zo slecht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |