Ik heb dan ook een zeer goed geheugenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij was al goed passen. Al heel lang zelfs...
En ik heb niet ontdekt of hij ergens gestegen is...
Uit tegen de nr laatst met 1 punt en ik won met 2-0 vorige week.quote:RKDEO » Fans
12-07-2009 21:00 (8/39) Competitie Tricolore 77 - RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
Thuis tegen de nr 2 terwijl ik daar van verloren heb en hij nog nooit verloren heeft dit seizoen.quote:19-07-2009 21:00 (9/39) Competitie RKDEO - Centaur wij zijn licht in het voordeel
De nr 7 waar ik 5-0 van gewonnen hebquote:26-07-2009 21:00 (10/39) Competitie Yellow and Purple - RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
Ach das ook zeker niet slecht! Ik heb met matig keepers zelfs al aardig wat geld verdient. Laat staan met een goed van 17 en 0 dagen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
En dan zit ik te wachten op een goed keep 17yr 0 dgn
Hij zal wel ergens achter de komma gestegen zijn. Dat uit zich wel in een sterrenverhoging. Net als bij de senioren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
fipo
[..]
Ik heb dan ook een zeer goed geheugen
Das wel raar dan. Nouja te klagen heb je iig niet.
Wanneer kun je hem promoveren?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
En dan zit ik te wachten op een goed keep 17yr 0 dgn
Het gaat ook nergens over die verwachtingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uit tegen de nr laatst met 1 punt en ik won met 2-0 vorige week.
[..]
Thuis tegen de nr 2 terwijl ik daar van verloren heb en hij nog nooit verloren heeft dit seizoen.
[..]
De nr 7 waar ik 5-0 van gewonnen heb![]()
Mn fans zijn weer goed op de hoogte imo
quote:United Black Panthers -Sterr-team 1 - 0 wij zijn licht in het voordeel
United Black Panthers -Bola IJsselstein 0 - 2 wij zijn favoriet
De Club -United Black Panthers 0 - 3 zij zijn favoriet
United Black Panthers -Quirijnstok Conquistadores 1 - 0 wij zijn licht in het voordeel
ALKMANIA -United Black Panthers 1 - 2 zij zijn favoriet
United Black Panthers -The Panna Boys 4 - 0 we zijn aan elkaar gewaagd
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over die verwachtingen.
Dit zijn mijn resultaten.
[..]
quote:
Misschien had ik dan wat nuttigs gepostquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.
[..]![]()
![]()
Als t niet bijna weekend was geweest had je geen tvp geplaatst?
Doe jij dat wel eens dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dan wat nuttigs gepost
Dat kan ik me niet voorstellen ;-Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dan wat nuttigs gepost
Weer een mogelijke kampioen in ons middenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Halverwege het seizoen gaat het veel beter dan gedacht bij mij.
Heb 3 oude maar goede middenvelders nu.
Sta nog ongeslagen eerste, 5 overwinningen en 2 gelijke spelen.
21 doelpunten voor, 5 tegen. Hatstats die boven de 250 uitkomen.
Ik kan zomaar per ongeluk kampioen worden.
zijn er dan nog meer van?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een mogelijke kampioen in ons midden![]()
Eens! Zeker omdat het ook nog best invloed kan hebben op het aantal bezoekers... het gaat nu nergens over!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.
[..]
Hoi Hoiquote:
Of het direct invloed heeft op je bezoekers aantallen weet ik niet. (het lijkt me wel logies maar toch) Volgens mij zijn je prestaties daar meer van op invloed en je tegenstander zn positie in de competitie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eens! Zeker omdat het ook nog best invloed kan hebben op het aantal bezoekers... het gaat nu nergens over!
De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Hoi![]()
[..]
Of het direct invloed heeft op je bezoekers aantallen weet ik niet. (het lijkt me wel logies maar toch) Volgens mij zijn je prestaties daar meer van op invloed en je tegenstander zn positie in de competitie.
En de huidige stemming natuurlijk... en die kan in een week tijd wel heel erg omhoog of omlaag vliegen, een beetje te vind ik!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.
netjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
21 uit 7 6 punten voor.Aanstaand weekend ga ik alleen wel opzeker verliezen.
dat had ik stiekem al gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sta tweede, op 1 puntje achterstand. Samen met nog 2 ploegen....
Ah weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.
* NelisZ meldt zichquote:
en dus wordt het volgende week weer wat aannemelijkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat ie moet stijgen zei je vorige week toch ook?
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 sterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
en dus wordt het volgende week weer wat aannemelijker![]()
Die jeugdkeep die goed moet halen zat overigens al op 6 sterren in zijn eerste wedstrijd, en een mega ratingsboost voor de verdediging.
Zeggen die 6 sterren nog iets speciaals of is dat normaal voor een keeper?
Mooi, dat scheelt hopelijk wat trainingsverlies voor de rest van de boysquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 ster
Hoe oud is die prutser van je en wat was z'n scoutingsrapportquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt hopelijk wat trainingsverlies voor de rest van de boys
6 a 6,5 kan duiden op redelijk ja. Al kan het ook minder zijn door andere stats.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 ster
heujquote:
zegt niet veel maar weak overall zou kunnen betekenen dat er ergens misschien 1 is die hoger is dan rampzalig wat ook helpt in de ratings.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Joshua Linssen looks promising. He is 15 years/71 d nu old and seems to have something extra.
If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Keeper before joining the senior squad. Without any further training, this player will remain with poor Playmaking. With his weak overall skills, this might be the player for us.
Can I offer him a place at the academy?
Lekker dan, zit je precies in die 0,01% downtijd per maandquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef MrMoon het volgende:
GVD.. ben ik aan het bieden op een speler, word ik overboden wil ik weer bieden krijg ik de melding "Server too busy"
Is dat een mijlpaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vergeet zowaar mijn mijlpaal te melden. Vandaag eerste speler boven de 10k tsi met huidig team
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef MrMoon het volgende:
GVD.. ben ik aan het bieden op een speler, word ik overboden wil ik weer bieden krijg ik de melding "Server too busy"
Ongelukkige terminologie. Het is een persoonlijke mijlpaal.quote:
Ow hahahaha ik dacht al ik heb er nogal wat lopen met meer dan 10k tsi en kan me die mijlpaal toch niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ongelukkige terminologie. Het is een persoonlijke mijlpaal.
Ikw as me er even niet van bewust dat achievements mijlpalen was in het Nederlands
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
hoi10-07-2009 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 199 600 ¤
4,9 mil , nadat ik em zelf al voor 4,5 had verkocht
Ja me 2. Ik hoop toch op een grotere overwinning dan de 2-0 van vorige week.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:33 schreef DeHovenier het volgende:
Eens zien of ik morgen wat potten kan breken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:34 schreef One_conundrum het volgende:
hoi10-07-2009 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 199 600 ¤
4,9 mil , nadat ik em zelf al voor 4,5 had verkocht
En nog niet gestegen in verdedigen..... Inm 18 en 79 dagenquote:17-04-2009
11:47 Promoveerde uit RKDEO's jeugdopleiding op de leeftijd van 17 jaar
Tja, moet je maar geen algemeen trainenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En nog niet gestegen in verdedigen..... Inm 18 en 79 dagen
Dat bedoel ik dus. Die 3 weken algemeen hebben ook mee geholpen natuurlijk maar dan zijn t alsnog 9 weken.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tja, moet je maar geen algemeen trainen![]()
Mja, op zich wel raar na 12 weken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:27 schreef Psychonikeo het volgende:
bij deze verklaar ik dit topic officieel voor geopend.
Lekkere jeugd TU. Zit opzich alleen niet veel aan te komen, alleen 2 17 jarig goed passen gasten, maar die leveren geen ruk op. Ik kan binnenkort met die keeper gaan beginnen.quote:Hey! I hope you've had a good week?
In this game, I studied Severijn Berends. His Playmaking is inadequate I would say.
Harold Weurink is poor when it comes to Passing, I would say.
Benny van Straaten is getting on well with the Playmaking training. I'd say he'll be fully trained in it within just a few weeks of primary training.
If you want Hans Leeuwen to progress at all, he'll soon need regular team training.
I don't think the youth team is the right place for Ger Farenhout any more. At least when it comes to Passing, he's simply unable to improve any more.
Yoon Veneberg has responded well to the Passing sessions we have organised this week and gained a level.
That wraps it up. Have a good day and give my regards to your lovely spouse!
hebben die 2 dan geen skils verder?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Lekkere jeugd TU. Zit opzich alleen niet veel aan te komen, alleen 2 17 jarig goed passen gasten, maar die leveren geen ruk op. Ik kan binnenkort met die keeper gaan beginnen.
En die lul van een trainer moet van mn vriendin afblijven
Nee, de een weak positiespel en de ander nog minder.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hebben die 2 dan geen skils verder?
Jaloers worden op een computer gegenereerd figuur.![]()
hmzzz das wel zonde ja. Misschien dat iemand ze hoger wil trainen door t goed passen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, de een weak positiespel en de ander nog minder.
vast wel, maar ze kosten niks. Ms een ideetje om een keer zwakPM/goedpassen te gaan trainenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hmzzz das wel zonde ja. Misschien dat iemand ze hoger wil trainen door t goed passen.
Maar dan krijg je nog wel een aantal leuke extra's via moederclub geld!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
vast wel, maar ze kosten niks. Ms een ideetje om een keer zwakPM/goedpassen te gaan trainen
Laat ik hopen dat iemand ze zo serieus op gaat trainen, en niet zoals drummerdudequote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar dan krijg je nog wel een aantal leuke extra's via moederclub geld!![]()
zoals ik al eerder verteld heb, heb ik dat ook al meerdere keren mee gemaakt met matig keeper jonkies.quote:Op zondag 12 juli 2009 00:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Laat ik hopen dat iemand ze zo serieus op gaat trainen, en niet zoals drummerdude
Dat zei je jaquote:Op zondag 12 juli 2009 00:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zoals ik al eerder verteld heb, heb ik dat ook al meerdere keren mee gemaakt met matig keeper jonkies.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 00:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
slapen
ik ben er ook rijp voor. Ben all1 nog in 2 poker tournooitjes verwikkeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Truste iig.![]()
![]()
Leuk spelertje hoor!quote:Op zondag 12 juli 2009 02:59 schreef TheVulture het volgende:
Net thuis van een verjaardag en ik dacht... goh laat ik eens kijken of het inderdaad klopt dat je kort na middernacht inderdaad een grotere kans hebt op een leuke jeugdpull... en ja hoor, weer een groeibriljantje erbij!
Ja? Oh, hallo TheVulture!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Maarten-Jan Spronk heet en 15 jaar oud is.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Positiespel. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Bel Yannick Waasdorp
|Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Loek Frisch is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Zonder verdere training denk ik dat hij slecht zal blijven in Verdedigen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
quote:Bel Sebastian Bouwmans
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Boy Falkena heet en 15 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Keepen. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' waardeloos op het gebied van Positiespel wordt!
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Jolyon de Hoon
|Ja? Oh, hallo Outpost76!
Loïc van Cauteren heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Passen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Team: Dapp'ere Strijders
Competitie: IX.140
Begonnen: 22-01-2009
Online sinds 12-07-2009 09:27.
Laatste 5 logins
13-06-2009 08:22 Via 213.73.***.***
03-06-2009 08:41 Via 213.73.***.***
quote:Dapp'ere Strijders (361285)
Nederland, Amsterdam, IX.140
Competitie
2e in IX.140
Het team is de laatste 12 officiële duels ongeslagen. Hiervan werden de laatste 5 gewonnen.
Nou die eerste had op zijn minst redelijk passen, die had je dus gewoon moeten nemenquote:Op zondag 12 juli 2009 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
Heeft geen nut dus en je hebt gewoon mazzel!
Heb hem afgewezenquote:Calling Alan Helmink
|Hi boss, nice to speak to you again.
I think I have found a skilled youngster for you. His name is Gabriël Erwich and he is 15 years old.
Right now I would say his Passing capabilities are around the poor level. Given the chance to improve his Winger skills, this guy might well reach excellent in that department.
Can I offer him a place at the academy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 11:35 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb hem afgewezen
En nu moet je gaan kiezen tussen deze vleugelspeler en die goed keeper.. Wat was daar het scoutingsrapport ook al weer van? En z'n exacte leeftijd, is 'ie nog interessant voor de U-20? Zo ja, dan moet je gaan kijken wat financieel het aantrekkelijkst is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Joshua Linssen looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En nu moet je gaan kiezen tussen deze vleugelspeler en die goed keeper.. Wat was daar het scoutingsrapport ook al weer van? En z'n exacte leeftijd, is 'ie nog interessant voor de U-20? Zo ja, dan moet je gaan kijken wat financieel het aantrekkelijkst is..
Per saldo train je dan die nieuwe Winger en je Keeper niet... Mag ik vragen wat je nu dan rond hebt lopen wat de moeite van het trainen waard is?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga vanaf volgende wedstrijd PM/Crossing trainen, weldra gaan er wat spelers uit, dan stap ik over op verdedigen/crossing en test ik die keeper ook even.
Jammer van z'n dagen, maar leuk spelertje inderdaad. Ga je 'm zelf weer trainen of in de verkoop?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Weer een succesvol product gepromoveerd uit mijn jeugdopleiding..
Malik Yousef Taflisi [playerid=252954226]
17 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 12-07-2009 (8/39), )
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 350 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Yup die ga ik doortrainen... had nog een traineeplek overquote:Op zondag 12 juli 2009 12:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Jammer van z'n dagen, maar leuk spelertje inderdaad. Ga je 'm zelf weer trainen of in de verkoop?
Die winger traint met crossing op de snelst mogelijke vorm van vleugelspel trainen, en ik test hem op positiespel. Ik schakel zo snel mogelijk over op ook die keeper.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Per saldo train je dan die nieuwe Winger en je Keeper niet... Mag ik vragen wat je nu dan rond hebt lopen wat de moeite van het trainen waard is?
Mits goed getraind en een beetje geluk met de bijstats leveren die Keeper en Winger je namelijk per stuk zo'n 500k (of zelfs meer) op.. Het zou zonde zijn wanneer je die twee voor hun 17e niet maximaal uitgetraind hebt..
Uit je posts maak ik op dat je Crossing als secundaire training instelt, dan schiet het mijns inziens nog niet zoveel op. Waar heb je dat PM en Verdedigen voor nodig? Mocht je daar nog wat talent (transferwaarde) rond hebben lopen, dan kan ik me voorstellen dat je die eerst nog uit wilt trainen en dan promoveren/verkopen. Ik zou me als ik in jouw positie was daarna echter zo snel mogelijk toe leggen op het volledig trainen van ófwel die Winger ófwel die Keeper (beide tegelijk gaat helaas niet omdat de skills niet complementair zijn)quote:Op zondag 12 juli 2009 13:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die winger traint met crossing op de snelst mogelijke vorm van vleugelspel trainen, en ik test hem op positiespel. Ik schakel zo snel mogelijk over op ook die keeper.
Crossing als secundaire training traint toch net zo snel als crossing als primaire training?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Uit je posts maak ik op dat je Crossing als secundaire training instelt, dan schiet het mijns inziens nog niet zoveel op. Waar heb je dat PM en Verdedigen voor nodig? Mocht je daar nog wat talent (transferwaarde) rond hebben lopen, dan kan ik me voorstellen dat je die eerst nog uit wilt trainen en dan promoveren/verkopen. Ik zou me als ik in jouw positie was daarna echter zo snel mogelijk toe leggen op het volledig trainen van ófwel die Winger ófwel die Keeper (beide tegelijk gaat helaas niet omdat de skills niet complementair zijn)
Volgens mij traint je secundaire training 50% van je primaire training.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Crossing als secundaire training traint toch net zo snel als crossing als primaire training?
Ik ga puur voor de winst, al vind ik het ook leuk om zo veel mogelijk jeugdproducten in de hattrick wereld rond te hebben lopen, maar dat is bijzaak. Daarnaast kost het niet zo heel veel tijd en ik zoek bewust op 'any type of player' dus switchen hoort erbij.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het grappig dat jullie de jeugd zo analyseren... ik denk dat je gewoonweg niet alle leuke pulls maximaal kunt trainen... ik kies er dan ook bewust voor om mijn jeugd te gebruiken voor toekomstige trainees... ik gooi wellicht wat leuke pulls weg daarmee maar ik investeer op deze manier liever in mijn hoofdteam dan dat ik telkens van training moet switchen omdat een scout met wat leuks komt... da's niet te doen in mijn ogen
Hmm, ik lees inderdaad dat dit foutief is. Ik draai hem om.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Crossing als secundaire training traint toch net zo snel als crossing als primaire training?
Nee, ik zou gaan voor ófwel primair Keepen en secundair Spelhervatting/Controlerend Spel (om zo je Keeper maximaal te trainen. Ofwel voor primair Crossing (Vleugelspel) en dan secundair Wing Attacks (Vleugelaanval) of Short Passes (hoewel hij vanaf slecht Passen moet komen). Door de combi Crossing/Wing Attacks maximaliseer je in ieder geval het trainen van het Vleugelspel van je Winger.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hmm, ik lees inderdaad dat dit foutief is. Ik draai hem om.
dF, zou ik volgens jou meteen moeten beginnen met EN crossing EN keeping?
met 17 jaar nu alquote:Op zondag 12 juli 2009 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou die eerste had op zijn minst redelijk passen, die had je dus gewoon moeten nemen
lekker hoor! Ik wacht nog even tot na de wedstrijd met promoveren. Heeft ie toch nog een training mee genomen.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Weer een succesvol product gepromoveerd uit mijn jeugdopleiding..
Malik Yousef Taflisi [playerid=252954226]
17 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 31-07-2009
Geboren in: Nederland
Een aangenaam persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 12-07-2009 (8/39), )
Total Skill Index (TSI): 750
Loon: 350 ¤/week
Fysiek: fit
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Op zondag 12 juli 2009 14:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, ik zou gaan voor ófwel primair Keepen en secundair Spelhervatting/Controlerend Spel (om zo je Keeper maximaal te trainen. Ofwel voor primair Crossing (Vleugelspel) en dan secundair Wing Attacks (Vleugelaanval) of Short Passes (hoewel hij vanaf slecht Passen moet komen). Door de combi Crossing/Wing Attacks maximaliseer je in ieder geval het trainen van het Vleugelspel van je Winger.
ja keuzes maken is lastig hequote:
Ja maar welke van de 2 dan? Je keep of je vleugelspeler? Dat is idd lastig. Ik heb daarin tegen niet echt veel ander talent lopen. Of t is al te oud of t haalt niet hoger dan matig. Dat maakt voor mij de keuze wel makkelijker.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:55 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik weet ook wel dat ik het moet doen, en ik ga het ook wel doen. Maar het is lastig toe te geven dat ik spelers die ik al maanden train moet opgegeven
Ik hoop ze allebei te kunnen trainen, maar ik ga eerst voor de vleugelspeler.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar welke van de 2 dan? Je keep of je vleugelspeler? Dat is idd lastig. Ik heb daarin tegen niet echt veel ander talent lopen. Of t is al te oud of t haalt niet hoger dan matig. Dat maakt voor mij de keuze wel makkelijker.
Ik zou m niet nu verkopen. Eerst laten stijgen en dan op de TL. Mits je een vervanger hebt en je niet te ver onderuit zakt qua ratings.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:20 schreef elby1988 het volgende:
Heb ik een vraag nu FVP is geholpen
ik heb een speler Dave stokvis. Hij is nu wonderbaarlijk en het duurt nog zo'n 2 weken voordat hij popt naar wereldklasse! Hij is nu 20 jaar en 103 dagen, dus haal ik het net net. Wat doen? nu verkopen? eerst poppen en vroegr 21 verkopen, of eind 21 verkopen zodat hij bovennatuurlijk is?
wat haal je net?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:20 schreef elby1988 het volgende:
ik heb een speler Dave stokvis. Hij is nu wonderbaarlijk en het duurt nog zo'n 2 weken voordat hij popt naar wereldklasse! Hij is nu 20 jaar en 103 dagen, dus haal ik het net net. Wat doen? nu verkopen? eerst poppen en vroegr 21 verkopen, of eind 21 verkopen zodat hij bovennatuurlijk is?
Sorry, haal het niet om hem te poppen voor zijn 21equote:Op zondag 12 juli 2009 15:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
wat haal je net?
Ik zou hem sowieso niet nu verkopen, zonde van al die weken training. of je hem verkoopt na deze pop of de pop erna moet je zelf weten, valt voor beide opties wat te zeggen.
Heb nog wel wat uitmuntend, maar die heeft dan weer goed passen erbij. Heb goede backups. Heb laatste ook al een uitmuntend verdediger gekocht van 19 met redelijk positiespel. Deze ga ik nu optrainen naar uitmuntend positiespel en verkopen.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zou m niet nu verkopen. Eerst laten stijgen en dan op de TL. Mits je een vervanger hebt en je niet te ver onderuit zakt qua ratings.
Sowieso naar Wereldklasse laten poppen, dat extra niveau icm het lage aantal dagen als 21-jarige haal je er wel uit. Heeft 'ie ook nog bijstats of is het een monoskill? Ingeval bijstats (ik denk aan minimaal redelijk Passen bijvoorbeeld), dan is doortrainen naar bovennatuurlijk ook nog wel interessant. 't Is alleen lastig voorspellen wat de transfermarkt gaat doen.. Heb je al een vervangende trainee (op het oog)? En inderdaad, wat doet het met je ratings wanneer je hem verkoopt? Kan je team het hebben?quote:Op zondag 12 juli 2009 15:20 schreef elby1988 het volgende:
Zal even vertellen:quote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sowieso naar Wereldklasse laten poppen, dat extra niveau icm het lage aantal dagen als 21-jarige haal je er wel uit. Heeft 'ie ook nog bijstats of is het een monoskill? Ingeval bijstats (ik denk aan minimaal redelijk Passen bijvoorbeeld), dan is doortrainen naar bovennatuurlijk ook nog wel interessant. 't Is alleen lastig voorspellen wat de transfermarkt gaat doen.. Heb je al een vervangende trainee (op het oog)? En inderdaad, wat doet het met je ratings wanneer je hem verkoopt? Kan je team het hebben?
Dus een uitmuntend scoren optrainen op positiespel heeft weinig zin voor die speler? Als ik dave stokvis verkoop heb ik een traininsplek over, en kan ik mijn vleugel ook 100% geven in vriendschappelijke wedstrijden... 50% trainen levert namelijk niet zo heel veel op heb ik ervaren..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Via alltid even snel competitiestand en ratings bekeken. Middenmoot ligt vrij dicht bij elkaar, mocht je vanavond winnen dan lijkt handhaving me wel zeker en kun je Stokvis zonder veel problemen verkopen.
Ik zie dat je met Bogusz Gągała al een FC in huis hebt. Evt. kun je daar je huidig trainer door vervangen om met TS nog wat te kunnen doen, al denk ik niet dat je dat dit seizoen nog nodig hebt.
Voor je ratings heb je het meeste aan het halen van een goede spits (die je dan inderdaad alleen voor de ratings haalt en niet kunt trainen), dan wel een leuke, jonge (bijvoorbeeld briljant idd, liefst nog met specialiteit Snel of Onvoorspelbaar) vleugelspeler die al wat Positiespel (matig/redelijk) heeft en je met de 50%-positie optraint.
Leuk dat je mutiskillers aan t maken bent. Verder heb ik niets toe te voegen aan DF zn advies.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heb nog wel wat uitmuntend, maar die heeft dan weer goed passen erbij. Heb goede backups. Heb laatste ook al een uitmuntend verdediger gekocht van 19 met redelijk positiespel. Deze ga ik nu optrainen naar uitmuntend positiespel en verkopen.
Zo kan ik toch door met positiespel trainen en verbeter ik mijn verdediging! Zit te denken dat nog met een defender te doen, of eventueel een vleugelspeler. Het is me opgevallen dat op het begin blind positiespel trainen easy is, maar zodra dat richting de uitmuntend gaat, moet je de rest ook verbeteren, en dat wordt lastig... Ook omdat je niet doelloos geld wilt weggooien
Ok,, genoeg gefilosofeerd..
Trainees kopen? om te multiskillen bedoel je dan? Kale trainees kopen heeft voor mij weinig zin natuurlijk..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leuk dat je mutiskillers aan t maken bent. Verder heb ik niets toe te voegen aan DF zn advies.
Stokvis verkopen als ie gepopt is. Met dat geld een nieuwe trainie kopen en de rest steken in versterking voor andere linies en of je coach vervangen. Al is dat laatste niet echt prio 1 en kan je dat ook evt volgend seizoen doen.
Dat kan wel al weet ik niet of er veel users afstandschoten spelen. Dat is t enige waar een mid wat heeft aan scoren.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus een uitmuntend scoren optrainen op positiespel heeft weinig zin voor die speler? Als ik dave stokvis verkoop heb ik een traininsplek over, en kan ik mijn vleugel ook 100% geven in vriendschappelijke wedstrijden... 50% trainen levert namelijk niet zo heel veel op heb ik ervaren..
Tegen die tijd is die 6 weken al genezen en zo niet heb je daar geen last van als je m coach maakt.quote:Die FC heb ik inderdaad al in huis, is een formidabel verdediger (was ooit beter..) Ben van plan deze volgend seizoen in te brengen..
Ben benieuwd of dat wat oplevert. Zoals ik hier boven al zei is dat niet echt een leuke combi. Vleugel \ passen \ verdedigen in combi met positiespel zijn meer gewild lijkt mij.quote:Zal eens op de TV gaan kijken wat een uitmunten scoren/positiespel oplevert.. Vanavond winnen is trouwens 50-50 volgens HOG. Wel jammer dan mijn FC geblesseerd is, duurt nog 6 weken..
Scoren en Positiespel zijn 2 skills die eigenlijk niet te combineren zijn op 1 positie. Behalve wanneer je een goede Technical Defensive Forward hebt, maar die zijn weer relatief zelfzaam/aan de prijzige kant. In dat geval overigens is het scoren wat minder van belang, maar heb je weer meer aan Passen.. Op zich ook best de moeite waard om te gaan trainen, maar dan moet je in jouw geval dus op zoek naar een Technische speler die al veel Passen heeft en over wat Scoren en Positiespel beschikt.. Als je wilt weten in welke verhoudingen, dan raad ik je aan om eens op Global (English) te kijken/zoeken, daar zijn er redelijk wat topics over (geweest). Of misschien dat er hier iemand de 'gewenste' verhoudingen uit z'n hoofd weet/genoteerd heeft..quote:Op zondag 12 juli 2009 15:52 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus een uitmuntend scoren optrainen op positiespel heeft weinig zin voor die speler? Als ik dave stokvis verkoop heb ik een traininsplek over, en kan ik mijn vleugel ook 100% geven in vriendschappelijke wedstrijden... 50% trainen levert namelijk niet zo heel veel op heb ik ervaren..
Die FC heb ik inderdaad al in huis, is een formidabel verdediger (was ooit beter..) Ben van plan deze volgend seizoen in te brengen..
Zal eens op de TV gaan kijken wat een uitmunten scoren/positiespel oplevert.. Vanavond winnen is trouwens 50-50 volgens HOG. Wel jammer dan mijn FC geblesseerd is, duurt nog 6 weken..
Ja een nieuwe trainie als je Stokvis verkoopt. Je bent erg actief qua multi skillers dus als je dat wil doorzetten zal je wel weer erg veel geld kwijt zijn en niet veel over houden voor versterking van je team op andere linies. Daarom train ik enkel verdedigers met een beetje passen. Die pluk ik uit mn eigen jeugd of ik koop een goedkope trainie met redelijk passen en redelijk verdedigen. (soms iets hoger) Ik hou daardoor geld over om bv mn keeper te kopen (WK) Die draagt een berg bij aan mn def ratings.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Trainees kopen? om te multiskillen bedoel je dan? Kale trainees kopen heeft voor mij weinig zin natuurlijk.... Trouwens.. versterkingen kopen. Jonge speler? zijn we duurder/ gaan wel langer mee... Heb wel een jonge keeper gekocht, die behouden hun kwaliteiten/waarde volgens de TV,, had eerst een goed keeper, nu formidabel
Erg duur voor een trainie imo maar dat is multiskillen altijd wel lijkt me.quote:Op zondag 12 juli 2009 16:06 schreef elby1988 het volgende:
Even richting Possie:
19 jaar uitmuntend scoren en redelijk positiespel is 1,5 miljoen (mediaan)
20 jaar uitmunten scoren en uitstekend positiespel is 2,2 miljoen (mediaan)
Dat laatste is maar 2 hits in de afgelopen 3 maanden.... Ik denk dat ik een vleugelspeler koop van 19 jong en uitmuntend (is 1,2 miljoen) 21 jaar met uitmuntend positiespel en uitmuntend vleugel is dan ineens 2,5 miljoen.. Toch een mooie investering, en ik heb veel betere vleugelspeler, kan ik zelfs een keer varieren..
Oja, DF ik ga even kijken in global
Ja je bent lekker bezigquote:Op zondag 12 juli 2009 16:56 schreef elby1988 het volgende:
Ach duur, als ik er 1,3 miljoen op jaarbasis op verdien, wat is dan duur hè.. Ik wil gewoon langzaam naar de top, met vooral een gezonde economie. Ik heb nu ook voor meet dan 9 miljoen aan middenvelder aan mijn team, die ik voor totaal nog geen 2 miljoen heb gekocht in totaal 3 jaar.. ben ook pas 3 seizoenen bezig hè..
En weer een potentiële kampioen erbij!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Als ik vanavond win dan kunnen we er toch wel redelijk voorzichtig vanuit gaan dat Fleur de Lis kampioen wordt! Joy!
Wel nog even de topscorer binnen harken though.
Tja keuzes keuzes....quote:Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries erg blij zou zijn met een puntje vanavond..
Met 3 trouwens al helemaal. In ieder geval ga ik weer voor het vertrouwde recept PIC, Press and Pray in een uitwedstrijd.. Tegen een directe concurrent nog wel, dat lijkt misschien wat raar, maar in de 2 daaropvolgende thuiswedstrijden heb ik meer kans op punten. 't Moet dus maar..
Die aanvaller in 't toptalenten-topic? Was 'ie maar van mij.. Ik kwam alleen maar tegen op 't Nederland-forum en het kan nooit geen kwaad dat soort spelers in HOG nog even onder de aandacht te brengen (voorzover iemand 'm al over het hoofd zou zien..)quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond ga ik voor 1 punt minimaal, al maak ik ook 50% kans op de overwinning.. Geluk is de gouden factor...
Trouwens DF, hulde voor je pop, zie hem net op HOG.. Wat een spelertje zeg
Gezellig hé.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En weer een potentiële kampioen erbij!
ik twijfel nog.. ik hoop dat mn middenveld hoog genoeg zal zijn..quote:
Die twijfel had ik ook.Maar ik ga het niet eens proberen.Ik had een klein kansje met MOTS maar denk dat ik het dan net niet haal en dan is het toch dik zonde.Ga nu maar voor PIC en duimen dat ik er niet teveel tegen krijg.Ik heb nu 2 tegendoelpunten en dat worden er nu minstens 2 x zoveel.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel nog.. ik hoop dat mn middenveld hoog genoeg zal zijn..
HOG?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond ga ik voor 1 punt minimaal, al maak ik ook 50% kans op de overwinning.. Geluk is de gouden factor...
Trouwens DF, hulde voor je pop, zie hem net op HOG.. Wat een spelertje zeg
Je gaat toch geen gevoelens krijgen voor me he?quote:
Voor jullie. Enge mensen. Brr. Mij een beetje pesten met mijn Koei-Award.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar ben je in hemels naam bang voor?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor jullie. Enge mensen. Brr. Mij een beetje pesten met mijn Koei-Award.
Het Oranje Gevoel (Fed)quote:
hup flap hup flapquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Flappekz het volgende:
Straks een bijzonder belangrijke wedstrijd. Verlies betekent vrijwel zeker afhaken voor de titelstrijd, winst betekent een (gedeelde) eerste plaats...
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Die twijfel had ik ook.Maar ik ga het niet eens proberen.Ik had een klein kansje met MOTS maar denk dat ik het dan net niet haal en dan is het toch dik zonde.Ga nu maar voor PIC en duimen dat ik er niet teveel tegen krijg.Ik heb nu 2 tegendoelpunten en dat worden er nu minstens 2 x zoveel.
Ja maar middenveld en hattrick je weet tochquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..
Hoeveel % bbz denk je te halen zonder counter?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..
ja daarom twijfel ik ook zo..misschien voor de zekerheid toch maar counter..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja maar middenveld en hattrick je weet toch
Ik zou het wel doen als je zeker weet dat je toch minder mid hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daarom twijfel ik ook zo..misschien voor de zekerheid toch maar counter..
Met counter wordt je middenveld nog lager dan normaal he, dat weet je..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
geen flauw idee.. ik speel vanavond voor het eerst met 3 reusachtige mids..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoeveel % bbz denk je te halen zonder counter?
weet ik, maar ik verwacht lager mid..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met counter wordt je middenveld nog lager dan normaal he, dat weet je..
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat dus....?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoeveel % bbz denk je te halen zonder counter?
Nu all1 hopen dat ie niet weer een tik krijgt.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:44 schreef Flappekz het volgende:
Phew, goed dat ik op de valreep nog ff keek....mn beste def blijkt vandaag ineens een pleistertje te hebben gekregen ipv +1 ... net op tijd op kunnen stellen
Vast nietquote:Op zondag 12 juli 2009 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nu all1 hopen dat ie niet weer een tik krijgt.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Zeker op de vorige pagina? want toen ik t quote was dat nog niet t geval.
hehe lekker idd..quote:Op zondag 12 juli 2009 20:15 schreef foetre het volgende:
Vleugelsdefs naar het midden gezet hehe.
Leten we hopen dat het plan enigzins helpt
01:37 Het was duidelijk dat Panna de voorkeur gaf aan aanvallen door het midden.
01:47 Panthers bleek vandaag vooral te willen counteren.
quote:Powerdas kwam in de 4e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Thieu Hals. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel.
04:02
FCRA1 legde na 4 minuten spelen een goede counteraanval op de mat. Ruben Langhout sneed van links de zestien in en schoot de bal langs de nogal knullig uitkomende keeper: 1-0.
lol, dan heb ik niets gezegdquote:Op zondag 12 juli 2009 18:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die aanvaller in 't toptalenten-topic? Was 'ie maar van mij.. Ik kwam alleen maar tegen op 't Nederland-forum en het kan nooit geen kwaad dat soort spelers in HOG nog even onder de aandacht te brengen (voorzover iemand 'm al over het hoofd zou zien..)
had ik het maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Foei, 4-0 voor en dan een tweede gele kaart pakken.
quote:Geurt van Westerloo (252984597)
17 jaar en 92 dagen, volgende verjaardag: 01-08-2009
Nederland
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 12-07-2009 (8/39), )
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 310 ¤/week
4 960 ¤ / seizoen
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Specialiteit: Krachtig
Huidige vaardigheden
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
quote:17 jaar en 5 dagen, TSI = 1 850
redelijk in vorm, conditie matig [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
lekkerquote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn YP is ook wel tof.
Ygram Groenewoud
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:25 schreef Ruudt het volgende:
2 updates in 1 dag![Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 13
Leuk actueelquote:Als dit een touretappe was geweest, verdiende Valentin Gansfuss van Dynamo de gele trui en de kussen van de rondemiss. Björn Wickskär had vandaag simpelweg niet z'n dag.
Die is zeker tof!quote:Op zondag 12 juli 2009 23:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn YP is ook wel tof.
Ygram Groenewoud
[..]
quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen idee hoeveel mensen het wat interesseert, maar Kristiansund is niet meer... Waarschijnlijk al een poosje eigenaarloos, maar inmiddels een 'bot'-team geworden
je draait dus wel lekker dit seizoenquote:Op zondag 12 juli 2009 23:42 schreef DeHovenier het volgende:
2-2 gelijkgsepeeld tegen dezelfde tegenstander als vorige week.
[..]
Leuk actueel
En ik sta nog steeds laatste
Heb tot nu toe 4 wedstrijden gelijkgespeeld, 4 verloren en er geen 1 gewonnen
Pers bericht van VK :quote:Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen idee hoeveel mensen het wat interesseert, maar Kristiansund is niet meer... Waarschijnlijk al een poosje eigenaarloos, maar inmiddels een 'bot'-team geworden
quote:Persbericht
13-07-2009 (9/39) Tot ziens
Het is mooi geweest. Halverwege het seizoen, maar ik heb er echt geen zin meer in.
KSC Grubbenvorst, Holloway Wanderers, Gorbakalaznikovskiy.
Het waren zes mooie jaren.
Adieu
Het gaat goed met onze oude garde.quote:09-07-2009 (8/39)
(18:41)Zandpol Trappers heeft een speler verkocht.
(18:31)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:31)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:28)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:28)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:26)Zandpol Trappers heeft een speler verkocht.
(18:25)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:25)Zandpol Trappers maakte de verkoop van een speler bekend.
(18:24)Zandpol Trappers bevestigde de verkoop van een speler.
Promotie zit er gewoon nog dik in dusquote:Op maandag 13 juli 2009 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
Wel een wisselvallig seizoen zo:
[ afbeelding ]
Nu op passen voor t volgende dal.....
Ook geen redenen om ontevreden te zijn neequote:Op maandag 13 juli 2009 02:36 schreef ScudRaket het volgende:
8-0, 274 hatstats op PIC. TS weer paradijs op aarde en volgende week een belangrijke wedstrijd. Ik ben niet ontevreden.
Wat voorspelbaar 3-0 verloren.quote:
Niks moet. Maar je weet vast nog wel dat ik een paar seizoenen terug 2e stond en t heb weg gegeven....quote:
dat wist ik nog heel goed jaquote:Op maandag 13 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks moet. Maar je weet vast nog wel dat ik een paar seizoenen terug 2e stond en t heb weg gegeven....![]()
Welk dilemma ?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks moet. Maar je weet vast nog wel dat ik een paar seizoenen terug 2e stond en t heb weg gegeven....![]()
Mocht ik komend weekend winnen dan sta ik 2e met 6 punten achterstand op de nr 1. Ik mag die nog ontvangen in mijn stadion. Mocht ik die winnen sta ik alsnog 3 punten achter. Aangezien hij alles makkelijk wint zie ik t niet gebeuren dat hij punten laat liggen. Dus sta ik voor een dilemma.
quote:
Helaasquote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pers bericht van VK :
[..]
![]()
Superweber heeft bijna heel zn team ook de deur uit gedaan....
[..]
Het gaat goed met onze oude garde.![]()
![]()
JD Staat overgens op 1 in zn VIII Dus die is nog wel een beetje actief!
op hattrick vlak danquote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook niet weg te krijgen hoor. Alleen iets minder actief
Het andere stemmetje in je hoofd vulde je nog even aan ?quote:
ja.. dat heb ik regelmatig..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het andere stemmetje in je hoofd vulde je nog even aan ?
quote:
quote:
quote:
Van stiekem toch promoveren zonder kampioenschap. (ik heb toch al een beker van de VII) Al vind ik mn team er nog niet klaar voor.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd ik verdomme kampioen in dezelfde divisie en nu dreig ik te degraderen![]()
![]()
Ik ook nog al ben ik niet van die oude garde. Kwam er pas later bij.quote:Helaas
Maar ik ben er nog
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook niet weg te krijgen hoor. Alleen iets minder actief
En op Fok! vlak sinds je een dinnetje hebtquote:
Ach, in menig VI kom je ook gewoon mee! Voldoende voor lijfsbehoud iig!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van stiekem toch promoveren zonder kampioenschap. (ik heb toch al een beker van de VII) Al vind ik mn team er nog niet klaar voor.
[..]
Ik twijfel daar over. Liever eigenlijk nog een seizoen verder bouwen. Heb nog steeds een wk mid en een wk spits erbij nodig. (liefst 2 wk spitsen voor 4-3-3quote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, in menig VI kom je ook gewoon mee! Voldoende voor lijfsbehoud iig!
om maar eens een bekende uitspraak van de terminator te gebruiken.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En op Fok! vlak sinds je een dinnetje hebt
Logies maar wel jammer.
Dus weer laten lopen en volgend seizoen 6de worden ?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar over. Liever eigenlijk nog een seizoen verder bouwen. Heb nog steeds een wk mid en een wk spits erbij nodig. (liefst 2 wk spitsen voor 4-3-3)
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
Tja, wat is nou eigenlijk de grens van de oude garde? Ik ben in augustus 2005 begonnen, maar schaar me niet tussen de oude garde. Dus eigenlijk komt bijna niemand hier in aanmerking
quote:16-01-1836
De club kreeg een nieuwe eigenaar: psychonikeo nam het roer over en veranderde de naam van de club in insane ones.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]Ik zeg ook...bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
toch beschouw ik possie en jou (onder andere) nog wel bij de oude garde op zich. Maar goed, dat is misschien mijn persoonlijke smaak.quote:
Tussenstand Gouden Schoen!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
@Gijs, je mag je ding weer doen met de Gouden Schoen.
quote:
quote:
Mijn spits Casimiro Ramos heeft 8 goals gemaakt en ik tel er maar zes in de lijstquote:
Ik zet het alleen online.. maar hij heeft er bij mij ook 8 hoor!quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spits Casimiro Ramos heeft 8 goals gemaakt en ik tel er maar zes in de lijst
Die staat op plaats 24 met 8 doelpunten?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn spits Casimiro Ramos heeft 8 goals gemaakt en ik tel er maar zes in de lijst
En de bankrekening?quote:
Grappig... je zit bij één van mijn eerste competitiegenoten in de competitie, FC Gompie!quote:
staat op dit moment op 8,5 miljoen. Maar heb nog geen nieuwe mensen kunnen verkopen.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 11:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik blijf het knap vinden.
In 8 wedstrijden niet scoren. Zelfs niet uit een SH of SE...
hilarischquote:Op maandag 13 juli 2009 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Grappig... je zit bij één van mijn eerste competitiegenoten in de competitie, FC Gompie!
Ah nu klopt het wel jaquote:Op maandag 13 juli 2009 11:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik zet het alleen online.. maar hij heeft er bij mij ook 8 hoor!
quote:
1 2 | 6. JHMWMJZMN 8 15 44 6 |
Cash funds: 28 659 568 ¤ (28 748 708 ¤)quote:
Nice! Jammer dat ie al 18 is, maar toch een leuke pullquote:Op maandag 13 juli 2009 12:30 schreef Clesar03 het volgende:
* Clesar03 pullt alweer een "goed" keeper![]()
jij bent ook wat langer bezig natuurlijk!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Schiet niet op..
[..]
Cash funds: 28 659 568 ¤ (28 748 708 ¤)
Dat gaat wel beter..
Tja, als je 3,5 miljoen neerlegt voor een trainee...Wat zijn zn stats dan wel niet?quote:Op maandag 13 juli 2009 12:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij bent ook wat langer bezig natuurlijk!
Ik kan me gewoon af en toe niet inhouden om dure spelers te kopen om op te trainen
quote:Ranglijst: 901
uhm..quote:Op maandag 13 juli 2009 12:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Tja, als je 3,5 miljoen neerlegt voor een trainee...Wat zijn zn stats dan wel niet?
Overigens, voor het eerst in de top1000 van NL:
[..]
Zeauzeau, doet u maar luxe! Wat nou, kredietcrisis? Geld moet rollen!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm..
17 jaar 7 dagen ofzo uitstekend verdedigen, redelijk passen.
mja.. zo ben ik altijd al geweestquote:Op maandag 13 juli 2009 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zeauzeau, doet u maar luxe! Wat nou, kredietcrisis? Geld moet rollen!
Haha, ik heb datzelfde probleem hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. zo ben ik altijd al geweest
gat in mijn hand enzo.. (neee niet andersom!)
3,5 miljoenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
uhm..
17 jaar 7 dagen ofzo uitstekend verdedigen, redelijk passen.
En dan zeg je dat Nico op een vrouw lijkt...quote:Op maandag 13 juli 2009 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Haha, ik heb datzelfde probleem hoor
quote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Nico op een vrouw lijkt...
Dat gaat volgens mij heel lang duren voordat je dat geld eruit hebt... als je het al terugverdiendquote:Op maandag 13 juli 2009 13:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
3,5 miljoenWat moet dat op gaan leveren?
Ik heb toch ook nix over mezelf gezegd? Dat mogen jullie lekker zelf invullenquote:Op maandag 13 juli 2009 13:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan zeg je dat Nico op een vrouw lijkt...
Zo'n mooie speler doe je dan ook niet per sé voor het geld.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij heel lang duren voordat je dat geld eruit hebt... als je het al terugverdiend
dat is de vraag jaquote:Op maandag 13 juli 2009 14:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij heel lang duren voordat je dat geld eruit hebt... als je het al terugverdiend
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 13-07-2009 14:29 1 299 000 ¤ tihad tanja 13-07-2009 14:28 1 273 000 ¤ tihad tanja 13-07-2009 14:28 1 248 000 ¤ S.S.C. Bellavista 13-07-2009 14:28 1 223 000 ¤ tihad tanja 13-07-2009 14:27 1 199 000 ¤ S.S.C. Bellavista 13-07-2009 14:27 1 175 000 ¤ tihad tanja 13-07-2009 14:26 1 151 000 ¤ tihad tanja 13-07-2009 14:26 1 128 000 ¤ S.S.C. Bellavista 13-07-2009 14:26 1 105 000 ¤ tihad tanja |
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:28 schreef Flappekz het volgende:
Best lachen, 2 teams die ruzie maken om mn 17jarig formi def
[ code verwijderd ]
Alleen die tihad tanja is een gekke marokkaan![]()
EDIT - Eindstand: 1.408.000
Gewonnen door S.S.C. Bellavista
Kan weer dik 4 seizoenen mijn jeugdopleiding in stand houden door de verkoop van deze ex-jeugdspeler![]()
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]Ik zie dit nu pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik hattrickde voordat ik op FOK! zat, hoeveel kunnen me dat nazeggen?quote:05-10-2004 The club changed owner as rompompom took control and renamed it JHMWMJZMN.quote:geregistreerd op: woensdag 24 november 2004 @ 14:41
Ik WIST dat die zou komen, ik wist het ik wist het ik wist het!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
cheater.. gewoon je neefje laten biede he..
Ik ook, alleen stopte ik toen met hattrickquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas..
Ik hattrickde voordat ik op FOK! zat, hoeveel kunnen me dat nazeggen?
[..]
[..]
Ik had mn team wel aangevraagd voordat ik op Fok! kwam ... Ben op Fok! gekomen door te googlen naar Hattrick tips enzoquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas..
[..]
[..]
ik nietquote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas..
[..]
[..]
ja.. hij was ook wel erg makkelijk hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 14:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik WIST dat die zou komen, ik wist het ik wist het ik wist het!
gestegenquote:1. Grûnn FC VIII.1030 38
2. FC Charites VIII.129 37
3. La Grange VIII.262 37
4. Return of FC Mommiej VIII.290 36
5. Atlético Marseille VIII.656 36
6. Groen-Wit Vooruit VIII.1454 36
7. sv Deep blue sea VIII.1959 36
8. The art of soccer VIII.1653 36
9. Fc Zvenja IX.1343 36
10. De Lewa's IX.645 35
11. CF de kemeel-kes G1 VIII.1516 34
12. FC Mattheus Eugenius VIII.1422 33
13. De Wrotters VIII.434 33
14. FC Matthyszz IX.323 33
15. FC Burghardt IX.1702 32
hehehehehe de boodschap kwam iig overquote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
om maar eens een bekende uitspraak van de terminator te gebruiken.
"Ik ben net onkruid, dus voorgoed weg ben ik niet!"
of was het nou wat anders?
Nee dan degraderenquote:Op maandag 13 juli 2009 10:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dus weer laten lopen en volgend seizoen 6de worden ?
Je middenveld kan nog iets sterker, maar het seizoen is ook nog niet afgelopen! En als je op alltid kijkt, bijna alles wat onder de 550/1024 staat is te doen voor je, zeker als je nog wat stijgt met je ratings!
Ik ben nog lang niet zeker van promoveren he! Eerst komende zondag maar eens zien te winnen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:48 schreef Flappekz het volgende:
Outpost, promoveer nou maar gewoon. Gisteren liep je nog te zeuren dat de wedstrijden in VII zo laat begonnen....
oud ja maar gardequote:Op maandag 13 juli 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch beschouw ik possie en jou (onder andere) nog wel bij de oude garde op zich. Maar goed, dat is misschien mijn persoonlijke smaak.
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas..
[..]
[..]
ik had al lang een team voor ik hier kwam. Ben hier gekomen dankzij foetre.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik had mn team wel aangevraagd voordat ik op Fok! kwam ... Ben op Fok! gekomen door te googlen naar Hattrick tips enzo
Toch nog iets goeds gedaan in m'n levenquote:Op maandag 13 juli 2009 16:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik had al lang een team voor ik hier kwam. Ben hier gekomen dankzij foetre.
Ik ook!quote:Op maandag 13 juli 2009 14:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ons met Outpost opzadelen en Outpost een nieuwe, tijdrovende bezigheid bezorgen?quote:Op maandag 13 juli 2009 16:24 schreef foetre het volgende:
[..]
Toch nog iets goeds gedaan in m'n leven
Nou idd je wordt bedankt foetrequote:Op maandag 13 juli 2009 16:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ons met Outpost opzadelen en Outpost een nieuwe, tijdrovende bezigheid bezorgen?
Ik kwam er pas na een jaar op FOK! achter dat er een HT topic was.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:27 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik ook!En na mijn registratie op Fok! heb ik eerst heel lang alleen mee gelezen
Hehe idd al die vragen van jou werden mij wat teveel van het goede.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou idd je wordt bedankt foetre![]()
Ach hij was van bijna al mn hattrick vragen af de hele tijd
Ach zoveel wilde ik niet weten.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:55 schreef foetre het volgende:
[..]
Hehe idd al die vragen van jou werden mij wat teveel van het goede.
Maar uiteindelijk ben je toch nog goed terecht gekomen.Anders had je nooit zoveel nieuwe "vriendjes" de 25e gehad
Gaan we weerquote:Op maandag 13 juli 2009 17:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach zoveel wilde ik niet weten.
Vriendschap is een illusie
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
Tja, wat is nou eigenlijk de grens van de oude garde? Ik ben in augustus 2005 begonnen, maar schaar me niet tussen de oude garde. Dus eigenlijk komt bijna niemand hier in aanmerking
quote:23-08-2004 (10/23)
De club kreeg een nieuwe eigenaar: IJsbrand nam het roer over en veranderde de naam van de club in Sys rq.
Ik speelde ook al Hattrick voordat ik lid werd van Fok!quote:Geregistreerd op: zaterdag 28 augustus 2004 @ 13:52
Idd Gefeliciteerd Lyzio!quote:
Daar zat ook lekker veel tijd tussenquote:[..]
[..]
Ik speelde ook al Hattrick voordat ik lid werd van Fok!
Al was dit mn 2e keer. De 1e keer had ik alle klassieke beginners fouten gemaakt en in no time over 5 ton schuld wat ik niet meer kon corrigerenquote:08-02-2006 (6/28)
De club kreeg een nieuwe eigenaar: Outpost76 nam het roer over en veranderde de naam van de club in FC RKDEO.
Ik dacht zelf dat er veel meer tijd zat tussen mn aanmelding op Hattrick en mn registratie op Fok!quote:geregistreerd op: woensdag 22-03-2006 @ 22:27
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Ik speelde ook al Hattrick voordat ik lid werd van Fok!
quote:geregistreerd op: zaterdag 11 januari 2003 @ 16:13
ik kwam al op Fok! voordat ik begon met Hattrick..quote:Begonnen: 07-05-2004
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:58 schreef MrMoon het volgende:
ik kwam al op Fok! voordat ik begon met Hattrick..
Graag. Dan is Jol er ook van verlostquote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Daar kan ik wel Evander Sno op pikken
quote:Frenk de Wijk: De manier waarop hij alles gaf in onze laatste wedstrijd sprak me aan. Ik hoop dat binnenkort weer van 'm te zien.
Frenk de Wijk: Wellicht weet je het, wellicht ook niet, maar deze jongen is een van de beste die je jeugdopleiding kan opleveren.
Deze week viel me op dat Frenk de Wijk enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is goed.
Geyl! Leeftijd?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]hij is ook al redelijk positiespel.. train em momenteel ook op vleugelspel.. ben benieuwd hoe hij daar in is.. hij is overigens zwak passen..
16 jaar en 75 dagen..quote:Op maandag 13 juli 2009 23:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geyl! Leeftijd?
Ik had geen bijzondere training, maar dat heb je nou eenmaal als er geen bijzonder materiaal rondloopt..
negatievelingquote:Op maandag 13 juli 2009 23:44 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist?
foei foei..quote:Op maandag 13 juli 2009 23:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem heb ge-edit, er stond eerst 700-800k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |