De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoi Hoi![]()
[..]
Of het direct invloed heeft op je bezoekers aantallen weet ik niet. (het lijkt me wel logies maar toch) Volgens mij zijn je prestaties daar meer van op invloed en je tegenstander zn positie in de competitie.
En de huidige stemming natuurlijk... en die kan in een week tijd wel heel erg omhoog of omlaag vliegen, een beetje te vind ik!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.
netjesquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:15 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
21 uit 7 6 punten voor.Aanstaand weekend ga ik alleen wel opzeker verliezen.
dat had ik stiekem al gezienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sta tweede, op 1 puntje achterstand. Samen met nog 2 ploegen....
Ah weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De verwachting telt ook mee voor de bezoekersaantallen.
* NelisZ meldt zichquote:
en dus wordt het volgende week weer wat aannemelijkerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat ie moet stijgen zei je vorige week toch ook?
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 sterquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
en dus wordt het volgende week weer wat aannemelijker![]()
Die jeugdkeep die goed moet halen zat overigens al op 6 sterren in zijn eerste wedstrijd, en een mega ratingsboost voor de verdediging.
Zeggen die 6 sterren nog iets speciaals of is dat normaal voor een keeper?
Mooi, dat scheelt hopelijk wat trainingsverlies voor de rest van de boysquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 ster
Hoe oud is die prutser van je en wat was z'n scoutingsrapportquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mooi, dat scheelt hopelijk wat trainingsverlies voor de rest van de boys
6 a 6,5 kan duiden op redelijk ja. Al kan het ook minder zijn door andere stats.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:08 schreef foetre het volgende:
[..]
6 is redelijk denk ik.Ik heb goed keep in de jeugd die uitgeleerd is met 7,5 ster
heujquote:
zegt niet veel maar weak overall zou kunnen betekenen dat er ergens misschien 1 is die hoger is dan rampzalig wat ook helpt in de ratings.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Joshua Linssen looks promising. He is 15 years/71 d nu old and seems to have something extra.
If he develops well, I would say this chap can emerge with solid Keeper before joining the senior squad. Without any further training, this player will remain with poor Playmaking. With his weak overall skills, this might be the player for us.
Can I offer him a place at the academy?
Lekker dan, zit je precies in die 0,01% downtijd per maandquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef MrMoon het volgende:
GVD.. ben ik aan het bieden op een speler, word ik overboden wil ik weer bieden krijg ik de melding "Server too busy"
Is dat een mijlpaal?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik vergeet zowaar mijn mijlpaal te melden. Vandaag eerste speler boven de 10k tsi met huidig team
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:47 schreef MrMoon het volgende:
GVD.. ben ik aan het bieden op een speler, word ik overboden wil ik weer bieden krijg ik de melding "Server too busy"
Ongelukkige terminologie. Het is een persoonlijke mijlpaal.quote:
Ow hahahaha ik dacht al ik heb er nogal wat lopen met meer dan 10k tsi en kan me die mijlpaal toch niet voor de geest halenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ongelukkige terminologie. Het is een persoonlijke mijlpaal.
Ikw as me er even niet van bewust dat achievements mijlpalen was in het Nederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |