Ik heb dan ook een zeer goed geheugenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij was al goed passen. Al heel lang zelfs...
En ik heb niet ontdekt of hij ergens gestegen is...
Uit tegen de nr laatst met 1 punt en ik won met 2-0 vorige week.quote:RKDEO ģ Fans
12-07-2009 21:00 (8/39) Competitie Tricolore 77 - RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
Thuis tegen de nr 2 terwijl ik daar van verloren heb en hij nog nooit verloren heeft dit seizoen.quote:19-07-2009 21:00 (9/39) Competitie RKDEO - Centaur wij zijn licht in het voordeel
De nr 7 waar ik 5-0 van gewonnen hebquote:26-07-2009 21:00 (10/39) Competitie Yellow and Purple - RKDEO we zijn aan elkaar gewaagd
Ach das ook zeker niet slecht! Ik heb met matig keepers zelfs al aardig wat geld verdient. Laat staan met een goed van 17 en 0 dagen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
En dan zit ik te wachten op een goed keep 17yr 0 dgn
Hij zal wel ergens achter de komma gestegen zijn. Dat uit zich wel in een sterrenverhoging. Net als bij de senioren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
fipo
[..]
Ik heb dan ook een zeer goed geheugen
Das wel raar dan. Nouja te klagen heb je iig niet.
Wanneer kun je hem promoveren?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:22 schreef foetre het volgende:
En dan zit ik te wachten op een goed keep 17yr 0 dgn
Het gaat ook nergens over die verwachtingen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uit tegen de nr laatst met 1 punt en ik won met 2-0 vorige week.
[..]
Thuis tegen de nr 2 terwijl ik daar van verloren heb en hij nog nooit verloren heeft dit seizoen.
[..]
De nr 7 waar ik 5-0 van gewonnen heb![]()
Mn fans zijn weer goed op de hoogte imo
quote:United Black Panthers -Sterr-team 1 - 0 wij zijn licht in het voordeel
United Black Panthers -Bola IJsselstein 0 - 2 wij zijn favoriet
De Club -United Black Panthers 0 - 3 zij zijn favoriet
United Black Panthers -Quirijnstok Conquistadores 1 - 0 wij zijn licht in het voordeel
ALKMANIA -United Black Panthers 1 - 2 zij zijn favoriet
United Black Panthers -The Panna Boys 4 - 0 we zijn aan elkaar gewaagd
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Het gaat ook nergens over die verwachtingen.
Dit zijn mijn resultaten.
[..]
quote:
Misschien had ik dan wat nuttigs gepostquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.
[..]![]()
![]()
Als t niet bijna weekend was geweest had je geen tvp geplaatst?
Doe jij dat wel eens dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dan wat nuttigs gepost
Dat kan ik me niet voorstellen ;-Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien had ik dan wat nuttigs gepost
Weer een mogelijke kampioen in ons middenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:52 schreef GeneraalUli het volgende:
Halverwege het seizoen gaat het veel beter dan gedacht bij mij.
Heb 3 oude maar goede middenvelders nu.
Sta nog ongeslagen eerste, 5 overwinningen en 2 gelijke spelen.
21 doelpunten voor, 5 tegen. Hatstats die boven de 250 uitkomen.
Ik kan zomaar per ongeluk kampioen worden.
zijn er dan nog meer van?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een mogelijke kampioen in ons midden![]()
Eens! Zeker omdat het ook nog best invloed kan hebben op het aantal bezoekers... het gaat nu nergens over!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze daar nog wel ff aan sleutelen. Het heeft nog nooit echt geklopt.
[..]
Hoi Hoiquote:
Of het direct invloed heeft op je bezoekers aantallen weet ik niet. (het lijkt me wel logies maar toch) Volgens mij zijn je prestaties daar meer van op invloed en je tegenstander zn positie in de competitie.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eens! Zeker omdat het ook nog best invloed kan hebben op het aantal bezoekers... het gaat nu nergens over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |