Welk dilemma ?quote:Op maandag 13 juli 2009 09:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niks moet. Maar je weet vast nog wel dat ik een paar seizoenen terug 2e stond en t heb weg gegeven....![]()
Mocht ik komend weekend winnen dan sta ik 2e met 6 punten achterstand op de nr 1. Ik mag die nog ontvangen in mijn stadion. Mocht ik die winnen sta ik alsnog 3 punten achter. Aangezien hij alles makkelijk wint zie ik t niet gebeuren dat hij punten laat liggen. Dus sta ik voor een dilemma.
quote:
Helaasquote:Op maandag 13 juli 2009 00:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pers bericht van VK :
[..]
![]()
Superweber heeft bijna heel zn team ook de deur uit gedaan....
[..]
Het gaat goed met onze oude garde.![]()
![]()
JD Staat overgens op 1 in zn VIII Dus die is nog wel een beetje actief!
op hattrick vlak danquote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook niet weg te krijgen hoor. Alleen iets minder actief
Het andere stemmetje in je hoofd vulde je nog even aan ?quote:
ja.. dat heb ik regelmatig..quote:Op maandag 13 juli 2009 10:24 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Het andere stemmetje in je hoofd vulde je nog even aan ?
quote:
quote:
quote:
Van stiekem toch promoveren zonder kampioenschap. (ik heb toch al een beker van de VII) Al vind ik mn team er nog niet klaar voor.quote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd ik verdomme kampioen in dezelfde divisie en nu dreig ik te degraderen![]()
![]()
Ik ook nog al ben ik niet van die oude garde. Kwam er pas later bij.quote:Helaas
Maar ik ben er nog
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik ben ook niet weg te krijgen hoor. Alleen iets minder actief
En op Fok! vlak sinds je een dinnetje hebtquote:
Ach, in menig VI kom je ook gewoon mee! Voldoende voor lijfsbehoud iig!quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Van stiekem toch promoveren zonder kampioenschap. (ik heb toch al een beker van de VII) Al vind ik mn team er nog niet klaar voor.
[..]
Ik twijfel daar over. Liever eigenlijk nog een seizoen verder bouwen. Heb nog steeds een wk mid en een wk spits erbij nodig. (liefst 2 wk spitsen voor 4-3-3quote:Op maandag 13 juli 2009 10:36 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ach, in menig VI kom je ook gewoon mee! Voldoende voor lijfsbehoud iig!
om maar eens een bekende uitspraak van de terminator te gebruiken.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En op Fok! vlak sinds je een dinnetje hebt
Logies maar wel jammer.
Dus weer laten lopen en volgend seizoen 6de worden ?quote:Op maandag 13 juli 2009 10:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar over. Liever eigenlijk nog een seizoen verder bouwen. Heb nog steeds een wk mid en een wk spits erbij nodig. (liefst 2 wk spitsen voor 4-3-3)
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:45 schreef Flappekz het volgende:
Tja, wat is nou eigenlijk de grens van de oude garde? Ik ben in augustus 2005 begonnen, maar schaar me niet tussen de oude garde. Dus eigenlijk komt bijna niemand hier in aanmerking
quote:16-01-1836
De club kreeg een nieuwe eigenaar: psychonikeo nam het roer over en veranderde de naam van de club in insane ones.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juli 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]Ik zeg ook...bijna...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
toch beschouw ik possie en jou (onder andere) nog wel bij de oude garde op zich. Maar goed, dat is misschien mijn persoonlijke smaak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |