Tja keuzes keuzes....quote:Op zondag 12 juli 2009 17:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Proud2beDiepfries erg blij zou zijn met een puntje vanavond..
Met 3 trouwens al helemaal. In ieder geval ga ik weer voor het vertrouwde recept PIC, Press and Pray in een uitwedstrijd.. Tegen een directe concurrent nog wel, dat lijkt misschien wat raar, maar in de 2 daaropvolgende thuiswedstrijden heb ik meer kans op punten. 't Moet dus maar..
Die aanvaller in 't toptalenten-topic? Was 'ie maar van mij.. Ik kwam alleen maar tegen op 't Nederland-forum en het kan nooit geen kwaad dat soort spelers in HOG nog even onder de aandacht te brengen (voorzover iemand 'm al over het hoofd zou zien..)quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond ga ik voor 1 punt minimaal, al maak ik ook 50% kans op de overwinning.. Geluk is de gouden factor...
Trouwens DF, hulde voor je pop, zie hem net op HOG.. Wat een spelertje zeg
Gezellig hé.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En weer een potentiële kampioen erbij!
ik twijfel nog.. ik hoop dat mn middenveld hoog genoeg zal zijn..quote:
Die twijfel had ik ook.Maar ik ga het niet eens proberen.Ik had een klein kansje met MOTS maar denk dat ik het dan net niet haal en dan is het toch dik zonde.Ga nu maar voor PIC en duimen dat ik er niet teveel tegen krijg.Ik heb nu 2 tegendoelpunten en dat worden er nu minstens 2 x zoveel.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel nog.. ik hoop dat mn middenveld hoog genoeg zal zijn..
HOG?quote:Op zondag 12 juli 2009 18:00 schreef elby1988 het volgende:
Vanavond ga ik voor 1 punt minimaal, al maak ik ook 50% kans op de overwinning.. Geluk is de gouden factor...
Trouwens DF, hulde voor je pop, zie hem net op HOG.. Wat een spelertje zeg
Je gaat toch geen gevoelens krijgen voor me he?quote:
Voor jullie. Enge mensen. Brr. Mij een beetje pesten met mijn Koei-Award.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar ben je in hemels naam bang voor?
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Voor jullie. Enge mensen. Brr. Mij een beetje pesten met mijn Koei-Award.
Het Oranje Gevoel (Fed)quote:
hup flap hup flapquote:Op zondag 12 juli 2009 19:30 schreef Flappekz het volgende:
Straks een bijzonder belangrijke wedstrijd. Verlies betekent vrijwel zeker afhaken voor de titelstrijd, winst betekent een (gedeelde) eerste plaats...
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Die twijfel had ik ook.Maar ik ga het niet eens proberen.Ik had een klein kansje met MOTS maar denk dat ik het dan net niet haal en dan is het toch dik zonde.Ga nu maar voor PIC en duimen dat ik er niet teveel tegen krijg.Ik heb nu 2 tegendoelpunten en dat worden er nu minstens 2 x zoveel.
Ja maar middenveld en hattrick je weet tochquote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..
Hoeveel % bbz denk je te halen zonder counter?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik twijfel tussen counter of geen counter.. maar ik denk dat ik het maar niet doe.. mn overige stats zijn namelijk ontzettend veel beter..
ja daarom twijfel ik ook zo..misschien voor de zekerheid toch maar counter..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja maar middenveld en hattrick je weet toch
Ik zou het wel doen als je zeker weet dat je toch minder mid hebtquote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daarom twijfel ik ook zo..misschien voor de zekerheid toch maar counter..
Met counter wordt je middenveld nog lager dan normaal he, dat weet je..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja daarom twijfel ik ook zo..misschien voor de zekerheid toch maar counter..
geen flauw idee.. ik speel vanavond voor het eerst met 3 reusachtige mids..quote:Op zondag 12 juli 2009 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hoeveel % bbz denk je te halen zonder counter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |