Thx dudequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Feli, Yur! Ik had het moeten weten met die Hyves alerts.![]()
.
Veel plezier in ieder geval vanavond.!
En Vullie, geen vreemde mannen in je tent laten, hè.. Enjoy Pinkpop (maar Lowlands is toch leuker
).
Fix die OP es, koek.
Ja. Dat ligt aan de koekenbakker die de wiki als laatste heeft aangepast...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Feli, Yur! Ik had het moeten weten met die Hyves alerts.![]()
.
Veel plezier in ieder geval vanavond.!
En Vullie, geen vreemde mannen in je tent laten, hè.. Enjoy Pinkpop (maar Lowlands is toch leuker
).
Fix die OP es, koek.
Ook feli.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
fipo!
Veel plezier met je roze hoedje, Vullie
Dank u.... ik heb mijn roze broek en shirt ook al ingepaktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
fipo!
Veel plezier met je roze hoedje, Vullie
Geen probleem ik weet dat jij daar niet van houd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Seht gut aus! Ik TVP nog even niet aldaar, geen zin in de Slowchat..
quote:
Net alsof je dat zelf niet kanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Fix die OP es, koek. 't Ziet er niet uit zo bij die nummering.
rpp kan de OP niet wijzigen daar ik het topic geopend heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je dat zelf niet kan
Of had je zoals ik (heel vaak) er geen zin in.
Dat dus!quote:
Het trainingsrapport van vrijdagsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef gabberklaas het volgende:
Ik ben pas begonnen maar nu vraag ik me af of ik ook ergens kan zien wanneer mijn spelers beter worden?
Maar waar vind ik die dan? En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?quote:
Bij training: Maar: je ziet het pas als er iemand stijgt. Kortom: Nog eventjes geduld!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:00 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Maar waar vind ik die dan? En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?
Bij de trainings updates als je supporter hebt of 1 of ander proggie als HO (Hattrick Organizer wat gratis te downloaden is). Als ik vrgaen mag wat is je plan om verder te komen en hoe wil je Hattrick gaan spelen. Het is nl heel anders dan de meeste managers games.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef gabberklaas het volgende:
Ik ben pas begonnen maar nu vraag ik me af of ik ook ergens kan zien wanneer mijn spelers beter worden?
Als je geen supporter hebt, dan krijg je het eenmalig te zien als je de eerste keer inlogt na de trainingsupdate.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef Ruudt het volgende:
Je moet wel supporter hebben om de trainingsrapporten te kunnen zien!
Ik heb voor de eerste paar seizoenen spelers van 17-19 gekocht om die te trainen. Als deze een aantal levels gestegen zijn ga ik ze verkopen om daarna een goed team te kunnen samenstellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de trainings updates als je supporter hebt of 1 of ander proggie als HO (Hattrick Organizer wat gratis te downloaden is). Als ik vrgaen mag wat is je plan om verder te komen en hoe wil je Hattrick gaan spelen. Het is nl heel anders dan de meeste managers games.
Uiteraard welkom trouwens!
Weer een newbee
Weet je dit zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je geen supporter hebt, dan krijg je het eenmalig te zien als je de eerste keer inlogt na de trainingsupdate.
Vorm en ervaring krijg je niet te zien als deze wijzigen.
Mij werd aangeraden om het vooral niet te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:00 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?
Iemand van boven de 30? Dan is dat heel normaal. Zonder 10 doktoren krijg je iemand boven de 30 heel lastig genezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef Puala het volgende:ik heb een speler die al 2 weken lang zegt over ongeveer 2 weken hersteld te wezen.
TVPVP?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mijn scouts bieden me morgenochtend een jonge 15-jarige goed allrounder aan met veel potentie in Positiespel, Passen en Verdedigen.. Nouja, en omdat je zo'n pull niet iedere dag krijgt heeft 'ie ook nog goed leiderschap en mede dankzij z'n Koppen veel aanleg voor Spelhervattingen.
Oja, daarnaast mag ik van mezelf ook nog twee potjes winnen morgenavond. Eerst tegen TTS City, daarna tegen Jong Annooo. En dan vind ik dat ik helemaal niet zo veeleisend ben, toch?
Wa(n)t (morgen is) een heerlijke dag,
het is een dag dat alles mag.
Ik doe vandaag alleen maar dingen,
die ik in mijn dromen zag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dan zal ik dat eens aan m'n matties doorgeven, thanks.quote:
Mijn coach is steeds meer geblesseerd.. van 5 naar 9 wekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef Puala het volgende:ik heb een speler die al 2 weken lang zegt over ongeveer 2 weken hersteld te wezen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Terug Vind Post Van Proud2beDiepfries?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een TerugVindPostVindPostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oftewel een post om tvp's te vinden
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Gegroet Foekje! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten.
Hoor eens, Stefaan Bouw is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Beter kun je ze niet hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de training maar even omgooi![]()
Ik kan wel wat mids gebruiken.Kom niet hoger als mid waardeloos heel laag.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Beter kun je ze niet hebben
Bij mij was het weer om te huilen.. maar heb dan al 3 potentieel goede op positiespel (al is er 1 de 17 al gepasseerd..
Dat ligt eraan hoe hoog je loonlasten zijn. En hoeveel inkomsten je daarnaast aan stadion en sponsors hebt. Ik heb 360k loon per week en ik red het al een aardig tijdje zonder op een hele grote reserve te teren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef GeneraalUli het volgende:
Na wat verkochte spelers heb ik nu 5 miljoen op de bank, maar ook een aardige loonlast. Nu moet ik nog een spits kopen, nadat ik al eerder een trainee en een middenvelder heb gekocht voor 2,5m in totaal. (Heb 3,8 + 1,8 + 1,9 = 7,5m opgehaald met alle verkopen).
Heb ivm met een buffer voor de hoge loonlasten mn oog laten vallen op een spits met bovennatuurlijk scoren + koppen als specialiteit. Hou ik nog zon 1,2 miljoen over als het goed is.. Daar moet ik nog wel even mee vooruit kunnen, toch?
Tweewekelijks kom ik qua uitgaven en inkomsten ongeveer op een break-even punt uit..dus het moet wel goed komen..quote:Op zondag 31 mei 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe hoog je loonlasten zijn. En hoeveel inkomsten je daarnaast aan stadion en sponsors hebt. Ik heb 360k loon per week en ik red het al een aardig tijdje zonder op een hele grote reserve te teren.
Dan heb je ook geen reserve nodig voor je loonlasten, maar dan zou ik het investeren in beter spelers.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Tweewekelijks kom ik qua uitgaven en inkomsten ongeveer op een break-even punt uit..dus het moet wel goed komen..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
-J-D- is vader geworden van een dochter Simone.
Feli.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
Feli.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Terug Vind Post Van Proud2beDiepfries?
Helden, mijn eer is geredquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Een TerugVindPostVindPost
oftewel een post om tvp's te vinden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
We blijven niet feliciteren...quote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TT klopt overigens niet, daar moet staan 'Met een Jarige Proud2beDiepfries'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
51k.. Leve bidwars en een gekke Italiaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En m'n trainingsrapport jeugd levert weer fokking niets nuttigs op... Nuja, behalve dan dat Peter de Wijk uitgetraind is in Positiespel en gezien hij ook in Verdedigen en Passen geen vooruitgang meer boekt heb ik 'm maar gepromoveerd:
[..]
Zal een 15-20k opleveren schat ik... En omdat 'ie meteen de deur uit gaat geen TS-hit
precies haar vaderquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
quote:Ántero Solano nam een vrije schop bijzonder slecht, maar op de een of andere manier verdween de bal toch achter de keeper. Chemical nam hiermee in de 8e minuut een 1-0 voorsprong.
Dat zie ik ook nooit.quote:In deze fase van de wedstrijd voerde Chemical succesvol de druk op de tegenstander op.
quote:Tvoje was dicht bij de gelijkmaker in de 36e minuut toen een verdediger van de tegenstander de bal verloor in een scrimmage voor het doel. Het haalde niets uit: uiteindelijk verdween de bal over de zijlijn. Tvoje kwam in de 37e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Diego de Mallén. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel. Tvoje kwam op voorsprong in de 38e minuut. Het werd 1-2 na een magnifieke combinatie door het midden. Mieczysław Bielarz was de doelpuntenmaker.
Iedereen is daar welkom. Tenzij men zich niet gedraagt... Of gaan we die discussie nu weer hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar was ik eerst niet meer welkom volgens mij.
Hoezo weer?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen is daar welkom. Tenzij men zich niet gedraagt... Of gaan we die discussie nu weer hebben?
Dat heb ik gemist dan.quote:
quote:Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
Das minder ja. Iig heb je nog 1 punt. Dat hij niet heeft gescored is logies maar jij had er wel 1 in mogen schoppen. Al is je mid iets minder dan dat van hem.quote:
Ik ontsla ze dan ook niet meer. Iedere keer dat ik dat deed kreeg een speler de week erna een blessure.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ohja en een winger trainee +4. WEER mn dokters niet ontslaan..
Conditie heft dat op, we hebben beide een helft 52% bbz gehad.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das minder ja. Iig heb je nog 1 punt. Dat hij niet heeft gescored is logies maar jij had er wel 1 in mogen schoppen. Al is je mid iets minder dan dat van hem.
Waarschijnlijk zal het zowel met counter als zonder counter op 0-0 blijven steken. Die wedstrijd zal worden bepaald op SH's en SE's. Dus als je veel spelers met specialiteiten hebt, dan kun je creatief spel spelen en daarmee hopen de SH's en SE's naar je toe te trekken.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
K.F.C. Minnertsga 532
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Chavalitos 352 met waarschijnlijk centrumaanval
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
ik moet woensdag tegen deze meneer. Het wordt lastig omdat zijn middenveld veel beter is. Moet ik dan wel counteren of gewoon 532 spelen en hopen op een normale pot? Mijn verdediging is wrs nog beter dan deze stats en wrs haal ik bovennatuurlijk counter...
Help
Idem.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ontsla ze dan ook niet meer. Iedere keer dat ik dat deed kreeg een speler de week erna een blessure.
Hopen op een doelpunt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, weinig spec's, 4 maar snelsneltechkrach, en allemaal achterin
Mijn beste spelhervatters er nu ingezet. Maar stel, hij verwacht (terecht ook) dat ik ga counteren, dus zet in op zijn middenveld.
Wat kan ik dan doen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
Was jou conditie beter of slechter?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Conditie heft dat op, we hebben beide een helft 52% bbz gehad.
IDD GEFELICITEERD -J-D-quote:
Gokken op afstands schoten. Hebben je spelers veel scoren en sh met name je mids?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
K.F.C. Minnertsga 532
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Chavalitos 352 met waarschijnlijk centrumaanval
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
ik moet woensdag tegen deze meneer. Het wordt lastig omdat zijn middenveld veel beter is. Moet ik dan wel counteren of gewoon 532 spelen en hopen op een normale pot? Mijn verdediging is wrs nog beter dan deze stats en wrs haal ik bovennatuurlijk counter...
Help
Wedstrijd ID?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik gewoon met 5-2 verlies.
Heerschend, tof! Van harte gefeliciteerd, 't ziet er gezond uit allemaal.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
232353268quote:
3 SH/SE's en 2 normale kansen tegen. Dikke pech helaas.quote:
Ik reken die mislukte corner ook niet onder kansenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 SH/SE's en 2 normale kansen tegen. Dikke pech helaas.
Waarom speel je centrumaanval als je op alle aanvalsplekken sterker bent dan zijn verdediging? Daarmee verspeel je je eigen kansen...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik reken die mislukte corner ook niet onder kansen. Ik vond mezelf sowieso beter.
Beter, hij 57 hatstats op mid, ik 51.quote:
Thx voor de reminder!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef rompompom het volgende:
17-jarige gescout, potentieel goed vleugel. Hmnja, niet geweldig.
quote:Bel Jolyon de Hoon
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Jurrien Hesseling.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Gilles van der Feen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Yannick Waasdorp
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Olivier Harpman is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Nu maar hopen dat een keeper trainer hem de moeite waard vind. Al helpt zn leeftijd niet.quote:Gerrit-Jan Broekhof (248158981)
18 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 19-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-06-2009 (3/39), )
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 1 270 ¤/week
20 320 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 04-06-2009 20:05 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
ok dan heb ik weinig er aan toe te voegen buiten wat je zelf ook wel weet....quote:Op maandag 1 juni 2009 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter, hij 57 hatstats op mid, ik 51.
beide een helft met 52% bbz, hij de eerste ik de tweede. In evenwicht dus ondanks zijn beter middenveld.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:28 schreef MrMoon het volgende:
gisteren 4 - 1 gewonnen met wederom een hatstat record (ondanks een rode kaart)
quote:Hoofdpagina voor TeamKoekje
Manager: RealBizkit666
1. in VI.641 | 49. van 8192 in VI | Gem TSI: 31970 | Gem leeftijd: 25 | Bekerrang: 2817
quote:Hoofdpagina voor RKDEO
Manager: Outpost76
4. in VII.1023 | 3214. van 8192 in VII| Gem TSI: 8917 | Gem leeftijd: 24 | Bekerrang: 14876
Competitie plaats: 34 / 1024
Jij bent inderdaad 37,9% slechter dan mij hatstatistisch gezien. En ik ben 60,9% beter dan jou hatstatistisch gezien.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker niet maar door jou iets betere team iets makkelijjker voor jou dan voor moi.![]()
![]()
iets he!
Ik speel altijd centrumaanval.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom speel je centrumaanval als je op alle aanvalsplekken sterker bent dan zijn verdediging? Daarmee verspeel je je eigen kansen...
quote:Hoofdpagina voor Dynamo Groningen
Manager: ValeriyLobanovskyi
1. in VI.863 | 864. van 8192 in VI | Gem TSI: 15190 | Gem leeftijd: 24 | Bekerrang: 3420
Dat moet je dus niet doen. Je moet je aanpassen aan je tegenstander. Doordat jij altijd centrumaanval speelt, is dat heel makkelijk tegen te houden.quote:
Maar wat heb ik aan een tactiek die slecht is?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen. Je moet je aanpassen aan je tegenstander. Doordat jij altijd centrumaanval speelt, is dat heel makkelijk tegen te houden.
Probeer wat te variëren met je tactiek, dan ben je minder voorspelbaar en moeilijker te verslaan.
Wat heb je er aan als je voorspelbaar bent?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar wat heb ik aan een tactiek die slecht is?
Binnen 10 minutenquote:0 - 1 Jeremias Mesker 33'
0 - 2 Mennelt Lont 34'
0 - 3 Jurrien Claassen 38'
0 - 4 Henny Thelosen 43'
0 - 5 Jeremias Mesker 43'
0 - 6 Anwar Wazir 43'
ja maar ik moet in de top 512 terecht zien te komenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna in de top 10 procentueel gezien. Dat is toch netjes.
Als 8192e kun je ook promoveren. De alltid-plaats heeft niets met de HT-plaats te maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ik moet in de top 512 terecht zien te komen
Ben niet veel opgeschotenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
De gouden schoen tussenstand is weer ge-upload naar de site.
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs zijn dingetje gedaan heeft.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
De gouden schoen tussenstand is weer ge-upload naar de site.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs heeft zijn dingetje gedaan heeft.
er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..quote:
Ja, zo krijg ik ze, waarschijnlijk gaan ze dan mee met wat Koekje kopieert van alltid! Eigenlijk is dat altijd al zo en ik ga niet elke week die hele lijst door, soms haal ik een paar die gelijk bovenaan tegenkom weg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Krijg net door (17 jaar en 99 dagen) dat hij goed scoren heeft met zwak passen.quote:Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Ja, hij haalt het op de één of andere manier uit die vlaggetjes denk ik, maar hoe excel dat heeft als ie het naar een html converteert ...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.
Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.
Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
Yup:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!
Hij zoekt idd ook naar een plaatje, die bestaat niet alleen! Opera interpreteert het alleen wel als plaatje, wij krijgen alleen de beschrijving te zien en dat is op de één of andere manier 2,3 of zelfs 4 keer Nederland dus! Het is ook geen ramp verder...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doordat ik dat vierkantje alleen zag, heb ik geen aandacht aan besteed. Ik kijk er anders even heen voor de volgende keer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs zijn dingetje gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Klopt. Maar dan kon je nog niet in de tussenstand zien dat je gezakt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.
Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.
Bovendien valt er bij twee blessures vaak nog wel een wedstrijd iets te schuiven en is de kans heeeeeeel klein dat ze allebei erg lang uit de roulatie zijn.
Ik zou de optie van 2 voor 1 inruilen serieus overwegen.
niet te vroeg roepen hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan trouwens prima leven met mn gelijkspel, ook al had ik hem moeten winnen. Iedereen staat op vier punten, ik sta nog steeds bovenaan en ben eigenlijk niet meer van plan punten te gaan verspelen. Zeker niet gezien het feit dat mijn middenveld na correctie voor conditie net zo goed is als het beste middenveld uit de competitie. Ook heb ik de beste aanval.
KAMPIOEEENUUUH
Welke blessures?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel een beetje jammer van al die blessures telkens...
Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.
Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.
5 spelers voor 4 plekken. Is weinig, maar niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.
Dat heb ik namelijk voor het middenveld. 2 reserve mids die beide ouder dan 30 zijn.
quote:02-06-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 200 000 ¤
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bank
Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef elby1988 het volgende:
Nog even een vraagje dan:
Hoe staan jullie tegenover "individueel trainen" bij de jeugd? wat zijn de pro's en cons?
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.
Nadelen: Het traint langzaam en je toptalenten krijgen niet de perfecte training die ze zouden moeten krijgen.
Ik gebruik het niet.. alleen als je keepers traint is het volgens mij interessant, maar verder niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
Ik gebruik het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
Is het 'one size fits all'?
edit: Oeps verkeerde topic
Vullie komt je wel helpen met passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
Daar heb ik al hulp voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
sorryquote:
We hadden een dipje. Sorry.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje met andere dingen bezig en opeens allemaal ontopic gelul hier
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.quote:
Tennisvrouwen dan maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.
Ik kan jullie ook geen (lang) weekendje met rust laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Leuk om een keer te zien, maar daar ben ik niet razend enthousiast over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij tennisvrouwen gaat het me meer om haar balgevoelen terecht!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:heul goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:HmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En we zijn er weer!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!
ze komt overal bovendrijven op deze manierquote:
wat zit daar dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je wel eens 10 centimeter boven haar 2 talenten gekeken?
ik zocht voor de grap een foto zonder dat haar borsten te zien waren.. Lukte nietquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heb je wel eens 10 centimeter boven haar 2 talenten gekeken?
Op deze foto lijkt het nog enigszins mee te vallen...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nee man.. ze heeft echt een ongelooflijk lelijke rotkop..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zocht voor de grap een foto zonder dat haar borsten te zien waren.. Lukte niet
Dat koste idd moeite ja
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!
Ik had maar 1 foto gezien en dat was denk ik gelijk dr beste.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je zag dr hoofd er zeker niet op?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik had maar 1 foto gezien en dat was denk ik gelijk dr beste.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:37 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat wel, maarja iedereen kijkt er wel eens langs.
Eenshquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Wilde je een PM terug sturen MrMoon maar dat gaat niet......quote:Melding
Er heeft een fout plaatsgevonden met ID 5
FOK! Private Messaging
dat is niet zo erg.. maar dat hoofd..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
EenshEcht een ranzig wijf en dan zeker ook dat bos hout kompleet oerbos
opnieuw proberen en dan werkt hetquote:Raar dat FOK! Private Messaging overgens :
[..]
Wilde je een PM terug sturen MrMoon maar dat gaat niet......
stiekem pm-enquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
EenshEcht een ranzig wijf en dan zeker ook dat bos hout kompleet oerbos
Raar dat FOK! Private Messaging overgens :
[..]
Wilde je een PM terug sturen MrMoon maar dat gaat niet......
Ik vind dat hoofd op zich nog wel gaan. Ik hou all1 niet van die kolosale uiers.quote:
Ik heb t al tig keer geprobeerdquote:opnieuw proberen en dan werkt het
idd als t stiekem was had ik er hier niets over vermeld natuurlijkquote:
ach ja smaken verschillen..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind dat hoofd op zich nog wel gaan. Ik hou all1 niet van die kolosale uiers.
dan wachten tot het kan of mailenquote:Ik heb t al tig keer geprobeerd
Heb je het nieuwe team van de maand ook al een keer geprobeerd?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb t al tig keer geprobeerd
[..]
Kan niet hoger dan goedquote:I don't think the youth team is the right place for Eugène Neelen any more. At least when it comes to Defending, he's simply unable to improve any more.
Volgens mij wil ik niet weten wat hij allemaal geprobeerd heeftquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe team van de maand ook al een keer geprobeerd?
Neuh das niet echt de bedoeling met dat onderwerp. Straks komt er weer comentaarquote:
Das nergens voor nodig. Ik hou ook van jou hoor knuffel beertje.quote:ja, ik ben jaloers
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:52 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe team van de maand ook al een keer geprobeerd?
quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik niet weten wat hij allemaal geprobeerd heeft
dan is het goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh das niet echt de bedoeling met dat onderwerp. Straks komt er weer comentaar
quote:[..]
Das nergens voor nodig. Ik hou ook van jou hoor knuffel beertje.![]()
quote:![]()
[..]thx voor de reminder
[..]
![]()
Ik weet zeker dat vullie een kwartetje met jullie wel wil aangaan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
Gaat alles goed, loverbirds? En nou nooit meer wat zeggen over Vullie en mij he?![]()
we're just spreading the lovequote:Op woensdag 3 juni 2009 09:53 schreef Flappekz het volgende:
Gaat alles goed, loverbirds? En nou nooit meer wat zeggen over Vullie en mij he?![]()
Ik stel die niet in. Ik moet of gewoon kunnen winnen of niet. Maar met penalties hoef ik niet door.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag zeer waarschijnlijk uitschakeling in de beker voor YMFC![]()
Ik speel tegen een VI'er met een erg sterk middenveld, en ik weiger normaal te spelen of te MOTSen. Ik stel wel m'n A-mid en A-aanval op, samen met mijn B-linie in de verdediging.
Helaas heb ik dan 1 doelstelling niet gehaald (4e ronde), maar lijfsbehoud blijft belangrijker
EDIT - Toch maar wel mn penaltynemers ingesteld, misschien zit het eens mee....
Ik doe alleen trio'squote:Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat vullie een kwartetje met jullie wel wil aangaan.
Het topic is bijna vol moet je maar denken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik deed nog een poging. maar ik geef t op
Het topic is voor sommigen al bijna vol zodra het geopend isquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het topic is bijna vol moet je maar denken.
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het topic is voor sommigen al bijna vol zodra het geopend is
Deze is al bijna een week open anders...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.
In een enkel geval zelfs binnen 2 uurtjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekendquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze is al bijna een week open anders...
Ach, dat het wat langzamer gaat is ook wel eens lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekend
hou het eens een beetje ontopicquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekend
Sorry!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
Fokhattrick.org!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorry!gaffer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sta je eerst 2 uur buiten in de kou vanwege een ontruiming van je pand. Krijg je dit.. Word je ook niet warm van![]()
De lat niet te hoog leggen hé, met dit op je netvlies is elke andere vrouw al snel knapquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gaffer..
sta je eerst 2 uur buiten in de kou vanwege een ontruiming van je pand. Krijg je dit.. Word je ook niet warm van
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doet eens een lekker ding ipv zulke ranzigheid!![]()
ik heb een heule knappe vriendinquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De lat niet te hoog leggen hé, met dit op je netvlies is elke andere vrouw al snel knap
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik die foto gezien heb
Dat had er dik ingezeten ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, voordat ik dat commentaar van jullie krijg
Eerste hit op google images:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry moeders
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet eens een lekker ding ipv zulke ranzigheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb een heule knappe vriendin
nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik die foto gezien heb
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerste hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:2e spoiler werkt gelukkig niet en die eerste kende ik al.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, voordat ik dat commentaar van jullie krijg
Die werkt nu wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2e spoiler werkt gelukkig niet en die eerste kende ik al.....
Leuk dat je ook aan Vullie denkt, voelde je je gepasseerd na het mogelijke kwartetje?quote:
Possie vroeg om een lekker ding...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuk dat je ook aan Vullie denkt, voelde je je gepasseerd na het mogelijke kwartetje?
Het kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit topic gaan we echt ouderwets volspammen he?
Yepquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit topic gaan we echt ouderwets volspammen he?
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyvesquote:
Twee wielen had ze toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyves
Oh. Toen was ik er niet... En hyves doe ik niet aan. Dus zet maar gewoon even een foto hier neer. Het topic is nu toch snel dicht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyves
Ik spreek de oppermoeder niet tegen natuurlijk!quote:
hehe.. nou ja, voor zover ik weet is er verder niets opgeblazen ofzoquote:
goedgeklede mannen mogen dat hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik spreek de oppermoeder niet tegen natuurlijk!
Iemand uit V met maar 3 5* spelers...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vanavond 3e ronde KNVB beker. Heb mijn B-team opgesteld tegen een Ve klasser. Hij heeft de afgelopen 2 wedstrijden gespeeld met een 3-5-2 opstelling met minimaal 3 spelers met 5 *.
Daar kan ik niet aan tippen, dus mijn B-team maar op de kaart gezet.
Vragen:
Wat kan voor mijn team het voordeel zijn om "weer" een jeugdteam te beginnen?
Hoe actief moet je zijn?
Hoe kom je aan voldoende wedstrijden voor dit jeugdteam?
Hoe verdien je er het makkelijkst wat aan/mee?
4... 2 grotere achter en 2 kleintjes voor.. én een joystickje erbijquote:
Poeeeh, gewaagd moment om zulke vragen te stellen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vanavond 3e ronde KNVB beker. Heb mijn B-team opgesteld tegen een Ve klasser. Hij heeft de afgelopen 2 wedstrijden gespeeld met een 3-5-2 opstelling met minimaal 3 spelers met 5 *.
Vragen:
Hoe actief moet je zijn?
echt actief hoe je niet te zijn. elke maandag even de training checken en op zondag een pull doen en verder 1 keer per 3 weken een friendly regelen. Dat kan heel simpel met de oefenpot.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vragen:
Hoe actief moet je zijn?
De dag waarop de wedstrijd en dus de training is verschilt. Ik heb op donderdag wedstrijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt actief hoe je niet te zijn. elke maandag even de training checken en op zondag een pull doen en verder 1 keer per 3 weken een friendly regelen. Dat kan heel simpel met de oefenpot.
Je moet alleen wel een jeugdcompetitie vinden..
Verder verdienen is het moeilijk. Je moet toevallig geluk hebben dat je wat jongens met potentie hebt die je met een klapper kan verkopen.
Als je je eerste team nog niet op de rit hebt, zou ik het sowieso niet doen. Maar ik weet even niet hoe lang je al bezig bent
Ik stop liever iets anders ergens in, liefst ook wat vaker dan 1 keer per week!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Alleen het begin is inderdaad aardig puzzelen, maar dat is misschien 1 keer per week even wat tijd in te stoppen..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerste hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:Bij die 1e moet ik altijd aan Vera de Milo denken. 'Buffed, Beautiful and Bitchin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Je vinger in je kont?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik stop liever iets anders ergens in, liefst ook wat vaker dan 1 keer per week!
joystickjequote:Op woensdag 3 juni 2009 13:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
4... 2 grotere achter en 2 kleintjes voor.. én een joystickje erbij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Bij die 1e moet ik altijd aan Vera de Milo denken. 'Buffed, Beautiful and Bitchin'
oh ja, sorry. Dat is natuurlijk afhankelijk van je competitie..quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De dag waarop de wedstrijd en dus de training is verschilt. Ik heb op donderdag wedstrijd.
scherp!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
joystickje
Doet me denken aan die atletiekspellen van vroeger waarbij je je joystick heel hard heen en weer moest bewegen om te rennen enzo
heb er ooit zelfs een joystick mee gesloopt!
oh en voor koekje:Hmmz. Die had ik wel al gezien inderdaad. Damn, ik moet op zoek naar een beter geheugen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
die van je (bijna) afgestudeerde hond?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hmmz. Die had ik wel al gezien inderdaad. Damn, ik moet op zoek naar een beter geheugen...
Hij zit in de 3e ronde van de beker.. Nu kan dat ook via 2 'bot'-teams, meestal heb je dan echter je 1e team al enigszins op de rit..quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt actief hoe je niet te zijn. elke maandag even de training checken en op zondag een pull doen en verder 1 keer per 3 weken een friendly regelen. Dat kan heel simpel met de oefenpot.
Verder verdienen is het moeilijk. Je moet toevallig geluk hebben dat je wat jongens met potentie hebt die je met een klapper kan verkopen.
Als je je eerste team nog niet op de rit hebt, zou ik het sowieso niet doen. Maar ik weet even niet hoe lang je al bezig bent
Nee. Dat is een teefje.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die van je (bijna) afgestudeerde hond?
Man, ik wist niet eens dat ik een gedachtenstelsel hebquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
![]()
Hoewel het ook opvallend is dat dat zo primair in je gedachtenstelsel aanwezig is dat je daar gelijk opkomt/aan denkt!
Blijkbaar dus wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Man, ik wist niet eens dat ik een gedachtenstelsel heb
Vrouwen hebben over het algemeen wel een aardig geheugen. Voor data en voor elke keer dat je data vergeet of gewoon iets fout hebt gedaan?quote:
ah.. inderdaad. Ik ben dus niet zo scherpquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij zit in de 3e ronde van de beker.. Nu kan dat ook via 2 'bot'-teams, meestal heb je dan echter je 1e team al enigszins op de rit..![]()
dacht je dat je dat niet had? Want dan is er zekerheidquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Man, ik wist niet eens dat ik een gedachtenstelsel heb
Te selectief dus...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vrouwen hebben over het algemeen wel een aardig geheugen. Voor data en voor elke keer dat je data vergeet of gewoon iets fout hebt gedaan?
[..]
Ik ben in de eerste 2 ronden van de beker ook niet verder gekomen dan 146 hatstats ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hij zit in de 3e ronde van de beker.. Nu kan dat ook via 2 'bot'-teams, meestal heb je dan echter je 1e team al enigszins op de rit..![]()
Ik denk het nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dacht je dat je dat niet had? Want dan is er zekerheid
Je gaat te veel met vrouwen om de laatste tijd...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vrouwen hebben over het algemeen wel een aardig geheugen. Voor data en voor elke keer dat je data vergeet of gewoon iets fout hebt gedaan?
[..]
Je bent dan ook geen vrouw he.quote:ah.. inderdaad. Ik ben dus niet zo scherp
Nee, maar je speelt pas beker vanaf de hogere plekken in de VIII (?), dan ben je wel al even bezig normaal gesprokenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben in de eerste 2 ronden van de beker ook niet verder gekomen dan 146 hatstats ofzo
Met wat geluk kun je dat in anderhalf seizoen voor elkaar krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, maar je speelt pas beker vanaf de hogere plekken in de VIII (?), dan ben je wel al even bezig normaal gesproken
Plaats 1 t/m 6 en de beste nummers 7.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:48 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, maar je speelt pas beker vanaf de hogere plekken in de VIII (?), dan ben je wel al even bezig normaal gesproken
Maar dan heb je het ook goed op de rails!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met wat geluk kun je dat in anderhalf seizoen voor elkaar krijgen
Ligt er inderdaad aan of je in IX of X begint...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:49 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Met wat geluk kun je dat in anderhalf seizoen voor elkaar krijgen
Mijn eerste team staat op de rit. Ik heb in het verleden al gebruikgemaakt van de nieuwe jeugdopleiding.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |