Ik ontsla ze dan ook niet meer. Iedere keer dat ik dat deed kreeg een speler de week erna een blessure.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ohja en een winger trainee +4. WEER mn dokters niet ontslaan..
Conditie heft dat op, we hebben beide een helft 52% bbz gehad.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das minder ja. Iig heb je nog 1 punt. Dat hij niet heeft gescored is logies maar jij had er wel 1 in mogen schoppen. Al is je mid iets minder dan dat van hem.
Waarschijnlijk zal het zowel met counter als zonder counter op 0-0 blijven steken. Die wedstrijd zal worden bepaald op SH's en SE's. Dus als je veel spelers met specialiteiten hebt, dan kun je creatief spel spelen en daarmee hopen de SH's en SE's naar je toe te trekken.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
K.F.C. Minnertsga 532
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Chavalitos 352 met waarschijnlijk centrumaanval
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
ik moet woensdag tegen deze meneer. Het wordt lastig omdat zijn middenveld veel beter is. Moet ik dan wel counteren of gewoon 532 spelen en hopen op een normale pot? Mijn verdediging is wrs nog beter dan deze stats en wrs haal ik bovennatuurlijk counter...
Help
Idem.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ontsla ze dan ook niet meer. Iedere keer dat ik dat deed kreeg een speler de week erna een blessure.
Hopen op een doelpunt.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
hmm, weinig spec's, 4 maar snelsneltechkrach, en allemaal achterin
Mijn beste spelhervatters er nu ingezet. Maar stel, hij verwacht (terecht ook) dat ik ga counteren, dus zet in op zijn middenveld.
Wat kan ik dan doen?
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
-J-D- is vader geworden van een dochter Simone.
Was jou conditie beter of slechter?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Conditie heft dat op, we hebben beide een helft 52% bbz gehad.
IDD GEFELICITEERD -J-D-quote:
Gokken op afstands schoten. Hebben je spelers veel scoren en sh met name je mids?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
K.F.C. Minnertsga 532
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Chavalitos 352 met waarschijnlijk centrumaanval
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
ik moet woensdag tegen deze meneer. Het wordt lastig omdat zijn middenveld veel beter is. Moet ik dan wel counteren of gewoon 532 spelen en hopen op een normale pot? Mijn verdediging is wrs nog beter dan deze stats en wrs haal ik bovennatuurlijk counter...
Help
Wedstrijd ID?quote:Op maandag 1 juni 2009 17:33 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik gewoon met 5-2 verlies.
Heerschend, tof! Van harte gefeliciteerd, 't ziet er gezond uit allemaal.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
-J-D- is vader geworden van een dochter Simone.
232353268quote:
3 SH/SE's en 2 normale kansen tegen. Dikke pech helaas.quote:
Ik reken die mislukte corner ook niet onder kansenquote:Op maandag 1 juni 2009 17:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 SH/SE's en 2 normale kansen tegen. Dikke pech helaas.
Waarom speel je centrumaanval als je op alle aanvalsplekken sterker bent dan zijn verdediging? Daarmee verspeel je je eigen kansen...quote:Op maandag 1 juni 2009 17:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik reken die mislukte corner ook niet onder kansen. Ik vond mezelf sowieso beter.
Beter, hij 57 hatstats op mid, ik 51.quote:
Thx voor de reminder!quote:Op maandag 1 juni 2009 17:49 schreef rompompom het volgende:
17-jarige gescout, potentieel goed vleugel. Hmnja, niet geweldig.
quote:Bel Jolyon de Hoon
| Ja? Oh, hallo Outpost76!
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Jurrien Hesseling.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Positiespel. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Sebastian Bouwmans
| Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Gilles van der Feen is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 17 jaar.
Deze speler is zwak in Vleugelspel op dit moment in zijn loopbaan. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Bel Yannick Waasdorp
| Gegroet Outpost76! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…
Hoor eens, Olivier Harpman is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij rampzalig zal blijven in Vleugelspel. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Nu maar hopen dat een keeper trainer hem de moeite waard vind. Al helpt zn leeftijd niet.quote:Gerrit-Jan Broekhof (248158981)
18 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 19-09-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 01-06-2009 (3/39), )
Total Skill Index (TSI): 1 030
Loon: 1 270 ¤/week
20 320 ¤ / season
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 04-06-2009 20:05 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 1 ¤
alleen cijfers
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
ok dan heb ik weinig er aan toe te voegen buiten wat je zelf ook wel weet....quote:Op maandag 1 juni 2009 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Beter, hij 57 hatstats op mid, ik 51.
beide een helft met 52% bbz, hij de eerste ik de tweede. In evenwicht dus ondanks zijn beter middenveld.
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:28 schreef MrMoon het volgende:
gisteren 4 - 1 gewonnen met wederom een hatstat record (ondanks een rode kaart)
quote:Hoofdpagina voor TeamKoekje
Manager: RealBizkit666
1. in VI.641 | 49. van 8192 in VI | Gem TSI: 31970 | Gem leeftijd: 25 | Bekerrang: 2817
quote:Hoofdpagina voor RKDEO
Manager: Outpost76
4. in VII.1023 | 3214. van 8192 in VII| Gem TSI: 8917 | Gem leeftijd: 24 | Bekerrang: 14876
Competitie plaats: 34 / 1024
Jij bent inderdaad 37,9% slechter dan mij hatstatistisch gezien. En ik ben 60,9% beter dan jou hatstatistisch gezien.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zeker niet maar door jou iets betere team iets makkelijjker voor jou dan voor moi.![]()
![]()
iets he!
Ik speel altijd centrumaanval.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom speel je centrumaanval als je op alle aanvalsplekken sterker bent dan zijn verdediging? Daarmee verspeel je je eigen kansen...
quote:Hoofdpagina voor Dynamo Groningen
Manager: ValeriyLobanovskyi
1. in VI.863 | 864. van 8192 in VI | Gem TSI: 15190 | Gem leeftijd: 24 | Bekerrang: 3420
Dat moet je dus niet doen. Je moet je aanpassen aan je tegenstander. Doordat jij altijd centrumaanval speelt, is dat heel makkelijk tegen te houden.quote:
Maar wat heb ik aan een tactiek die slecht is?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen. Je moet je aanpassen aan je tegenstander. Doordat jij altijd centrumaanval speelt, is dat heel makkelijk tegen te houden.
Probeer wat te variëren met je tactiek, dan ben je minder voorspelbaar en moeilijker te verslaan.
Wat heb je er aan als je voorspelbaar bent?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:53 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar wat heb ik aan een tactiek die slecht is?
Binnen 10 minutenquote:0 - 1 Jeremias Mesker 33'
0 - 2 Mennelt Lont 34'
0 - 3 Jurrien Claassen 38'
0 - 4 Henny Thelosen 43'
0 - 5 Jeremias Mesker 43'
0 - 6 Anwar Wazir 43'
ja maar ik moet in de top 512 terecht zien te komenquote:Op maandag 1 juni 2009 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna in de top 10 procentueel gezien. Dat is toch netjes.
Als 8192e kun je ook promoveren. De alltid-plaats heeft niets met de HT-plaats te maken.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar ik moet in de top 512 terecht zien te komen
Ben niet veel opgeschotenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
De gouden schoen tussenstand is weer ge-upload naar de site.
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs zijn dingetje gedaan heeft.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
De gouden schoen tussenstand is weer ge-upload naar de site.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs heeft zijn dingetje gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |