Thx dudequote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Feli, Yur! Ik had het moeten weten met die Hyves alerts.![]()
.
Veel plezier in ieder geval vanavond.!
En Vullie, geen vreemde mannen in je tent laten, hè.. Enjoy Pinkpop (maar Lowlands is toch leuker
).
Fix die OP es, koek.
Ja. Dat ligt aan de koekenbakker die de wiki als laatste heeft aangepast...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Feli, Yur! Ik had het moeten weten met die Hyves alerts.![]()
.
Veel plezier in ieder geval vanavond.!
En Vullie, geen vreemde mannen in je tent laten, hè.. Enjoy Pinkpop (maar Lowlands is toch leuker
).
Fix die OP es, koek.
Ook feli.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
fipo!
Veel plezier met je roze hoedje, Vullie
Dank u.... ik heb mijn roze broek en shirt ook al ingepaktquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:32 schreef Flappekz het volgende:
fipo!
Veel plezier met je roze hoedje, Vullie
Geen probleem ik weet dat jij daar niet van houd.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Seht gut aus! Ik TVP nog even niet aldaar, geen zin in de Slowchat..
quote:
Net alsof je dat zelf niet kanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:33 schreef rompompom het volgende:
Fix die OP es, koek. 't Ziet er niet uit zo bij die nummering.
rpp kan de OP niet wijzigen daar ik het topic geopend heb.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net alsof je dat zelf niet kan
Of had je zoals ik (heel vaak) er geen zin in.
Dat dus!quote:
Het trainingsrapport van vrijdagsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef gabberklaas het volgende:
Ik ben pas begonnen maar nu vraag ik me af of ik ook ergens kan zien wanneer mijn spelers beter worden?
Maar waar vind ik die dan? En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?quote:
Bij training: Maar: je ziet het pas als er iemand stijgt. Kortom: Nog eventjes geduld!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:00 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Maar waar vind ik die dan? En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?
Bij de trainings updates als je supporter hebt of 1 of ander proggie als HO (Hattrick Organizer wat gratis te downloaden is). Als ik vrgaen mag wat is je plan om verder te komen en hoe wil je Hattrick gaan spelen. Het is nl heel anders dan de meeste managers games.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:54 schreef gabberklaas het volgende:
Ik ben pas begonnen maar nu vraag ik me af of ik ook ergens kan zien wanneer mijn spelers beter worden?
Als je geen supporter hebt, dan krijg je het eenmalig te zien als je de eerste keer inlogt na de trainingsupdate.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef Ruudt het volgende:
Je moet wel supporter hebben om de trainingsrapporten te kunnen zien!
Ik heb voor de eerste paar seizoenen spelers van 17-19 gekocht om die te trainen. Als deze een aantal levels gestegen zijn ga ik ze verkopen om daarna een goed team te kunnen samenstellen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de trainings updates als je supporter hebt of 1 of ander proggie als HO (Hattrick Organizer wat gratis te downloaden is). Als ik vrgaen mag wat is je plan om verder te komen en hoe wil je Hattrick gaan spelen. Het is nl heel anders dan de meeste managers games.
Uiteraard welkom trouwens!
Weer een newbee
Weet je dit zeker?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je geen supporter hebt, dan krijg je het eenmalig te zien als je de eerste keer inlogt na de trainingsupdate.
Vorm en ervaring krijg je niet te zien als deze wijzigen.
Mij werd aangeraden om het vooral niet te doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:00 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
En is het trouwens verstandig om in het begin al een jeugdopleiding te starten?
Iemand van boven de 30? Dan is dat heel normaal. Zonder 10 doktoren krijg je iemand boven de 30 heel lastig genezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef Puala het volgende:ik heb een speler die al 2 weken lang zegt over ongeveer 2 weken hersteld te wezen.
TVPVP?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Mijn scouts bieden me morgenochtend een jonge 15-jarige goed allrounder aan met veel potentie in Positiespel, Passen en Verdedigen.. Nouja, en omdat je zo'n pull niet iedere dag krijgt heeft 'ie ook nog goed leiderschap en mede dankzij z'n Koppen veel aanleg voor Spelhervattingen.
Oja, daarnaast mag ik van mezelf ook nog twee potjes winnen morgenavond. Eerst tegen TTS City, daarna tegen Jong Annooo. En dan vind ik dat ik helemaal niet zo veeleisend ben, toch?
Wa(n)t (morgen is) een heerlijke dag,
het is een dag dat alles mag.
Ik doe vandaag alleen maar dingen,
die ik in mijn dromen zag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Dan zal ik dat eens aan m'n matties doorgeven, thanks.quote:
Mijn coach is steeds meer geblesseerd.. van 5 naar 9 wekenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:18 schreef Puala het volgende:ik heb een speler die al 2 weken lang zegt over ongeveer 2 weken hersteld te wezen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Terug Vind Post Van Proud2beDiepfries?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een TerugVindPostVindPostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oftewel een post om tvp's te vinden
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
quote:Gegroet Foekje! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten.
Hoor eens, Stefaan Bouw is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Scoren. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens uitstekend kunnen worden. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Beter kun je ze niet hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 09:38 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat ik de training maar even omgooi![]()
Ik kan wel wat mids gebruiken.Kom niet hoger als mid waardeloos heel laag.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Beter kun je ze niet hebben
Bij mij was het weer om te huilen.. maar heb dan al 3 potentieel goede op positiespel (al is er 1 de 17 al gepasseerd..
Dat ligt eraan hoe hoog je loonlasten zijn. En hoeveel inkomsten je daarnaast aan stadion en sponsors hebt. Ik heb 360k loon per week en ik red het al een aardig tijdje zonder op een hele grote reserve te teren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef GeneraalUli het volgende:
Na wat verkochte spelers heb ik nu 5 miljoen op de bank, maar ook een aardige loonlast. Nu moet ik nog een spits kopen, nadat ik al eerder een trainee en een middenvelder heb gekocht voor 2,5m in totaal. (Heb 3,8 + 1,8 + 1,9 = 7,5m opgehaald met alle verkopen).
Heb ivm met een buffer voor de hoge loonlasten mn oog laten vallen op een spits met bovennatuurlijk scoren + koppen als specialiteit. Hou ik nog zon 1,2 miljoen over als het goed is.. Daar moet ik nog wel even mee vooruit kunnen, toch?
Tweewekelijks kom ik qua uitgaven en inkomsten ongeveer op een break-even punt uit..dus het moet wel goed komen..quote:Op zondag 31 mei 2009 15:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe hoog je loonlasten zijn. En hoeveel inkomsten je daarnaast aan stadion en sponsors hebt. Ik heb 360k loon per week en ik red het al een aardig tijdje zonder op een hele grote reserve te teren.
Dan heb je ook geen reserve nodig voor je loonlasten, maar dan zou ik het investeren in beter spelers.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:34 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Tweewekelijks kom ik qua uitgaven en inkomsten ongeveer op een break-even punt uit..dus het moet wel goed komen..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
-J-D- is vader geworden van een dochter Simone.
Feli.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
Feli.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Terug Vind Post Van Proud2beDiepfries?
Helden, mijn eer is geredquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Een TerugVindPostVindPost
oftewel een post om tvp's te vinden
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
We blijven niet feliciteren...quote:Op zondag 31 mei 2009 18:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TT klopt overigens niet, daar moet staan 'Met een Jarige Proud2beDiepfries'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
51k.. Leve bidwars en een gekke Italiaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En m'n trainingsrapport jeugd levert weer fokking niets nuttigs op... Nuja, behalve dan dat Peter de Wijk uitgetraind is in Positiespel en gezien hij ook in Verdedigen en Passen geen vooruitgang meer boekt heb ik 'm maar gepromoveerd:
[..]
Zal een 15-20k opleveren schat ik... En omdat 'ie meteen de deur uit gaat geen TS-hit
precies haar vaderquote:Op zondag 31 mei 2009 16:46 schreef -J-D- het volgende:
Voor de oldbies:
quote:Ántero Solano nam een vrije schop bijzonder slecht, maar op de een of andere manier verdween de bal toch achter de keeper. Chemical nam hiermee in de 8e minuut een 1-0 voorsprong.
Dat zie ik ook nooit.quote:In deze fase van de wedstrijd voerde Chemical succesvol de druk op de tegenstander op.
quote:Tvoje was dicht bij de gelijkmaker in de 36e minuut toen een verdediger van de tegenstander de bal verloor in een scrimmage voor het doel. Het haalde niets uit: uiteindelijk verdween de bal over de zijlijn. Tvoje kwam in de 37e minuut weer op gelijke hoogte na een spectaculaire goal van Diego de Mallén. Hij brak door de centrale verdediging, omspeelde de keeper en tikte de 1-1 in het doel. Tvoje kwam op voorsprong in de 38e minuut. Het werd 1-2 na een magnifieke combinatie door het midden. Mieczysław Bielarz was de doelpuntenmaker.
Iedereen is daar welkom. Tenzij men zich niet gedraagt... Of gaan we die discussie nu weer hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:40 schreef Paaskonijn het volgende:
Daar was ik eerst niet meer welkom volgens mij.
Hoezo weer?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iedereen is daar welkom. Tenzij men zich niet gedraagt... Of gaan we die discussie nu weer hebben?
Dat heb ik gemist dan.quote:
quote:Trainen op vrije trappen heeft dus wel degelijk zin!
Das minder ja. Iig heb je nog 1 punt. Dat hij niet heeft gescored is logies maar jij had er wel 1 in mogen schoppen. Al is je mid iets minder dan dat van hem.quote:
Ik ontsla ze dan ook niet meer. Iedere keer dat ik dat deed kreeg een speler de week erna een blessure.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ohja en een winger trainee +4. WEER mn dokters niet ontslaan..
Conditie heft dat op, we hebben beide een helft 52% bbz gehad.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das minder ja. Iig heb je nog 1 punt. Dat hij niet heeft gescored is logies maar jij had er wel 1 in mogen schoppen. Al is je mid iets minder dan dat van hem.
Waarschijnlijk zal het zowel met counter als zonder counter op 0-0 blijven steken. Die wedstrijd zal worden bepaald op SH's en SE's. Dus als je veel spelers met specialiteiten hebt, dan kun je creatief spel spelen en daarmee hopen de SH's en SE's naar je toe te trekken.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:15 schreef One_conundrum het volgende:
K.F.C. Minnertsga 532
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging briljant (zeer hoog)
Centrale verdediging bovennatuurlijk (zeer hoog)
Linkerverdediging briljant (hoog)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
Chavalitos 352 met waarschijnlijk centrumaanval
Middenveld formidabel (laag)
Rechterverdediging briljant (heel laag)
Centrale verdediging briljant (zeer hoog)
Linkerverdediging wonderbaarlijk (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
ik moet woensdag tegen deze meneer. Het wordt lastig omdat zijn middenveld veel beter is. Moet ik dan wel counteren of gewoon 532 spelen en hopen op een normale pot? Mijn verdediging is wrs nog beter dan deze stats en wrs haal ik bovennatuurlijk counter...
Help
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |