Ja, zo krijg ik ze, waarschijnlijk gaan ze dan mee met wat Koekje kopieert van alltid! Eigenlijk is dat altijd al zo en ik ga niet elke week die hele lijst door, soms haal ik een paar die gelijk bovenaan tegenkom weg...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Krijg net door (17 jaar en 99 dagen) dat hij goed scoren heeft met zwak passen.quote:Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Ja, hij haalt het op de één of andere manier uit die vlaggetjes denk ik, maar hoe excel dat heeft als ie het naar een html converteert ...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.
Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.
Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
Yup:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!
Hij zoekt idd ook naar een plaatje, die bestaat niet alleen! Opera interpreteert het alleen wel als plaatje, wij krijgen alleen de beschrijving te zien en dat is op de één of andere manier 2,3 of zelfs 4 keer Nederland dus! Het is ook geen ramp verder...quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doordat ik dat vierkantje alleen zag, heb ik geen aandacht aan besteed. Ik kijk er anders even heen voor de volgende keer.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs zijn dingetje gedaan heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Klopt. Maar dan kon je nog niet in de tussenstand zien dat je gezakt was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.
Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
+1quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.
Bovendien valt er bij twee blessures vaak nog wel een wedstrijd iets te schuiven en is de kans heeeeeeel klein dat ze allebei erg lang uit de roulatie zijn.
Ik zou de optie van 2 voor 1 inruilen serieus overwegen.
niet te vroeg roepen hequote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan trouwens prima leven met mn gelijkspel, ook al had ik hem moeten winnen. Iedereen staat op vier punten, ik sta nog steeds bovenaan en ben eigenlijk niet meer van plan punten te gaan verspelen. Zeker niet gezien het feit dat mijn middenveld na correctie voor conditie net zo goed is als het beste middenveld uit de competitie. Ook heb ik de beste aanval.
KAMPIOEEENUUUH
Welke blessures?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel een beetje jammer van al die blessures telkens...
Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.
Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.
5 spelers voor 4 plekken. Is weinig, maar niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bankquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.
Dat heb ik namelijk voor het middenveld. 2 reserve mids die beide ouder dan 30 zijn.
quote:02-06-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 200 000 ¤
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bank
Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef elby1988 het volgende:
Nog even een vraagje dan:
Hoe staan jullie tegenover "individueel trainen" bij de jeugd? wat zijn de pro's en cons?
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.
Nadelen: Het traint langzaam en je toptalenten krijgen niet de perfecte training die ze zouden moeten krijgen.
Ik gebruik het niet.. alleen als je keepers traint is het volgens mij interessant, maar verder niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
Ik gebruik het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
Is het 'one size fits all'?
edit: Oeps verkeerde topic
Vullie komt je wel helpen met passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
Daar heb ik al hulp voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
sorryquote:
We hadden een dipje. Sorry.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje met andere dingen bezig en opeens allemaal ontopic gelul hier
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.quote:
Tennisvrouwen dan maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.
Ik kan jullie ook geen (lang) weekendje met rust laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Leuk om een keer te zien, maar daar ben ik niet razend enthousiast over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij tennisvrouwen gaat het me meer om haar balgevoelen terecht!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:heul goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:HmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En we zijn er weer!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
ze komt overal bovendrijven op deze manierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |