abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69627693
zondag met 7-0 verloren trouwens
pi_69627696
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Ja, zo krijg ik ze, waarschijnlijk gaan ze dan mee met wat Koekje kopieert van alltid! Eigenlijk is dat altijd al zo en ik ga niet elke week die hele lijst door, soms haal ik een paar die gelijk bovenaan tegenkom weg...
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_69627840
quote:
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Krijg net door (17 jaar en 99 dagen) dat hij goed scoren heeft met zwak passen.
pi_69627867
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

er staat bij sommigen in het blauw een aantal keer 'nederland' doorheen..
Ja. Waar dat aan ligt weet ik ook niet helaas.

Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
pi_69627928
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik zie trouwens niet het woord Netherlands staan in safari, maar een vierkantje die als link werkt...
Ja, hij haalt het op de één of andere manier uit die vlaggetjes denk ik, maar hoe excel dat heeft als ie het naar een html converteert ...
Fokhattrick.org!
pi_69627968
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!
Fokhattrick.org!
pi_69628054
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:39 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ook als je het op de site bekijkt? Bij die html van jou zie ik dat namelijk ook, bij die van mij niet meer. Dat komt weer omdat ik al die 'vieze' classes die excel aan de cellen geeft eruit haal, anders ziet het er niet uit!
Yup:
pi_69628135
Doordat ik dat vierkantje alleen zag, heb ik geen aandacht aan besteed. Ik kijk er anders even heen voor de volgende keer.
pi_69628270
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doordat ik dat vierkantje alleen zag, heb ik geen aandacht aan besteed. Ik kijk er anders even heen voor de volgende keer.
Hij zoekt idd ook naar een plaatje, die bestaat niet alleen! Opera interpreteert het alleen wel als plaatje, wij krijgen alleen de beschrijving te zien en dat is op de één of andere manier 2,3 of zelfs 4 keer Nederland dus! Het is ook geen ramp verder...
Fokhattrick.org!
pi_69628898
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 08:41 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

De stand op de site klopt nog niet. Je moet even wachten totdat Gijs zijn dingetje gedaan heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_69629049
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:16 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Maar dan kon je nog niet in de tussenstand zien dat je gezakt was.
pi_69629648
Kan trouwens prima leven met mn gelijkspel, ook al had ik hem moeten winnen. Iedereen staat op vier punten, ik sta nog steeds bovenaan en ben eigenlijk niet meer van plan punten te gaan verspelen. Zeker niet gezien het feit dat mijn middenveld na correctie voor conditie net zo goed is als het beste middenveld uit de competitie. Ook heb ik de beste aanval.

KAMPIOEEENUUUH
pi_69629720
Wel een beetje jammer van al die blessures telkens...
pi_69629727
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.

Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
Fokhattrick.org!
pi_69629838
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, ik zit lichtelijk in dubio. Ik speel 3-4-3 met 3 IM's en een vleugelspeler. Ik heb op de bank een IM én vleugelspeler die samen een kleine 6 miljoen op kunnen leveren, maar ik vind beiden eigenlijk net iets te weinig aan m'n middenveld bijdragen.

Nu overweeg ik beide te verkopen en er één speler voor terug te halen met bijvoorbeeld wonderbaarlijk positiespel en vleugelspel plus wat passen, duur in de aanschaf maar wel goed voor de ratings en ik heb meer mogelijkheden, zo zou ik dan een hoger middenveld kunnen pakken als dat noodzakelijk is. Dan lever ik aan breedte echter wel een speler in en ben ik bij twee blessure's op m'n middenlinie de pineut. Iemand een mening/advies hierover?
Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.

Bovendien valt er bij twee blessures vaak nog wel een wedstrijd iets te schuiven en is de kans heeeeeeel klein dat ze allebei erg lang uit de roulatie zijn.

Ik zou de optie van 2 voor 1 inruilen serieus overwegen.
pi_69629870
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:52 schreef FrituurVetPet het volgende:

[..]

Ik heb 6 IM's en 4 Wingers en het komt niet vaak voor dat er twee tegelijkertijd een volgende wedstrijd missen.

Bovendien valt er bij twee blessures vaak nog wel een wedstrijd iets te schuiven en is de kans heeeeeeel klein dat ze allebei erg lang uit de roulatie zijn.

Ik zou de optie van 2 voor 1 inruilen serieus overwegen.
+1
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef FrituurVetPet het volgende:
Kan trouwens prima leven met mn gelijkspel, ook al had ik hem moeten winnen. Iedereen staat op vier punten, ik sta nog steeds bovenaan en ben eigenlijk niet meer van plan punten te gaan verspelen. Zeker niet gezien het feit dat mijn middenveld na correctie voor conditie net zo goed is als het beste middenveld uit de competitie. Ook heb ik de beste aanval.

KAMPIOEEENUUUH
niet te vroeg roepen he
pi_69629985
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel een beetje jammer van al die blessures telkens...
Welke blessures?
pi_69630009
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:48 schreef Gijs_ het volgende:

Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.
pi_69630153
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb 5 IM's en 3 vleugels. Meer dan voldoende. Gewoon zorgen dat je 1 reserve voor elke positie hebt.
In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
Fokhattrick.org!
pi_69630267
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

In deze situatie komt het er dus op neer dat ik één reserve overhoudt voor 1 vleugelspeler en 3 middenvelders, waar ik nu én een reserve middenvelder en een reserve vleugelspeler heb!
5 spelers voor 4 plekken. Is weinig, maar niet onmogelijk.
pi_69630610
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:04 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.

Dat heb ik namelijk voor het middenveld. 2 reserve mids die beide ouder dan 30 zijn.
pi_69630698
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:24 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan moet je het niet doen. Of je koopt voor 5 miljoen een goede speler en voor de overige 1 miljoen koop je een 30+ speler met goede stats. Voor de weinige blessures die je niet kunt opvangen, zet je die oude speler in.

Dat heb ik namelijk voor het middenveld. 2 reserve mids die beide ouder dan 30 zijn.
Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bank
Fokhattrick.org!
pi_69630759
ahh...
quote:
02-06-2009
Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 200 000 ¤
Fokhattrick.org!
pi_69630793
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 12:28 schreef Gijs_ het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik ook aan te denken! Of desnoods dat miljoentje op de bank te houden en altijd even een 30+'er kan aanschaffen in een week dat ik in de problemen kom! Gelijk een goede training voor mij persoonlijk om me te beheersen met een miljoen op de bank
pi_69631709
Nog even een vraagje dan:

Hoe staan jullie tegenover "individueel trainen" bij de jeugd? wat zijn de pro's en cons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')