Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:11 schreef elby1988 het volgende:
Nog even een vraagje dan:
Hoe staan jullie tegenover "individueel trainen" bij de jeugd? wat zijn de pro's en cons?
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voordelen: Je traint iedereen voor de positie waar die speelde.
Nadelen: Het traint langzaam en je toptalenten krijgen niet de perfecte training die ze zouden moeten krijgen.
Ik gebruik het niet.. alleen als je keepers traint is het volgens mij interessant, maar verder niet..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
Ik gebruik het niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:15 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Dus je gebruikt het niet? Of alleen als je geen"tweede" training weet...?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
Is het 'one size fits all'?
edit: Oeps verkeerde topic
Vullie komt je wel helpen met passen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar wat als die ring nou niet om mijn lul past? Ik ben namelijk nogal groot (lees: breed) geschapen.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
Daar heb ik al hulp voorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vullie komt je wel helpen met passen.
sorryquote:
We hadden een dipje. Sorry.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben een weekendje met andere dingen bezig en opeens allemaal ontopic gelul hier
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.quote:
Tennisvrouwen dan maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, die sorry koop ik nu niets voor he.
Ik kan jullie ook geen (lang) weekendje met rust laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:04 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Leuk om een keer te zien, maar daar ben ik niet razend enthousiast over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij tennisvrouwen gaat het me meer om haar balgevoelen terecht!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Over een tijdje geldt voor haar: gelukkig hebben we de foto's nog![]()
[..]
Tennisvrouwen dan maar?Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:heul goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ondanks dat haar 2 talenten wat groter zijn, vind ik deze toch mooier:HmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En we zijn er weer!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |