Ik stel die niet in. Ik moet of gewoon kunnen winnen of niet. Maar met penalties hoef ik niet door.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:12 schreef Flappekz het volgende:
Vanmiddag zeer waarschijnlijk uitschakeling in de beker voor YMFC![]()
Ik speel tegen een VI'er met een erg sterk middenveld, en ik weiger normaal te spelen of te MOTSen. Ik stel wel m'n A-mid en A-aanval op, samen met mijn B-linie in de verdediging.
Helaas heb ik dan 1 doelstelling niet gehaald (4e ronde), maar lijfsbehoud blijft belangrijker
EDIT - Toch maar wel mn penaltynemers ingesteld, misschien zit het eens mee....
Ik doe alleen trio'squote:Op woensdag 3 juni 2009 09:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat vullie een kwartetje met jullie wel wil aangaan.
Het topic is bijna vol moet je maar denken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik deed nog een poging. maar ik geef t op
Het topic is voor sommigen al bijna vol zodra het geopend isquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het topic is bijna vol moet je maar denken.
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het topic is voor sommigen al bijna vol zodra het geopend is
Deze is al bijna een week open anders...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.
In een enkel geval zelfs binnen 2 uurtjesquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe snel of t gaat. Soms is ie in 1 middag vol en HEEL soms duurt t een midweek.
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekendquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Deze is al bijna een week open anders...
Ach, dat het wat langzamer gaat is ook wel eens lekker!quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekend
hou het eens een beetje ontopicquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zal met t weer te maken hebben denk ik zo. Oja en met Nico zn afwezigheid dit weekend
Sorry!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorry!gaffer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sta je eerst 2 uur buiten in de kou vanwege een ontruiming van je pand. Krijg je dit.. Word je ook niet warm van![]()
De lat niet te hoog leggen hé, met dit op je netvlies is elke andere vrouw al snel knapquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gaffer..
sta je eerst 2 uur buiten in de kou vanwege een ontruiming van je pand. Krijg je dit.. Word je ook niet warm van
quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Sorry!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Doet eens een lekker ding ipv zulke ranzigheid!![]()
ik heb een heule knappe vriendinquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:13 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
De lat niet te hoog leggen hé, met dit op je netvlies is elke andere vrouw al snel knap
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik die foto gezien heb
Dat had er dik ingezeten ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, voordat ik dat commentaar van jullie krijg
Eerste hit op google images:quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry moeders
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet eens een lekker ding ipv zulke ranzigheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewijs.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb een heule knappe vriendin
nee, dat zeg ik niet alleen omdat ik die foto gezien heb
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerste hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:2e spoiler werkt gelukkig niet en die eerste kende ik al.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |