quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, voordat ik dat commentaar van jullie krijg
Die werkt nu wel.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2e spoiler werkt gelukkig niet en die eerste kende ik al.....
Leuk dat je ook aan Vullie denkt, voelde je je gepasseerd na het mogelijke kwartetje?quote:
Possie vroeg om een lekker ding...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:31 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Leuk dat je ook aan Vullie denkt, voelde je je gepasseerd na het mogelijke kwartetje?
Het kan.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit topic gaan we echt ouderwets volspammen he?
Yepquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Dit topic gaan we echt ouderwets volspammen he?
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyvesquote:
Twee wielen had ze toch?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyves
Oh. Toen was ik er niet... En hyves doe ik niet aan. Dus zet maar gewoon even een foto hier neer. Het topic is nu toch snel dicht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij was het tijdens de P/D duels op irc en in het topic van de BBQ stond zelfs dr hyves
Ik spreek de oppermoeder niet tegen natuurlijk!quote:
hehe.. nou ja, voor zover ik weet is er verder niets opgeblazen ofzoquote:
goedgeklede mannen mogen dat hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik spreek de oppermoeder niet tegen natuurlijk!
Iemand uit V met maar 3 5* spelers...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vanavond 3e ronde KNVB beker. Heb mijn B-team opgesteld tegen een Ve klasser. Hij heeft de afgelopen 2 wedstrijden gespeeld met een 3-5-2 opstelling met minimaal 3 spelers met 5 *.
Daar kan ik niet aan tippen, dus mijn B-team maar op de kaart gezet.
Vragen:
Wat kan voor mijn team het voordeel zijn om "weer" een jeugdteam te beginnen?
Hoe actief moet je zijn?
Hoe kom je aan voldoende wedstrijden voor dit jeugdteam?
Hoe verdien je er het makkelijkst wat aan/mee?
4... 2 grotere achter en 2 kleintjes voor.. én een joystickje erbijquote:
Poeeeh, gewaagd moment om zulke vragen te stellen...quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vanavond 3e ronde KNVB beker. Heb mijn B-team opgesteld tegen een Ve klasser. Hij heeft de afgelopen 2 wedstrijden gespeeld met een 3-5-2 opstelling met minimaal 3 spelers met 5 *.
Vragen:
Hoe actief moet je zijn?
echt actief hoe je niet te zijn. elke maandag even de training checken en op zondag een pull doen en verder 1 keer per 3 weken een friendly regelen. Dat kan heel simpel met de oefenpot.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:34 schreef airedale1002 het volgende:
Vragen:
Hoe actief moet je zijn?
De dag waarop de wedstrijd en dus de training is verschilt. Ik heb op donderdag wedstrijd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt actief hoe je niet te zijn. elke maandag even de training checken en op zondag een pull doen en verder 1 keer per 3 weken een friendly regelen. Dat kan heel simpel met de oefenpot.
Je moet alleen wel een jeugdcompetitie vinden..
Verder verdienen is het moeilijk. Je moet toevallig geluk hebben dat je wat jongens met potentie hebt die je met een klapper kan verkopen.
Als je je eerste team nog niet op de rit hebt, zou ik het sowieso niet doen. Maar ik weet even niet hoe lang je al bezig bent
Ik stop liever iets anders ergens in, liefst ook wat vaker dan 1 keer per week!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Alleen het begin is inderdaad aardig puzzelen, maar dat is misschien 1 keer per week even wat tijd in te stoppen..
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eerste hit op google images:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vierde hit op google images:Bij die 1e moet ik altijd aan Vera de Milo denken. 'Buffed, Beautiful and Bitchin'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Je vinger in je kont?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik stop liever iets anders ergens in, liefst ook wat vaker dan 1 keer per week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |