daar heb je idd mazzel mee ja..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Xummon het volgende:
2-3 na verlenging
koei-nominatie ontlopen, had geen spelers aangewezen om strafschoppen te nemen
4-1, ik heb gescoord met een 550 opstelling tegen een formi-briljant-formi verdediging!quote:
Hoe de Fok! is dat mogelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Flappekz het volgende:
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik speel de tweede ronde tegen een BOT![]()
![]()
![]()
Gewoon...won van een ander botjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
En dan was mijn TT slecht
[..]
Hoe de Fok! is dat mogelijk![]()
en ik tref natuurlijk weer iemand met een redelijk (hoog) middenveld in een uitwedstrijd en dan mag ie volgende week nog thuis ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mogelijkheden voor een 3e ronde maar ik ga mijn training er niet voor opgeven... en ik ga sowieso weer PIC'en
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ik tref natuurlijk weer iemand met een redelijk (hoog) middenveld in een uitwedstrijd en dan mag ie volgende week nog thuis ook
Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijkquote:
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijk![]()
Moet je je voorstellen dat je hem verloren hadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet door
Ik zat wel even 'ongemakkelijk' na die 3-0... Gelukkig was het druk op 't werk en toen ik weer keek was de stand iets aangenamerquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je hem verloren had![]()
Ik nietquote:
Update over mijn tegenstander: Een lastige keuze, in principe haal ik betere ratings, en zeker met een pic zondag erbij. Maar hij heeft wel het thuisvoordeel. Echter zijn er bij hem vandaag 2 man geblesseerd geraakt, beide +1 en 31 jaar. Afwachten dus of ze volgende week kunnen spelen. Zijn team heeft slechts 17 spelers, waarvan er 2 te koop staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef NelisZ het volgende:
0-8 gewonnen, en geen blessures
tegenstander van volgende week nog niet bekeken, en nu ff geen tijd voor, update volgt later
Tegen een botjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik er de volgende ronde uit vlieg, lever ik direct mn award in
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende ronde lig ik er uit. ben ik er al niet meer bij
Lekkere loting danquote:
Juist ala Sir Alex Fergusonquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grote mond moet je ook op de juiste momenten hebben
briljant?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
Nu haal ik hele hoge defratings maar ik zal er dus best wat om mijn oren krijgen jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
briljant?dat is idd lastig te verdedigen..
Hehe, makkie..quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
18j17dquote:Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 3/20 poor
Passing: 7/20 solid
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 2/20 wretched
Briljante middenaanval is toch niet zo heel hoog? Ik zat op het laatst in de V op bovennatuurlijk en wereldklasse middenaanval. En toen had ik twee seizoenen passen getraind, niet eens zo heel lang dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Roar Grini Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.quote:Roar Grini [playerid=160728650]
23 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 28-06-2009
Geboren in: Norge
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 08-05-2007 (7/32), 6s 10w 3d)
Total Skill Index (TSI): 60 750
Loon: 23 748 ¤ (19 790 ¤) /week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: reusachtig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Je team heeft 89 760 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Guiu Masdeu (188881650) onlangs is verkocht voor 2 244 000 ¤.
quote:Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
dolgelukkig Sjefke van Wessel
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
dolgelukkig Joakim Veltman
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Met zo een verdedigings skil zou me dat ook niet boeiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja hoor, vlak voor mijn eerste wedstrijd weer een gigantische vormdip, om daar wrs aan het eind van het seizoen weer uit te komen...
Wel een leuke stijger.![]()
[..]
[..]
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.![]()
Mooie speler, maarre... Dat wordt een toffe salaris hit over 5 weken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja hoor, vlak voor mijn eerste wedstrijd weer een gigantische vormdip, om daar wrs aan het eind van het seizoen weer uit te komen...
Wel een leuke stijger.![]()
[..]
[..]
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.![]()
Vorm +2/-9![]()
Ik heb gelukkig de meeste nog op redelijk of goed staan. Helaas van mn spits en een verdediger die nu slecht in vorm is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Vorm: +1/-9Na vorige week +0/-7 gaat het heerlijk met de vorm!
Ik wou 'm eigenlijk ook verkopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie speler, maarre... Dat wordt een toffe salaris hit over 5 weken.!
TU:quote:Treningsferslach
Dyn trener Loek Pruim hat it folgjende opskreaun:
Feardigens nivo stegen! Michael den Bieman -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan aardich nei bęst.
Feardigens nivo stegen! Adri Cordang -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan poerbęst nei formidabel.
Feardigens nivo stegen! Matthys Remmerswaal -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan matich nei aardich.
Goed plan, die gast moet naar een passen trainer.quote:
Er zijn niet veel managers die financiële reserves achterhouden. Bij 90% staat het geld op het veld, denk ik. Vraag maar eens rond in de fed anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
TU:
TSI: +8770 / -1780
Passen: +3 / -0
Conditie: +1 / -1
Vorm: +4 / -7
3 vormstijgers in A-team, op m'n geblesseerde spits (nu +4, was +7) na geen dalers. Derhalve
Ben er alleen nog steeds niet uit of ik wil gaan voor handhaving via p/dDat gaat me namelijk toch het één en ander aan training kosten + ik weet niet zeker of ik dat kan/ga halen. M'n concurrenten spelen allen een jaar of 2-3 langer dan ik en zouden derhalve veel meer financiële reserves moeten hebben 'voor het geval dat'..
hier ook al belachelijke vormdalingen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Vorm: +1/-9Na vorige week +0/-7 gaat het heerlijk met de vorm!
Ik zit nu weer in de VII dus ik vind het nogal een ratingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Briljante middenaanval is toch niet zo heel hoog? Ik zat op het laatst in de V op bovennatuurlijk en wereldklasse middenaanval. En toen had ik twee seizoenen passen getraind, niet eens zo heel lang dus.
Ik haal met mijn 'prutsteam' nu al uitstekend en die zijn niet denderend hoog in passen. Het enige waar je bang voor moet zijn is dat-ie het opeens over de vleugels gooit terwijl je je centrale defensie hebt dichtgespijkerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in de VII dus ik vind het nogal een rating
Nou mijn defratings zijn op alle stukken prima in orde dus dat moet ik ook op kunnen vangen... enige probleem is dat ik hem nu het middenveld laat pakken (gedwongen door een kutvorm) en ik moet gaan counteren... hij gaat dus geheid kansen krijgen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik haal met mijn 'prutsteam' nu al uitstekend en die zijn niet denderend hoog in passen. Het enige waar je bang voor moet zijn is dat-ie het opeens over de vleugels gooit terwijl je je centrale defensie hebt dichtgespijkerd.
Ja, maar hij krijgt niet meer kansen, slechts de verdeling van z'n kansen verandert. Minder over de vleugels en meer door het midden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mijn defratings zijn op alle stukken prima in orde dus dat moet ik ook op kunnen vangen... enige probleem is dat ik hem nu het middenveld laat pakken (gedwongen door een kutvorm) en ik moet gaan counteren... hij gaat dus geheid kansen krijgen...
quote:Attacking in the middle (AIM) means your team focuses on attacking down the centre of the pitch, at the expense of attacks on the wings. In other words, you trade wing attacks for attacks in the middle.
Advantage: Around 15-30% of your wing attacks will be converted to attacks in the middle.
Ik bedoel dat hij meer kansen gaat krijgen dan me lief is omdat hij het middenveld gaat pakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar hij krijgt niet meer kansen, slechts de verdeling van z'n kansen verandert. Minder over de vleugels en meer door het midden.
[..]
Ah, ok. Ja, dat is niet anders. Maar als je verdediging echt een stuk beter is en je hebt je aanval op orde, moet je wel over z'n verdediging heen kunnen counteren. Toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij meer kansen gaat krijgen dan me lief is omdat hij het middenveld gaat pakken
Mijn verdediging schommelt tussen briljant en uitmuntend in... alles bij elkaar wordt het een dubbeltje op zijn kant denk ik!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja, dat is niet anders. Maar als je verdediging echt een stuk beter is en je hebt je aanval op orde, moet je wel over z'n verdediging heen kunnen counteren. Toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:36 schreef rompompom het volgende:
Meteen m'n training weer goed gezet ook, da's weer een koei-kans minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Door mn blunder vorige week ga ik komende week nog maar even passen trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door mn blunder vorige week ga ik komende week nog maar even passen trainen
Klopt en als je een beetje leuk wil kunnen counteren is t nog nodig ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper..
Dat klopt! Alleen had ik nu niet de popper waar ik op had gehoopt:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper..
Vorm ging ook wat achteruit, +3/-8quote:Elco Brunott [playerid=237825599]
18 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 10w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 790 ¤/week
Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:In the game's 41:th minute a free kick by Frits Graulus found its way through the home side's poorly organised defensive formation, making JCU's lead 0 - 3. How about some tactics sessions next week, coach?
sinds wanneer wordt er op vrijdag gespeeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Speel 5-5-0 en op disastrous organization op dit moment
jeugd...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt er op vrijdag gespeeld![]()
quote:Seizoen 28 - Wie niet waagt, wie niet wint...
De knoop is doorgehakt. De beslissing is genomen. De rapen binne gear. It giet oan!!
SC diepFries gaat zich dit seizoen proberen te handhaven in V.11!!
Hoe? Geen idee nog.. Na een paar nachten flink doorhalen zijn coach Loek Pruim en manager diepFries echter tot de conclusie gekomen dat het niet in de aard van het beestje ligt om de pijp zomaar aan Maarten te geven en het bijltje er nu al bij neer te gooien..
Concreet betekent het dat onder andere het talent uit eigen jeugdopleiding Yoeri Crijnen de club mag verlaten en dat er de komende weken waarschijnlijk een aantal versterkingen zullen worden aangetrokken.
Pruim: "Als je kijkt naar de tegenstand in deze competitie, dan zijn we bij voorbaat degradatiekandidaat nummer 1. Ik hou echter wel van een uitdaging. En we zijn wel vaker de underdog geweest de afgelopen jaren. Kom maar op met z'n allen!"
diepFries: "Sa is it mar krekt!"
quote:1. Kenneth Dopper (CV)
16 jaar en 64 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
2. Jesse Bouwens (CV)
16 jaar en 14 dagen [Snel]
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Nicequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 2 talentjes in de jeugd. Het duurt alleen nog een tijdje voordat ik ze kan promoveren...
[..]
Nogal wiedes tegen 100 hatstats;-)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Voor de mensen die het interesseren, mijn bekerwedstrijd had ik gewonnen met 0-10, dus ik beker door.
Dat zijn er nog altijd meer dan een Bot.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nogal wiedes tegen 100 hatstats;-)
Maar gefeliciteerd!
Tussen de hoeveel en de hoeveel hatstats haalt een bot dan? Ik heb ze al gezien van onder de 50 tot boven de 80.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd meer dan een Bot.
Een gemiddelde bot haalt rond de 50 normaal. Als ze hoger halen, dan is dat geluk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tussen de hoeveel en de hoeveel hatstats haalt een bot dan? Ik heb ze al gezien van onder de 50 tot boven de 80.
Wat doet iemand met 100 hatstats in de beker trouwens, zet mij er dan neer. Ik ga volgens HO in mn openingswedstrijd met PIC 145 hatstats halen, het zou mij benieuwen maar als dat zo is MOET ik wel kampioen worden.
Al moet ik toegeven dat ik op één mid na geen slechte vorm wisselingen heb gekend, spelers die dalen in vorm en makkelijk vervangen konden worden door spelers die zijn gestegen in vorm niet meegerekend.
Of pech, denk niet dat de gemiddelde bot er veel om zal malen namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een gemiddelde bot haalt rond de 50 normaal. Als ze hoger halen, dan is dat geluk.
Het laden duurt lang en als het geladen, dan begitn het feest pas. Als je op bestand --> downloaden doet bijvoorbeeld dan valt dat nieuwe venster weg. Pas als je er met de muis over een veld gaat komt het tevoorschijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb vanmiddag niets gemerkt.
quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Tinus Nieuwlaat and is 15 (9) years old.
This player has inadequate Playmaking at this point in his career. Given the chance to improve his Defending skills, this guy might well reach passable in that department.
Do we sign him, boss?
Dit is mn FC die ik eigenlijk naar wonderbaarlijk ervaring wilde hebben maar nu door het dalen van mn hoofd coach zit ik daar dus goed over te twijfelen.quote:Tamariz Roger (83638880)
36 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 27-07-2009
Chile
slecht in vorm, conditie zwak
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
quote:Dinis Inácio (37484707)
33 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2009
Portugal
slecht in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Ik zou nog ff w88.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
Hoi hoi![]()
Ff een vraagje. Dit is mn huidige coach. Nou is hij deze week gezakt in leiderschap. Zal ik hem meteen vervangen door mn FC of is matig leiderschap nog wel te doen?
[..]
Dit is mn FC die ik eigenlijk naar wonderbaarlijk ervaring wilde hebben maar nu door het dalen van mn hoofd coach zit ik daar dus goed over te twijfelen.
[..]
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ruud van Rijckevorsel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Je speelt in VII? Dan zou ik hem laten zitten tot hij redelijk wordt in trainen. Met je team haal je dat wel, mits je coute que coute wil promoveren, dan kan je misschien besluiten om te wisselen. Hou wel rekening met de kosten.quote:
Kan een coach met matig leiderschap dan je ts op peil houden na een pic?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je speelt in VII? Dan zou ik hem laten zitten tot hij redelijk wordt in trainen. Met je team haal je dat wel, mits je coute que coute wil promoveren, dan kan je misschien besluiten om te wisselen. Hou wel rekening met de kosten.
Helaasquote:
Klopt. Ik vond t wel leuk om m zo hoog te krijgen. Het is dus puur omdat ik dat leuk vind niet om de financiën.quote:Outpost: Kosten van de trainer worden toch per sublevel ervaring bepaald, dus je hķeft niet te wachten tot hij wonderbaarlijk is, elk ervaringspuntje drijft de prijs al omlaag.
Hij kan nog altijd in ervaring stijgen, ook al is hij coach.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helaas
[..]
Klopt. Ik vond t wel leuk om m zo hoog te krijgen. Het is dus puur omdat ik dat leuk vind niet om de financiën.
Tot nu toe dalen ze all1 maar bij mijquote:Op zondag 24 mei 2009 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij kan nog altijd in ervaring stijgen, ook al is hij coach.
Wordt weer een druk seizoen voor jequote:Op zondag 24 mei 2009 16:44 schreef Ruudt het volgende:
Schrijf je snel in voor de Vinnie Jones / Gary Lineker Award!
De inschrijving sluit om 20.00 uur!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Lineker Award Seizoen 12 #2
Succes dan!quote:Op zondag 24 mei 2009 16:49 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Allemaal alvast succes voor vanavond, verwacht dat ik een zware dobber heb.....
Hoe laat speel je nu dan? Ik bijna een half uur later dan vorig seizoen, 5 over half 9.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:56 schreef GotC het volgende:
Vanavond begint het allemaal weer!
En eindelijk op een normaal tijdstip ipv 21:15...
20:15quote:Op zondag 24 mei 2009 16:59 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe laat speel je nu dan? Ik bijna een half uur later dan vorig seizoen, 5 over half 9.
Er zit zelfs een Belg bij dit seizoen.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wordt weer een druk seizoen voor je
Jij bent toch nog niet verhuist?quote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zit zelfs een Belg bij dit seizoen.
quote:Deadline: 24-05-2009 17:32 (0min)
Asking price: 175 000 ¤
Highest bid: 400 000 ¤ by Coxwell ST
Bidding is finished!
Naam.quote:Hoor eens, Abdulah Abbas Mansour is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Wauw.quote:Huidige vaardigheden
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Welke divisie is dat? Ik vind 21:00 al stom.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:56 schreef GotC het volgende:
Vanavond begint het allemaal weer!
En eindelijk op een normaal tijdstip ipv 21:15...
Ik zat eerst in de 10e (21:15 beginnen), nu in de 9e (20:15)quote:Op zondag 24 mei 2009 18:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke divisie is dat? Ik vind 21:00 al stom.
Mooi dan zal ik dat probleem niet meer hebben.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zat eerst in de 10e (21:15 beginnen), nu in de 9e (20:15)
Bewolkt? Waar?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mooi dan zal ik dat probleem niet meer hebben.
Bewolkt weer trouwens.
Noord-Brabantquote:
Die doet zo'n beetje om het seizoen mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt. Maar er doet toch een Belgisch team mee dit jaar.
Nou, yeey.quote:Ondanks de bewolking en de financiële crisis kwamen er toch nog 30551 toeschouwers naar het stadion
Ook apart. Typisch Belg he...quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Hij heeft ook om het seizoen een ander team / andere teamnaam.
Fans zijn in de wolken en sta nu al met 3-0 voor en zal dus wel redelijk ruim winnen. Weet iemand een of andere tool waarmee je kan uitrekenen wat de stemming van je fans worden?quote:24-05-2009 21:00 (1/39) Competitie Tvoje Maminka - rudi's jongens wij zijn licht in het voordeel
Feli.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef MrMoon het volgende:2 - 4 gewonnen met een nieuw hatstat record
Prima vakantie gehad ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dank ..
welkom terug, goede vakantie gehad?
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima vakantie gehad ja.
Ik heb overigens een sterrenrecord.
Geen counter meer?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:10 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
ik heb mn team omgegooid en ineens haal ik een stuk meer hatstatsdus dat heb ik wel goed gedaan al zeg ik het zelf
Dat is toch ideaal voor de counter?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:24 schreef FrituurVetPet het volgende:
6-0 gewonnen, 140 hatstats met PIC en verwarring, prima![]()
Volgende week een kutuitwedstrijd, hij haalt uit 54 middenveld ik 45 thuis. Veel te weinig voor counter dus, zijn aanval is maar 27, dus counteren zou wat dat betreft prima zijn.
Maar die 49% haal ik niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal voor de counter?
Zoals ik al in IRC zei, 49% balbezit is het beste bij counter, dan krijg je 3 counter kansen en 4 gewone kansen.
Kijk hier maar eens na en vertel me waar het aan ligt dat ik verlies en niet die kansen creëer?quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch ideaal voor de counter?
Zoals ik al in IRC zei, 49% balbezit is het beste bij counter, dan krijg je 3 counter kansen en 4 gewone kansen.
Omdat hij over jouw verdediging heen kan met iig zijn centrum aanval, dat is echter maar een marginaal verschil..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens na en vertel me waar het aan ligt dat ik verlies en niet die kansen creëer?
232346498
Ok, maar ik voel me wel weer genaaidquote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat hij over jouw verdediging heen kan met iig zijn centrum aanval, dat is echter maar een marginaal verschil..
En omdat je misschien wel kansen hebt gekregen die niet gemeld zijn maar wel gemist.
Maar, ik moet ook zeggen dat ik je in de toto als winnaar had ingevuld.
wel met counter, maar het had niet nodig geweest..quote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen counter meer?
En possie staat voor...![]()
die van mij ook al.. maar ach goed voor hun conditiequote:Op zondag 24 mei 2009 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mijn jonkies kunnen aan het zuurstof: De wedstrijd is bezig, er zijn 99 minuten van de tweede helft gespeeld.
Jaaa...en nou?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Krijg het gifkikkereczeejum! Walk-over mee gekregen gisteren. En er zit verdomme al een botje in m'n league en er degraderen er maar twee.!
WO'tje veroorzaken tegen het botje..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Krijg het gifkikkereczeejum! Walk-over mee gekregen gisteren. En er zit verdomme al een botje in m'n league en er degraderen er maar twee.!
Ik stond idd 0-2 voor ja maar ik verlies met 3-2.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen counter meer?
En possie staat voor...![]()
ja ik zag et al.. beetje jammer.. maar je haalde ook (nog) niet je uitstekende aanvalquote:Op maandag 25 mei 2009 09:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stond idd 0-2 voor ja maar ik verlies met 3-2.Goed begin van t seizoen!
Dat wordt dus een slechtere opstelling maken tegen het botje. Misschien 5-5-0 spelen?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is. Mn verdediging is minder omdat ik 2 trainies heb verkocht. Mede daar door haal ik ook ineens minder hatstats dan vorig seizoen. Mijn prognose om bij de beste 4 te eindigen zal wel lukken maar meer zit er ook echt niet in ben ik bang. 1 degradant haalt een uitmuntende Ca en een formidabel mid.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag et al.. beetje jammer.. maar je haalde ook (nog) niet je uitstekende aanval
oef dat is wel sterk idd.. Hoe kan iemand met z'n middenveld en zo'n aanval degraderen uit de VI he?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is. Mn verdediging is minder omdat ik 2 trainies heb verkocht. Mede daar door haal ik ook ineens minder hatstats dan vorig seizoen. Mijn prognose om bij de beste 4 te eindigen zal wel lukken maar meer zit er ook echt niet in ben ik bang. 1 degradant haalt een uitmuntende Ca en een formidabel mid.Het zal wederom een lastig seizoen worden.
Ja ik snap er ook geen snars van.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef dat is wel sterk idd.. Hoe kan iemand met z'n middenveld en zo'n aanval degraderen uit de VI he?
Dat wel maar een uitmuntend aanval kan ik niet afstoppen. Ik zal ook mn doelpuntjes wel mee kunnen pikken maar als hij zo een mid heeft krijg ik weinig ballen en dus weinig scorings mogelijkheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft dan ook totaal niets van verdediging. En vanwege zijn CA is hij heel voorspelbaar.
als ik deze ratings blijf halen, geen domme dingen ga doen en het zit me mee qua vorm en blessures, dan kan ik misschien wel mee doen om het kampioenschap..quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga dit seizoen weer mooi 6e worden en m'n team sterker maken.
Waarom denk je dat hij dan toch maar 2-2 heeft gemaakt als hij echt zo goed is?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar een uitmuntend aanval kan ik niet afstoppen. Ik zal ook mn doelpuntjes wel mee kunnen pikken maar als hij zo een mid heeft krijg ik weinig ballen en dus weinig scorings mogelijkheid.
Ik dacht mn team sterker te hebben gemaakt maar ik haal 174 hatstats ipv 188.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga dit seizoen weer mooi 6e worden en m'n team sterker maken.
Ja daar zit wat in. Al is de ME in mijn div niet te vertrouwenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij dan toch maar 2-2 heeft gemaakt als hij echt zo goed is?
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is.
Waarom sta ik er niet tussen?quote:
quote:Hoofdpagina voor VII.1023
Competitie plaats: 26 / 1024
Als je niet meer actief zou zijn op FOK!, dan zou je gewoon meegomen worden terwijl het je geen zak meer boeit. Dus melden als je niet mee doet is dan zinloos aangezien je toch niet meer op FOK! komt. Daarom is inschrijven aan het begin van het seizoen beter. Dan weet je tenminste wie er nog actief is.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me ook veel logischer om met dezelfde personen door te gaan die vorig jaar meededen. Als je vorig jaar niet meegedaan hebt, maar dit jaar wel mee wilt doen dan had ik nog kunnen begrijpen dat je dat even moet melden. Dit is redelijk on-logisch, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Dat ligt t idd. Je moet je toch ook voor de VJ \ GL ieder seizoen inschrijven. Net als de Fok!Cup.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me ook veel logischer om met dezelfde personen door te gaan die vorig jaar meededen. Als je vorig jaar niet meegedaan hebt, maar dit jaar wel mee wilt doen dan had ik nog kunnen begrijpen dat je dat even moet melden. Dit is redelijk on-logisch, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Dat kun je pas goed zien na een aantal weken aangezien er nog meer dan genoeg managers met hun b-team spelen vanwege de beker.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net op Altid dat mn prognose voor dit seizoen nog niet zo gek is:
[..]
En voor de Gouden Schoen hoef je je zelfs alleen maar in te schrijven voor VJ/GLquote:Op maandag 25 mei 2009 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt t idd. Je moet je toch ook voor de VJ \ GL ieder seizoen inschrijven. Net als de Fok!Cup.
wat voor jou onlogisch is hoeft niet per definitie voor de wereld om je heen onlogisch te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Ja, wellicht de Kudde Koeien - award ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt er ook een oeuvre prijs voor een aaneenschakeling van Koei-waardige momenten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, wellicht de Kudde Koeien - award ofzo
Owjaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je pas goed zien na een aantal weken aangezien er nog meer dan genoeg managers met hun b-team spelen vanwege de beker.
De Murphy award...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt er ook een oeuvre prijs voor een aaneenschakeling van Koei-waardige momenten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je bij de één een andere versie van FoxTrick of helemaal geen FoxTrick.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb hier op mijn eigen pc een ander lintje voor mijn kampioenschap dan bij mijn ouders thuis op de laptop
Een andere versie dan, dacht dat die automatisch updatete.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je bij de één een andere versie van FoxTrick of helemaal geen FoxTrick.
Geen idee, je kan het instellen in FoxTrick! Sommige mensen willen blijkbaar heel graag de medailles met de 'classic' looks...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een andere versie dan, dacht dat die automatisch updatete.
Waarom hebben ze überhaupt een andere medaille?
Zo zijn we ooit allemaal begonnenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef augurkenkoning het volgende:
zooo
Ik had even voor bijna niks een speler gekocht laatst: 1100 euro, voor 30.00 weer doorverkocht
('t zal voor juillie wel niks zijn, maar toch)
Datum Van Aan Prijs TSI toen
25-05-2009 Augurk IK Qvist 30 000 ¤ 300 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
12-05-2009 FC Quevilly Augurk 1 100 ¤ 290 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het instellen in FoxTrick! Sommige mensen willen blijkbaar heel graag de medailles met de 'classic' looks...
Hoe ben jij t tussen seizoen door gekomen qua vorm? Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vormquote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo zijn we ooit allemaal begonnen
* Proud2beDiepfries zoekt nog een koper voor Yoeri Crijnen (215409148).
Mag ook hier van Fok! zijn (rpp of nico bijvoorbeeld als rijke mannen die nog wat aan het optrainen zijn zonder oog voor resultaat..). Crijnen heeft 20j8d, Uitmuntend +2 Positiespel, Uitstekend +2 Passen, Matig Verdedigen + [Koppen].. Vraagprijs 2,4 mln is iets boven transfervergelijking, maar met z'n zeer jonge leeftijd (8 dagen) en een hoog TSI redelijk marktconform. Train hem 1-2 seizoenen en hij is bijna het dubbele waard..
1e week was dramatisch, 2e week goed. Al met al dus ongeveer gelijk gebleven schat ik... Maar de grote klap zal over een week of 2-3 nog wel komenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ben jij t tussen seizoen door gekomen qua vorm? Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vorm
Iets met voorgrondvormupdate en achtergrondvormupdate.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vorm
iets met varkensgriep awardquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met voorgrondvormupdate en achtergrondvormupdate.
Waarom zet je het verhaal over voorgrondvorm en achtergrondvorm niet in je sig? Je post hier genoeg, dus iedereen zal het lezen...scheelt je weer telkens hetzelfde uitleggenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zet je het verhaal over voorgrondvorm en achtergrondvorm niet in je sig? Je post hier genoeg, dus iedereen zal het lezen...scheelt je weer telkens hetzelfde uitleggen
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:58 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Waarom zet je het verhaal over voorgrondvorm en achtergrondvorm niet in je sig? Je post hier genoeg, dus iedereen zal het lezen...scheelt je weer telkens hetzelfde uitleggen
quote:Opmerkingen trainer
25-05-2009 22:10
Wedstrijd Kenneth Vanderwal: We hebben deze week ook Passen getraind. Hij lijkt daarin matig te zijn.
Commentaar van de scout
Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Kenneth Vanderwal en hij is 15 jaar.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer matig zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Die zit dichtbij poppenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Het volgende succes van mijn jeugdopleiding, jammer dat ie totaal geen bijstats heeft maar goed!
Ralf Elberts [playerid=247623503]
17 jaar en 4 dagen, volgende verjaardag: 10-09-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Vulture United 1980 (sinds 25-05-2009 (2/39), )
Total Skill Index (TSI): 330
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: Snel
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Hoe weet je dat, ik kan dat nooit zienquote:
Relatief hoog loon zonder bijstatsquote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ik kan dat nooit zien
Ok dan, hij speelt in ieder geval woensdag in de beker.... ik ga ook PICcen en dan zou ik de rest van het seizoen niet meer in de problemen moeten komen in de competitiequote:Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Relatief hoog loon zonder bijstats
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mag ook hier van Fok! zijn (rpp of nico bijvoorbeeld als rijke mannen die nog wat aan het optrainen zijn zonder oog voor resultaat..). Crijnen heeft 20j8d, Uitmuntend +2 Positiespel, Uitstekend +2 Passen, Matig Verdedigen + [Koppen].. Vraagprijs 2,4 mln is iets boven transfervergelijking, maar met z'n zeer jonge leeftijd (8 dagen) en een hoog TSI redelijk marktconform. Train hem 1-2 seizoenen en hij is bijna het dubbele waard..
Hier nog niets, een spettertje en af en toe een flitsje.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef Outpost76 het volgende:
Voor de 2e keer noodweer vanavond!![]()
Echt gaaf al die bliksem ed!
Wel zonde van die bomen die omwaaienOm nog maar niet te spreken van de huizen die beschadigen......
Hier helemaal niks.. geen spettertje en geen flitsje..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier nog niets, een spettertje en af en toe een flitsje.
Outpost claimt dat het nog komt, vanuit het Zuiden over Utrecht, waarschijnlijk dan ook wel richting Grunnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hier helemaal niks.. geen spettertje en geen flitsje..
Ok maar heb jij (als hag bot) een idee waarom het is dat mn spelers die gespeeld hebben in t tussen seizoen achteruit zijn gegaan qua vorm?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
1e week was dramatisch, 2e week goed. Al met al dus ongeveer gelijk gebleven schat ik... Maar de grote klap zal over een week of 2-3 nog wel komen
Jij komt vannacht nog aan de beurtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:05 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hier nog niets, een spettertje en af en toe een flitsje.
Ook daar gaat t regenen vanacht al weet ik niet of t zulk noodweer wordt als hiero. Flap en Gotc zullen ook wel wat regen hebben gezien afgelopen avond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hier helemaal niks.. geen spettertje en geen flitsje..
Klopt doe je raampjes maar dichtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Outpost claimt dat het nog komt, vanuit het Zuiden over Utrecht, waarschijnlijk dan ook wel richting Grunn
quote:
Ehmm... Iets met kansberekening en puur toevalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok maar heb jij (als hag bot) een idee waarom het is dat mn spelers die gespeeld hebben in t tussen seizoen achteruit zijn gegaan qua vorm?
ps ik ben niet de enige die dat heeft.
Wel raar dat mijn spelers die niet hebben gespeeld (nog) niet zijn gedaaldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm... Iets met kansberekening en puur toeval
Nee serieus, als je puur kijkt naar de 11-14 spelers die wel gespeeld hebben valt het volgens mij best wel mee. Omdat je echter ook de spelers die niet mee gespeeld hebben in vorm ziet dalen, zie je het effect van je A-team vormdalingen veel scherper/duidelijker. Persoonlijk denk ik dat het meer de mate van perceptie is dan dat je echt 'genaaid' wordt door te ME/HT (voorzover je kansberekening een vorm van 'naaien' kunt noemen... Over 10, 20 of 30 seizoenen sta je er immers hetzelfde voor als ieder ander... Beetje jammer dat niet iedereen 10, 20 of 30 seizoenen HT speelt)
Vorm:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wel raar dat mijn spelers die niet hebben gespeeld (nog) niet zijn gedaald
Het zal allemaal wel maar ik vind t vaag voor of achtergrond vorm. Als je je spelers opstelt tegen vorm verlies en juist die spelers dalen flink in vormquote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vorm:
In HT zijn 2 soorten vorm. De voorgrondvorm en de achtergrondvorm. De voorgrondvorm is de vorm die je bij de speler ziet staan. De achtergrondvorm is de onzichtbare vorm.
Hoe werkt het nu:
Tijdens de trainingsupdate krijgen ALLE spelers een achtergrondvorm update. Deze kan dus goed of slecht zijn, helaas weet je dat niet. Je kunt het een beetje afleiden aan de TSI daling of stijging van een speler die niet op een trainingsplek staat. Daalt de speler in TSI maar niet in voorgrondvorm, dan weet je vrijwel zeker dat deze gedaald is in achtergrondvorm. Voor de achtergrondvorm is dan ook belangrijk om een speler te laten spelen in een week, daar de kans groter is dat deze daalt bij spelers die niet spelen, dan bij spelers die wel spelen.
De voorgrondvorm wordt tijdens de trainingupdate alleen gewijzigd voor spelers die gespeeld hebben in de afgelopen week. Hier beweegt de voorgrondvorm dan richting de achtergrondvorm.
Conclusie:
De kans is heel groot, dat spelers die 2 weken niet gespeeld hebben, meerdere niveau's dalen na hun eerste wedstrijd. Wat je hier ook aan ziet, is dat meestal 2 tot 3 weken na het tussenseizoen pas de zichtbare vormdip is en niet tijdens het tussenseizoen.
Even van HAG geplukt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel maar ik vind t vaag voor of achtergrond vorm. Als je je spelers opstelt tegen vorm verlies en juist die spelers dalen flink in vorm
Al ben ik het, zoals jullie weten, het niet eens met het 3e punt.quote:Als de nieuwe achtergrondvorm berekend wordt, wordt er rekening gehouden met volgende zaken:
De trainingsintensiteit: hoe hoger de TI, hoe beter voor de vorm.
De trainersvaardigheid van de trainer.
Het aantal assistent-trainers (en keeperstrainers) dat de ploeg in dienst heeft.
Of de speler in de afgelopen week een wedstrijd heeft gespeeld. Dit is zeer belangrijk!
Een willekeurige factor.
Ja maar wat df zegt klopt natuurlijk ook, als er nu 4 a-spelers dalen die gespeeld hebben en nog 5 b-spelers dalen die niet gespeeld hebben dan lijkt het veel 'erger'. Normaal zakken er ook wel eens 4 of 5 a-spelers, als je dan ook nog 3-4 stijgers hebt klaag je ook wel, maar lijkt het minder dramatisch!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel maar ik vind t vaag voor of achtergrond vorm. Als je je spelers opstelt tegen vorm verlies en juist die spelers dalen flink in vorm
eindelijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Punt 3?? Het aantal Assistent \ keepers trainers je hebt? Daar ben jij t niet mee eens?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Even van HAG geplukt.
[..]
Al ben ik het, zoals jullie weten, het niet eens met het 3e punt.
Mijn keeper is al seizoenen lang op redelijk/goed vorm (blessure uitgezonderd) en ik heb nog nooit een assitent keepertrainer gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Punt 3?? Het aantal Assistent \ keepers trainers je hebt? Daar ben jij t niet mee eens?
Dan krijg ik een goed team, dat kan ik me niet veroorloven met een botje dat ik moet laten winnen van me.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo zijn we ooit allemaal begonnen
ow op die fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn keeper is al seizoenen lang op redelijk/goed vorm (blessure uitgezonderd) en ik heb nog nooit een assitent keepertrainer gehad.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
goed.. eerste wedstrijd met 11-0 verloren.
Lijkt een uitstekend seizoen te worden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
goed.. eerste wedstrijd met 11-0 verloren.
Lijkt een uitstekend seizoen te worden
Dat heb ik ook pas 24 keer getypt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ow op die fiets
Ben dan ook wat duidelijker
wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook pas 24 keer getypt.
15?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef augurkenkoning het volgende:
Zo, net 15 trainee's gekocht voor 1000 per stuk, ik ben benieuwd of ik hier ook weer winst uit weet te halen. Wel een riskante gok, maar dan gebeurt'r nog's wat (:
huh? waarom niet? ik dacht dat dat altijd beter was...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat ik geen assistent keeperstrainers heb en de vorm van mijn keeper hoog blijft.
Fabeltjes. Je moet niet alles geloven wat men zegt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
huh? waarom niet? ik dacht dat dat altijd beter was...
15quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:28 schreef augurkenkoning het volgende:
Zo, net 15 trainee's gekocht voor 1000 per stuk, ik ben benieuwd of ik hier ook weer winst uit weet te halen. Wel een riskante gok, maar dan gebeurt'r nog's wat (:
14 per wedstrijd, 28 over 2 wedstrijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
15je kan er max maar 10 trainen toch?
Ja als ie spelhervatten traint wel ja of algemeenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
14 per wedstrijd, 28 over 2 wedstrijden.
Waarom denk je dat ik vraag wat hij traint?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja als ie spelhervatten traint wel ja of algemeen
Korte pass: Zondag 343, woensdag 253.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
15je kan er max maar 10 trainen toch?
Ojaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Korte pass: Zondag 343, woensdag 253.
Hou ons maar op de hoogte. ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga ze niet trainen, ik ga proberen ze weer te verkopen nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben. Ik had'r bij 2 vorige pogingen wel succes mee, maar het is wel tricky ivm loon, en als ze niet verkopen ontslagkosten. Maarja, het risico is niet echt heel groot.
Dan kan je ze toch net zo goed training geven? Als je een beetje handig scout heb je nog poppers ook en die kan je gewoon op zaterdag verkopen met goeie winst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga ze niet trainen, ik ga proberen ze weer te verkopen nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben. Ik had'r bij 2 vorige pogingen wel succes mee, maar het is wel tricky ivm loon, en als ze niet verkopen ontslagkosten. Maarja, het risico is niet echt heel groot.
Ontslagkosten? Ontslaan is gratiz.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
mja.. waarom kijken ze niet naar mijn kwaliteiten? Als ik in de eerste wedstrijd met 11-0 verliesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt door je resultaat van afgelopen seizoen.
Stuur de GM's van HT die vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarom kijken ze niet naar mijn kwaliteiten? Als ik in de eerste wedstrijd met 11-0 verlies
Die is hier denk ik nog niet geweestquote:knip
Heb je hem het linkje gegeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Die is hier denk ik nog niet geweest
Gelukkig staat dat verder niet in je onderschriftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat verder niet in je onderschrift
PM's publiceren is een ban!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Hoezo te schande?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
Fijn dat ik hier te schande wordt gezet.
Ik kom meer op de pagina's van Fok en niet zo zeer op de fora.
Hopend dat ik hier mij nog kan vertonen?!
dat is serieusquote:
welkom en details over je team!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
Even snel het topic volspammenquote:
Ik zet je niet te schande Vond t juist wel grappig dat je me een pm stuurde. Daarom deelde ik dat met de mede Fok! Fed ledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
hahahahaha dat zal niet uitmaken denk ikquote:
editenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |