daar heb je idd mazzel mee ja..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:39 schreef Xummon het volgende:
2-3 na verlenging
koei-nominatie ontlopen, had geen spelers aangewezen om strafschoppen te nemen
4-1, ik heb gescoord met een 550 opstelling tegen een formi-briljant-formi verdediging!quote:
Hoe de Fok! is dat mogelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:37 schreef Flappekz het volgende:
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ik speel de tweede ronde tegen een BOT![]()
![]()
![]()
Gewoon...won van een ander botjequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
En dan was mijn TT slecht
[..]
Hoe de Fok! is dat mogelijk![]()
en ik tref natuurlijk weer iemand met een redelijk (hoog) middenveld in een uitwedstrijd en dan mag ie volgende week nog thuis ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mogelijkheden voor een 3e ronde maar ik ga mijn training er niet voor opgeven... en ik ga sowieso weer PIC'en
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en ik tref natuurlijk weer iemand met een redelijk (hoog) middenveld in een uitwedstrijd en dan mag ie volgende week nog thuis ook
Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijkquote:
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijk![]()
Moet je je voorstellen dat je hem verloren hadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet door
Ik zat wel even 'ongemakkelijk' na die 3-0... Gelukkig was het druk op 't werk en toen ik weer keek was de stand iets aangenamerquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je hem verloren had![]()
Ik nietquote:
Update over mijn tegenstander: Een lastige keuze, in principe haal ik betere ratings, en zeker met een pic zondag erbij. Maar hij heeft wel het thuisvoordeel. Echter zijn er bij hem vandaag 2 man geblesseerd geraakt, beide +1 en 31 jaar. Afwachten dus of ze volgende week kunnen spelen. Zijn team heeft slechts 17 spelers, waarvan er 2 te koop staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef NelisZ het volgende:
0-8 gewonnen, en geen blessures
tegenstander van volgende week nog niet bekeken, en nu ff geen tijd voor, update volgt later
Tegen een botjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik er de volgende ronde uit vlieg, lever ik direct mn award in
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende ronde lig ik er uit. ben ik er al niet meer bij
Lekkere loting danquote:
Juist ala Sir Alex Fergusonquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grote mond moet je ook op de juiste momenten hebben
briljant?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
Nu haal ik hele hoge defratings maar ik zal er dus best wat om mijn oren krijgen jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
briljant?dat is idd lastig te verdedigen..
Hehe, makkie..quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
18j17dquote:Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 8/20 excellent
Winger: 3/20 poor
Passing: 7/20 solid
Scoring: 2/20 wretched
Set pieces: 2/20 wretched
Briljante middenaanval is toch niet zo heel hoog? Ik zat op het laatst in de V op bovennatuurlijk en wereldklasse middenaanval. En toen had ik twee seizoenen passen getraind, niet eens zo heel lang dus.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
quote:Roar Grini Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van bovennatuurlijk naar reusachtig.
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.quote:Roar Grini [playerid=160728650]
23 jaar en 75 dagen, volgende verjaardag: 28-06-2009
Geboren in: Norge
goed in vorm, conditie uitstekend
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 08-05-2007 (7/32), 6s 10w 3d)
Total Skill Index (TSI): 60 750
Loon: 23 748 ¤ (19 790 ¤) /week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: reusachtig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
quote:Je team heeft 89 760 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Guiu Masdeu (188881650) onlangs is verkocht voor 2 244 000 ¤.
quote:Alleen trainingsrapporten waarin wijzigingen staan zullen hier getoond worden
dolgelukkig Sjefke van Wessel
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op passen steeg hij van matig naar redelijk.
dolgelukkig Joakim Veltman
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van passen van matig naar redelijk.
Met zo een verdedigings skil zou me dat ook niet boeiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja hoor, vlak voor mijn eerste wedstrijd weer een gigantische vormdip, om daar wrs aan het eind van het seizoen weer uit te komen...
Wel een leuke stijger.![]()
[..]
[..]
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.![]()
Mooie speler, maarre... Dat wordt een toffe salaris hit over 5 weken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:26 schreef GeneraalUli het volgende:
Ja hoor, vlak voor mijn eerste wedstrijd weer een gigantische vormdip, om daar wrs aan het eind van het seizoen weer uit te komen...
Wel een leuke stijger.![]()
[..]
[..]
Behalve z'n def niks bijzonders, maar boeie.![]()
Vorm +2/-9![]()
Ik heb gelukkig de meeste nog op redelijk of goed staan. Helaas van mn spits en een verdediger die nu slecht in vorm is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Vorm: +1/-9Na vorige week +0/-7 gaat het heerlijk met de vorm!
Ik wou 'm eigenlijk ook verkopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mooie speler, maarre... Dat wordt een toffe salaris hit over 5 weken.!
TU:quote:Treningsferslach
Dyn trener Loek Pruim hat it folgjende opskreaun:
Feardigens nivo stegen! Michael den Bieman -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan aardich nei bęst.
Feardigens nivo stegen! Adri Cordang -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan poerbęst nei formidabel.
Feardigens nivo stegen! Matthys Remmerswaal -> Ferbettere syn oerspyljen feardigens fan matich nei aardich.
Goed plan, die gast moet naar een passen trainer.quote:
Er zijn niet veel managers die financiële reserves achterhouden. Bij 90% staat het geld op het veld, denk ik. Vraag maar eens rond in de fed anders.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
TU:
TSI: +8770 / -1780
Passen: +3 / -0
Conditie: +1 / -1
Vorm: +4 / -7
3 vormstijgers in A-team, op m'n geblesseerde spits (nu +4, was +7) na geen dalers. Derhalve
Ben er alleen nog steeds niet uit of ik wil gaan voor handhaving via p/dDat gaat me namelijk toch het één en ander aan training kosten + ik weet niet zeker of ik dat kan/ga halen. M'n concurrenten spelen allen een jaar of 2-3 langer dan ik en zouden derhalve veel meer financiële reserves moeten hebben 'voor het geval dat'..
hier ook al belachelijke vormdalingen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef Gijs_ het volgende:
Vorm: +1/-9Na vorige week +0/-7 gaat het heerlijk met de vorm!
Ik zit nu weer in de VII dus ik vind het nogal een ratingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Briljante middenaanval is toch niet zo heel hoog? Ik zat op het laatst in de V op bovennatuurlijk en wereldklasse middenaanval. En toen had ik twee seizoenen passen getraind, niet eens zo heel lang dus.
Ik haal met mijn 'prutsteam' nu al uitstekend en die zijn niet denderend hoog in passen. Het enige waar je bang voor moet zijn is dat-ie het opeens over de vleugels gooit terwijl je je centrale defensie hebt dichtgespijkerd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit nu weer in de VII dus ik vind het nogal een rating
Nou mijn defratings zijn op alle stukken prima in orde dus dat moet ik ook op kunnen vangen... enige probleem is dat ik hem nu het middenveld laat pakken (gedwongen door een kutvorm) en ik moet gaan counteren... hij gaat dus geheid kansen krijgen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik haal met mijn 'prutsteam' nu al uitstekend en die zijn niet denderend hoog in passen. Het enige waar je bang voor moet zijn is dat-ie het opeens over de vleugels gooit terwijl je je centrale defensie hebt dichtgespijkerd.
Ja, maar hij krijgt niet meer kansen, slechts de verdeling van z'n kansen verandert. Minder over de vleugels en meer door het midden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou mijn defratings zijn op alle stukken prima in orde dus dat moet ik ook op kunnen vangen... enige probleem is dat ik hem nu het middenveld laat pakken (gedwongen door een kutvorm) en ik moet gaan counteren... hij gaat dus geheid kansen krijgen...
quote:Attacking in the middle (AIM) means your team focuses on attacking down the centre of the pitch, at the expense of attacks on the wings. In other words, you trade wing attacks for attacks in the middle.
Advantage: Around 15-30% of your wing attacks will be converted to attacks in the middle.
Ik bedoel dat hij meer kansen gaat krijgen dan me lief is omdat hij het middenveld gaat pakkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, maar hij krijgt niet meer kansen, slechts de verdeling van z'n kansen verandert. Minder over de vleugels en meer door het midden.
[..]
Ah, ok. Ja, dat is niet anders. Maar als je verdediging echt een stuk beter is en je hebt je aanval op orde, moet je wel over z'n verdediging heen kunnen counteren. Toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij meer kansen gaat krijgen dan me lief is omdat hij het middenveld gaat pakken
Mijn verdediging schommelt tussen briljant en uitmuntend in... alles bij elkaar wordt het een dubbeltje op zijn kant denk ik!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja, dat is niet anders. Maar als je verdediging echt een stuk beter is en je hebt je aanval op orde, moet je wel over z'n verdediging heen kunnen counteren. Toch?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:36 schreef rompompom het volgende:
Meteen m'n training weer goed gezet ook, da's weer een koei-kans minder..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:08 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]Door mn blunder vorige week ga ik komende week nog maar even passen trainenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Door mn blunder vorige week ga ik komende week nog maar even passen trainen
Klopt en als je een beetje leuk wil kunnen counteren is t nog nodig ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper..
Dat klopt! Alleen had ik nu niet de popper waar ik op had gehoopt:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Passen is altijd goed. Leuke trainingsvorm vind ik dat, bijna altijd wel een popper..
Vorm ging ook wat achteruit, +3/-8quote:Elco Brunott [playerid=237825599]
18 jaar en 9 dagen, volgende verjaardag: 02-09-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie redelijk
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 10w 5d)
Total Skill Index (TSI): 1 780
Loon: 790 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Technisch
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:In the game's 41:th minute a free kick by Frits Graulus found its way through the home side's poorly organised defensive formation, making JCU's lead 0 - 3. How about some tactics sessions next week, coach?
sinds wanneer wordt er op vrijdag gespeeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:30 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Speel 5-5-0 en op disastrous organization op dit moment
jeugd...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt er op vrijdag gespeeld![]()
quote:Seizoen 28 - Wie niet waagt, wie niet wint...
De knoop is doorgehakt. De beslissing is genomen. De rapen binne gear. It giet oan!!
SC diepFries gaat zich dit seizoen proberen te handhaven in V.11!!
Hoe? Geen idee nog.. Na een paar nachten flink doorhalen zijn coach Loek Pruim en manager diepFries echter tot de conclusie gekomen dat het niet in de aard van het beestje ligt om de pijp zomaar aan Maarten te geven en het bijltje er nu al bij neer te gooien..
Concreet betekent het dat onder andere het talent uit eigen jeugdopleiding Yoeri Crijnen de club mag verlaten en dat er de komende weken waarschijnlijk een aantal versterkingen zullen worden aangetrokken.
Pruim: "Als je kijkt naar de tegenstand in deze competitie, dan zijn we bij voorbaat degradatiekandidaat nummer 1. Ik hou echter wel van een uitdaging. En we zijn wel vaker de underdog geweest de afgelopen jaren. Kom maar op met z'n allen!"
diepFries: "Sa is it mar krekt!"
quote:1. Kenneth Dopper (CV)
16 jaar en 64 dagen
Keepen: onbekend
Verdedigen: goed (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
2. Jesse Bouwens (CV)
16 jaar en 14 dagen [Snel]
Keepen: onbekend
Verdedigen: redelijk (max. onbekend)
Positiespel: onbekend
Vleugelspel: onbekend
Passen: matig (max. matig)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekend
Nicequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn 2 talentjes in de jeugd. Het duurt alleen nog een tijdje voordat ik ze kan promoveren...
[..]
Nogal wiedes tegen 100 hatstats;-)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Oh ja. Voor de mensen die het interesseren, mijn bekerwedstrijd had ik gewonnen met 0-10, dus ik beker door.
Dat zijn er nog altijd meer dan een Bot.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nogal wiedes tegen 100 hatstats;-)
Maar gefeliciteerd!
Tussen de hoeveel en de hoeveel hatstats haalt een bot dan? Ik heb ze al gezien van onder de 50 tot boven de 80.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat zijn er nog altijd meer dan een Bot.
Een gemiddelde bot haalt rond de 50 normaal. Als ze hoger halen, dan is dat geluk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Tussen de hoeveel en de hoeveel hatstats haalt een bot dan? Ik heb ze al gezien van onder de 50 tot boven de 80.
Wat doet iemand met 100 hatstats in de beker trouwens, zet mij er dan neer. Ik ga volgens HO in mn openingswedstrijd met PIC 145 hatstats halen, het zou mij benieuwen maar als dat zo is MOET ik wel kampioen worden.
Al moet ik toegeven dat ik op één mid na geen slechte vorm wisselingen heb gekend, spelers die dalen in vorm en makkelijk vervangen konden worden door spelers die zijn gestegen in vorm niet meegerekend.
Of pech, denk niet dat de gemiddelde bot er veel om zal malen namelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een gemiddelde bot haalt rond de 50 normaal. Als ze hoger halen, dan is dat geluk.
Het laden duurt lang en als het geladen, dan begitn het feest pas. Als je op bestand --> downloaden doet bijvoorbeeld dan valt dat nieuwe venster weg. Pas als je er met de muis over een veld gaat komt het tevoorschijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik heb vanmiddag niets gemerkt.
quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Tinus Nieuwlaat and is 15 (9) years old.
This player has inadequate Playmaking at this point in his career. Given the chance to improve his Defending skills, this guy might well reach passable in that department.
Do we sign him, boss?
Dit is mn FC die ik eigenlijk naar wonderbaarlijk ervaring wilde hebben maar nu door het dalen van mn hoofd coach zit ik daar dus goed over te twijfelen.quote:Tamariz Roger (83638880)
36 jaar en 48 dagen, volgende verjaardag: 27-07-2009
Chile
slecht in vorm, conditie zwak
Een goed trainer die noch aanvallend noch verdedigend is ingesteld.
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
quote:Dinis Inácio (37484707)
33 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 25-07-2009
Portugal
slecht in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een goed leider.
Ik zou nog ff w88.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:26 schreef Outpost76 het volgende:
Hoi hoi![]()
Ff een vraagje. Dit is mn huidige coach. Nou is hij deze week gezakt in leiderschap. Zal ik hem meteen vervangen door mn FC of is matig leiderschap nog wel te doen?
[..]
Dit is mn FC die ik eigenlijk naar wonderbaarlijk ervaring wilde hebben maar nu door het dalen van mn hoofd coach zit ik daar dus goed over te twijfelen.
[..]
quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Ruud van Rijckevorsel is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Positiespel worden voordat hij bij het eerste komt.
Je speelt in VII? Dan zou ik hem laten zitten tot hij redelijk wordt in trainen. Met je team haal je dat wel, mits je coute que coute wil promoveren, dan kan je misschien besluiten om te wisselen. Hou wel rekening met de kosten.quote:
Kan een coach met matig leiderschap dan je ts op peil houden na een pic?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je speelt in VII? Dan zou ik hem laten zitten tot hij redelijk wordt in trainen. Met je team haal je dat wel, mits je coute que coute wil promoveren, dan kan je misschien besluiten om te wisselen. Hou wel rekening met de kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |