Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijkquote:
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet doorquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jezus, daar was jij bijna genaaid! mid dik beter, verd pwnt zijn aanval, en jouw aanval en zijn def gelijk![]()
Moet je je voorstellen dat je hem verloren hadquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Yup.. Ach, ik ben door, heb kunnen PICcen en Rasmus heeft extra conditietraining gehad. Beetje jammer alleen dat ik de wissels van Efrat en Golebski 9ivm vorm) had ingesteld 'ingeval voorsprong'.. Die gingen dus niet door
Ik zat wel even 'ongemakkelijk' na die 3-0... Gelukkig was het druk op 't werk en toen ik weer keek was de stand iets aangenamerquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je hem verloren had![]()
Ik nietquote:
Update over mijn tegenstander: Een lastige keuze, in principe haal ik betere ratings, en zeker met een pic zondag erbij. Maar hij heeft wel het thuisvoordeel. Echter zijn er bij hem vandaag 2 man geblesseerd geraakt, beide +1 en 31 jaar. Afwachten dus of ze volgende week kunnen spelen. Zijn team heeft slechts 17 spelers, waarvan er 2 te koop staan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef NelisZ het volgende:
0-8 gewonnen, en geen blessures
tegenstander van volgende week nog niet bekeken, en nu ff geen tijd voor, update volgt later
Tegen een botjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als ik er de volgende ronde uit vlieg, lever ik direct mn award in
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgende ronde lig ik er uit. ben ik er al niet meer bij
Lekkere loting danquote:
Juist ala Sir Alex Fergusonquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
grote mond moet je ook op de juiste momenten hebben
briljant?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
Nu haal ik hele hoge defratings maar ik zal er dus best wat om mijn oren krijgen jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
briljant?dat is idd lastig te verdedigen..
Hehe, makkie..quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Aankomende zondag tegen de mededegradant... zal gelijk een zware pot worden... hij haalt een briljante middenaanval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |