Ojaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Korte pass: Zondag 343, woensdag 253.
Hou ons maar op de hoogte. ik ben erg benieuwdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga ze niet trainen, ik ga proberen ze weer te verkopen nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben. Ik had'r bij 2 vorige pogingen wel succes mee, maar het is wel tricky ivm loon, en als ze niet verkopen ontslagkosten. Maarja, het risico is niet echt heel groot.
Dan kan je ze toch net zo goed training geven? Als je een beetje handig scout heb je nog poppers ook en die kan je gewoon op zaterdag verkopen met goeie winst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik ga ze niet trainen, ik ga proberen ze weer te verkopen nadat ze één wedstrijd gespeeld hebben. Ik had'r bij 2 vorige pogingen wel succes mee, maar het is wel tricky ivm loon, en als ze niet verkopen ontslagkosten. Maarja, het risico is niet echt heel groot.
Ontslagkosten? Ontslaan is gratiz.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef augurkenkoning het volgende:
mja.. waarom kijken ze niet naar mijn kwaliteiten? Als ik in de eerste wedstrijd met 11-0 verliesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat komt door je resultaat van afgelopen seizoen.
Stuur de GM's van HT die vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. waarom kijken ze niet naar mijn kwaliteiten? Als ik in de eerste wedstrijd met 11-0 verlies
Die is hier denk ik nog niet geweestquote:knip
Heb je hem het linkje gegeven?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Die is hier denk ik nog niet geweest
Gelukkig staat dat verder niet in je onderschriftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Gelukkig staat dat verder niet in je onderschrift
PM's publiceren is een ban!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
Een pm :
[..]
Hoezo te schande?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
Fijn dat ik hier te schande wordt gezet.
Ik kom meer op de pagina's van Fok en niet zo zeer op de fora.
Hopend dat ik hier mij nog kan vertonen?!
dat is serieusquote:
welkom en details over je team!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
Even snel het topic volspammenquote:
Ik zet je niet te schande Vond t juist wel grappig dat je me een pm stuurde. Daarom deelde ik dat met de mede Fok! Fed ledenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef airedale1002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |