quote:Hoofdpagina voor VII.1023
Competitie plaats: 26 / 1024
Als je niet meer actief zou zijn op FOK!, dan zou je gewoon meegomen worden terwijl het je geen zak meer boeit. Dus melden als je niet mee doet is dan zinloos aangezien je toch niet meer op FOK! komt. Daarom is inschrijven aan het begin van het seizoen beter. Dan weet je tenminste wie er nog actief is.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me ook veel logischer om met dezelfde personen door te gaan die vorig jaar meededen. Als je vorig jaar niet meegedaan hebt, maar dit jaar wel mee wilt doen dan had ik nog kunnen begrijpen dat je dat even moet melden. Dit is redelijk on-logisch, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Dat ligt t idd. Je moet je toch ook voor de VJ \ GL ieder seizoen inschrijven. Net als de Fok!Cup.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Lijkt me ook veel logischer om met dezelfde personen door te gaan die vorig jaar meededen. Als je vorig jaar niet meegedaan hebt, maar dit jaar wel mee wilt doen dan had ik nog kunnen begrijpen dat je dat even moet melden. Dit is redelijk on-logisch, maar goed dat zal wel aan mij liggen
Dat kun je pas goed zien na een aantal weken aangezien er nog meer dan genoeg managers met hun b-team spelen vanwege de beker.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:57 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zie net op Altid dat mn prognose voor dit seizoen nog niet zo gek is:
[..]
En voor de Gouden Schoen hoef je je zelfs alleen maar in te schrijven voor VJ/GLquote:Op maandag 25 mei 2009 10:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt t idd. Je moet je toch ook voor de VJ \ GL ieder seizoen inschrijven. Net als de Fok!Cup.
wat voor jou onlogisch is hoeft niet per definitie voor de wereld om je heen onlogisch te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 10:56 schreef Lyzio het volgende:
Ja, wellicht de Kudde Koeien - award ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt er ook een oeuvre prijs voor een aaneenschakeling van Koei-waardige momenten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, wellicht de Kudde Koeien - award ofzo
Owjaquote:Op maandag 25 mei 2009 10:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je pas goed zien na een aantal weken aangezien er nog meer dan genoeg managers met hun b-team spelen vanwege de beker.
De Murphy award...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt er ook een oeuvre prijs voor een aaneenschakeling van Koei-waardige momenten?
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan heb je bij de één een andere versie van FoxTrick of helemaal geen FoxTrick.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb hier op mijn eigen pc een ander lintje voor mijn kampioenschap dan bij mijn ouders thuis op de laptop
Een andere versie dan, dacht dat die automatisch updatete.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb je bij de één een andere versie van FoxTrick of helemaal geen FoxTrick.
Geen idee, je kan het instellen in FoxTrick! Sommige mensen willen blijkbaar heel graag de medailles met de 'classic' looks...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Een andere versie dan, dacht dat die automatisch updatete.
Waarom hebben ze überhaupt een andere medaille?
Zo zijn we ooit allemaal begonnenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef augurkenkoning het volgende:
zooo
Ik had even voor bijna niks een speler gekocht laatst: 1100 euro, voor 30.00 weer doorverkocht
('t zal voor juillie wel niks zijn, maar toch)
Datum Van Aan Prijs TSI toen
25-05-2009 Augurk IK Qvist 30 000 ¤ 300 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
12-05-2009 FC Quevilly Augurk 1 100 ¤ 290 Meld deze transfer aan de Hattrick Staff.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen idee, je kan het instellen in FoxTrick! Sommige mensen willen blijkbaar heel graag de medailles met de 'classic' looks...
Hoe ben jij t tussen seizoen door gekomen qua vorm? Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vormquote:Op maandag 25 mei 2009 17:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zo zijn we ooit allemaal begonnen
* Proud2beDiepfries zoekt nog een koper voor Yoeri Crijnen (215409148).
Mag ook hier van Fok! zijn (rpp of nico bijvoorbeeld als rijke mannen die nog wat aan het optrainen zijn zonder oog voor resultaat..). Crijnen heeft 20j8d, Uitmuntend +2 Positiespel, Uitstekend +2 Passen, Matig Verdedigen + [Koppen].. Vraagprijs 2,4 mln is iets boven transfervergelijking, maar met z'n zeer jonge leeftijd (8 dagen) en een hoog TSI redelijk marktconform. Train hem 1-2 seizoenen en hij is bijna het dubbele waard..
1e week was dramatisch, 2e week goed. Al met al dus ongeveer gelijk gebleven schat ik... Maar de grote klap zal over een week of 2-3 nog wel komenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe ben jij t tussen seizoen door gekomen qua vorm? Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vorm
Iets met voorgrondvormupdate en achtergrondvormupdate.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb t idee dat juist de spelers die ik heb opgesteld ivm vorm behoud achteruit zijn gegaan qua vorm
iets met varkensgriep awardquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Iets met voorgrondvormupdate en achtergrondvormupdate.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |