Jaaa...en nou?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Krijg het gifkikkereczeejum! Walk-over mee gekregen gisteren. En er zit verdomme al een botje in m'n league en er degraderen er maar twee.!
WO'tje veroorzaken tegen het botje..quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Krijg het gifkikkereczeejum! Walk-over mee gekregen gisteren. En er zit verdomme al een botje in m'n league en er degraderen er maar twee.!
Ik stond idd 0-2 voor ja maar ik verlies met 3-2.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:14 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Geen counter meer?
En possie staat voor...![]()
ja ik zag et al.. beetje jammer.. maar je haalde ook (nog) niet je uitstekende aanvalquote:Op maandag 25 mei 2009 09:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik stond idd 0-2 voor ja maar ik verlies met 3-2.Goed begin van t seizoen!
Dat wordt dus een slechtere opstelling maken tegen het botje. Misschien 5-5-0 spelen?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:18 schreef rompompom het volgende:
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is. Mn verdediging is minder omdat ik 2 trainies heb verkocht. Mede daar door haal ik ook ineens minder hatstats dan vorig seizoen. Mijn prognose om bij de beste 4 te eindigen zal wel lukken maar meer zit er ook echt niet in ben ik bang. 1 degradant haalt een uitmuntende Ca en een formidabel mid.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik zag et al.. beetje jammer.. maar je haalde ook (nog) niet je uitstekende aanval
oef dat is wel sterk idd.. Hoe kan iemand met z'n middenveld en zo'n aanval degraderen uit de VI he?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is. Mn verdediging is minder omdat ik 2 trainies heb verkocht. Mede daar door haal ik ook ineens minder hatstats dan vorig seizoen. Mijn prognose om bij de beste 4 te eindigen zal wel lukken maar meer zit er ook echt niet in ben ik bang. 1 degradant haalt een uitmuntende Ca en een formidabel mid.Het zal wederom een lastig seizoen worden.
Ja ik snap er ook geen snars van.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oef dat is wel sterk idd.. Hoe kan iemand met z'n middenveld en zo'n aanval degraderen uit de VI he?
Dat wel maar een uitmuntend aanval kan ik niet afstoppen. Ik zal ook mn doelpuntjes wel mee kunnen pikken maar als hij zo een mid heeft krijg ik weinig ballen en dus weinig scorings mogelijkheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die heeft dan ook totaal niets van verdediging. En vanwege zijn CA is hij heel voorspelbaar.
als ik deze ratings blijf halen, geen domme dingen ga doen en het zit me mee qua vorm en blessures, dan kan ik misschien wel mee doen om het kampioenschap..quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga dit seizoen weer mooi 6e worden en m'n team sterker maken.
Waarom denk je dat hij dan toch maar 2-2 heeft gemaakt als hij echt zo goed is?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar een uitmuntend aanval kan ik niet afstoppen. Ik zal ook mn doelpuntjes wel mee kunnen pikken maar als hij zo een mid heeft krijg ik weinig ballen en dus weinig scorings mogelijkheid.
Ik dacht mn team sterker te hebben gemaakt maar ik haal 174 hatstats ipv 188.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:26 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga dit seizoen weer mooi 6e worden en m'n team sterker maken.
Ja daar zit wat in. Al is de ME in mijn div niet te vertrouwenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij dan toch maar 2-2 heeft gemaakt als hij echt zo goed is?
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt al ga ik dat denk ik niet halen de komende wedstrijden door dat er 1 waardeloos in vorm is.
Waarom sta ik er niet tussen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |