Alberto checkt de topic?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
Dat dit kan in Nederland, een naamtopic voor elby1988! ONGELOFELIJK!
Goh, leuk dat je volgens de OP team van de maand bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Omdat alleen tvp ook zo kansloos is
Nee, Evert ten Napel denk ik. Als een duveltje uit een doosje, die dekselse NelisZ.quote:
Ja, het wordt wel reuze gewaardeerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goh, leuk dat je volgens de OP team van de maand bent..
[..]
quote:Koos Blog [playerid=128642979]
25 years and 85 days, Next birthday: 21-04-2009
Geboren in: Nederland
In solid form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has passable experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 10-06-2008 (16/35), 2s 9w 1d)
Total Skill Index (TSI): 111 950
Wage: 39 050 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Conditie: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: disastrous Passing: outstanding
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: titanic Set pieces: wretched
Deadline: 25-03-2009 09:25
(8u 55m)
Asking price: 4 800 000 ¤
quote:Stephan de Vocht [playerid=146246824]
24 years and 41 days, Next birthday: 04-06-2009
In solid form, excellent stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 15-10-2008 (2/37), 1s 7w)
Total Skill Index (TSI): 74 250
Wage: 29 350 ¤/week
Warnings: 0
Playmaking: inadequate Passing: excellent
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: supernatural Set pieces: poor
Deadline: 25-03-2009 09:25
(8u 55m)
Asking price: 4 400 000 ¤
quote:Gabriel Zein [playerid=147795650]
24 years and 15 days, Next birthday: 30-06-2009
Geboren in: Deutschland
In passable form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has weak experience and poor leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 08-11-2008 (5/37), 1s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 19 310
Wage: 7 020 ¤ (5 850 ¤) /week including 20% Bonus
Warnings: Suspended
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: wretched Defending: brilliant
Scoring: poor Set pieces: poor
Deadline: 25-03-2009 09:24
(8u 54m)
Asking price: 2 400 000 ¤
Ik heb het aangepast op Wiki in ieder geval nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel reuze gewaardeerd
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast op Wiki in ieder geval nu.
Er zijn ook andere mensen die het kunnen aanpassen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekker op tijd. Nou staat t r een paar dagen en dan is Grupms aan de beurt.
Goeie morgen allen.
Begin maar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef Flappekz het volgende:
Hebben we een reden om dit topic vol te spammen?
je kunt het zelf toch ook aanpassen zodra het gepost is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekker op tijd. Nou staat t r een paar dagen en dan is Grupms aan de beurt.
Goeie morgen allen.
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnenquote:
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef elby1988 het volgende:
Lol..
Ik moet zondag tegen een speler met een supergoede verdediging. Normaal speel ik 3-5-2, maar wilde nu dus 3-4-3 spelen. Heb namelijk toch een veel beter middenveld. Ik had dus afgelopen zondag al 3-4-3 gespeeld, om mijn kwaliteiten in 3-4-3 wat te verhogen.. Wilde dat dus gisteren in mijn oefenwedstrijd ook doen, heb ik als spits een geblesseerde opgesteld.. Weg idee..
Nu ben ik matig in 3-4-3.. Verdomme
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Je moet nog eens goed kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnen
Edit: nee dat is het niet..
Uhmz, blijkbaar zijn er dan 2 spelers afwezig geweest, want hij was inderdaad al ingevallen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.
Ik koop wel een sympathieke speler voor 1000 als ik er te weinig zou hebben. Die ontsla ik dan daarna gewoon...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ook
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..![]()
ik kan je shirtsponsor niet echt lezen Gijs, wat is het?
goeie shirtjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Dank je, hij is heel mooi gejatquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!
Mooi strak logo trouwens!
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dank je, hij is heel mooi gejatWel een paar kleine aanpassinkjes gedaan, maar tis geen eigen ontwerp
Ahh nu zie ik je sponsorOp je thuisshirt staat alleen wat anders volgens mij..
Bij uitgerekend jou had ik niks anders verwacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Van die sponsor nog nooit gehoord
op het uittenue kon ik het juist pas lezen en op het thuistenue nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorMaar ik was net nog bezig met ze op het uittenue ook wat groter te maken... dus vandaar misschien!
Ik zit nog in een korte scene zelfs..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij uitgerekend jou had ik niks anders verwacht!
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit nog in een korte scene zelfs..
[ afbeelding ]
voorspelbaar! Als ik die chick was, had ik wel gewoon aan mezelf gezetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Maar aan wiens piemel zit je daar??
Is dat wat te doen bij urinoirs als je dronken bent ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent dus echt een lulquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja.. ook handig met ruzies als gummi-knuppelquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is dat wat te doen bij urinoirs als je dronken bent ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent dus echt een lul
maare wat deed je daar in die spijkerbroek?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent dus echt een lul
maare wat deed je daar in die spijkerbroek?
quote:Jurriaan Taal (78863493)
28 years and 67 days, Next birthday: 09-05-2009
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC Erinho Norvaldo (since 16-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 169 050
Wage: 43 450 ¤/week
Warnings: 2
Speciality: Unpredictable
Deadline: 26-03-2009 21:06
Highest bid: 1 062 000 ¤ by Ladderzatsquad
Keeper: disastrous (2)
Defending: poor (3)
Playmaking: titanic (15)
Winger: world class (13)
Passing: outstanding (10)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: inadequate (5)
Dat weet ik wel zeker, maar er zit voor mij wel een verschil tussen 4 en 6 miljoen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nog wel een hoopje meer dan dat vrees ik, Scud.
6mln denk ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar er zit voor mij wel een verschil tussen 4 en 6 miljoen...
Desalniettemin kan ik hem goed gebruiken
Nadeel, ik ben er op de de deadline nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
6mln denk ik dan ook weer niet
ga jij nou ineens weer ontopic? :[wquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef ScudRaket het volgende:
Wat zal deze guest moeten kosten?
TC zegt weinig interessants.
[..]
Ga jij de piemel maar weer uithangen dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga jij nou ineens weer ontopic? :[w
Zie edit. Maar ik zou nog even op meer meningen wachten want moeilijk is het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nadeel, ik ben er op de de deadline niet
Daarom wil ik vooraf een goed bod doen, maar ja niemand weet wat hij oplevert....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zie edit. Maar ik zou nog even op meer meningen wachten want moeilijk is het wel.
Plus het feit dat er vast iemand is die bij de deadline even test of je online bent of niet
Als je genoeg biedt dan is het laatste natuurlijk gene probleem. Maar dan nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Wonderspitsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
On another note. Karsten legt er weer eentje in
quote:
Deze gast staat overigens los van die gast die al 322 hatstats eerder haaldequote:Midfield world class (very low)
Right Defence solid (very high)
Central Defence world class (low)
Left Defence world class (high)
Right Attack formidable (high) )
Central Attack formidable (high)
Left Attack weak (very high)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
Om aan te geven in wat voor zieke league ik dit seizoen zit:
Er is er 1 die net ronde 10 van de beker gehaald heeft, en en passant even 362 hatstats en een wereldklasse middenveld liet aantekenen. In V
Deze gast staat overigens los van die gast die al 322 hatstats eerder haalde
Jouw fysioteam draait een goed seizoenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Vloek..
* Tier..
* Scheld..
+3 voor m'n eigen toptrainee Remmerswaal en een +2 voor jeugdtrainee Kaanis. Nouja, die laatste kon ik er wel bij hebben na de +3 voor Baert afgelopen zondag en in de senioren had ik inderdaad ook al 2 weken geen blessure zwaarder dan een pleister meer gehad![]()
Voor de liefhebbers, Ruudt speelde met z'n A-team tegen mijn B-team (1-8) en m'n 5-5-0 in de jeugd (oefenpotje) leverde een 1-2 nederlaag op met een doelpunt van m'n keeperstrainee die in de verdediging speelde (4* = zwak verdedigen?)
Zowaar gewonnenquote:
Nee nog lang niet.quote:
Mn Jeugd friendly tegen RealBizkit666 zn jonkies.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnen
Edit: nee dat is het niet..
Ik zou het maar niet te hard roepenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig word ik alleen in mijn friendlies genaaid door de ME
Ik zal Herr Doktor Frankenstein en Florence Nightingale maar weer eens van stal halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jouw fysioteam draait een goed seizoen
Ik zou eerst maar eens nagaan of die twee wel dezelfde denkwijzes erop nahoudenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zal Herr Doktor Frankenstein en Florence Nightingale maar weer eens van stal halen
Ach, 1 van beide therapieën zal toch wel aan slaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens nagaan of die twee wel dezelfde denkwijzes erop nahouden
Dat zuigt ja. Heb je de Ajax dokter van vorig seizoen ingehuurd ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Vloek..
* Tier..
* Scheld..
+3 voor m'n eigen toptrainee Remmerswaal en een +2 voor jeugdtrainee Kaanis. Nouja, die laatste kon ik er wel bij hebben na de +3 voor Baert afgelopen zondag en in de senioren had ik inderdaad ook al 2 weken geen blessure zwaarder dan een pleister meer gehad![]()
Voor de liefhebbers, Ruudt speelde met z'n A-team tegen mijn B-team (1-8) en m'n 5-5-0 in de jeugd (oefenpotje) leverde een 1-2 nederlaag op met een doelpunt van m'n keeperstrainee die in de verdediging speelde (4* = zwak verdedigen?)
Geen idee... Als het zo door gaat is 'ie echter wel z'n baan kwijtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zuigt ja. Heb je de Ajax dokter van vorig seizoen ingehuurd ofzo?.
Mooi k*t dan, want afgelopen maandag kreeg ik bericht dat 'ie niet niet-bestaand of rampzalig, maar zelfs waardeloos passen had. Hij heeft potentie voor matig Verdedigen aldus de scout. Nuja, ik heb nog een 2-3 talentjes die wat Verdedigen-training kunnen gebruiken, dus tot die tijd mag hij lekker mee trainen. Qua Keepen komt 'ie waarschijnlijk toch niet hoger dan redelijk, dus de moeite om m'n training op hem af te stemmen doe ik ook maar niet.quote:Vier sterren kan zwak zijn ja. Als-ie per ongeluk nog wat passen heeft, kan het ook slecht zijn.
Mijn wonderbaarlijke zal helaas nog niet terug zijn voor komende Zondag. Die zal volgende week Zondag pas weer onder de lat kunnen staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn utopische keeper is eindelijk weer terug op een pleister!!
Eindelijk weer wat ondersteuning voor mijn jonge verdedigertjes![]()
Mijn Wereld klasse keep heeft afgelopen zondag gelukkig zn 1e wedstrijd al gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn utopische keeper is eindelijk weer terug op een pleister!!
Eindelijk weer wat ondersteuning voor mijn jonge verdedigertjes![]()
Hier ook sterkte toegewenst in ieder geval!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Voor de mensen die mij misten: ik heb m'n enkel gebroken.
* vandaar dat ik gisteren met a-team speelde
* vandaar dat er nog geen update is bij VJ / GL
Vanavond of morgen heb ik een laptop en zal ik weer actiever zijn ( minimaal 6 weken lang elke dag dus).
Ook hier nog een keer sterkte!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Vanavond of morgen heb ik een laptop en zal ik weer actiever zijn ( minimaal 6 weken lang elke dag dus).
Aiiii, ik zie het zo voor me!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Ruudt het volgende:
Thanks..
Viel naar links en schoot met rechts nog net een bal weg, toen bleef m'n linker voet vast in de grond staan maar de rest van m'n lichaam viel wel om naar links. Knak zei de enkel..
Nu 6 weken volledige rust houden en 11 Mei krijg ik waarschijnlijk nog loopgips voor 2 weken, dus 8 weken gips totaal met een beetje pech..
Auch.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Ruudt het volgende:
Thanks..
Viel naar links en schoot met rechts nog net een bal weg, toen bleef m'n linker voet vast in de grond staan maar de rest van m'n lichaam viel wel om naar links. Knak zei de enkel..
Nu 6 weken volledige rust houden en 11 Mei krijg ik waarschijnlijk nog loopgips voor 2 weken, dus 8 weken gips totaal met een beetje pech..
auch..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Ai.. Sterkte, beterschap en verveel-ze dan maar! (dat laatste gaat helaas echt wel gebeuren uiteindelijk)quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
En Remmerswaal staat op +2quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, 1 van beide therapieën zal toch wel aan slaan?![]()
Mits morgenochtend een +2(,99) speelt 'ie volgende week woensdag weer (kost me 8 extra dokters, maar dan mis ik slechts 21 minuten training vandaag). En anders kost het dus een week extra training
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En nu we het toch over blessures hebben, vanacht is er een trainee geblesseerd geschopt(18 jaar en +4) Het gaat hard de laatste tijd met blessures bij mij... Maar ik heb nu wel het vlaggetje van Mexico
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accpeteert vrijwel altijd wel iemand.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Ach ja, friendlies moet je toch spelen, dus dan kun je het net zo goed interessant maken door te gaan flag-chasenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Wat nog makkelijker is: gewoon een land kiezen, je team in de oefenpot zetten en een uurtje wachten. Ik heb nu een friendly in Chilie geregeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accepteert vrijwel altijd wel iemand.
quote:Dino Baardman [playerid=240667283]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 16-07-2009
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 26-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 390 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accpeteert vrijwel altijd wel iemand.
Pakistan ligt toch niet in Amerika?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)
*Hap*quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pakistan ligt toch niet in Amerika?
Het ging mij er meer om dat Mexico met zo'n 6500 gebruikers niet heel bijzonder is en dat ik daar, als ik mocht kiezen tussen bijvoorbeeld Mexico en een Nederlandse oefenwedstrijd, niet echt een pittige blessure van een trainee voor over zou hebben..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ach ja, friendlies moet je toch spelen, dus dan kun je het net zo goed interessant maken door te gaan flag-chasen
Ieder vlaggetje is er weer een. Wat ik zelf probeer is t/m zaterdag/zondag de moeilijkere vlaggetjes (<300 gebruikers) wat uit te dagen. Heb ik dan nog niets (wat zelden voor komt), dan kies ik een groter land. De oefenpot kun je eerst ook gebruiken voor bijvoorbeeld een 'kleiner land'. Soms heb je mazzel, soms ook niet en moet je later een 'groot' land kiezen..quote:[..]
Wat nog makkelijker is: gewoon een land kiezen, je team in de oefenpot zetten en een uurtje wachten. Ik heb nu een friendly in Chilie geregeld
Nog wel een aantal in Caribische Zee. Herstel: Trinidad en El Salvador zijn ook pittig, 8 in totaal. 100+ is toch al gauw goed te doen, is mijn ervaring (hoewel ik nu niet meer actief flagchase).quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)
mja had ik dus gedaan met Armenië en Azerbeidjan.. alleen niemand had op dinsdag geaccepteerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat Mexico met zo'n 6500 gebruikers niet heel bijzonder is en dat ik daar, als ik mocht kiezen tussen bijvoorbeeld Mexico en een Nederlandse oefenwedstrijd, niet echt een pittige blessure van een trainee voor over zou hebben..
[..]
Ieder vlaggetje is er weer een. Wat ik zelf probeer is t/m zaterdag/zondag de moeilijkere vlaggetjes (<300 gebruikers) wat uit te dagen. Heb ik dan nog niets (wat zelden voor komt), dan kies ik een groter land. De oefenpot kun je eerst ook gebruiken voor bijvoorbeeld een 'kleiner land'. Soms heb je mazzel, soms ook niet en moet je later een 'groot' land kiezen..
En succesvol gecounterd trouwens...quote:De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van TMK. Tot groot enthousiasme van zijn buurmeisje slalomde Han Botzen in de 11e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf TMK een 1-0 voorsprong. Han Botzen van TMK kreeg in de 13e minuut een gele kaart voor spelbederf. De enigszins luie Louwe Wynia slenterde na een afgeslagen aanval op z'n dooie gemakje terug richting de eigen helft, en stond zodoende precies op de juiste plek toen TMK in de 25e minuut plotseling een counter wist op te zetten: 2-0. In de 37e minuut had de tegenstander geen weerwoord tegen een snelle counteraanval van de jongens van TMK over de rechtervleugel. Daan Hazewinkel rondde doeltreffend af: 3-0. Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok TMK zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen. De counteraanvallen van TMK waren levensgevaarlijk. Er waren 39 minuten gespeeld toen Jens Godschalk een dieptepass van de rechterflank opving en in één beweging 4-0 scoorde. Mitchell Stalling van TMK kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. De teams gingen met een 4-0 stand de rust in. Dit was hun kans om voetbalplaatjes te gaan ruilen! Deze helft bleek Wamel met 59 procent balbezit het meest energiek.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel zou ik kunnen krijgen?
full-time werken als jij met een gebroken pootje in bed ligt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef Ruudt het volgende:
Gelukkig zorgt m'n vriendin goed voor me, ze werkt wel full-time dus ben veel op mezelf aangewezen overdag.
Dus wordt veel in bed liggen met de laptop denk ik.
En nu maar eens even de balans opmaken @ HT.
Nou ja... dan doe ik in ieder geval nog een beetje goed werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Ruudt het volgende:
Ze krijgt volgende week als het goed is een vast contract dus die ga ik niet thuis houden.
Die foto kan niet tippen aan haar.
Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef pekel het volgende:
Sterkte Ruudt..
Ben je toevallig spits in mijn team? Afgelopen zondag gebeurde hier hetzelfde.
Ooh dus daar komt dat spreekwoord vandaan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
positiegenootquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetquote:
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef El_Bassie het volgende:
Vraag van een hattrick noob: hoe belangrijk is het om te trainen op passen? Voor welke spelers is deze eigenschap van belang?
Thanks voor je uitleg, Realbizkit ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.
Daarnaast bepaalt het passenlevel van al je spelers je tactiekvaardigheid voor centrum en vleugelaanval, en bepaalt het passenlevel van je verdedigers mede je tactiekvaardigheid voor counteren.
4 dubbel bezet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
Ook op krukken/loopgips? Dan knok ik wel met Nico om een centrale mandekkingsplek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef Ruudt het volgende:
Kan wel lachen om die flauwe grappen en ik ben denk ik toch echt de beste laatste man van ons 4.
ik kan ook wel als stofzuiger op het middenveld dienen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
4.08, waar ik 4 had gebodenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Scud, voor hoeveel is die speler waar jij gisteren voor ging er nog uitgegaan?
Very nicequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef TheVulture het volgende:
Misschien had ik nog even moeten wachten gezien zijn passing maar ik ben tevreden: Mijn jonkie
Riewerd de Leeuw (240710217)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2009
Nederland
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980
(sinds 27-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 410 ¤/week
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
Daar kom ik wel overheenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat ie laag in zn def-stat zit, maar dat neem je maar op de koop toe
Da's gunstig voor je pressie-vaardigheden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
TU:
7 vormstijgers, 1 daler. En 1 verdedigen pop (bij een aanvaller).
Of om als aanvallende verdediger te gebruiken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's gunstig voor je pressie-vaardigheden.
quote:Roelant Peekel
17 jaar en 95 dagen,
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
quote:Juan Luis Cavaleta
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
dolgelukkig
Laurgain Erro
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Def: +4quote:Sybrand Adelaar Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van zwak naar matig.
Remy van Huiden Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van waardeloos naar slecht.
Radboud van Driessen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van briljant naar wonderbaarlijk.
Hani Shareef Zag zijn mate van verdedigen toenemen van rampzalig naar waardeloos. (Keeper)
En de enige zinvolle pop, eigen jeugd.quote:Radboud van Driessen [playerid=200360926]
20 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 02-07-2009
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 20-04-2008 (8/35), 3s 5d)
Total Skill Index (TSI): 13 680
Loon: 5 210 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Daar had ik die gast mede ook voor gekochtquote:
Korte termijn geheugen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar had ik die gast mede ook voor gekocht
Ik heb t je verteld toen je net weer op Fok! Hattrick kwam maar dat zal je gemist hebben.
Als je openingen maken traint, dan train je toch alles behalve de keeper (mits je 5-5-0 speet)?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat je nooit al je spelers tegelijk op passen kunt trainen maar dat je moet kiezen tussen openingen maken en korte pass
Geen idee waarom eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat je nooit al je spelers tegelijk op passen kunt trainen maar dat je moet kiezen tussen openingen maken en korte pass
Spelhervatten wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alle trainingsvormen moeten in balans blijven. Vanwege die reden zul je niet in een willekeurige opstelling alle spelers op welke trainingsvorm dan ook kunnen trainen.
Sjezus, ik wil ook zon trainingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Def: +4
TSI: +18720/ -2930
Vorm: +11/ -2![]()
![]()
![]()
Wordt vast nog een hatstatsrecord komende zondag!
[..]
En de enige zinvolle pop, eigen jeugd.
Je hebt een PM!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 12:54 schreef Ruudt het volgende:
ps. Gijs, kun je het laatste xls bestandje van VJ / GL naar me PM-en?
In principe zou je ze nog lekker door kunnen trainen! Die 25-jarige zou ik wel weg doen! Die houdt nu een trainingsplek bezet!! Investeren in een goed coach is ook geen slecht plan denk ik!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef neilpad het volgende:
Mijn eerste trainee naar uitstekend scoren.
Ik zit een beetje te twijfelen nu wat ik moet gaan doen, mss dat jullie me kunnen helpen.
Sta nu eerste in de IX in mijn eerste seizoen en ik ga zeker promoveren. Nu vraag ik me af of ik me trainees alweer moet verpatsen en alvast nieuwe halen + versterkingen op andere posities.
Ik heb er nu een van 17 en 70 dagen die uitstekend is.
Een andere van 17 en 80 dagen die ws volgende week uitstekend is en nog eentje van 17 en 60 dagen die over een week of 2/3 uitstekend wordt. Me laatste twee worden begin 18 uitstekend. Ook heb ik trouwens een 25 jarige die laatst uitstekend is geworden op scoren. Die had ik al eigenlijk willen verpatsen maar zijn vorm is zwak, wilde eigenlijk wachten totdat ie wat steeg, maar hij blijft al twee weken hetzelfde.
Wat raden jullie aan? Ik heb maar een redelijk coach, is het niet verstandig eerst maar eens een goed coach aan te schaffen en ook maar eens onderhand wat in de jeugd te gaan investeren, aangezien dat toch wel een tijd duurt.
die 25-jarige verkopen, een goed coach er voor halen en wat er dan nog overblijft qua geld in een nieuwe 17 jarige trainee stoppen...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 17:13 schreef neilpad het volgende:
Mijn eerste trainee naar uitstekend scoren.
Ik zit een beetje te twijfelen nu wat ik moet gaan doen, mss dat jullie me kunnen helpen.
Sta nu eerste in de IX in mijn eerste seizoen en ik ga zeker promoveren. Nu vraag ik me af of ik me trainees alweer moet verpatsen en alvast nieuwe halen + versterkingen op andere posities.
Ik heb er nu een van 17 en 70 dagen die uitstekend is.
Een andere van 17 en 80 dagen die ws volgende week uitstekend is en nog eentje van 17 en 60 dagen die over een week of 2/3 uitstekend wordt. Me laatste twee worden begin 18 uitstekend. Ook heb ik trouwens een 25 jarige die laatst uitstekend is geworden op scoren. Die had ik al eigenlijk willen verpatsen maar zijn vorm is zwak, wilde eigenlijk wachten totdat ie wat steeg, maar hij blijft al twee weken hetzelfde.
Wat raden jullie aan? Ik heb maar een redelijk coach, is het niet verstandig eerst maar eens een goed coach aan te schaffen en ook maar eens onderhand wat in de jeugd te gaan investeren, aangezien dat toch wel een tijd duurt.
voor 125k, snap er niets van. Mijn anderhalf seizoen oudere exc pm/inadequate winger gaat ws minimaal hetzelfde opbrengenquote:Current skills
Keeper: 1/20 disastrous
Defending: 4/20 weak
Playmaking: 5/20 inadequate
Winger: 8/20 excellent
Passing: 2/20 wretched
Scoring: 3/20 poor
Set pieces: 4/20 weak
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:29 schreef Psychonikeo het volgende:
even tegen de ontopic
[ afbeelding ]
nu welquote:Op zaterdag 28 maart 2009 10:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is nou niet echt iets waar ik aan denk als ik een non zie
Als ik dan in het echt dit weer tegenkom ben ik wel weer snel afgekickt hoor...quote:
Nou als ik van af hier zo terug scroll maar bij 2.quote:
Niets bijzonders...quote:Addie Krol [playerid=240911285]
18 jaar en 33 dagen, volgende verjaardag: 16-06-2009
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 29-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 880
Loon: 390 ¤/week
Specialiteit: Krachtig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Deadline: 01-04-2009 12:02
(2 dagen 23u 52m)
Vraagprijs: 0 ¤
Mwah, hopen dat ie nog wat verdedigen heeft.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Thim Graulus.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' slecht op het gebied van Positiespel wordt! Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Het joch is langer dan z'n meeste leeftijdsgenoten, en hij weet hoe hij daar voordeel uit kan halen. Reken op hem voor prima kopballen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
me 2de goed keeper die ik kan trainen ^^quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Simeon Eygel.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Mijn jeugdpull (niet echt speciaal):quote:Jens Godschalk (CV) (240913969)
17 jaar en 106 dagen, volgende verjaardag: 04-04-2009
Een populair persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: TeamKoekje (sinds 29-03-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 660
Loon: 450 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: rampzalig
Verdedigen: goed
Positiespel: matig
Vleugelspel: matig
Passen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: rampzalig
229348645 28-03-2009 1 640 1 016 000 ¤ 17 matig
228655571 27-03-2009 3 470 1 131 000 ¤ 17 goed
240472327 26-03-2009 2 810 2 233 000 ¤ 17 redelijk
240216690 24-03-2009 2 540 2 810 000 ¤ 17 redelijk
240219490 24-03-2009 2 860 1 106 000 ¤ 17 redelijk
240147260 24-03-2009 3 210 1 593 000 ¤ 17 redelijk
238014234 24-03-2009 2 250 1 326 000 ¤ 17 redelijk
238560894 22-03-2009 2 250 2 081 000 ¤ 17 redelijk
239669504 20-03-2009 2 590 1 752 000 ¤ 17 redelijk
238197138 16-03-2009 2 170 1 500 000 ¤ 17 redelijk
quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Hoor eens, Mischa Nekkers is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Zijn overall vaardigheden zijn zwak. Dus wellicht is hij wat voor ons. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer slecht zijn.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Mischa Nekkers (53778789)
15 jaar en 38 dagen, volgende verjaardag: 11-06-2009
Zorg er voor dat je in ieder geval 1 van die 2 optimaal traint. Beter 1 17j0d op goed Keepen en misschien nog wat verdedigen, dan 2 17j0d op redelijk Keepen..quote:Op zondag 29 maart 2009 12:47 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
me 2de goed keeper die ik kan trainen ^^
Leuk zo'n transfervergelijking.. Nuja, kan altijd een gek tussen zitten die die 106 dagen niet zietquote:Op zondag 29 maart 2009 13:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn jeugdpromovendus:
[..]
Mijn jeugdpull (niet echt speciaal):
[..]
Ik ga hem zelf nog wat trainen. Met een beetje geluk zit die op formidabel halverwege zijn 18e aangezien ik denk dat die hoog in verdedigen zit al.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Leuk zo'n transfervergelijking.. Nuja, kan altijd een gek tussen zitten die die 106 dagen niet ziet
Ondanks de leeftijd een fijne pull
Wel 100 dagen, maar wel genomenquote:| Ja? Oh, hallo drummerdude!
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Arthur Oude Avenhuis is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Scoren wordt! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer zwak zijn. Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij matig.
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:29-03-2009
Je hebt een speler verkocht en 265 050 ¤ ontvangen.
Ja, correct.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan moet ie toch inmiddels 17jr3dgn zijn....
En dat zonder ooit scoren te trainenquote:Matthijs Weyerman (240937008)
17 jaar en 16 dagen, volgende verjaardag: 03-07-2009
Nederland
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 29-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 350 ¤/week
Specialiteit: Snel
Huidige vaardigheden
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Nee, dat kan nietquote:Op zondag 29 maart 2009 18:36 schreef Silver_Shark het volgende:
ik train nu keepen met verdedigen ik heb nu 2 spelers die goed keeper kunnen worden eentje van 16jaar en 96 dagen en 15 jaar 46 dagen.. kan ik bv eentje op centrale verdediger laten spelen zodat hij ook keepen training krijgt?
Maakt niet zoveel uit denk ik. Gewoon voor 0k listen zeg ik. Zo'n speler wordt vanzelf wel omhoog gebodenquote:Op zondag 29 maart 2009 19:07 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn jeugd pull van vandaag :
[..]
En dat zonder ooit scoren te trainen
Waar zal ik m voor listen? TV zegt tussen de 21k en 1,7 ton
Mijn stats:quote:Rating details
Middenveld uitstekend (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitstekend (laag)
Linkerverdediging goed (hoog)
Rechteraanval matig (heel laag)
Centrale aanval goed (heel laag)
Linkeraanval goed (zeer hoog)
quote:Rating details
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging goed (laag)
Centrale verdediging redelijk (zeer hoog)
Linkerverdediging redelijk (laag)
Rechteraanval uitstekend (heel laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval zwak (hoog)
Dat wordt vrij lastig inderdaadquote:Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan ik ooit hiervan winnen
[..]
Mijn stats:
[..]
Ik ben er zelf ook verbaasd overquote:Op zondag 29 maart 2009 19:28 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig inderdaadWel knap dat je bovenaan staat trouwens
Met heel veel gelukquote:Op zondag 29 maart 2009 19:25 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan ik ooit hiervan winnen
[..]
Mijn stats:
[..]
quote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet
Hoe lang heb/train je die van 16j96d al? Als je die net hebt gescout en nog niet getraind zou ik daar niet al te veel tijd/energie in steken. Hij zou namelijk al bijna 18 zijn wanneer je hem kunt promoveren met max goed Keepen. Die van 15j46d krijg je vrijwel zeker op goed Keepen voor z'n 17j0d en is dan zeker een 3-4 ton waard (afhankelijk van 'bijskills' zelfs nog meer).
Alleen de speler die op doel staat traint (noemenswaardig) Keepen. Daar zet je dus die 15-jarige neer. Als je ook wat Verdedigen-trainees hebt, dan kun je evt. je keeper-talentjes ook eens in de verdediging opstellen. Houd er echter rekening mee dat ze ook best gecapped kunnen zijn op rampzalig/waardeloos Verdedigen.
heeft at the moment 7sterren.quote:Hanso van der Kroft (51238467)
16 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 14-04-2009
Hanso van der Kroft heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer waardeloos zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
deze is vandaag.quote:Simeon Eygel (51059067)
15 jaar en 64 dagen, volgende verjaardag: 16-05-2009
Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar en heet Simeon Eygel.
Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij zwak. Zonder verdere training denk ik dat hij waardeloos zal blijven in Verdedigen. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Keepen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
geregeld! Als er spitsen trainers aanwezig zijn hij is gelist voor 1kquote:Op zondag 29 maart 2009 19:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Maakt niet zoveel uit denk ik. Gewoon voor 0k listen zeg ik. Zo'n speler wordt vanzelf wel omhoog geboden
Fijne pull
Die Hanso is ten opzichte van je nieuwe talentje 'te oud'. Voordat je hem kunt promoveren is 'ie iets van 17j50dagen, dat scheelt flink in de markt/verkoopwaarde. Ik zou me derhalve volledig op je nieuwe trainee richten en laat die ander, voorzover mogelijk maar wat mee trainen. De 15-jarige is echter Prio1 (voorzover je uiteraard je op je keepers gaat richten en geen andere (top)trainees hebt..)quote:Op zondag 29 maart 2009 19:40 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
[..]
heeft at the moment 7sterren.
[..]
deze is vandaag.
Onder welke naam en teamID?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:22 schreef roepdeman het volgende:
Ik doe mee!
die 2 keepers die ik nu heb zijn de enige toptalenten die ik hebquote:Op zondag 29 maart 2009 21:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die Hanso is ten opzichte van je nieuwe talentje 'te oud'. Voordat je hem kunt promoveren is 'ie iets van 17j50dagen, dat scheelt flink in de markt/verkoopwaarde. Ik zou me derhalve volledig op je nieuwe trainee richten en laat die ander, voorzover mogelijk maar wat mee trainen. De 15-jarige is echter Prio1 (voorzover je uiteraard je op je keepers gaat richten en geen andere (top)trainees hebt..)
Dik vet nieuw recordquote:Middenveld formidabel (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging uitstekend (heel laag)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval uitstekend (heel laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
260
Verdediging: 88
Middenveld: 99
Aanval: 73
Netjes heur. Tot in het nieuwe seizoen voor die gast dus?quote:Op zondag 29 maart 2009 21:59 schreef Flappekz het volgende:
3-0 gewonnen, de volgende stats met PIC:
[..]
Dik vet nieuw record
Sta nu 4 punten los, alleen jammer dat mn 30jarige 7,5 ster mid met +6 eruit is geschopt
Dat zit er dik in jaquote:Op zondag 29 maart 2009 22:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Netjes heur. Tot in het nieuwe seizoen voor die gast dus?.
Dat ook ja.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Ich auch.
En een plekje opgeschoven op de ranglijst.
ik zou toch es naar mn aanval kijkenquote:Op zondag 29 maart 2009 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Nog steeds pissig over mijn nederlaag... fucking 50 hatstats meer en het middenveld in mijn zak en dan nog verliezen ondanks een kans of 8![]()
![]()
Ja die had ik vanavond gedeeltelijk opgeheven voor mijn middeveld... ik had alles op mijn rechteraanval gezet omdat hij al weken linksachterin niet meer als zwak hoog haalde... heeft ie vandeweek ineens een nieuwe verdediger gekocht die zijn ratings een enorme boost gavenquote:
quote:Op zondag 29 maart 2009 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die had ik vanavond gedeeltelijk opgeheven voor mijn middeveld... ik had alles op mijn rechteraanval gezet omdat hij al weken linksachterin niet meer als zwak hoog haalde... heeft ie vandeweek ineens een nieuwe verdediger gekocht die zijn ratings een enorme boost gaven
Maar goed, ik heb inmiddels een nieuwe spits gekocht met wonderbaarlijk scoren en redelijk passen... dus aan die ratings wordt hard gewerkt... ik ga mijn beste verdediger te koop zetten om nog flink wat meer te versterken
Ja, ikke!quote:Op zondag 29 maart 2009 23:24 schreef Puala het volgende:
ben bezig met een opruiming, iemand nog flut-spelers nodig?
Thom Compeer Nog geen bodquote:Op zondag 29 maart 2009 23:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, ikke!
Oh nee, ik ben al voorzien. 90 hatstats, 7-0 op den kløten. Degraderen gaat het worden!!
Mensen die tussen de 1000 en 10000 op de TL aangeven, die moet je ontslaan... Maar die wat er nu opstaan, die zul je wel verkocht krijgen inderdaad.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Thom Compeer Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:35
Jerry Reijerkerk Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:35
Tamser Couwenberg Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:36
Yannick Kral Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:37
Marinus Kraaijkamp Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:37
Jason Broeren Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:38
Wybo Eijsink Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:38
Ard Weynen Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 22:47
Floris Meyerink Nog geen bod
Deadline: 01-04-2009 23:24
Dank uquote:Op zondag 29 maart 2009 21:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Onder welke naam en teamID?
Welkom overigens
Oh was er een meet? Wat leukquote:Op maandag 30 maart 2009 08:30 schreef Flappekz het volgende:
Voor de mensen die benieuwd zijn naar de meet van afgelopen zaterdag, en/of die op de hoogte willen blijven van de besprekingen van nieuwe meets:
[Hattrick] Meet bij Nico, part IV: The Day After..
En weer ben je een beetje genaaid ja....quote:
Ach dat is pas de 5e keer dit seizoen dus ik ben er wel aan gewent inmquote:Op maandag 30 maart 2009 09:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En weer ben je een beetje genaaid ja....
Misschien een idee om je middenveld toch wat te versterken, om zo tegen ploegen met een vrij zwak middenveld niet te hoeven counteren?
Dus tegen de mindere goden kun je met een normaal middenveld spelen, en tegen de ploegen met echt een sterk middenveld kun je dan nog steeds goed counteren.
Zo heb ik het ook ooit gedaan, en momenteel train ik nog maar 8 verdedigers...En win ik ongeveer alles met mijn middenveld
Oja, geld... best handig jaquote:Op maandag 30 maart 2009 09:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach dat is pas de 5e keer dit seizoen dus ik ben er wel aan gewent inm
Tja moet je er wel geld voor hebben
Ik kijk t nog een paar wedstrijden aan.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Oja, geld... best handig ja
Maar goed, op deze manier kun je dus 2 trainees verkopen. Met dat geld kun je je middenveld versterken toch?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | Sponsors 100 090 ¤ Wages 13 480 ¤ Financial 24 300 ¤ Interest 0 ¤ Temporary 0 ¤ Temporary 0 ¤ Staff 39 600 ¤ Youth expenses 20 000 ¤ Total revenue 124 390 ¤ Total expenses 98 093 ¤ Expected income/loss 26 298 ¤ |
Nu maar hopen dat z'n PM op redelijk zit ofzo, da's dan toch best ok.quote:Matthé de Wijs looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
I would say as an allrounder, he's inadequate. Given the chance to improve his Scoring skills, this guy might well reach weak in that department. Without any further training, this player will remain with weak Winger.
Ik heb ze hier maar opgegooid, want ontslaan duurt zo lang ookquote:Op zondag 29 maart 2009 23:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mensen die tussen de 1000 en 10000 op de TL aangeven, die moet je ontslaan... Maar die wat er nu opstaan, die zul je wel verkocht krijgen inderdaad.
ervaring is wel handig..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga deze week nog 1 of 2 nieuwe spitsen kopen, wat is belangrijker voor mijn aanvalsratings naast scoren... vleugelspel of passen? Liefst natuurlijk beiden maar goed... ik wil ze allebei naar de vleugels laten spelen namelijk...
Als je ze als FTW gebruikt is vleugelspel belangrijker dan passen. En ervaring, zoals 't maantje al zegt.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga deze week nog 1 of 2 nieuwe spitsen kopen, wat is belangrijker voor mijn aanvalsratings naast scoren... vleugelspel of passen? Liefst natuurlijk beiden maar goed... ik wil ze allebei naar de vleugels laten spelen namelijk...
Zou wel leuk zijn, een P/D tegen elkaarquote:Op maandag 30 maart 2009 12:39 schreef ScudRaket het volgende:
5-2 verloren, het stond 4-0 na een half uur. En dat terwijl de (hat)stats vrijwel identiek waren.
Ik denk dat ik voor P/D ga.
Ok, ja ervaring neem ik altijd wel mee... en conditie ook tegenwoordigquote:
Daily updates:quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
De gezondheidsupdate is op dinsdagavond toch? Ik kan het zo snel nergens vinden.
Ik kan niets belovenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef Xummon het volgende:
kan volgende week in de topper over een volledige selectie beschikken, of Lyzio moet woensdag een reserve/trainee van me neer trappen
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is het trouwens niet eens erg om te degraderen, kan ik mooi vanuit de VII ineens doorschieten richting de V
Als je nog wat doorgroeit kom je op een gegeven moment wel mee! Bovendien heb je in de VII ook best kans nog bij tenminste 1 bot in de competitie te belanden! Dus het zou zonde zijn niet te promoverenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.
Dilemma's
mja ik zou van te voren inderdaad niet verwacht hebben dat je die wedstrijd van gisteren zou winnen..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.
Dilemma's
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zou van te voren inderdaad niet verwacht hebben dat je die wedstrijd van gisteren zou winnen..
Het kan natuurlijk nooit kwaad om te promoveren. Maar het zou gewoon zonde zijn om dan direct terug te vallenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je nog wat doorgroeit kom je op een gegeven moment wel mee! Bovendien heb je in de VII ook best kans nog bij tenminste 1 bot in de competitie te belanden! Dus het zou zonde zijn niet te promoveren![]()
Al vind ik 2 punten los niet echt los!
Met hoeveel?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
concurrent FC schaesberg wint gewoon deze wedstrijd met de tactiek centrumaanval
[ afbeelding ]
En een rode kaart... die heeft geluk gehad!! Al is het nog niet van niveau Lyzio...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
concurrent FC schaesberg wint gewoon deze wedstrijd met de tactiek centrumaanval
[ afbeelding ]
Het komt gewoon omdat ik zo'n tactisch genie ben. Dat trekt de ME natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En een rode kaart... die heeft geluk gehad!! Al is het nog niet van niveau Lyzio...
Onbegrijpelijk inderdaadquote:
quote:30-03-2009
De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
30-03-2009
Je hebt een speler verkocht en 266 910 ¤ ontvangen.
Leuke speler trouwens, die Summersquote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef Xummon het volgende:
kan volgende week in de topper over een volledige selectie beschikken, of Lyzio moet woensdag een reserve/trainee van me neer trappen
Het zit mee jaquote:Op maandag 30 maart 2009 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta nu nog steeds 1e, gister met 3-2 gewonnen met deze stats:
[ afbeelding ]
Maar die van Lyzio slaat toch wel alles
altijd leukquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 36 870 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Risto Lustig (208433146) onlangs is verkocht voor 1 229 000 ¤.
Jeeeeeuj!quote:27-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 279 000 ¤ ontvangen.
30-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 266 910 ¤ ontvangen.
30-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 142 290 ¤ ontvangen.
Nog beginnende vleugeltrainers?quote:Roël Slangen [playerid=241029388]
17 years and 35 days, Next birthday: 15-06-2009
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 30-03-2009 (10/38), )
Total Skill Index (TSI): 430
Wage: 330 ¤/week
Warnings: 0
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Deadline: 02-04-2009 22:58
(3 dagen 0u 0m)
Asking price: 0 ¤
Nee, niet echtquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef rompompom het volgende:
Spelert gepromoveerd, staat te koop voor 0
[..]
Nog beginnende vleugeltrainers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |