Als Nico eens de foto's en filmpjes online plemt...quote:Op zondag 29 maart 2009 13:32 schreef Lyzio het volgende:
Hier dus al uw sappige verhalen over de meet bij Nico
Issie al wakker dan?quote:Op zondag 29 maart 2009 13:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als Nico eens de foto's en filmpjes online plemt...
Ik ben wel wat gewend na gisteravondquote:Op zondag 29 maart 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sorry.. ik kan het gewoon niet laten
Dat kan ik me voorstellenquote:
Ja, maar niet gebruikt. Althans, niet toen possie en ik er nog waren.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Had MrMoon nou ook een fototoestel meegenomen?
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:10 schreef DeHovenier het volgende:
Op die 3e foto sta ik er wel goed op
Had MrMoon nou ook een fototoestel meegenomen?
Meer stond er niet opquote:Op zondag 29 maart 2009 16:12 schreef Flappekz het volgende:
Hey Nico, zet de rest van de plaatjes er ook maar op hoor...kan jou nog nergens vinden, en MrMoon heeft je toestel ook nog ff geleend volgens mij
ja dat filmpje heb ik gemaakt.. ik denk ook dat ie dat bedoeld..quote:Op zondag 29 maart 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Meer stond er niet op
Alleen op het laaste filmpje sta ik te bowlen
quote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog allemaal haren van die kat op m'n kleding zitten
Dan ben ik benieuwd hoe je bent als je wel levend bent. Zoals iedereen ziet op de filpjes was je niet bepaald dood hoorquote:Op zondag 29 maart 2009 13:33 schreef GotC het volgende:
Ik vond t heel gezellig! Sorry dat ik zo dood was
Nico, bedankt voor alles!
En idd, je kat!
Wanneer komt de bowl meet?
Zo erg waren we nou toch ook weer nietquote:Op zondag 29 maart 2009 15:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Gelukkig deed ik die foto's al eerder en zal mijn beeld weinig veranderd zijn
Oh en trouwens.. Nu heb ik dat top40 spel hier nog liggen
quote:
Second that!quote:Op zondag 29 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
Ohw ja Nico hartstikke bedankthet was erg gezellig
Wacht maar tot je mn kater op je kleren hebt gehad (de 25equote:Op zondag 29 maart 2009 16:42 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nog allemaal haren van die kat op m'n kleding zitten
Is er in het zuiderpark een bowlingbaanquote:Op zondag 29 maart 2009 19:17 schreef GotC het volgende:
Sterf!
Sorry, kon t niet laten
De bowl meet wordt sowieso voor 25 juli. Bowlen in het zuiderpark, vanaf ons huis is het 15 min lopen dus te doen. Daarna lekker biertjes drinken enzo bij ons
Jazeker! Vlakbij het oude ADO-stadionquote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is er in het zuiderpark een bowlingbaan
@Outpost: is het echt zo erg dan? Erger dan wanneer Garfield verhaart?
Hehe, dat lijkt me serieus tof om een keer zo te bowlen.quote:
Het is mogelijk. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, dat lijkt me serieus tof om een keer zo te bowlen.
Zul je zien dat ik precies aan het einde van die slurven in de goot gooi..
Een anti-held is ook een held.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is mogelijk. Ik spreek uit ervaring.
maart wordt een beetje krapquote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef GotC het volgende:
We moeten hier ook nog effe kijken wanneer enzoDenk april/juni?
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...quote:Op zondag 29 maart 2009 22:26 schreef GotC het volgende:
We moeten hier ook nog effe kijken wanneer enzoDenk april/juni?
ja of 25 juli eerst bowlen en daarna bbq-en.. dat de meet gewoon wat eerder op de dag begint oid..quote:Op zondag 29 maart 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...
Steengrillen en bowlen kun je ook op veel plaatsen doen.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:12 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja of 25 juli eerst bowlen en daarna bbq-en.. dat de meet gewoon wat eerder op de dag begint oid..
In hetzelfde pand als de bowlingbaan zit ook een wokrestaurant/vreetschuurquote:Op zondag 29 maart 2009 23:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Steengrillen en bowlen kun je ook op veel plaatsen doen.
Jij deed per groep sowieso toch maar één meet per jaar?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan het niet tegen Augustus aan... Dan is er meer kans dat ik toch kom...
ook lekkerquote:Op zondag 29 maart 2009 23:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
In hetzelfde pand als de bowlingbaan zit ook een wokrestaurant/vreetschuur
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij deed per groep sowieso toch maar één meet per jaar?.
April/mei/juni/juli, ik heb nog veel open staan. Maakt mij dus niet heel veel uit.
Kwestie van haar een weekendje wegsturen, toch?quote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...
dan komt ze maar mee.. ze is niet de enige vrouwquote:Op zondag 29 maart 2009 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja. Maar tegen Augustus kan ik mijn vrouw misschien overhalen dat ik er toch nog 1 meer doe...
We hebben ook nog een hond.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kwestie van haar een weekendje wegsturen, toch?.
Ik krijg haar niet mee. Daarnaast zou ik dat niet eens willen. Het is een meet voor FOK!-hattrickers, ik vind niet dat aanhang daarbij hoort, zeker omdat niet iedereen aanhang heeft.quote:Op zondag 29 maart 2009 23:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan komt ze maar mee.. ze is niet de enige vrouw
who cares.. Als we je niet naar bed moeten brengen en een verhaaltje moeten voorlezen is het goed denk ikquote:Op maandag 30 maart 2009 00:38 schreef Lyzio het volgende:
De volgende meet ben ik zeker van de partijDan ben ik wel de jongste volgens mij
Mwa nu iig wel. Zn winter vacht gaat er uit dus is t heel erg. Kammen en borstelen helpt zelfs nog niets. Maar dat zal de 25e wel minder zijn.quote:Op zondag 29 maart 2009 19:23 schreef DeHovenier het volgende:
@Outpost: is het echt zo erg dan? Erger dan wanneer Garfield verhaart?
Krullenbol is rompompom. Wel toevallig dat TheVulture ook al naar hem vroegquote:Op maandag 30 maart 2009 11:15 schreef Ruudt het volgende:
Wie is die krullenbol?
niet dat ik weet wie de rest is..
foto 1, vanaf links de kring rond:quote:Op maandag 30 maart 2009 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Dat is toch niet toevallig, valt het meeste op.
Kan iemand bij een foto al de namen plaatsen, is wel handig om te weten.
Dat dusquote:Op maandag 30 maart 2009 11:34 schreef Ruudt het volgende:
Dat is toch niet toevallig, valt het meeste op.
Kan iemand bij een foto al de namen plaatsen, is wel handig om te weten.
wel goed instoppen dan he? anders krijgt ie het misschien nog koud ookquote:Op maandag 30 maart 2009 09:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who cares.. Als we je niet naar bed moeten brengen en een verhaaltje moeten voorlezen is het goed denk ik
dan kunnen we m net zo goed koudmakenquote:Op maandag 30 maart 2009 12:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wel goed instoppen dan he? anders krijgt ie het misschien nog koud ook
ja maar dat geeft zo'n rommel en gedoe..quote:Op maandag 30 maart 2009 12:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan kunnen we m net zo goed koudmaken
oh ja.. moeten we weer verhalen gaan afstemmen enzo. Dat was 1 keer leuk, maar niet te vaakquote:Op maandag 30 maart 2009 12:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja maar dat geeft zo'n rommel en gedoe..
ja precies en je moet van te voren al een plek zien te vinden om het lijk te dumpen en dan heb ik ook nog niet over het schoonmaak werk in huis gehad..quote:Op maandag 30 maart 2009 13:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. moeten we weer verhalen gaan afstemmen enzo. Dat was 1 keer leuk, maar niet te vaak
Hoofdletters.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
zo toch?
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb geen paint op mijn mac, dus alleen een photoshop mogelijk
Ehh... Dit is het topic over een meet van enkele FOK!-Fed leden van afgelopen weekend. Hattrick gerelateerde vragen kun hier kwijt (daar zal het antwoord ook staan): Hattrick #321: Omdat elby1988 het nog niet durft!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
De gezondheidsupdate is op dinsdagavond toch? Ik kan het zo snel nergens vinden.
je vraag staat in het verkeerde Hattrick topic. Het algemene Hattrick topic is Hattrick #321: Omdat elby1988 het nog niet durft!quote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
De gezondheidsupdate is op dinsdagavond toch? Ik kan het zo snel nergens vinden.
quote:Training, updates & wedstrijden
Dagelijkse updates: maandag 06-04-2009 08:15
Dagelijkse updates: dinsdag 31-03-2009 08:15
Dagelijkse updates: dinsdag 31-03-2009 17:30
Dagelijkse updates: donderdag 02-04-2009 08:15
Dagelijkse updates, training: vrijdag 03-04-2009 01:05
Dagelijkse updates: zaterdag 04-04-2009 05:05
Wekelijkse en dagelijkse updates: zondag 05-04-2009 02:00
hij is in ieder geval afgelopen zaterdag op zondag geweest. Dat was voor de meesten niet goed voor de gezondheidquote:Op maandag 30 maart 2009 13:34 schreef augurkenkoning het volgende:
quote:Op maandag 30 maart 2009 14:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hij is in ieder geval afgelopen zaterdag op zondag geweest. Dat was voor de meesten niet goed voor de gezondheid
Dat was toen toch ook bevestigd?quote:Op maandag 30 maart 2009 14:14 schreef rompompom het volgende:
We hadden het trouwens nog over de belachelijk lichte kwalificatiegroep van NL zaterdag. Dat klopt, klik hier maar..
Gen probleem, kom ik er ook nog eens vanafquote:
nou ja in dat geval is het graag gedaanquote:Op maandag 30 maart 2009 14:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat was toen toch ook bevestigd?
[..]
Gen probleem, kom ik er ook nog eens vanaf
En kan het vast nog wel een keerquote:Op maandag 30 maart 2009 14:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nou ja in dat geval is het graag gedaan
ach als andere mensen nog een voorraadje hebben en die kwijt willen is dat ook geen probleem hoorquote:Op maandag 30 maart 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel ff wachten tot ik weer een voorraadje heb
hehe.. dan kom ik wel kijkenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach als andere mensen nog een voorraadje hebben en die kwijt willen is dat ook geen probleem hoor
het gaat niet specifiek over bier hoor.. of ben je na de meet ineens geheel onthouder?quote:
quote:Op maandag 30 maart 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
zo toch?
[ afbeelding ]
Sorry, ik heb geen paint op mijn mac, dus alleen een photoshop mogelijk
Bier?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat niet specifiek over bier hoor.. of ben je na de meet ineens geheel onthouder?
als jij dat liever wel hebtquote:
Dat nooitquote:Op maandag 30 maart 2009 16:08 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het gaat niet specifiek over bier hoor.. of ben je na de meet ineens geheel onthouder?
Ik wist niet dat we al in dat stadium warenquote:
mag jij dat al?quote:
Ik neem wel bacardi en cola mee danquote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach als andere mensen nog een voorraadje hebben en die kwijt willen is dat ook geen probleem hoor
Kijk aanquote:Op maandag 30 maart 2009 17:59 schreef DeHovenier het volgende:
Lyzio en Grace zijn allebei even oud, gedeelde 1e plek dus
Haalde je GotC en rompompom door elkaar ofzo?quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.., ik had er maar 2 omgewisseld op de foto en nee, ik ga niet zeggen wie... Ik acht de kans namelijk redelijk aanwezig dat ik op een volgende meet waar ik mogelijk wel bij zal zijn een vriendelijke, edoch 'corrigerende tik' voor m'n kanis krijg![]()
Dat ik die 2 door elkaar haalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |