je kunt het zelf toch ook aanpassen zodra het gepost is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekker op tijd. Nou staat t r een paar dagen en dan is Grupms aan de beurt.
Goeie morgen allen.
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnenquote:
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef elby1988 het volgende:
Lol..
Ik moet zondag tegen een speler met een supergoede verdediging. Normaal speel ik 3-5-2, maar wilde nu dus 3-4-3 spelen. Heb namelijk toch een veel beter middenveld. Ik had dus afgelopen zondag al 3-4-3 gespeeld, om mijn kwaliteiten in 3-4-3 wat te verhogen.. Wilde dat dus gisteren in mijn oefenwedstrijd ook doen, heb ik als spits een geblesseerde opgesteld.. Weg idee..
Nu ben ik matig in 3-4-3.. Verdomme
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Je moet nog eens goed kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnen
Edit: nee dat is het niet..
Uhmz, blijkbaar zijn er dan 2 spelers afwezig geweest, want hij was inderdaad al ingevallen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.
Ik koop wel een sympathieke speler voor 1000 als ik er te weinig zou hebben. Die ontsla ik dan daarna gewoon...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ook
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..![]()
ik kan je shirtsponsor niet echt lezen Gijs, wat is het?
goeie shirtjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Dank je, hij is heel mooi gejatquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!
Mooi strak logo trouwens!
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dank je, hij is heel mooi gejatWel een paar kleine aanpassinkjes gedaan, maar tis geen eigen ontwerp
Ahh nu zie ik je sponsorOp je thuisshirt staat alleen wat anders volgens mij..
Bij uitgerekend jou had ik niks anders verwacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Van die sponsor nog nooit gehoord
op het uittenue kon ik het juist pas lezen en op het thuistenue nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorMaar ik was net nog bezig met ze op het uittenue ook wat groter te maken... dus vandaar misschien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |