Ik kan niets belovenquote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef Xummon het volgende:
kan volgende week in de topper over een volledige selectie beschikken, of Lyzio moet woensdag een reserve/trainee van me neer trappen
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.quote:Op maandag 30 maart 2009 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Misschien is het trouwens niet eens erg om te degraderen, kan ik mooi vanuit de VII ineens doorschieten richting de V
Als je nog wat doorgroeit kom je op een gegeven moment wel mee! Bovendien heb je in de VII ook best kans nog bij tenminste 1 bot in de competitie te belanden! Dus het zou zonde zijn niet te promoverenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.
Dilemma's
mja ik zou van te voren inderdaad niet verwacht hebben dat je die wedstrijd van gisteren zou winnen..quote:Op maandag 30 maart 2009 16:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ben ik ook over aan het nadenken. Sta nu -tegen echt alle verwachtingen in- eerste en twee punten los van de #2. Ik wil eigenlijk best wel kampioen worden, omdat dat stoer is. Aan de andere kant weet ik dan dat ik volgend jaar keihard degradeer. Mijn hele team is nog in opbouw.
Dilemma's
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja ik zou van te voren inderdaad niet verwacht hebben dat je die wedstrijd van gisteren zou winnen..
Het kan natuurlijk nooit kwaad om te promoveren. Maar het zou gewoon zonde zijn om dan direct terug te vallenquote:Op maandag 30 maart 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je nog wat doorgroeit kom je op een gegeven moment wel mee! Bovendien heb je in de VII ook best kans nog bij tenminste 1 bot in de competitie te belanden! Dus het zou zonde zijn niet te promoveren![]()
Al vind ik 2 punten los niet echt los!
Met hoeveel?quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
concurrent FC schaesberg wint gewoon deze wedstrijd met de tactiek centrumaanval
[ afbeelding ]
En een rode kaart... die heeft geluk gehad!! Al is het nog niet van niveau Lyzio...quote:Op maandag 30 maart 2009 16:37 schreef Psychonikeo het volgende:
concurrent FC schaesberg wint gewoon deze wedstrijd met de tactiek centrumaanval
[ afbeelding ]
Het komt gewoon omdat ik zo'n tactisch genie ben. Dat trekt de ME natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En een rode kaart... die heeft geluk gehad!! Al is het nog niet van niveau Lyzio...
Onbegrijpelijk inderdaadquote:
quote:30-03-2009
De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
30-03-2009
Je hebt een speler verkocht en 266 910 ¤ ontvangen.
Leuke speler trouwens, die Summersquote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef Xummon het volgende:
kan volgende week in de topper over een volledige selectie beschikken, of Lyzio moet woensdag een reserve/trainee van me neer trappen
Het zit mee jaquote:Op maandag 30 maart 2009 17:48 schreef DeHovenier het volgende:
Ik sta nu nog steeds 1e, gister met 3-2 gewonnen met deze stats:
[ afbeelding ]
Maar die van Lyzio slaat toch wel alles
altijd leukquote:Geld voor voormalige speler
Je team heeft 36 870 ¤ gekregen, omdat je voormalige speler Risto Lustig (208433146) onlangs is verkocht voor 1 229 000 ¤.
Jeeeeeuj!quote:27-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 279 000 ¤ ontvangen.
30-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 266 910 ¤ ontvangen.
30-03-2009 Je hebt een speler verkocht en 142 290 ¤ ontvangen.
Nog beginnende vleugeltrainers?quote:Roël Slangen [playerid=241029388]
17 years and 35 days, Next birthday: 15-06-2009
In passable form, weak stamina.
A pleasant guy who is tranquil and upright.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 30-03-2009 (10/38), )
Total Skill Index (TSI): 430
Wage: 330 ¤/week
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: passable Defending: wretched
Scoring: inadequate Set pieces: wretched
Deadline: 02-04-2009 22:58
(3 dagen 0u 0m)
Asking price: 0 ¤
Nee, niet echtquote:Op maandag 30 maart 2009 23:16 schreef rompompom het volgende:
Spelert gepromoveerd, staat te koop voor 0
[..]
Nog beginnende vleugeltrainers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |