Ai.. Sterkte, beterschap en verveel-ze dan maar! (dat laatste gaat helaas echt wel gebeuren uiteindelijk)quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Voor de mensen die mij misten: ik heb m'n enkel gebroken.
* vandaar dat ik gisteren met a-team speelde
* vandaar dat er nog geen update is bij VJ / GL
Vanavond of morgen heb ik een laptop en zal ik weer actiever zijn ( minimaal 6 weken lang elke dag dus).
En Remmerswaal staat op +2quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, 1 van beide therapieën zal toch wel aan slaan?![]()
Mits morgenochtend een +2(,99) speelt 'ie volgende week woensdag weer (kost me 8 extra dokters, maar dan mis ik slechts 21 minuten training vandaag). En anders kost het dus een week extra training
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En nu we het toch over blessures hebben, vanacht is er een trainee geblesseerd geschopt(18 jaar en +4) Het gaat hard de laatste tijd met blessures bij mij... Maar ik heb nu wel het vlaggetje van Mexico
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accpeteert vrijwel altijd wel iemand.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Ach ja, friendlies moet je toch spelen, dus dan kun je het net zo goed interessant maken door te gaan flag-chasenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Wat nog makkelijker is: gewoon een land kiezen, je team in de oefenpot zetten en een uurtje wachten. Ik heb nu een friendly in Chilie geregeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accepteert vrijwel altijd wel iemand.
quote:Dino Baardman [playerid=240667283]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 16-07-2009
Geboren in: Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 26-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 390 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accpeteert vrijwel altijd wel iemand.
Pakistan ligt toch niet in Amerika?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)
*Hap*quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Pakistan ligt toch niet in Amerika?
Het ging mij er meer om dat Mexico met zo'n 6500 gebruikers niet heel bijzonder is en dat ik daar, als ik mocht kiezen tussen bijvoorbeeld Mexico en een Nederlandse oefenwedstrijd, niet echt een pittige blessure van een trainee voor over zou hebben..quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:13 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ach ja, friendlies moet je toch spelen, dus dan kun je het net zo goed interessant maken door te gaan flag-chasen
Ieder vlaggetje is er weer een. Wat ik zelf probeer is t/m zaterdag/zondag de moeilijkere vlaggetjes (<300 gebruikers) wat uit te dagen. Heb ik dan nog niets (wat zelden voor komt), dan kies ik een groter land. De oefenpot kun je eerst ook gebruiken voor bijvoorbeeld een 'kleiner land'. Soms heb je mazzel, soms ook niet en moet je later een 'groot' land kiezen..quote:[..]
Wat nog makkelijker is: gewoon een land kiezen, je team in de oefenpot zetten en een uurtje wachten. Ik heb nu een friendly in Chilie geregeld
Nog wel een aantal in Caribische Zee. Herstel: Trinidad en El Salvador zijn ook pittig, 8 in totaal. 100+ is toch al gauw goed te doen, is mijn ervaring (hoewel ik nu niet meer actief flagchase).quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zijn inderdaad een stuk of 6 landen (Suriname, Honduras, Nicaragua, Jamaica, Dominicaanse Republiek, Barbados) met minder dan 100 gebruikers, die zijn lastig. De rest is een kwestie van (geduldig) uitdagen en af en toe moet je een mazzeltje hebben (zoals ik met Pakistan paar weken terug)
mja had ik dus gedaan met Armenië en Azerbeidjan.. alleen niemand had op dinsdag geaccepteerdquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat Mexico met zo'n 6500 gebruikers niet heel bijzonder is en dat ik daar, als ik mocht kiezen tussen bijvoorbeeld Mexico en een Nederlandse oefenwedstrijd, niet echt een pittige blessure van een trainee voor over zou hebben..
[..]
Ieder vlaggetje is er weer een. Wat ik zelf probeer is t/m zaterdag/zondag de moeilijkere vlaggetjes (<300 gebruikers) wat uit te dagen. Heb ik dan nog niets (wat zelden voor komt), dan kies ik een groter land. De oefenpot kun je eerst ook gebruiken voor bijvoorbeeld een 'kleiner land'. Soms heb je mazzel, soms ook niet en moet je later een 'groot' land kiezen..
En succesvol gecounterd trouwens...quote:De counteraanval leek de favoriete strategie te zijn van TMK. Tot groot enthousiasme van zijn buurmeisje slalomde Han Botzen in de 11e minuut door de centrale verdediging van de gasten en gaf TMK een 1-0 voorsprong. Han Botzen van TMK kreeg in de 13e minuut een gele kaart voor spelbederf. De enigszins luie Louwe Wynia slenterde na een afgeslagen aanval op z'n dooie gemakje terug richting de eigen helft, en stond zodoende precies op de juiste plek toen TMK in de 25e minuut plotseling een counter wist op te zetten: 2-0. In de 37e minuut had de tegenstander geen weerwoord tegen een snelle counteraanval van de jongens van TMK over de rechtervleugel. Daan Hazewinkel rondde doeltreffend af: 3-0. Na wat aanwijzingen van de ouders langs de kant trok TMK zich terug om op eigen helft de tegenstander op te vangen. De counteraanvallen van TMK waren levensgevaarlijk. Er waren 39 minuten gespeeld toen Jens Godschalk een dieptepass van de rechterflank opving en in één beweging 4-0 scoorde. Mitchell Stalling van TMK kreeg geel toen hij de bal wegtrapte na het fluitsignaal van de arbiter. De teams gingen met een 4-0 stand de rust in. Dit was hun kans om voetbalplaatjes te gaan ruilen! Deze helft bleek Wamel met 59 procent balbezit het meest energiek.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:15 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel zou ik kunnen krijgen?
full-time werken als jij met een gebroken pootje in bed ligt?quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:31 schreef Ruudt het volgende:
Gelukkig zorgt m'n vriendin goed voor me, ze werkt wel full-time dus ben veel op mezelf aangewezen overdag.
Dus wordt veel in bed liggen met de laptop denk ik.
En nu maar eens even de balans opmaken @ HT.
Nou ja... dan doe ik in ieder geval nog een beetje goed werkquote:Op donderdag 26 maart 2009 16:36 schreef Ruudt het volgende:
Ze krijgt volgende week als het goed is een vast contract dus die ga ik niet thuis houden.
Die foto kan niet tippen aan haar.
Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef pekel het volgende:
Sterkte Ruudt..
Ben je toevallig spits in mijn team? Afgelopen zondag gebeurde hier hetzelfde.
Ooh dus daar komt dat spreekwoord vandaan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
positiegenootquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetquote:
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef El_Bassie het volgende:
Vraag van een hattrick noob: hoe belangrijk is het om te trainen op passen? Voor welke spelers is deze eigenschap van belang?
Thanks voor je uitleg, Realbizkit ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.
Daarnaast bepaalt het passenlevel van al je spelers je tactiekvaardigheid voor centrum en vleugelaanval, en bepaalt het passenlevel van je verdedigers mede je tactiekvaardigheid voor counteren.
4 dubbel bezet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
Ook op krukken/loopgips? Dan knok ik wel met Nico om een centrale mandekkingsplek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef Ruudt het volgende:
Kan wel lachen om die flauwe grappen en ik ben denk ik toch echt de beste laatste man van ons 4.
ik kan ook wel als stofzuiger op het middenveld dienen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
4.08, waar ik 4 had gebodenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Scud, voor hoeveel is die speler waar jij gisteren voor ging er nog uitgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |