Alberto checkt de topic?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:12 schreef DeHovenier het volgende:
Dat dit kan in Nederland, een naamtopic voor elby1988! ONGELOFELIJK!
Goh, leuk dat je volgens de OP team van de maand bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:58 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Omdat alleen tvp ook zo kansloos is
Nee, Evert ten Napel denk ik. Als een duveltje uit een doosje, die dekselse NelisZ.quote:
Ja, het wordt wel reuze gewaardeerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goh, leuk dat je volgens de OP team van de maand bent..
[..]
quote:Koos Blog [playerid=128642979]
25 years and 85 days, Next birthday: 21-04-2009
Geboren in: Nederland
In solid form, excellent stamina.
A sympathetic guy who is temperamental and honest.
Has passable experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 10-06-2008 (16/35), 2s 9w 1d)
Total Skill Index (TSI): 111 950
Wage: 39 050 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Conditie: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: disastrous Passing: outstanding
Winger: wretched Defending: poor
Scoring: titanic Set pieces: wretched
Deadline: 25-03-2009 09:25
(8u 55m)
Asking price: 4 800 000 ¤
quote:Stephan de Vocht [playerid=146246824]
24 years and 41 days, Next birthday: 04-06-2009
Geboren in: Nederland
In solid form, excellent stamina.
A controversial person who is calm and honest.
Has inadequate experience and inadequate leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 15-10-2008 (2/37), 1s 7w)
Total Skill Index (TSI): 74 250
Wage: 29 350 ¤/week
Warnings: 0
Playmaking: inadequate Passing: excellent
Winger: poor Defending: wretched
Scoring: supernatural Set pieces: poor
Deadline: 25-03-2009 09:25
(8u 55m)
Asking price: 4 400 000 ¤
quote:Gabriel Zein [playerid=147795650]
24 years and 15 days, Next birthday: 30-06-2009
Geboren in: Deutschland
In passable form, excellent stamina.
A pleasant guy who is calm and infamous.
Has weak experience and poor leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 08-11-2008 (5/37), 1s 3w 4d)
Total Skill Index (TSI): 19 310
Wage: 7 020 ¤ (5 850 ¤) /week including 20% Bonus
Warnings: Suspended
Playmaking: inadequate Passing: solid
Winger: wretched Defending: brilliant
Scoring: poor Set pieces: poor
Deadline: 25-03-2009 09:24
(8u 54m)
Asking price: 2 400 000 ¤
Ik heb het aangepast op Wiki in ieder geval nu.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel reuze gewaardeerd
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast op Wiki in ieder geval nu.
Er zijn ook andere mensen die het kunnen aanpassen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekker op tijd. Nou staat t r een paar dagen en dan is Grupms aan de beurt.
Goeie morgen allen.
Begin maar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef Flappekz het volgende:
Hebben we een reden om dit topic vol te spammen?
je kunt het zelf toch ook aanpassen zodra het gepost is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]lekker op tijd. Nou staat t r een paar dagen en dan is Grupms aan de beurt.
Goeie morgen allen.
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnenquote:
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef elby1988 het volgende:
Lol..
Ik moet zondag tegen een speler met een supergoede verdediging. Normaal speel ik 3-5-2, maar wilde nu dus 3-4-3 spelen. Heb namelijk toch een veel beter middenveld. Ik had dus afgelopen zondag al 3-4-3 gespeeld, om mijn kwaliteiten in 3-4-3 wat te verhogen.. Wilde dat dus gisteren in mijn oefenwedstrijd ook doen, heb ik als spits een geblesseerde opgesteld.. Weg idee..
Nu ben ik matig in 3-4-3.. Verdomme
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Heb alleen een middenveld reserve erin staan.. Laksheid onder het motto, ik hoef toch niet te winnen ..
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt geen wisselspelers (coach oid) op de bank bij je oefenwedstrijd?
Je moet nog eens goed kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnen
Edit: nee dat is het niet..
Uhmz, blijkbaar zijn er dan 2 spelers afwezig geweest, want hij was inderdaad al ingevallen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als dat klopt wat je zegt. Dan zou die reserve middenvelder de plaats van die geblesseerde aanvaller moeten overnemen...
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb geen wisselspelers bij een friendly. Blessurerisico.
Ik koop wel een sympathieke speler voor 1000 als ik er te weinig zou hebben. Die ontsla ik dan daarna gewoon...quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:12 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom ook een waailap of cultheld oid.. Bij mij zitten Trond Sollied en Abe Lenstra op de bank, alsmede Otto de Slager en met enige regelmaat Elroy Schoppert. Noem het 'kapitaalvernietiging' (1,5k per week), ik sta dan in ieder geval niet met 10 of 9 man op het veld (hetgeen tegenwoordig ten koste van opstellingservaring gaat als ik HT-Tjecken goed heb begrepen). En in het geval van een blessuregolf kan ik nog zonder noodaankopen opvangen ook
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In dat geval deel ik ook maar even mede dat mijn ploeg voorzien is van een nieuw logo en nieuwe shirts..![]()
ik kan je shirtsponsor niet echt lezen Gijs, wat is het?
goeie shirtjesquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:56 schreef Gijs_ het volgende:
Na de berichten gister over tenue's gister begonnen mijn handen ook even te jeuken en nadat ik unicef uit één of andere ontwerp heb gejat heb ik m'n shirts nog wat verder gepimpt! Mét een nieuwe shirtsponsor voor de kenners
Dank je, hij is heel mooi gejatquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb hem al wat groter gemaakt, was idd nog wat vaag... laten we het maar houden op een internetconcern!
Mooi strak logo trouwens!
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dank je, hij is heel mooi gejatWel een paar kleine aanpassinkjes gedaan, maar tis geen eigen ontwerp
Ahh nu zie ik je sponsorOp je thuisshirt staat alleen wat anders volgens mij..
Bij uitgerekend jou had ik niks anders verwacht!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Van die sponsor nog nooit gehoord
op het uittenue kon ik het juist pas lezen en op het thuistenue nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij staat op beide hetzelfde hoorMaar ik was net nog bezig met ze op het uittenue ook wat groter te maken... dus vandaar misschien!
Ik zit nog in een korte scene zelfs..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Bij uitgerekend jou had ik niks anders verwacht!
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zit nog in een korte scene zelfs..
[ afbeelding ]
voorspelbaar! Als ik die chick was, had ik wel gewoon aan mezelf gezetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Maar aan wiens piemel zit je daar??
Is dat wat te doen bij urinoirs als je dronken bent ?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je bent dus echt een lulquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja.. ook handig met ruzies als gummi-knuppelquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Is dat wat te doen bij urinoirs als je dronken bent ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent dus echt een lul
maare wat deed je daar in die spijkerbroek?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent dus echt een lul
maare wat deed je daar in die spijkerbroek?
quote:Jurriaan Taal (78863493)
28 years and 67 days, Next birthday: 09-05-2009
In solid form, solid stamina.
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.
Owner: FC Erinho Norvaldo (since 16-10-2008)
Total Skill Index (TSI): 169 050
Wage: 43 450 ¤/week
Warnings: 2
Speciality: Unpredictable
Deadline: 26-03-2009 21:06
Highest bid: 1 062 000 ¤ by Ladderzatsquad
Keeper: disastrous (2)
Defending: poor (3)
Playmaking: titanic (15)
Winger: world class (13)
Passing: outstanding (10)
Scoring: wretched (2)
Set pieces: inadequate (5)
Dat weet ik wel zeker, maar er zit voor mij wel een verschil tussen 4 en 6 miljoen...quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
Nog wel een hoopje meer dan dat vrees ik, Scud.
6mln denk ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, maar er zit voor mij wel een verschil tussen 4 en 6 miljoen...
Desalniettemin kan ik hem goed gebruiken
Nadeel, ik ben er op de de deadline nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:02 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
6mln denk ik dan ook weer niet
ga jij nou ineens weer ontopic? :[wquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:43 schreef ScudRaket het volgende:
Wat zal deze guest moeten kosten?
TC zegt weinig interessants.
[..]
Ga jij de piemel maar weer uithangen dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ga jij nou ineens weer ontopic? :[w
Zie edit. Maar ik zou nog even op meer meningen wachten want moeilijk is het wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:05 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nadeel, ik ben er op de de deadline niet
Daarom wil ik vooraf een goed bod doen, maar ja niemand weet wat hij oplevert....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zie edit. Maar ik zou nog even op meer meningen wachten want moeilijk is het wel.
Plus het feit dat er vast iemand is die bij de deadline even test of je online bent of niet
Als je genoeg biedt dan is het laatste natuurlijk gene probleem. Maar dan nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
Wonderspitsquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:18 schreef FrituurVetPet het volgende:
On another note. Karsten legt er weer eentje in
quote:
Deze gast staat overigens los van die gast die al 322 hatstats eerder haaldequote:Midfield world class (very low)
Right Defence solid (very high)
Central Defence world class (low)
Left Defence world class (high)
Right Attack formidable (high) )
Central Attack formidable (high)
Left Attack weak (very high)
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:48 schreef ScudRaket het volgende:
Om aan te geven in wat voor zieke league ik dit seizoen zit:
Er is er 1 die net ronde 10 van de beker gehaald heeft, en en passant even 362 hatstats en een wereldklasse middenveld liet aantekenen. In V
Deze gast staat overigens los van die gast die al 322 hatstats eerder haalde
Jouw fysioteam draait een goed seizoenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Vloek..
* Tier..
* Scheld..
+3 voor m'n eigen toptrainee Remmerswaal en een +2 voor jeugdtrainee Kaanis. Nouja, die laatste kon ik er wel bij hebben na de +3 voor Baert afgelopen zondag en in de senioren had ik inderdaad ook al 2 weken geen blessure zwaarder dan een pleister meer gehad![]()
Voor de liefhebbers, Ruudt speelde met z'n A-team tegen mijn B-team (1-8) en m'n 5-5-0 in de jeugd (oefenpotje) leverde een 1-2 nederlaag op met een doelpunt van m'n keeperstrainee die in de verdediging speelde (4* = zwak verdedigen?)
Zowaar gewonnenquote:
Nee nog lang niet.quote:
Mn Jeugd friendly tegen RealBizkit666 zn jonkies.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat ie zn oefenwedstrijd heeft gewonnen
Edit: nee dat is het niet..
Ik zou het maar niet te hard roepenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef Flappekz het volgende:
Gelukkig word ik alleen in mijn friendlies genaaid door de ME
Ik zal Herr Doktor Frankenstein en Florence Nightingale maar weer eens van stal halenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Jouw fysioteam draait een goed seizoen
Ik zou eerst maar eens nagaan of die twee wel dezelfde denkwijzes erop nahoudenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik zal Herr Doktor Frankenstein en Florence Nightingale maar weer eens van stal halen
Ach, 1 van beide therapieën zal toch wel aan slaan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou eerst maar eens nagaan of die twee wel dezelfde denkwijzes erop nahouden
Dat zuigt ja. Heb je de Ajax dokter van vorig seizoen ingehuurd ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
* Vloek..
* Tier..
* Scheld..
+3 voor m'n eigen toptrainee Remmerswaal en een +2 voor jeugdtrainee Kaanis. Nouja, die laatste kon ik er wel bij hebben na de +3 voor Baert afgelopen zondag en in de senioren had ik inderdaad ook al 2 weken geen blessure zwaarder dan een pleister meer gehad![]()
Voor de liefhebbers, Ruudt speelde met z'n A-team tegen mijn B-team (1-8) en m'n 5-5-0 in de jeugd (oefenpotje) leverde een 1-2 nederlaag op met een doelpunt van m'n keeperstrainee die in de verdediging speelde (4* = zwak verdedigen?)
Geen idee... Als het zo door gaat is 'ie echter wel z'n baan kwijtquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zuigt ja. Heb je de Ajax dokter van vorig seizoen ingehuurd ofzo?.
Mooi k*t dan, want afgelopen maandag kreeg ik bericht dat 'ie niet niet-bestaand of rampzalig, maar zelfs waardeloos passen had. Hij heeft potentie voor matig Verdedigen aldus de scout. Nuja, ik heb nog een 2-3 talentjes die wat Verdedigen-training kunnen gebruiken, dus tot die tijd mag hij lekker mee trainen. Qua Keepen komt 'ie waarschijnlijk toch niet hoger dan redelijk, dus de moeite om m'n training op hem af te stemmen doe ik ook maar niet.quote:Vier sterren kan zwak zijn ja. Als-ie per ongeluk nog wat passen heeft, kan het ook slecht zijn.
Mijn wonderbaarlijke zal helaas nog niet terug zijn voor komende Zondag. Die zal volgende week Zondag pas weer onder de lat kunnen staan.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn utopische keeper is eindelijk weer terug op een pleister!!
Eindelijk weer wat ondersteuning voor mijn jonge verdedigertjes![]()
Mijn Wereld klasse keep heeft afgelopen zondag gelukkig zn 1e wedstrijd al gespeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
mijn utopische keeper is eindelijk weer terug op een pleister!!
Eindelijk weer wat ondersteuning voor mijn jonge verdedigertjes![]()
Hier ook sterkte toegewenst in ieder geval!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Voor de mensen die mij misten: ik heb m'n enkel gebroken.
* vandaar dat ik gisteren met a-team speelde
* vandaar dat er nog geen update is bij VJ / GL
Vanavond of morgen heb ik een laptop en zal ik weer actiever zijn ( minimaal 6 weken lang elke dag dus).
Ook hier nog een keer sterkte!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Vanavond of morgen heb ik een laptop en zal ik weer actiever zijn ( minimaal 6 weken lang elke dag dus).
Aiiii, ik zie het zo voor me!!quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Ruudt het volgende:
Thanks..
Viel naar links en schoot met rechts nog net een bal weg, toen bleef m'n linker voet vast in de grond staan maar de rest van m'n lichaam viel wel om naar links. Knak zei de enkel..
Nu 6 weken volledige rust houden en 11 Mei krijg ik waarschijnlijk nog loopgips voor 2 weken, dus 8 weken gips totaal met een beetje pech..
Auch.....quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:56 schreef Ruudt het volgende:
Thanks..
Viel naar links en schoot met rechts nog net een bal weg, toen bleef m'n linker voet vast in de grond staan maar de rest van m'n lichaam viel wel om naar links. Knak zei de enkel..
Nu 6 weken volledige rust houden en 11 Mei krijg ik waarschijnlijk nog loopgips voor 2 weken, dus 8 weken gips totaal met een beetje pech..
auch..quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
Ai.. Sterkte, beterschap en verveel-ze dan maar! (dat laatste gaat helaas echt wel gebeuren uiteindelijk)quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:49 schreef Ruudt het volgende:
En Remmerswaal staat op +2quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, 1 van beide therapieën zal toch wel aan slaan?![]()
Mits morgenochtend een +2(,99) speelt 'ie volgende week woensdag weer (kost me 8 extra dokters, maar dan mis ik slechts 21 minuten training vandaag). En anders kost het dus een week extra training
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waardquote:Op donderdag 26 maart 2009 11:47 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En nu we het toch over blessures hebben, vanacht is er een trainee geblesseerd geschopt(18 jaar en +4) Het gaat hard de laatste tijd met blessures bij mij... Maar ik heb nu wel het vlaggetje van Mexico
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accpeteert vrijwel altijd wel iemand.quote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Ach ja, friendlies moet je toch spelen, dus dan kun je het net zo goed interessant maken door te gaan flag-chasenquote:Op donderdag 26 maart 2009 12:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat vlaggetje maakt het dan wel weer de moeite waard
Wat nog makkelijker is: gewoon een land kiezen, je team in de oefenpot zetten en een uurtje wachten. Ik heb nu een friendly in Chilie geregeldquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Amerika (Zuid, Midden en Noord) zijn heel goed te doen, op een paar uitzonderingen na. Gewoon 20 mensen die online zijn uitdagen; er accepteert vrijwel altijd wel iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |