Thanks.quote:Op donderdag 26 maart 2009 16:51 schreef pekel het volgende:
Sterkte Ruudt..
Ben je toevallig spits in mijn team? Afgelopen zondag gebeurde hier hetzelfde.
Ooh dus daar komt dat spreekwoord vandaan!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
positiegenootquote:Op donderdag 26 maart 2009 17:00 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Thanks.
Toevallig niet, ben laatse man bij Deurne.
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetquote:
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:33 schreef El_Bassie het volgende:
Vraag van een hattrick noob: hoe belangrijk is het om te trainen op passen? Voor welke spelers is deze eigenschap van belang?
Thanks voor je uitleg, Realbizkit ook.quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:41 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Voor aanvallers, vleugelspelers en aanvallende middenvelders heeft het direct invloed op hun presteren en je wedstrijdratings.
Daarnaast bepaalt het passenlevel van al je spelers je tactiekvaardigheid voor centrum en vleugelaanval, en bepaalt het passenlevel van je verdedigers mede je tactiekvaardigheid voor counteren.
4 dubbel bezet!quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
Ook op krukken/loopgips? Dan knok ik wel met Nico om een centrale mandekkingsplek.quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:25 schreef Ruudt het volgende:
Kan wel lachen om die flauwe grappen en ik ben denk ik toch echt de beste laatste man van ons 4.
ik kan ook wel als stofzuiger op het middenveld dienen..quote:Op donderdag 26 maart 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het fok hattrick team is daar dan al 3 dubbel bezetmaar ik kan ook nog gewoon in de mandekking centraal als het moet
4.08, waar ik 4 had gebodenquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
Scud, voor hoeveel is die speler waar jij gisteren voor ging er nog uitgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |