Very nicequote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:43 schreef TheVulture het volgende:
Misschien had ik nog even moeten wachten gezien zijn passing maar ik ben tevreden: Mijn jonkie
Riewerd de Leeuw (240710217)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 17-07-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Vulture United 1980
(sinds 27-03-2009 (9/38), )
Total Skill Index (TSI): 1 180
Loon: 410 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: licht geblesseerd Geblesseerd, maar inzetbaar
Laden... Laden...
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 7/20 goed
Positiespel: 4/20 zwak
Vleugelspel: 4/20 zwak
Passen: 5/20 matig
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 5/20 matig
Daar kom ik wel overheenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 08:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jammer dat ie laag in zn def-stat zit, maar dat neem je maar op de koop toe
Da's gunstig voor je pressie-vaardigheden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
TU:
7 vormstijgers, 1 daler. En 1 verdedigen pop (bij een aanvaller).
Of om als aanvallende verdediger te gebruiken...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's gunstig voor je pressie-vaardigheden.
quote:Roelant Peekel
17 jaar en 95 dagen,
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van goed naar uitstekend.
quote:Juan Luis Cavaleta
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
dolgelukkig
Laurgain Erro
Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
Def: +4quote:Sybrand Adelaar Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van zwak naar matig.
Remy van Huiden Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van waardeloos naar slecht.
Radboud van Driessen Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van briljant naar wonderbaarlijk.
Hani Shareef Zag zijn mate van verdedigen toenemen van rampzalig naar waardeloos. (Keeper)
En de enige zinvolle pop, eigen jeugd.quote:Radboud van Driessen [playerid=200360926]
20 jaar en 15 dagen, volgende verjaardag: 02-07-2009
Geboren in: Nederland
goed in vorm, conditie goed
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Twello FC (sinds 20-04-2008 (8/35), 3s 5d)
Total Skill Index (TSI): 13 680
Loon: 5 210 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
Daar had ik die gast mede ook voor gekochtquote:
Korte termijn geheugen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar had ik die gast mede ook voor gekocht
Ik heb t je verteld toen je net weer op Fok! Hattrick kwam maar dat zal je gemist hebben.
Als je openingen maken traint, dan train je toch alles behalve de keeper (mits je 5-5-0 speet)?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat je nooit al je spelers tegelijk op passen kunt trainen maar dat je moet kiezen tussen openingen maken en korte pass
Geen idee waarom eigenlijk!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:24 schreef TheVulture het volgende:
Waarom is het eigenlijk dat je nooit al je spelers tegelijk op passen kunt trainen maar dat je moet kiezen tussen openingen maken en korte pass
Spelhervatten wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Alle trainingsvormen moeten in balans blijven. Vanwege die reden zul je niet in een willekeurige opstelling alle spelers op welke trainingsvorm dan ook kunnen trainen.
Sjezus, ik wil ook zon trainingquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:12 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Def: +4
TSI: +18720/ -2930
Vorm: +11/ -2![]()
![]()
![]()
Wordt vast nog een hatstatsrecord komende zondag!
[..]
En de enige zinvolle pop, eigen jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |