Mja, ik denk dat er meer achter zit dan 'we moeten van ons budget afquote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
Erg he? Ik snap het niet goed: ze hebben blijkbaar zoveel ruimte in het budget om deze belachelijke hoeveelheden weg te geven. Waarom dan niet over de gehele linie het hele jaar door de prijzen iets verlagen. Want ik vermoed dat de winstmarges echt niet klein zijn, ondanks de recessie.
Ik heb zitten twijfelen om een exvriend te mailen maar gezien dat we al 3 jaar geen contact meer hebben...quote:Op maandag 26 januari 2009 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En evengoed: het is dat ik ook tot 2012 voorzien ben anders had ik een vriend in Cardiff vanmorgen naar de winkel gestuurd.
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!quote:Op maandag 26 januari 2009 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mysterie... dan weet ik het niet. En dat kan ik niet uitstaan. I am queen of the BBS!* stampvoet*
Hoe ruikt hij? Le-zen! Zoetig... is het misschien een Happy BBS? Of Auntie Pamela?
Waar hébben jullie het over?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:04 schreef -Peach het volgende:
Ja aan die Happy heb ik ook zitten denken...denk dat het die is, maar dan zonder blauw (oid) bloemetje erop!
Ow.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:05 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over?Happy BBS is groenblauw, zónder glitter.
quote:Op maandag 26 januari 2009 19:32 schreef Dipkip het volgende:
Als er trouwens mensen zijn die mee willen doen met een UK bestelling (bijv. als je geen creditcard hebt) PM me dan even. Het duurt nog wel een week of 3-4 denk ik, maar ik zit sowieso al op de 9,95 verzendkosten dus ik kan nog iets van 20 kilo extra over laten komen zonder extra kostenheb je alleen verzendkosten binnen nederland.
Nee, niet nu, over een maandquote:Op maandag 26 januari 2009 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Heb je nu alweeeeeeer een order???
* snel naar de site spurt *
Nee, als je zakken kon bestellen plaatste ik vandaag een bestellingquote:Op maandag 26 januari 2009 19:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kun je dan ook alleen zo'n zak bestellen? Of is dat alleen in de winkel?
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:44 schreef -Peach het volgende:
Hey Dipkip! Past de envelop door de brievenbus denk je?
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:46 schreef oh-oh het volgende:Ik wil wel graag een grrrrrrrrrroooooote fles American cream, een grote fles SDM en een pot curly wurly, maar ik pb je wel.
Ben ik de enige waarbij de site soms maar halve pagina's of zelfs pagina's zonder producten laat zien?
Echt zoooo irritant is dat!
Okquote:Op maandag 26 januari 2009 19:50 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja, hij is gewoon met de brievenbuspost mee, ik heb allemaal platte blokjes gemaakten die naast elkaar in een bubbelflop gedaan. Dus tenzij ze in de envelop heel gek op elkaar stapelen gaat het wel passen.
[..]
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
Is de grab bag actie nu al???Ik dacht pas vanaf 31 januari? Dammit...
Deze week slaat Heer G het Schotland tripje over omdat zijn oma is overleden en woensdag wordt gecremeerd. Volgende week gaat hij wel weer, maar dan zijn die bags natuurlijk allemaal al weg.
Ow ja, goede kanshebbert! Ik ben de queen van de BBSen maar mijn koninkrijk strekt zich niet uit tot de zoete dingen. Vandaar.quote:Op maandag 26 januari 2009 19:10 schreef -Peach het volgende:
[..]
De Creamy Candy bedoel ik. Whehehehe.
Helemaal overheen gelezen, heel veel sterktequote:Op maandag 26 januari 2009 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte voor Heer G en jou met het overlijden van zijn oma.![]()
Misschien een beetje een citrusgeur? Houdt ie daarvan?quote:Op maandag 26 januari 2009 21:19 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nog tips betreffende de bruisballen, wat een beetje de meest geschikte zouden zijn voor Heer G zelf? Dus niet té girly geurtjes? Die achthoekige blauwe die ik van Elisa had, die was bv heel geschikt ook voor mannen vind ik. Maar die is dus niet 'normaal' te krijgen helaas.
Heer G is dól op badderen, het liefst 2 à 3 uur achter elkaar, dus daar moeten we ook wat fijne spulletjes voor regelen!
Je bedoelt de VIP party voor Valentijn? Het hangt een beetje van de winkel af hoe ze het aankleden.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:15 schreef Niara het volgende:
Mew!
Vraagje, wat houdt zo'n Valentijnsavondje in?
Dan zou je eigenlijk een bruisbal moeten pakken die er van buiten onschuldig uitziet maar van binnen berstensvol met zut zit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh vast ook wel hoor Cat, maar ik denk dat hij die bruisdingen het leukst vindt!
Hoooi!quote:
Witches Ball, njam!quote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Oh maar die gaat hij ook krijgen hoor Cat!
Ik ga hem van de week in bad sturen met de paarse bal die ik van Elisa heb gekregen, daar zitten ster anijs dingen in![]()
![]()
Ik had je een poosje geleden gepb't he? Weet je nog?quote:Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
Ik zou als ik jou was de dingen die niet zo duur zijn en veel ruimte innemen (douchegel, zeep, badbruisballen) online bestellen en dan meneer Greys naar de winkel laten gaan voor je cremes en dergelijke. Zodat hij proefjes kan scorenquote:Op maandag 26 januari 2009 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel zo he... zal ik maar gewoon een keer online een zwikkie bestellen? En het hem daarna laten aanvullen als hij weer naar Schotland gaat? Ik heb al een aardige lijst, maar om hem dat nou allemaal te laten halen. Ik denk dat ik 1x online bestel en dan meteen een boel en dan daarna hem steeds een beetje laat meenemen. Goed plan?
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.quote:
Haha ik denk toch dat als je wékelijks wat voor je kan laten kopen in engeland dat je je wel kan beperken tot die wekelijkse kilio en niet nog grote pakketten hoeft te bestellen.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Welke?quote:
quote:Op maandag 26 januari 2009 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat verandert als je eenmaal een voorrraadje van het spul hebt opgebouwd.
Echt hoor.
Hoef je bijna niks meer.
Favorietje hier!quote:
En weer een nieuwe wereld gaat open voor de Greys.quote:Op maandag 26 januari 2009 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik pies echt in mijn broek hier
Even mijn wishlist updaten dan![]()
En oh gosh, ook de retrodingen kunnen dan inderdaad!
Ik ook!!!quote:
Cathastrophe Cosmetic vind ik ook heerlijk en die gaat het zaterdag waarschijnlijk worden. Of hij echt geschikt is voor een gevoelige huid weet ik niet, ik kan hem prima verdragen. Cupcake vind ik heftiger, daar heb ik na afloop een beetje last van gehad. BB seaweed is volgens mij ook mild.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Ik weet alleen nog niet of het crash course wordt of een andere. Zijn er nog andere lekker en geschikt voor een gevoelig velletje?
Minder briljant plan dan.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:06 schreef Dipkip het volgende:
Ik ben allergisch voor bosbessendus dat is minder slim denk ik.
Anders vraag je lief in de winkel of je een proefje mag proberen. Smeer je een paar vegen masker op je gezicht, weet je na 5 minuten vast wel wat wel en niet kan.quote:Die zeewier is wel een optie, of ik haal gewoon meer crash course... Als het werkt werkt het.
Mijn eerste was 62 euro, de tweede 92 euro en de derde zal waarschijnlijk niet onder de 130 uitkomenquote:Op maandag 26 januari 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Hihihi al die beklodderde handen!
Ik ga van de week mijn bestelling compleet maken en lekker eerst iets online bestellen. Want ik heb al meer dan een week niet gerookt dus verdien ik het!Voor hoeveel geld bestellen jullie meestal per keer?
Dan ken je er nu tweequote:Op maandag 26 januari 2009 23:20 schreef Cat22 het volgende:
Maar ik ken ook iemand die 500 ml in drie weken er doorheen jaagt.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan ken je er nu twee![]()
Ik ga de retro conditioners testen, die zijn nog enigzins betaalbaar, 11-12 euro voor een halve liter geloof ik...
Ik gebruik nu dream cream als gezichtscreme. Hij is lekker voedend en is binnen een minuutje of twee goed ingetrokken. Ik heb wel een redelijk droge huid, als jij dat ook hebt is dream cream een goed idee denk ik. Maar ik ga nu ook een echte dagcreme proberen, om te zien of die nog fijner isquote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde Dream Cream
Kan je dat ook op je gezicht smeren?
Mijn gezicht vaart erg wel bij vettigheid die wel een beetje snel intrekt.
Je kunt alles op je gezicht smeren, wat voor jou maar werkt. Dream cream vind ik niet vies ruiken, zit een beetje lavendel in. The Charity Pot ruikt erger.quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh ik bedoelde Dream Cream
Kan je dat ook op je gezicht smeren?
Mijn gezicht vaart erg wel bij vettigheid die wel een beetje snel intrekt.
Ik kan er fijne cremetjes op smeren, maar dan nog is mijn gezicht daarna droog en trekkerig. Als ik er een kwak bodybutter cocos van de Zeeman (!) op smeer, even laat intrekken en dan een beetje afveeg, dan werkt het dus prima.
Oh en ik krijg rimpels/strepen in mijn nek! Omdat ik die nooit insmeer
Gaaf haar!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:29 schreef Dipkip het volgende:
Lichte conditioners zijn verspilde moeite voor mijn haar. Ik heb haar tot aan de bilspleet waar je 's avonds olie in kan smeren en dan is het de volgende ochtend helemaal opgenomen. Ik heb een superzware conditioner nodig.
Mijn haar is stijl maar het vliegt al snel alle kanten op, dus als een conditioner mn haar wat zwaarder maakt des te beter, dan wordt het superstijl en ik heb zo'n dikke bos dat dan juist een goede look is zeg maar. Ik gebruik nu een conditioner en een leave in conditioner, die leave in wil ik laten vallen maar dan moet ik dus wel een zware conditioner....
* kijkt*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:Doe eens een foto Dip? Of liever niet? Heb je een foto van de achterkant van je haar?
Oh en zie hier de nekrimpels![]()
Let niet op de arrogante waffel, ik kan NIET met een webcam overweg en dan ga ik automatisch heel achterlijk en uit de hoogte kijken, kan er niets aan doen. Als een ander een foto maakt heb ik dat totaal niet
[ afbeelding ]
Ik zit te denken aan Okraquote:Op maandag 26 januari 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
Gaaf haar!
En dan is FIB echt niks voor jou. Ik heb geen aanraders, want Veganese en FIB deden het meteen goed voor mijn haar.
Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virusquote:Op maandag 26 januari 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
* kijkt*
* kijkt nog eens*
* neus op het scherm*
Die kleine kloofjes? Kind, waar maak je je druk over!![]()
Als je er mee zit, gewoon lekker meemaskeren als je een verse masker kunt bemachtigen.
quote:Op maandag 26 januari 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
Catje sorry hoor, ik kom vast heel ondankbaar over![]()
![]()
Maar ik wil juist zo niet-lastig mogelijk zijn en niet bij iedereen om monsters gillen, ik moet ook zelf het een en ander durven uitvinden natuurlijk. Ik voel me echt zo'n suf hulpeloos Lush-kipje soms
Weet je wat we doen? Ik ga straks of morgen die wishlist hier gooien en help me daar dan even bij, door te roepen of er aan- of afraders op staan. En dan kunnen we eventueel kijken of er iemand nog een proefje heeft om me te overtuigen van het afraad- of aanraad gedeelteJe bent echt een schat
Overbelicht! Trust me!quote:Op maandag 26 januari 2009 23:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud Greys is maar ik ben 25 en mijn nek ziet er ook zo uit? En het gezicht lijkt wel geshopt zo gaaf.... Volgens mij een gevalletje in Slank aangestoken met het SHE-virusdie zit ook altijd zo te miepen over de 4 moleculen aan dr lijf die niet op hun meest perfecte plek zitten.
*bookmarkt*quote:Op maandag 26 januari 2009 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Greys, kijk hier ook eens: Lush reviews door gebruikers
Jawel, in het echt ben je ook een beauty!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:01 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben wel heel erg blij dat jullie gewoon fijn met mij mee rimpelen!
En MB, je hebt me in het echt gezien, die foto is niet geheel waarheidsgetrouw. Lang leve het tegenlicht
Ik heb even hulp nodig voor de honderdste keer!
Wat ruikt er naar mint?Iets voor in bad ofzo? Bestaat dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |