Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergetenquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:12 schreef FrituurVetPet het volgende:
yay geen blessures in mn friendly![]()
Nu ik erover nadenk, ben het hele seizoen erg behoed geweest voor blessures. Alleen mn trainer die er nooit meer van afkomt, een keer een trainee plus 2 die de wedstrijd erna gelukkig wel haalde en slechts één keer ene nietsbeduidende +1
Ik heb er altijd 1 in dienst... Voor het geval ik niet op tijd dokters kan inhuren voor als ik een wedstrijd niet thuis ben. De eerste heeft namelijk het meeste effect...quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergeten
Ik had er nog 4, die waren voor de enerlaatste wedstrijd, en afgelopen weekend vergeten te ontslaan. Dat met die ene dokter is misschien iets om te onthouden nádat ik er ooit weer eens nodig heb gehad.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd 1 in dienst... Voor het geval ik niet op tijd dokters kan inhuren voor als ik een wedstrijd niet thuis ben. De eerste heeft namelijk het meeste effect...
Ja ook al is zn mid dik beter.quote:
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nu maar wel mn doktoren dokters ontslaan, vorige week vergeten
Allemaal houden is wat overdreven. Je moet ze gewoon ontslaan voor de eco-update (zaterdag dus). Dan voel je er financieel geen flikker van als je ze zondag weer inhuurt. Je betaalt namelijk alleen als je ze ontslaat of in dienst hebt tijdens de eco-update.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ook al is zn mid dik beter.
[..]
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.
4 dokters wekenlang aanhouden drukt nogal op mijn begroting. Ben wat vroeg met de jeugd begonnen met dit accountquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ook al is zn mid dik beter.
[..]
Die ontsla ik nooit. Iedere keer dat ik dat deed had ik meteen die week weer een blessure en kon ik dus weer die 18k per dokter betalen.
Bedoel je hiermee dat als je op maandag dokters inhuurt en ze voor zaterdagnacht ontslaat, je slechts 1 keer 1800e per dokter betaalt, alleen voor het ontslag?quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Allemaal houden is wat overdreven. Je moet ze gewoon ontslaan voor de eco-update (zaterdag dus). Dan voel je er financieel geen flikker van als je ze zondag weer inhuurt. Je betaalt namelijk alleen als je ze ontslaat of in dienst hebt tijdens de eco-update.
Yup.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat als je op maandag dokters inhuurt en ze voor zaterdagnacht ontslaat, je slechts 1 keer 1800e per dokter betaalt, alleen voor het ontslag?
Ja natuurlijk. Het was uiteraard slechts een voorbeeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup.
Maar ik zou ze dan op zondagavond al aanschaffen zodat je de dagelijkse update van maandagochtend alvast mee neemt met meer doktorendokters...
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga even wat wii-en, en daarna studeren. Dus een fijne avond gewenst.
Voor de winnaars: droom maar lekker over het winnen.
Voor de verliezers: krijg maar nachtmerries van het verliezen.
Ik dacht al dat je er meteen gebruik van zou gaan maken. Jammer voor je dat t niet gewerkt heeft. Ik ben wel blij dat ik ondanks mn vergeten counter en penalty's toch gewonnen heb.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Ruudt het volgende:
Jammer dat m'n tactiek niet gewerkt heeft, maar het is zeker iets waar ik mee verder ga als ik SP blijf trainen.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maar ik ga even wat wii-en, en daarna studeren. Dus een fijne avond gewenst.
Voor de winnaars: droom maar lekker over het winnen.
Voor de verliezers: krijg maar nachtmerries van het verliezen.
quote:
Dan vraag ik me echt af tegen wie hij speelt. Sorry ActurusMengsk maar tegen hem speel ik niet. Volgens mij is iedereen op de hoogte hier van wat hij me geflikt heeft en daarom wil ik niks meer met m te maken hebben. Dat hij hier zo nu en dan komt moet ik maar mee leven maar om dan een wedstrijd tegen hem te spelen nee dank je.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Ja en deze wedstrijd is volgende week.
goed voorbeeld als organisatie zijnde..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af tegen wie hij speelt. Sorry ActurusMengsk maar tegen hem speel ik niet. Volgens mij is iedereen op de hoogte hier van wat hij me geflikt heeft en daarom wil ik niks meer met m te maken hebben. Dat hij hier zo nu en dan komt moet ik maar mee leven maar om dan een wedstrijd tegen hem te spelen nee dank je.
Dan trek ik me wel terug als organisatie je dat zo erg vind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
goed voorbeeld als organisatie zijnde..
ik heb niet gezegd dat je dat moet doen en ik ben niet de enige verder in de organisatie.. dus ik ga er niet alleen over.. ik ventileer alleen mijn mening hier en ik vind het alleen niet het goede voorbeeld als mede-organisator zijnde.. ik heb dus niets gezegd over dat je uit de organisatie moet..en dat is het laatste dat ik er over kwijt wil..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan trek ik me wel terug als organisatie je dat zo erg vind.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef foetre het volgende:
Wie wil er oefenen tegen de ECHTE fokcup en supercup winnaar?
Het kost wat maar dan heb je ook wat!quote:De officiële naam van de club is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en dit bedrag is ondergebracht bij je tijdelijke kosten. Tevens heeft een aantal supporters hun seizoenskaart opgezegd.
Nu nog het logoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kost wat maar dan heb je ook wat!
Photoshop ja, maar dat is geen klusje voor Outpost zelf schat ik zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Photoshop. En mijn leren is niks geworden: mijn ouders kwamen langs...
Woei, lekker allroundquote:Matthys Remmerswaal (231848663)
17 jaar en 29 dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 450 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Leuke speler inderdaad, die zal de nodige centjes gaan opleveren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Jammer dat ik zelf geen vleugelspel train, voor de liefhebber staat 'ie te koopEn anders train ik 'm eerst nog een stuk op Positiespel/Passen
Daar zijn hele federaties voor. Ik denk dat je daar beter voor een logo naartoe kunt gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou ook wel een logo willen hebben, maar ben daar gewoon niet goed in. Ik weet niet of 1 van de creatievelingen hier erover zou willen/kunnen brainstormen met me?
Ja idd maar daar is de logo federatie voor.quote:
idd daarom is er de logo federatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Photoshop ja, maar dat is geen klusje voor Outpost zelf schat ik zo!
Wat RealBizzKit666 zegt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou ook wel een logo willen hebben, maar ben daar gewoon niet goed in. Ik weet niet of 1 van de creatievelingen hier erover zou willen/kunnen brainstormen met me?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Jammer dat ik zelf geen vleugelspel train, voor de liefhebber staat 'ie te koopEn anders train ik 'm eerst nog een stuk op Positiespel/Passen
Goede morgen! Hoe verloopt t met de Jeugd competitie?quote:
Dat is op z'n minst een eervolle vermelding voor een koei!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kom er net achter dat ik vergeten was de opstelling gisteren te veranderen training naar de klote dus![]()
![]()
Ik ook, m'n A-team heeft 10-0 gewonnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kom er net achter dat ik vergeten was de opstelling gisteren te veranderen training naar de klote dus![]()
![]()
inderdaad een leuk spelertje.. ook jammer dat ik geen vleugelspel trainquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Hele lekkere speler iddquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Bij mij komen er ook een paar leuke PM'erts aan. Eentje van 15 zit al op redelijk, hopelijk gaat-ie door naar uitstekend. Verder nog eentje van 17 die uitstekend kan halen en één van 16 die goed kan halen. Dat mocht ook wel; ik heb echt een hele tijd alleen maar waailappen gezien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hele lekkere speler idd![]()
Het wordt tijd dat mijn opleiding ook weer eens zoiets oplevert!
Ik heb ook net iets iets te lang spelers gehad die rond de 150k opleveren, op zich leuk, maar de echte klappers blijven een beetje weg! Nu heb ik wel 2 spelers van m'n jeugd in m'n a-team lopen inmiddels. Dan levert het de kosten van een trainee op, wat op zich ook wel waardevol is!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mij komen er ook een paar leuke PM'erts aan. Eentje van 15 zit al op redelijk, hopelijk gaat-ie door naar uitstekend. Verder nog eentje van 17 die uitstekend kan halen en één van 16 die goed kan halen. Dat mocht ook wel; ik heb echt een hele tijd alleen maar waailappen gezien..
tsssk.. ik heb nu 1tje van 15 die uitstekend kan worden.. verder niks..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Bij mij komen er ook een paar leuke PM'erts aan. Eentje van 15 zit al op redelijk, hopelijk gaat-ie door naar uitstekend. Verder nog eentje van 17 die uitstekend kan halen en één van 16 die goed kan halen. Dat mocht ook wel; ik heb echt een hele tijd alleen maar waailappen gezien..
Dude, 150k is gewoon een prima YP.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb ook net iets iets te lang spelers gehad die rond de 150k opleveren, op zich leuk, maar de echte klappers blijven een beetje weg! Nu heb ik wel 2 spelers van m'n jeugd in m'n a-team lopen inmiddels. Dan levert het de kosten van een trainee op, wat op zich ook wel waardevol is!
Weet je wat dat je op kan/gaat leveren? 17j0d en misschien leuke bijstats als Passen en Verdedigen gaat zo richting 1,5-2 miljoen... En dan zeurt 'ie over 'verder niks'..quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
tsssk.. ik heb nu 1tje van 15 die uitstekend kan worden.. verder niks..
Ja, maar als het 2 en als het meezit 3 keer per seizoen is... dan is het rendabel, heb je een beetje winst, maar maak je niet de klappers waarmee je echt 'rijk' wordt!quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, 150k is gewoon een prima YP.! Als je één keer in de drie weken zo'n pull hebt, draai je dikke winst op je JO.
weet je ook dat dit de eerste leuke speler uit mn jeugdopleiding is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:59 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet je wat dat je op kan/gaat leveren? 17j0d en misschien leuke bijstats als Passen en Verdedigen gaat zo richting 1,5-2 miljoen... En dan zeurt 'ie over 'verder niks'..
Tja. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik vind zelf de jeugd gewoon een leuke toevoeging, ongeacht of het resultaat opleverd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
weet je ook dat dit de eerste leuke speler uit mn jeugdopleiding is?
Tevens een goedendagquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik vind zelf de jeugd gewoon een leuke toevoeging, ongeacht of het resultaat opleverdt.
het zit voornamelijk tegen.. de toevoeging is wel aardig.. had veel beter uitgewerkt kunnen worden naar mijn mening, maar goed het is wel leuk om met 'bekenden' in een competitie te zitten..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tja. Soms zit het mee en soms zit het tegen. Ik vind zelf de jeugd gewoon een leuke toevoeging, ongeacht of het resultaat opleverd.
Als het nu tegen zit. Dan kan het wel alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:20 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het zit voornamelijk tegen.. de toevoeging is wel aardig.. had veel beter uitgewerkt kunnen worden naar mijn mening, maar goed het is wel leuk om met 'bekenden' in een competitie te zitten..
het zit al tegen vanaf het begin.. deze 15 jarige speler is het enige echte lichtpuntje.. Het enige nadeel is dat ie kwam op moment dat ik van training was veranderd en ik dus eigenlijk niks meer aan em had.. Ik offer nu mn training op voor em.. in de hoop dat ie wat gaat opleveren..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als het nu tegen zit. Dan kan het wel alleen maar beter worden.
Persoonlijk heb ik nu 2 verdedigers die goed kunnen worden en 1 uitstekend.
Accepté, dan heb ik iig ook een award. Bij het ontbreken van een fokcup bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
We kunnen jou beter de spellings/grammatica Nazi award geven...
Ik heb ook nog maar 2x een speler gehad die 'uitstekend' kon worden. Een spits die al 17j30d was toen m'n scout er mee aan kwam zetten en een 16j89d die uitstekend Vleugelspel kan halen, echter vanaf zwak Vleugelspel moest komen, terwijl ik op Positiespel zoek/train.. Dat is dus gewoon prut, want levert alsnog niets op..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
weet je ook dat dit de eerste leuke speler uit mn jeugdopleiding is?
nou ja matige spelers leveren over het algemeen niet zo heel veel op hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 2x een speler gehad die 'uitstekend' kon worden. Een spits die al 17j30d was toen m'n scout er mee aan kwam zetten en een 16j89d die uitstekend Vleugelspel kan halen, echter vanaf zwak Vleugelspel moest komen, terwijl ik op Positiespel zoek/train.. Dat is dus gewoon prut, want levert alsnog niets op..
Ik heb nu voor ruim 1,6 miljoen verkocht aan Jeugdspelers, waarbij keepertje Willy Petersen de helft binnen bracht. Ook nog een 17j0d redelijk (heel hoog) keeper verkocht voor zo'n 280k.. De rest leverde ook maar tot 100-150k op..
Wel heb ik momenteel een eigen PM-trainee (Yoeri Crijnen) die uit m'n JA komt (transferwaarde ttv promoveren ca 500k) en nu dus Matthys Remmerswaal (transferwaarde +- 1,1 mln). Kom ik totaal op ca 3mln in 4 seizoenen. Met dat toppertje van jou zit je straks ruim over de helft daarvan. Tel daarbij al die kleine beetjes op die jouw spelertjes hebben opgebracht en je zit er echt niet zo ver vanaf lijkt me.
Tip:
Gewoon op 1 trainingslinie richten/zoeken en wanneer je een 'topper' hebt, daar helemaal voor gaan. De rest boeit namelijk toch niet, want levert (vrijwel) niets op vergeleken met 1 topper zoals je die nu hebt gescout
Hoe lang ben je bezig met de jeugd, wat de eerste 16 weken heb je sowieso alleen maar bagger...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het zit al tegen vanaf het begin.. deze 15 jarige speler is het enige echte lichtpuntje.. Het enige nadeel is dat ie kwam op moment dat ik van training was veranderd en ik dus eigenlijk niks meer aan em had.. Ik offer nu mn training op voor em.. in de hoop dat ie wat gaat opleveren..
Ik eindig steeds wel bovenin de competitie maar ja daar koop ik niks voor.. ik bungel liever onderaan en heb prachtige spelers..
Even gijs lief aankijken...quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Accepté, dan heb ik iig ook een award. Bij het ontbreken van een fokcup bijvoorbeeld.
Je hebt er toch wel eens wat redelijks uit kunnen halen met een paar matige bijskills? Kom op zeg, bijna iedere week krijg ik minstens één 'matig allrounder' aangeboden, even los van of 'ie interessant/trainbaar is qua leeftijd/gescoute skills. En normaal gesproken kunnen 'matig allrounders' zeker op 1 skill redelijk halen. Het is dus puur een kwestie van de juiste positie voor je spelers bepalen en dat kost even tijd, maar is prima te doen in de JA, zeker met de wissels/individuele instructies die je toe kunt passen tegenwoordigquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:32 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nou ja matige spelers leveren over het algemeen niet zo heel veel op hoor
Je moet gewoon inderdaad je richten op 1 training en dan daar ook speler voor scouten. Dat doe ik althans.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb ook nog maar 2x een speler gehad die 'uitstekend' kon worden. Een spits die al 17j30d was toen m'n scout er mee aan kwam zetten en een 16j89d die uitstekend Vleugelspel kan halen, echter vanaf zwak Vleugelspel moest komen, terwijl ik op Positiespel zoek/train.. Dat is dus gewoon prut, want levert alsnog niets op..
Ik heb nu voor ruim 1,6 miljoen verkocht aan Jeugdspelers, waarbij keepertje Willy Petersen de helft binnen bracht. Ook nog een 17j0d redelijk (heel hoog) keeper verkocht voor zo'n 280k.. De rest leverde ook maar tot 100-150k op..
Wel heb ik momenteel een eigen PM-trainee (Yoeri Crijnen) die uit m'n JA komt (transferwaarde ttv promoveren ca 500k) en nu dus Matthys Remmerswaal (transferwaarde +- 1,1 mln). Kom ik totaal op ca 3mln in 4 seizoenen. Met dat toppertje van jou zit je straks ruim over de helft daarvan. Tel daarbij al die kleine beetjes op die jouw spelertjes hebben opgebracht en je zit er echt niet zo ver vanaf lijkt me.
Tip:
Gewoon op 1 trainingslinie richten/zoeken en wanneer je een 'topper' hebt, daar helemaal voor gaan. De rest boeit namelijk toch niet, want levert (vrijwel) niets op vergeleken met 1 topper zoals je die nu hebt gescout
Ja, maar niet iedereen is precies op de hoogte van het verhaal wat jij hier laatst ook neerzette heb ik het idee. Met de sommetjes en zo... nuttige bijdrage trouwens! Maar zo kreeglaatst ook een matig allrounder aangeboden, maar werden alleen 2 skills op 'zwak' genoemd door de scout, 1 in potentie en 1 als niveau waar ie op zat! Dat betekent volgens het verhaal van jou dat ie op minstens 1 niet genoemd niveau nog redelijk/goed kan halen, afhankelijk van of die ander skill van zwak naar matig kan. Toch zou ie voor veel managers denk ik afgewimpeld worden, omdat er 2 keer zwak staat! Die speler van mij haalde vervolgens op het middenveld ook een 6 sterren bij zijn eerste wedstrijd, dus de derde niet genoemde skill zal idd in potentie redelijk/goed zijn!quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens wat redelijks uit kunnen halen met een paar matige bijskills? Kom op zeg, bijna iedere week krijg ik minstens één 'matig allrounder' aangeboden, even los van of 'ie interessant/trainbaar is qua leeftijd/gescoute skills. En normaal gesproken kunnen 'matig allrounders' zeker op 1 skill redelijk halen. Het is dus puur een kwestie van de juiste positie voor je spelers bepalen en dat kost even tijd, maar is prima te doen in de JA, zeker met de wissels/individuele instructies die je toe kunt passen tegenwoordig
Bij een matig alrounder houdt het in dat 2 skills al op matig zitten, tevens is dit ook het maximum wat een speler op een skill heeft op dat moment (een matig allrounder heeft dus nooit een skill hoger dan matig). Welke dat zijn, zijn random (conditie en SH worden hierin niet meegenomen). Als de 2 skills die de scout noemt niet aan deze waarden voldoen, dan zijn er zelfs 2 andere skills die op matig zitten. En je moet dan ook nog het geluk hebben dat de speler trainbaar is op een van die skills, iets wat ook niet altijd hoeft.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen is precies op de hoogte van het verhaal wat jij hier laatst ook neerzette heb ik het idee. Met de sommetjes en zo... nuttige bijdrage trouwens! Maar zo kreeglaatst ook een matig allrounder aangeboden, maar werden alleen 2 skills op 'zwak' genoemd door de scout, 1 in potentie en 1 als niveau waar ie op zat! Dat betekent volgens het verhaal van jou dat ie op minstens 1 niet genoemd niveau nog redelijk/goed kan halen, afhankelijk van of die ander skill van zwak naar matig kan. Toch zou ie voor veel managers denk ik afgewimpeld worden, omdat er 2 keer zwak staat! Die speler van mij haalde vervolgens op het middenveld ook een 6 sterren bij zijn eerste wedstrijd, dus de derde niet genoemde skill zal idd in potentie redelijk/goed zijn!
heb je dus meer mazzel dan ik heb.. ik heb meestal zwak of slecht allrounder..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:38 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je hebt er toch wel eens wat redelijks uit kunnen halen met een paar matige bijskills? Kom op zeg, bijna iedere week krijg ik minstens één 'matig allrounder' aangeboden, even los van of 'ie interessant/trainbaar is qua leeftijd/gescoute skills. En normaal gesproken kunnen 'matig allrounders' zeker op 1 skill redelijk halen. Het is dus puur een kwestie van de juiste positie voor je spelers bepalen en dat kost even tijd, maar is prima te doen in de JA, zeker met de wissels/individuele instructies die je toe kunt passen tegenwoordig
Daar heb je inderdaad helemaal niets aan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:57 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
heb je dus meer mazzel dan ik heb.. ik heb meestal zwak of slecht allrounder..
1 op verdedigers en 2 op willekeurige spelers..quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad helemaal niets aan.
Waar laat je je scouts op zoeken trouwens?
Dan zou ik alles op verdedigers zetten. Totdat je alle trainingsplekken hebt opgevuld.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
1 op verdedigers en 2 op willekeurige spelers..
nou ja ik kan je zeggen.. die 15 jarige heb ik van een scout die op willekeur zocht..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou ik alles op verdedigers zetten. Totdat je alle trainingsplekken hebt opgevuld.
Je maakt dan gewoon meer kans om goede spelers te vinden die je kunt trainen.
Ik wil niet zeggen dat het niets opleverd. Ik zeg alleen dat de kans groter is dat de scout dan iets vind voor jou trainingslijn waardoor je niet je training hoeft om te gooien voor 1 speler of zo. Daarnaast zijn de skills over het algemeen gezien iets beter van iemand die op een bepaalde positie is gezocht ten opzichte van iemand die willekeurig is gezocht.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:10 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nou ja ik kan je zeggen.. die 15 jarige heb ik van een scout die op willekeur zocht..
Hmmm in het verhaal wat DiepFries laatst had suggereerde (op basis van een onderzoek) hij iets anders, nl:quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een matig alrounder houdt het in dat 2 skills al op matig zitten, tevens is dit ook het maximum wat een speler op een skill heeft op dat moment (een matig allrounder heeft dus nooit een skill hoger dan matig). Welke dat zijn, zijn random (conditie en SH worden hierin niet meegenomen). Als de 2 skills die de scout noemt niet aan deze waarden voldoen, dan zijn er zelfs 2 andere skills die op matig zitten. En je moet dan ook nog het geluk hebben dat de speler trainbaar is op een van die skills, iets wat ook niet altijd hoeft.
Dat is ook een theorie, wat betreft mijn speler zou deze theorie wel van toepassing kunnen zijn... Ik weet niet wat waar is, maar ik vind het allemaal wel interessant!quote:Vaardigheden overall heeft, zoals het nu in het onderzoek op Global bekend is, te maken met de (minimale) potentie van de 3 hoogste skills.
Meestal worden er van die 3 skills 2 in het scoutingsrapport genoemd. Bij Weyerman is dat scoren (potentieel niveau goed) en passen (huidig niveau zwak). Op Global benadert men de hoogte van de skills cijfermatig, om zo tot een gemiddelde te kunnen komen. rampzalig = 1, waardeloos = 2, slecht = 3, zwak = 4, matig = 5, redelijk = 6, goed = 7 en uitstekend = 8.
Redelijk overall zou dan betekenen dat de potentie van de 3 hoogste skills tezamen minimaal 18 is, immers 3x redelijk = 3x 6 = 18. Bekend is scoren - potentie goed = 7 en passen - huidig niveau zwak = 4 (minimaal). 18-7-4 = 7.
Conclusie zou dan zijn dat Weyerman de potentie heeft om ofwel in een nog onbekende 3e skill (minstens) goed = 7 te worden, dan wel dat hij ook in passen nog flink kan stijgen (bijvoorbeeld 2 niveaus naar redelijk - niveau6) en z'n 3e skill lager uitvalt (bijvoorbeeld matig - niveau5)
Vwb. Sjefke:
Jammer dat 'ie nog geen redelijk vleugelspel heeft, ongetwijfeld zit 'ie echter hoog in 'matig'. Overigens klopt het sommetje dan wel weer. Goed (scoren) 7 + Redelijk (vleugelspel) 6 + Matig (passen) 5 = 18
daar zit et em dus.. ik heb tijden op middenvelders gezocht en daar kwam nooit wat uit.. ik zoek 1 keer op willekeur en meteen heb ik zo'n speler.. maar ik heb mn scouts al op verdedigers zoeken gezet..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het niets opleverd. Ik zeg alleen dat de kans groter is dat de scout dan iets vind voor jou trainingslijn waardoor je niet je training hoeft om te gooien voor 1 speler of zo. Daarnaast zijn de skills over het algemeen gezien iets beter van iemand die op een bepaalde positie is gezocht ten opzichte van iemand die willekeurig is gezocht.
Het is inderdaad allemaal theorie. Dat van mij is dan ook uit het begin van de jeugd. Zal vast en zeker nog wel zijn aangepast ondertussen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hmmm in het verhaal wat DiepFries laatst had suggereerde (op basis van een onderzoek) hij iets anders, nl:
[..]
Dat is ook een theorie, wat betreft mijn speler zou deze theorie wel van toepassing kunnen zijn... Ik weet niet wat waar is, maar ik vind het allemaal wel interessant!
Dat was dan geluk hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
daar zit et em dus.. ik heb tijden op middenvelders gezocht en daar kwam nooit wat uit.. ik zoek 1 keer op willekeur en meteen heb ik zo'n speler.. maar ik heb mn scouts al op verdedigers zoeken gezet..
mja alleen op het verkeerde moment.. net alles op verdedigers ingesteld.. maar goed ik train em wel gewoon..quote:
Het blijft raar:quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is inderdaad allemaal theorie. Dat van mij is dan ook uit het begin van de jeugd. Zal vast en zeker nog wel zijn aangepast ondertussen.
Ik heb hem op verschillende plaatsen opgesteld, maar ik kan alleen alleen op het gebied van vleugelspel lijkt hij daadwerkelijk matig te zijn. Hij moet volgens dF dus nog extra potentie hebben, maar waar? Zou bv conditie mee kunnen spelen?quote:Remond van Wijngaarden looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
With his inadequate overall skills, this might be the player for us. This player has wretched Scoring at this point in his career. Given the chance to improve his Passing skills, this guy might well reach inadequate in that department.
Flessenopener?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:Ik heb gister mijn rechterduim gekneusd en krijg nu met links geen onaangebroken nieuwe fles cola open
![]()
Conditie en Spelhervatting tellen niet mee voor zover ik weet. Dat gaf ik eerder ook al aan. )quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het blijft raar:
[..]
Ik heb hem op verschillende plaatsen opgesteld, maar ik kan alleen alleen op het gebied van vleugelspel lijkt hij daadwerkelijk matig te zijn. Hij moet volgens dF dus nog extra potentie hebben, maar waar? Zou bv conditie mee kunnen spelen?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:Ik heb gister mijn rechterduim gekneusd en krijg nu met links geen onaangebroken nieuwe fles cola open
![]()
Dan nog moet er iets zijn over de speler wat ik nog niet weet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie en Spelhervatting tellen niet mee voor zover ik weet. Dat gaf ik eerder ook al aan. )
Keeper?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:39 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dan nog moet er iets zijn over de speler wat ik nog niet weet.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:31 schreef FrituurVetPet het volgende:Ik heb gister mijn rechterduim gekneusd en krijg nu met links geen onaangebroken nieuwe fles cola open
![]()
Die wat boven jou post staat, dat is ook een flessenopener...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
Winger 5*quote:
Bovenstaande verhaal klopt voor geen meter (als ik het zo hard mag zeggen).quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een matig alrounder houdt het in dat 2 skills al op matig zitten, tevens is dit ook het maximum wat een speler op een skill heeft op dat moment (een matig allrounder heeft dus nooit een skill hoger dan matig). Welke dat zijn, zijn random (conditie en SH worden hierin niet meegenomen). Als de 2 skills die de scout noemt niet aan deze waarden voldoen, dan zijn er zelfs 2 andere skills die op matig zitten. En je moet dan ook nog het geluk hebben dat de speler trainbaar is op een van die skills, iets wat ook niet altijd hoeft.
Dat is lastig inderdaad.. Dat een speler potentie heeft is in de sterren niet altijd zichtbaar. Volgens m'n scout kan Arie Baert uitstekend vleugelspel halen. Verder dan 5,5* is 'ie echter nog nooit gekomen (noch op Wingback, nog als Winger) en dat ondanks dat 'ie toch zeker al een keer of 4-5 (samen met Remmerswaal die uiteindelijk 8* OW haalde) Vleugelaanval heeft mogen trainen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het blijft raar:
[..]
Ik heb hem op verschillende plaatsen opgesteld, maar ik kan alleen alleen op het gebied van vleugelspel lijkt hij daadwerkelijk matig te zijn. Hij moet volgens dF dus nog extra potentie hebben, maar waar?
Passen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
misschien is tijdens de wedstrijd waarbij je hem op een van die andere posities een voor hem negatief weer-event opgetreden..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
Kan matig halen, en hij is sowieso geen spits want waardeloos.quote:
Ik zat op iets van 4.000.000. Dan heb ik een tijdje terug ook al eens ergens in een topic gepost. En de jeugd bestaat sinds het begin dat het mogelijk was om de jeugd te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
Ik moet even kijken wat mijn JO heeft opgebracht tot dusverre. Ik heb thuis een Excel file waarin ik alles bijhoud, ook als ze worden doorverkocht. Enige wat ik daar niet in meeneem zijn de kosten, dus een netto resultaat kan ik niet berekenen. Omzet ligt op iets van 1.5 mln in totaal (bijna 2 echte jaren).
Matig passen + matig vleugel = 5,5 ster vleugel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kan matig halen, en hij is sowieso geen spits want waardeloos.
Alleen in de wedstrijd waarin hij keepte regende het, verder kan er geen weer event in het spel zijn geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is tijdens de wedstrijd waarbij je hem op een van die andere posities een voor hem negatief weer-event opgetreden..
Daar gaat het onderzoek/de theorie op Global ook van uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie en Spelhervatting tellen niet mee voor zover ik weet. Dat gaf ik eerder ook al aan. )
Hmm.. Het lastige is dat het vaak ook gaat om de potentie.. Als een 'matig overall' al 2x matig heeft, zal z'n 3e skill niet snel hoger dan matig/redelijk zijn. En potentie betekent niet per definitie dat het huidig niveau ook al in die buurt zit (zie mijn voorbeeld mbt Baert).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
Goed idee! Moet alleen ff een weekje wachten voor ik weer een friendly kan regelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar gaat het onderzoek/de theorie op Global ook van uit.
[..]
Wat RB666 ook aan geeft, Passen? Probeer eens wat individuele orders uit, zoals verdedigend en aanvallend. Meestal zie je aan het verschil in sterren wel waar hij het meeste aan/van heeft..
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Goed idee! Moet alleen ff een weekje wachten voor ik weer een friendly kan regelen
Zou kunnen, dan zou meneer nu zwak passen moeten hebben. Hij heeft al wat wedstrijdjes meegedaan, maar ik heb nog geen comment over hem gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig passen + matig vleugel = 5,5 ster vleugel?
Die ligt nu even stil (einde competitie), volgende week weerquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?
*mompelt iets over einde seizoen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?
Ah ok. Weet ik veel. En rekening houden met de pauzeweek he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die ligt nu even stil (einde competitie), volgende week weer
ik heb het bij mij even berekend.. ik kom op 1,868 miljoen.. mijn jeugdopleiding bestaat al sinds het mogelijk is.. en van die 1,868 miljoen is 759k van een speler die ik een seizoen lang in mn a-selectie nog heb getraind..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zat op iets van 4.000.000. Dan heb ik een tijdje terug ook al eens ergens in een topic gepost. En de jeugd bestaat sinds het begin dat het mogelijk was om de jeugd te krijgen.
dat heb ik wel gedaan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Tellen de trainees die je na de JO zelf hebt getraind ook mee?
Ik kom op een kleine 1,5 milj. zonder zelf mee getrainde...quote:
Zou niet helemaal fair zijn, want dan zit na ongeveer 1 seizoen m'n trainee Yoeri Crijnen nu op zo'n 1,5 miljoen in plaats van 500k transferwaarde/aanschafprijs ingeval extern. Ik ben van mening dat je die transferwaarde ttv promoveren mee moet nemen (en ben dan zo maf om dat ook in m'n Excel-documentje te noteren)quote:
dan gaat er zo'n 500k vanaf bij mij.. ik weet nog dat die speler ten tijde van promoveren zo'n 150k waard was..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou niet helemaal fair zijn, want dan zit na ongeveer 1 seizoen m'n trainee Yoeri Crijnen nu op zo'n 1,5 miljoen in plaats van 500k transferwaarde/aanschafprijs ingeval extern. Ik ben van mening dat je die transferwaarde ttv promoveren mee moet nemen (en ben dan zo maf om dat ook in m'n Excel-documentje te noteren)
Het blijft een jeugdpull die je verkcoht hebt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Tellen de trainees die je na de JO zelf hebt getraind ook mee?
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Bij wijze van spreke houd je een held totdat diegene iets van 25j is en dan verkoop je 'm voor +5 mln. Dat kan je toch echt niet op je JO schrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het blijft een jeugdpull die je verkcoht hebt...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Arie Westerterp ¤ 6.000 Dave Stokvis ¤ 70.000 Duncan Bastiaensen ¤ 1.350.000 Eldert Zwaan ¤ 7.001 Frits Kooper ¤ 140.000 Josef Fräser ¤ 1.000 Lionel Ruigrok ¤ 71.000 Rein Wessels ¤ 155.000 Sam Weltevreden ¤ 153.000 Thijmen Luppes ¤ 400.000 Walt Terlouw ¤ 627.000 Wilfred Gosens ¤ 2.002 Wilko Hoepmans ¤ 72.000 Wouter-Jan Waagemans ¤ 2.000.000 Yannick Ariens ¤ 1.001 -------------------------------- Totaal ¤ 5.062.004 |
Daar heb je ook een beetje gelijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Bij wijze van spreke houd je een held totdat diegene iets van 25j is en dan verkoop je 'm voor +5 mln. Dat kan je toch echt niet op je JO schrijven..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Eerste wedstrijd op 27-03-07. Dus nu net geen 2 jaar.
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijk
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.
Zoals ik zei: Je spaart het geld van een nieuwe trainee, en krijgt het maximale uit je jeugdspeler.
Dat doe ik dan ook niet. Gewoon 1 level om ze te verkopen na de pop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...
quote:
Wat is daar grappig aanquote:
Niks hoor, ik was even lichtelijk verbaasd!quote:
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.quote:
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Daarom hebben we dat ook gedaan. Maar met een advertentie voor een jeugdfriendly is het ook snel geregeld trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Even een advertentie plaatsen in hattrick zelf en je hebt het binnen een paar minuten rond... maar het is idd omslachtiger dan de oefenpot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Wie zegt dat het een man is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
en The_Hives is een negerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een man is?
quote:Julio Humberto Di Stefano (25173849)
33 years and 88 days, Next birthday: 08-02-2009
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is calm and righteous.
Has world class experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 78 620
Wage: 29 436 ¤/week including 20% Bonus
Keeper: magical
Defending: disastrous
Playmaking: non-existent
Winger: non-existent
Passing: non-existent
Scoring: non-existent
Set pieces: weak
Misschien dat Vullie wel wilquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
TheHives misschien??
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raaktquote:
Had je destijds even moeten kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Alsof ik weet hoeveel mn jeugdpulls waard waren voordat ik begon met ze optrainen bij mn gewone selectie...
Wat hou je precies allemaal bij dan, en hoe?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had je destijds even moeten kijkenNouja, 't is maar net hoe belangrijk/interessant je het vind. Ik heb een Excel-documentje, wat me ca 5 minuten per week kost om bij te werken, maar waarin ik vrijwel alles terug kan vinden
Verkoopprijs vind ik belangrijker dan vergelijkingsprijs na promotie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had je destijds even moeten kijkenNouja, 't is maar net hoe belangrijk/interessant je het vind. Ik heb een Excel-documentje, wat me ca 5 minuten per week kost om bij te werken, maar waarin ik vrijwel alles terug kan vinden
Ik denk dat hij het voorlopig wel vol moet houden. Juist omdat hij zoveel heeft kan hij wel een stootje hebben. Het is geen investering voor op lange termijn, maar hij moet het wel 2 seizoenen uit kunnen houden alvorens ik een nieuwe koop. Het belangrijkste is dat de verdediging nu flink op slot gaat nu ik jonge gasten ga opstellen. Over 2 seizoenen moeten ze een redelijk niveau hebben waardoor zo'n keeper niet meer nodig is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raakt
Een druk op de TC knop leert je een hoop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Alsof ik weet hoeveel mn jeugdpulls waard waren voordat ik begon met ze optrainen bij mn gewone selectie...
Dat vraag ik me ook af. Maar als je naar de ubertaktiek in Hattrick kijkt, dan moet dat zeker rendabel genoeg zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raakt
Niet als ze al een popje gehad hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een druk op de TC knop leert je een hoop..
De ubertactiek, is dat die met algemeen trainen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Maar als je naar de ubertaktiek in Hattrick kijkt, dan moet dat zeker rendabel genoeg zijn.
Yup. Oude spelers, algemeen trainen met een hoog percentage conditie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De ubertactiek, is dat die met algemeen trainen?
Dat heb ik misschien destijds wel gedaan. Maar dat ga ik dus echt niet onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een druk op de TC knop leert je een hoop..
Verkopende ploeg is net gedegradeerd uit mijn league, maar ik vind het toch wat veel geld voor een 35-jarige...quote:13:th Adam Morgan sponge bob to pebbles2 10 000 000 ¤ TSI: 2 550
Ik heb een aantal tabbladen, Spelers, Wedstrijden en Gepromoveerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat hou je precies allemaal bij dan, en hoe?
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkoopprijs vind ik belangrijker dan vergelijkingsprijs na promotie...
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb een aantal tabbladen, Spelers, Wedstrijden en Gepromoveerd
In de Wedstrijd-tabbladen registreer ik van de spelers hun positie, performance (sterren+gebeurtenissen en het trainingsrapport). In het tabblad Spelers staat dan een 'totaaloverzicht' van performance, scoutings- en trainingsrapport. In Gepromoveerd staat informatie over de gepromoveerde spelers (leeftijd ttv promoveren, skills, transferwaarde en een overzicht van behaalde ratings).
Het ziet er allemaal een beetje amateuristisch uit (ik ben geen Excel-held), maar ik snap hoe het werkt
[..]
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..
En uiteraard is het belangrijker voor je team, maar nogmaals, ik had het over de opbrengst van de JA. In jouw geval neem je ook de opbrengst van je senioren-trainingsprogramma mee..
Daarom zit er ook een meld-knop op voor verdachte transfers.. Ieder mag er het zijne van denken, maar als ik iets zie wat inho niet door de beugel kan, dan laat ik daar gewoon een GM naar kijken. Mogen die uitzoeken of mijn 'verdenking' terecht is geweest en de 'valsspeler(s)' beboetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Verkopende ploeg is net gedegradeerd uit mijn league, maar ik vind het toch wat veel geld voor een 35-jarige...
Zo zie jij het. Ik niet. Ik wil wat dat betreft het maximale uit de jeugd halen en dat kan alleen op die manier. Het is toch afhankelijk van de JA wat je er uiteindelijk voor krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..
En uiteraard is het belangrijker voor je team, maar nogmaals, ik had het over de opbrengst van de JA. In jouw geval neem je ook de opbrengst van je senioren-trainingsprogramma mee..
Dat heb ik niet gedaan. Maar ook dat levert me nog wel een aardig centje op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Neem je ook de extra opbrengsten mee voor het verder doorverkocht worden van een voormalig jeugdspeler? Die moeten er imo wel bij!
Nee, dat soort zaken registreer ik dan weer niet. Is vast wel mogelijk, echter zo ver heb ik indertijd niet gedacht. Daarnaast wordt dat natuurlijk over een seizoen of 4-5 pas echt interessant..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Neem je ook de extra opbrengsten mee voor het verder doorverkocht worden van een voormalig jeugdspeler? Die moeten er imo wel bij!
Jouw standpunt (het willen maximaliseren van de verkoopopbrengst JA) begrijp ik wel. Het vertekent de boel alleen nogal.. Ach, uiteindelijk gaat het er om dat je er meer uit haalt dan er in stopt én (althans voor mij) nog een beetje plezier uit haaltquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo zie jij het. Ik niet. Ik wil wat dat betreft het maximale uit de jeugd halen en dat kan alleen op die manier. Het is toch afhankelijk van de JA wat je er uiteindelijk voor krijgt.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het er om dat je er meer uit haalt dan er in stopt én (althans voor mij) nog een beetje plezier uit haalt
Done.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een meld-knop op voor verdachte transfers.. Ieder mag er het zijne van denken, maar als ik iets zie wat inho niet door de beugel kan, dan laat ik daar gewoon een GM naar kijken. Mogen die uitzoeken of mijn 'verdenking' terecht is geweest en de 'valsspeler(s)' beboeten
Dit dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?
Ik zal die van mij ook online knallen; ik registreer andere dingen dan dF. Onder andere de complete doorverkoop en totale opbrengst, ik heb alle trainingen erin staan (in HT verdwijnen ze na één seizoen). Het bijhouden van posities doe ik wat minder streng; ik registreer het maximaal aantal sterren dat ze gehaald hebben en op welke positie dat was. Verder wordt de leeftijd automagisch bijgehouden, zodat ik niet alle speler paginas hoef af te lopen welke ik ook alweer mag promoveren. Je hoeft maar één keer de leeftijd en verjaardag in te voeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?
Ooit voor 3k gekocht.quote:7. Barend Welgemoed (IM) (124304984)
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has inadequate experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 30-07-2006)
Total Skill Index (TSI): 77 950
Wage: 25 730 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: supernatural
Winger: poor
Passing: outstanding
Scoring: weak
Set pieces: weak
quote:Jeugdspeler (21) ¤ 5.824.004
Ik heb hier CS4 Master Collection draaien...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:36 schreef Xummon het volgende:
godver, krijg photoshop niet geinstalleerd, zo kan ik geen logo maken ofcourse
Bij mij staat daar 5,3miljoen over 23 jeugdspelers, en daar zitten inderdaad beginteamspelers bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik bij "transfer types" van HO! kijk, dan komt mijn bedrag van de jeugd nog hoger uit. Maar ik ga er dan wel vanuit dat daar ook de spelers uit je begin-team bij zitten:
[..]
ik krijg die meuk van adobe om een of andere reden niet geinstalleerd zowel cs3 als cs4 nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hier CS4 Master Collection draaien...
Koop een Mac.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik krijg die meuk van adobe om een of andere reden niet geinstalleerd zowel cs3 als cs4 niet
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik bij "transfer types" van HO! kijk, dan komt mijn bedrag van de jeugd nog hoger uit. Maar ik ga er dan wel vanuit dat daar ook de spelers uit je begin-team bij zitten:
[..]
TheHives kwam hier omdat hij kerst vakantie had en zich verveelde. Hij heeft geen team.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
TheHives misschien??
Kan ie dan geen vrouw zijn?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)
Iemand trouwens een fatsoenlijke site om m'n bestandje omhoog te laden?
Ik heb 'm nu hier staan, maar dat werkt niet helemaal lekker imho.. (wachttijd 60 seconden en erg onoverzichtelijke pagina..)
Overigens, restecp voor degene die meteen alles uit m'n Excel snapt (hoewel het voornamelijk gewoon een overzicht van data is (dus misschien net zo goed in Word had gekund, ware het niet dat ik daar tabellen had moeten maken..) - er wordt niet/nauwelijks doorberekend, etc.)
Dan heb jij nog wat te lerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Ook zonder mij kunnen jullie erg veel lullen zie ik. Wel jammer dat t bijna allemaal ontopic was.
Tja ik heb nou eenmaal niet veel over Hattrick te vragen.quote:
quote:Asking price: 2 600 000 ¤
Highest bid: 3 652 000 ¤ by Elroenrbc
Bidding is finished!
Buitenaards: Wingerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nice! Wat waren zijn stats precies?
Moet je maar thuis blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Ook zonder mij kunnen jullie erg veel lullen zie ik. Wel jammer dat t bijna allemaal ontopic was.
Dat zou een mooie verbetering voor jou zijn inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Wereldklasse keep...zoiets moet ik hebben! Eerst geld zien te verzamelen...
Dit keer een friendly in England geregeld voor de komende week
Graag gedaan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb nou eenmaal niet veel over Hattrick te vragen.
Mn logo is dankzij Gijs_ Ook gelukt! Nu all1 hiero nog maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat met de awards uitreiking wel goed gaat komen!![]()
Trouwens thx Gijs_ voor mn logo!
Hij is vrij handmatig, ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)
Iemand trouwens een fatsoenlijke site om m'n bestandje omhoog te laden?
Ik heb 'm nu hier staan, maar dat werkt niet helemaal lekker imho.. (wachttijd 60 seconden en erg onoverzichtelijke pagina..)
Overigens, restecp voor degene die meteen alles uit m'n Excel snapt (hoewel het voornamelijk gewoon een overzicht van data is (dus misschien net zo goed in Word had gekund, ware het niet dat ik daar tabellen had moeten maken..) - er wordt niet/nauwelijks doorberekend, etc.)
Hehe... Dat scheelt nogal inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is vrij handmatig, ja.. Maar als je er zelf maar mee geholpen bent, toch? Ik vind het nog wel meevallen qua onoverzichtelijkheid (hoewel dat nog wel verbeterd kan worden).
Zoals beloofd, die van mij staat hier.
Ik vind het grappig om met die logische formules te prutsen, dus dit zijn uitgelezen mogelijkheden daarvoor. Het valt nog wel mee hoeveel werk het is ook. Eén keer uitvogelen en daarna is het een kopieer & plak feestje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe... Dat scheelt nogal inderdaad
Zoiets maken is mij eigenlijk teveel werk. Ik kan wel het één en ander met Excel, maar om het zo uitgebreid te gaan bijhouden, ook voor 'ex-spelers'. 't Blijft natuurlijk een kwestie van af en toe eens een minuutje 'updaten'. Misschien dat iemand anders met een 'frisse' blik het beste van beiden kan combineren
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is vrij handmatig, ja.. Maar als je er zelf maar mee geholpen bent, toch? Ik vind het nog wel meevallen qua onoverzichtelijkheid (hoewel dat nog wel verbeterd kan worden).
Zoals beloofd, die van mij staat hier.
Ligt eraan, wil je ook je hele verkoophistorie erin zetten? Dat is best wel wat werk. Als je het alleen vanaf nu wil doen, is dat best vlot gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is er een manier om die van jou te gebruiken? Of wel kan ik jou spelers er makkelijk uit halen of moet ik dan heel veel opnieuw instellen?
Dat laatste zal ik in mn oren knopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je ook je hele verkoophistorie erin zetten? Dat is best wel wat werk. Als je het alleen vanaf nu wil doen, is dat best vlot gedaan.
Op de spelerspagina kan je nog een stukje naar rechts scrollen. Daar vul je de geboortedatum en de leeftijd die je nu hebt van je spelers in. Zodra er een naam is ingevuld in de eerste kolom, wordt de huidige leeftijd en de eerstvolgende verjaardag automatisch berekend. Voor de rest hoef je alleen nog maar in te vullen wanneer ze begonnen in de Start kolom en dan wordt ook berekend wanneer je ze kan promoveren. De kleurtjes worden vanzelf ingevuld allemaal.
Als je niet handig bent met Excel, blijf dan vooral af van de cellen met formules..
Je bedoelt gasten die al bij je senioren zitten? Dat wordt vrij lastig ja. Dat lukt volgens mij alleen als je een of ander proggie gebruikt dat de spelersontwikkeling bijhoudt.Dat kan je op de TL daar nog een prijs voor bepalen, anders weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik in mn oren knopenDat eerste all1 voor mn huidige jeugd spelers.
Als ik mn 4 eigen jeugd trainies uit mn A\B team wil toe voegen?
Dan moet ik zeker terug zoeken in hattrick naar wanneer ik ze gepulled heb of wordt t nog lastiger?
Ik ben misschien achterlijk, maar hoe plaats ik tegenwoordig een advertentie in die nieuwe lay-out?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom hebben we dat ook gedaan. Maar met een advertentie voor een jeugdfriendly is het ook snel geregeld trouwens.
Maar een oefenpot voor de jeugd is inderdaad een leuke toevoeging die de HT's kunnen maken.
Je moet naar My Hattrick, dan is het de tweede van onder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben misschien achterlijk, maar hoe plaats ik tegenwoordig een advertentie in die nieuwe lay-out?
Of moet je daar ook weer supporter voor zijn...
Adsquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet naar My Hattrick, dan is het de tweede van onder.
Ja ach. We hebben allemaal wel eens moeite om wat te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ads
Ik ben achterlijk dus....
Deze haalt 7 sterren en is 16 jaar en 91 dagen (95 dagen in dienst):quote:Jens Godschalk heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze haalt 6 sterren en is 16 jaar en 111 dagen (32 dagen in dienst):quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Fatih Kumanbay is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Pieter-Paul van Wely en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
De leeftijd is inderdaad niet ideaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die 2e is sowieso wel leuk qua leeftijd/potentie, de rest wordt denk ik al snel wat te oud om ook nog leuk geld op te gaan leveren. Verder uiteraard prima spelers om op te kunnen leiden..
Ik heb alleen maar vormpops. Gelukkig geen dalers.quote:Trainingsupdate was niet noemenswaardig en ben te brak om details te posten, dus die komen morgen vast wel.. Over 4,5 uur ofzo de wekker, die is nu even belangrijker. Trusten
quote:Domonkos Hacsek (CM) (144693475)
Magyarország 23 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 15-02-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 31-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 58 510
Loon: 26 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Één stijger, beetje onverwacht want ik had op 2 anderen gehoopt! Maar leuk meegenomen, verder flinke vormdalingen, maar ze hebben nog 2 weken om weer omhoog te krabbelen qua vorm!quote:Ralf Briët Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
quote:Confirmation Number: R2BDUS5089
Candidate's Name: Dave Lindelauf
Exam Name: TS: MS .NET Framework 2.0-Application Develop Foundation
Client/Exam Number: Microsoft 070-536
Exam Language: U.S. ENGLISH
Exam Location
Exam Date/Time: 19-Feb-2009 9:00 AM
Exam Duration: 03:15 [hh:mm]
Die eerste is mn 18 jarige verdediger met redelijk passen en die laatste is mn wonderbaarlijke keeper...quote:Tobias Tegelaar Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Tuomo Roos Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
tijdje niet ingelogd, paar dagen, kom ik der achter dat ten bakel toch wel in de smaak viel. leverde nog 3 985 000 ¤ op
Komende zondag al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
Rammen ze de nieuwe competities er altijd ná de P/D duels in? Of nog een week later?
Aah top!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende zondag al.
Alleen de teams de P/D moeten spelen de week erna pas.
http://www.hagonline.org/?id=15
Ja die bedoelde ik. Helaas ik heb er inm (ik zie net dat t er meer zijn) 5 die ik zelf aan het trainen ben. Jammer maar goed van af nu gaat dat allemaal beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt gasten die al bij je senioren zitten? Dat wordt vrij lastig ja. Dat lukt volgens mij alleen als je een of ander proggie gebruikt dat de spelersontwikkeling bijhoudt.Dat kan je op de TL daar nog een prijs voor bepalen, anders weet ik het ook niet.
Mn reserve spitsquote:Alexey Mylnikov Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van waardeloos naar slecht.
Is gunstig voor je pressievaardigheden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Helaas ik heb er inm 4 die ik zelf aan het trainen ben. Jammer maar goed van af nu gaat dat allemaal beter
Mijn wereld TU :
[..]
Mn reserve spits
Of om er een DFW van te maken, voor iemand die defending te letterlijk neemt dan...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is gunstig voor je pressievaardigheden..
Hehehehe, da's net zoals mensen die denken dat scoren belangrijk is voor een aanvallende mid. Priceless.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of om er een DFW van te maken, voor iemand die defending te letterlijk neemt dan...
Klassiekers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehehe, da's net zoals mensen die denken dat scoren belangrijk is voor een aanvallende mid. Priceless..
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Geen props voor mijn verkoop? Vieze incestueuze slowchathomo's hier
Als je het in 1x in t goede topic had gepost hadden er waarschijnlijk meer mensen op gereageerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dan zou ik het erop houden dat je in plaats van 2 keepers er 1 koopt die betere stats heeft dan deze 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Lekker bedrag ja!! En die keeper is ook behoorlijk fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
+1
Horacio Ventura
19 jaar en 77 dagen, TSI = 25 910
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: matig
Ga je verder nog nieuwe trainees aanschaffen? Ze lijken allemaal wat oud om echt te trainen, je zit er straks op maar vier van onder de 20. Je zou die 26 jarige, vang je best wat voor, die 29 jarige en je keepers kunnen verkopen en voor de opbrengst jonge trainees aanschaffen en een hele goede keeper, die de verdedigende stats voor de verdediging hoog genoeg houdt voor de VII!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed idee. Ik vind het persoonlijk altijd zonde om 2 trainings posities op te offeren maar ik speel zelf ook met 1 trainings plek minder. Het is wel een berg geld wat je dan mis loopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dan zou ik een vleugel speler aantrekken. Het is zonde om die hardy als vleugel speler te gebruiken en met redelijk vleugel doet ie ook niet veel. Als vleugel verdediger is t een leuke! Maar ik denk dat hij gezien zn leeftijd er te lang over doet als trainie. Ik zou m 1 niveau hoger trainen en dan verkopen.quote:Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
1. Ik zou iig je goed en formi keep de deur uit doen en daar 1 betere keep voor terug kopen. Als je dan je reorganisatie compleet hebt kan je altijd nog kijken of je geld hebt voor een redelijk keep oid voor in je B team. Ik heb zelf maar 1 keep. Ik vind het zonde van mn geld om er 2 te hebben.quote:Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Niet iedereen. Er zijn genoeg teams die er nog steeds 2 hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesserd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keep![]()
Maar het is hier ook de planning om daar dit seizoen verandering aan te brengen, het kan een vrij beperkte verdediging in eens flink omhoog boosten!
Ik zou Ilker Caga en Timmu Kalde vervangen evenals Laurens Hardy.. die zijn eigenlijk wat te oud om nog te trainen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesseerd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...
Das all1 met controlerend spel. Vrindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
quote:Verdedigen : Verdedigen : Verdedigers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Controlerend spel : Verdedigen : (Keepers, verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das all1 met controlerend spel. Vrind
Ik zit er ook over na te denken om mn Jeugd keep straks niet te verkopen maar om hem als reserve keep te gaan gebruiken. Das wel zo goedkoop (qua salaris) en die heeft tenminste iets meer dan rampzalig keepen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zo
En ik moet leren lezen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat dat betreft had ik het wel. Ik zie toch niet ik heb altijd gelijk.
dat heb ik dus ook gedaan..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken om mn Jeugd keep straks niet te verkopen maar om hem als reserve keep te gaan gebruiken. Das wel zo goedkoop (qua salaris) en die heeft tenminste iets meer dan rampzalig keepen.
Een 17 jarige matig keeper is anders nog wel verkoopbaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:18 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook gedaan..
je mag em wel kopen hoor..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een 17 jarige matig keeper is anders nog wel verkoopbaar.
quote:
let wel dat hij dan waarschijnlijk geen 17 meer is he?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn wonderbaarlijk keeper voldoet nog.
Maar zodra ik een nieuwe nodig heb meld ik me wel...
Dan zorg je maar dat je een nieuwe 17 jarige met matig gepromoveerd hebt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:35 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
let wel dat hij dan waarschijnlijk geen 17 meer is he?
Ja, ik zat eerst even bij de fed te kijken in alltid, heb je ook gelijk een overzicht van topscorers! Daar zitten, waar we het laatst ook al over hadden, alleen teams tussen die ik helemaal niet ken!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Top idee, maar dan moet je wel even alle teams nemen.
Daarom zei ik ook IPV hem te verkopen hem als reserve keep te gebruiken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Een 17 jarige matig keeper is anders nog wel verkoopbaar.
Op basis van de opzet die ik uitlegde zou ie dus tweede zijn geworden op basis van puntenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
Top idee, maar dan moet je wel even alle teams nemen.
Nummer 1:
Roberta Irurreta TeamKoekje VII.310 19 19 2 25...
Maar ik ben actief..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:02 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, ik zat eerst even bij de fed te kijken in alltid, heb je ook gelijk een overzicht van topscorers! Daar zitten, waar we het laatst ook al over hadden, alleen teams tussen die ik helemaal niet ken!Vandaar dat ik even een groepje heb aangemaakt met de deelnemers van GL/VJ, dat zijn over het algemeen allemaal actieve members!
Lijkt me een leuk idee! Hopende op een herstel van mijn spits het komende seizoen. (dit seizoen slechts 9 doelpunten \ punten) Vorig seizoen had ie er namelijk 24 in liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:56 schreef Gijs_ het volgende:
Even iets anders...
In het kader van de awards kwam Acturus met het idee om iets van een topscorers klassement bij te houden en daar ook een klassementje mét award bij te maken! Dit volgens het gouden bal principe, waarbij doelpunten in de hoogste divisies 2 punten opleveren, in de middelste regionen 1,5 punt en in de laagste divisies 1 punt!
Ik heb dit idee even snel 'uitgewerkt', daarbij ben ik uitgegaan van divisie I t/m III 2 punten, IV t/m VI 1,5 punt en VII en lager 1 punt. Een kleine blik op dat klassement leerde echter dat je dan een hele grote 'top 3' krijgt, van 7 teams, omdat erg veel clubtopscorers tussen de 8 en 13 doelpunten maken. Daarom heb ik 2,5 aan bonuspunten gegeven voor elke hattrick, om ook in de trant van het spelletje te blijven. Dit leverde een volgende eindstand op (uitgegaan van de deelnemers die ook aan VJ/GL meededen):
[ afbeelding ]
Dus nu de vraag of er belangstelling voor is, of er nog andere ideeën over zijn en of iemand het opzich zou willen nemen vanaf volgend seizoen?!Want het is natuurlijk leuker om zoiets wekelijks even in een top-10 klassementje of zo te hebben...
Damn. Het gaat echt niet goed vandaag. Ik had 3 punten voor de hattricks geteld...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:05 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Op basis van de opzet die ik uitlegde zou ie dus tweede zijn geworden op basis van punten![]()
Maar juist voor de opzet en zo drop ik het hier voor ideeën!
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Damn. Het gaat echt niet goed vandaag. Ik had 3 punten voor de hattricks geteld...
Als je voor dat overzichtje [ q ] typt (zonder spaties) en er na [/ q ] (ook zonder spaties) Wordt t wat overzichtelijker en met een quote van jou bericht gaat dan niet dat hele overzicht mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vind het een goed idee maar ik mis mijn eigen Meint Brack![]()
Overigens heb ik een lekkere actieve competitie. Hier het overzicht van afgelopen tijd:
Gisteren
(16:58)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius
.
2009-01-14
(17:07)Mattheus (persbericht)
2009-01-13
(18:05)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius
maakte de verkoop van een speler bekend.
(12:05)FC Mattheus Eugenius
heeft een speler verkocht.
2009-01-09
(01:53)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius
.
2009-01-08
(20:12)FC Mattheus Eugenius
bevestigde de verkoop van een speler.
2009-01-07
(17:12)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius
.
(11:55)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius
.
Code-tags zijn nog fijner zelfs met zo'n overzichtjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je voor dat overzichtje [ q ] typt (zonder spaties) en er na [/ q ] (ook zonder spaties) Wordt t wat overzichtelijker en met een quote van jou bericht gaat dan niet dat hele overzicht mee.
Code tags? Als ik weet hoe dat in elkaar steekt zal ik dat voortaan gebruiken. Nu werken.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Code-tags zijn nog fijner zelfs met zo'n overzichtjes.
Ik vind een code-tag minder overzichtelijk en ik heb het er bewust in laten staan om het resultaat aan hem te laten zien slimpie.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Code-tags zijn nog fijner zelfs met zo'n overzichtjes.
En jij luie hond kan dat er ook gewoon even uit knippen...
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Code tags? Als ik weet hoe dat in elkaar steekt zal ik dat voortaan gebruiken. Nu werken. :W
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | (16:58)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius . 2009-01-14 (17:07)Mattheus (persbericht) 2009-01-13 (18:05)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius maakte de verkoop van een speler bekend. (12:05)FC Mattheus Eugenius heeft een speler verkocht. 2009-01-09 (01:53)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius . 2009-01-08 (20:12)FC Mattheus Eugenius bevestigde de verkoop van een speler. 2009-01-07 (17:12)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius . (11:55)Er is een nieuwe speler aangetrokken door FC Mattheus Eugenius |
Werkse!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Code tags? Als ik weet hoe dat in elkaar steekt zal ik dat voortaan gebruiken. Nu werken.
Ligt eraan wat je wilt laten zien. Als je bijvoorbeeld mijn jeugdspelersverkoopoverzicht in een quote-tag zet, dan ziet het er niet uit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vind een code-tag minder overzichtelijk en ik heb het er bewust in laten staan om het resultaat aan hem te laten zien slimpie.
Neuh. Mijn briljant, wonderbaarlijk en wereldklasse zijn prima voor de VI.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:15 schreef Angelob het volgende:
Kan ik jullie nog blij maken met een 29 jarige spits met wonderbaarlijk scoren en matig passen. Staat te koop voor 1 mil en loopt 19.10 af. ID= 65670691
Ik vind 29 te oud. Verder is t een prima spitsje.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Neuh. Mijn briljant, wonderbaarlijk en wereldklasse zijn prima voor de VI.
Nee, die viel er net buiten met de punten en zo als ik het goed heb! Misschien heb ik ook wel een foutje gemaakt, het was meer even om Acturus' idee wat vorm te geven en te bekijken of er animo voor is! En een persoon te vinden die de taak eventueel op zich wil nemen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trouwens mijn spits staat er niet eens tussen
Ik deed toch echt mee met de GL\ VJ.
Nee nu ziet het er uit. (zijn overzicht in code-tag)quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt laten zien. Als je bijvoorbeeld mijn jeugdspelersverkoopoverzicht in een quote-tag zet, dan ziet het er niet uit.
Geen hattricks????quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:20 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nee, die viel er net buiten met de punten en zo als ik het goed heb! Misschien heb ik ook wel een foutje gemaakt, het was meer even om Acturus' idee wat vorm te geven en te bekijken of er animo voor is! En een persoon te vinden die de taak eventueel op zich wil nemen!
Edit: Die van jou had 9 doelpunten en geen hattricks, dus máár 9 punten![]()
Je moet natuurlijk wel de structuur er weer even inbrengen slimpie. Code tags zijn wat meer werk maar geeft een prima resultaat als je het goed doet.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee nu ziet het er uit. (zijn overzicht in code-tag)
Die cijfers er voor enzo.
Maak dan een print screen, maak er een jpg van in paint. Vervolgens host je m op TinyPic of iets dergelijks.
Die code tags zijn leuk voor een overzicht van de topscorers zoals Gijs_ net poste. Dan heb je meteen 1 tm 10 en evt verder er voor staan. Anders wordt t all1 maar on overzichtelijker.
Ik wil dat best gaan bijhouden. Met een excel-sheetje en wat functionaliteiten daarachter moet het binnen 10 seconden gedaan zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
Een persoon vinden die dat wil bij houden wordt lastig denk ik. Er heeft zich ook nog niemand aan geboden om het Team v\d maand interview te doen.
Helemaal omdat je met een alltid groepje de meeste zooi al aangereikt krijgt...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil dat best gaan bijhouden. Met een excel-sheetje en wat functionaliteiten daarachter moet het binnen 10 seconden gedaan zijn.
Hoppa deal! Meteen vastleggen en ik zou zeggen begin maar al vast aan dat exel-sheetje!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil dat best gaan bijhouden. Met een excel-sheetje en wat functionaliteiten daarachter moet het binnen 10 seconden gedaan zijn.
Daarom net. Alleen moeten we dan even een groep aanmaken waar de precieze leden in staan die geen supporter hebben en niet in de Alltid-Fed wordt opgenomen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:34 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Helemaal omdat je met een alltid groepje de meeste zooi al aangereikt krijgt...
Ik heb morgen de HAG-meet en zondag denk ik dat ik daar wel even tijd voor heb.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoppa deal! Meteen vastleggen en ik zou zeggen begin maar al vast aan dat exel-sheetje!
Jij had nog een vragenlijst liggen toch? Dat lijkt me een kwestie van die naar één iemand toe te sturen... Als je de manager van de maand aan het eind van het invullen van de vragenlijst laat beslissen wie de volgende wordt, is er verder weinig organisatie nodig toch ? Behalve een plekje om het even te plaatsen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
Er heeft zich ook nog niemand aan geboden om het Team v\d maand interview te doen.
Ik heb al een groepje aangemaakt, ik denk dat ik je wel kan toevoegen en jou ook de rechten kan geven om aan te passen etc. daar kan je per team id teams toevoegen om het leven, supporter of niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom net. Alleen moeten we dan even een groep aanmaken waar de precieze leden in staan die geen supporter hebben en niet in de Alltid-Fed wordt opgenomen.
Dat moet inderdaad niet zo moeilijk zijn. Daarnaast is het ook misschien leuk om iets van uitslagen te voorspelen en zo. En om daar dan een spel van te maken waarmee ook een award gewonnen kan worden uiteindelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij had nog een vragenlijst liggen toch? Dat lijkt me een kwestie van die naar één iemand toe te sturen... Als je de manager van de maand aan het eind van het invullen van de vragenlijst laat beslissen wie de volgende wordt, is er verder weinig organisatie nodig toch ? Behalve een plekje om het even te plaatsen...
Prima. Dat zou wel fijn zijn ja.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb al een groepje aangemaakt, ik denk dat ik je wel kan toevoegen en jou ook de rechten kan geven om aan te passen etc. daar kan je per team id teams toevoegen om het leven, supporter of niet...
Klopt. Zo iets was ik ook wel van plan. Ik had all1 gehoopt dat iemand anders dat voor zn rekening wilde nemen. Die Fok!Cup is niet echt veel werk als hij eenmaal loopt maar toch. Het is imo beter als je dat soort dingen een beetje spreiden kan en niet alles op de schouders van een paar uit heel de fed laten liggen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij had nog een vragenlijst liggen toch? Dat lijkt me een kwestie van die naar één iemand toe te sturen... Als je de manager van de maand aan het eind van het invullen van de vragenlijst laat beslissen wie de volgende wordt, is er verder weinig organisatie nodig toch ? Behalve een plekje om het even te plaatsen...
Misschien even een lijst maken van waar iedereen zich mee gaat bemoeien, dat zou dan wel fijn zijn. Dan kunnen we ook beter de taken verdelen. Ik wil dan wel die topscoorders doen en eventueel dat uitslagen raden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt. Zo iets was ik ook wel van plan. Ik had all1 gehoopt dat iemand anders dat voor zn rekening wilde nemen. Die Fok!Cup is niet echt veel werk als hij eenmaal loopt maar toch. Het is imo beter als je dat soort dingen een beetje spreiden kan en niet alles op de schouders van een paar uit heel de fed laten liggen.
Als het goed is staat er bij je groepen bij alltid via het menu Fok! Gouden schoen bij!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. Dat zou wel fijn zijn ja.
En ik weet dat de teams dan geen supporter hoeven te zijn, daarom dat ik dat ook zei.Maar de FOK!-fed in Hattrick bevat wel alleen supporters.
Als iedereen zich in een topic opgeeft, heb je alle teamid's van de deelnemers, lijkt me handig omdat samen te laten gaan met VJ/GL of zo... dan heb je geen werk van het werk!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Prima. Dat zou wel fijn zijn ja.
En ik weet dat de teams dan geen supporter hoeven te zijn, daarom dat ik dat ook zei.Maar de FOK!-fed in Hattrick bevat wel alleen supporters.
Yup. Thx.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:44 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als het goed is staat er bij je groepen bij alltid via het menu Fok! Gouden schoen bij!
Ja maar dat kan heel erg uitgebreid worden. Ik denk dat je dan beter een soort poule kan maken van de Fok! fed leden 1 tm bv 10 wie er de meeste punten ed haalt. Die is dan bv de Punten kampioen van de Fed over een heel seizoen. Om nou van ieder lid te verwachten dat ze alle competities gaan na lopen lijkt me wat te veel van t goede. Voor de Fok!Cup zou dat wel leuk zijn!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad niet zo moeilijk zijn. Daarnaast is het ook misschien leuk om iets van uitslagen te voorspelen en zo. En om daar dan een spel van te maken waarmee ook een award gewonnen kan worden uiteindelijk.
Zoiets als die voetbaldingen die met WK's en EK's gehouden worden.
Ik had niet anders verwacht. Jij probeert te werken aan t lijstje : Wie heeft de meeste topic's geopend.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb al een nieuw topic klaar staan trouwens.![]()
Prima voorstel. Gewoon iedereen die meedoet met de VJ/GL doet automatisch mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:46 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als iedereen zich in een topic opgeeft, heb je alle teamid's van de deelnemers, lijkt me handig omdat samen te laten gaan met VJ/GL of zo... dan heb je geen werk van het werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |