Klassiekers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehehe, da's net zoals mensen die denken dat scoren belangrijk is voor een aanvallende mid. Priceless..
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Geen props voor mijn verkoop? Vieze incestueuze slowchathomo's hier
Als je het in 1x in t goede topic had gepost hadden er waarschijnlijk meer mensen op gereageerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dan zou ik het erop houden dat je in plaats van 2 keepers er 1 koopt die betere stats heeft dan deze 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Lekker bedrag ja!! En die keeper is ook behoorlijk fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
+1
Horacio Ventura
19 jaar en 77 dagen, TSI = 25 910
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: matig
Ga je verder nog nieuwe trainees aanschaffen? Ze lijken allemaal wat oud om echt te trainen, je zit er straks op maar vier van onder de 20. Je zou die 26 jarige, vang je best wat voor, die 29 jarige en je keepers kunnen verkopen en voor de opbrengst jonge trainees aanschaffen en een hele goede keeper, die de verdedigende stats voor de verdediging hoog genoeg houdt voor de VII!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed idee. Ik vind het persoonlijk altijd zonde om 2 trainings posities op te offeren maar ik speel zelf ook met 1 trainings plek minder. Het is wel een berg geld wat je dan mis loopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dan zou ik een vleugel speler aantrekken. Het is zonde om die hardy als vleugel speler te gebruiken en met redelijk vleugel doet ie ook niet veel. Als vleugel verdediger is t een leuke! Maar ik denk dat hij gezien zn leeftijd er te lang over doet als trainie. Ik zou m 1 niveau hoger trainen en dan verkopen.quote:Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
1. Ik zou iig je goed en formi keep de deur uit doen en daar 1 betere keep voor terug kopen. Als je dan je reorganisatie compleet hebt kan je altijd nog kijken of je geld hebt voor een redelijk keep oid voor in je B team. Ik heb zelf maar 1 keep. Ik vind het zonde van mn geld om er 2 te hebben.quote:Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Niet iedereen. Er zijn genoeg teams die er nog steeds 2 hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesserd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keep![]()
Maar het is hier ook de planning om daar dit seizoen verandering aan te brengen, het kan een vrij beperkte verdediging in eens flink omhoog boosten!
Ik zou Ilker Caga en Timmu Kalde vervangen evenals Laurens Hardy.. die zijn eigenlijk wat te oud om nog te trainen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesseerd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...
Das all1 met controlerend spel. Vrindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
quote:Verdedigen : Verdedigen : Verdedigers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Controlerend spel : Verdedigen : (Keepers, verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das all1 met controlerend spel. Vrind
Ik zit er ook over na te denken om mn Jeugd keep straks niet te verkopen maar om hem als reserve keep te gaan gebruiken. Das wel zo goedkoop (qua salaris) en die heeft tenminste iets meer dan rampzalig keepen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |