Ligt eraan, wil je ook je hele verkoophistorie erin zetten? Dat is best wel wat werk. Als je het alleen vanaf nu wil doen, is dat best vlot gedaan.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is er een manier om die van jou te gebruiken? Of wel kan ik jou spelers er makkelijk uit halen of moet ik dan heel veel opnieuw instellen?
Dat laatste zal ik in mn oren knopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je ook je hele verkoophistorie erin zetten? Dat is best wel wat werk. Als je het alleen vanaf nu wil doen, is dat best vlot gedaan.
Op de spelerspagina kan je nog een stukje naar rechts scrollen. Daar vul je de geboortedatum en de leeftijd die je nu hebt van je spelers in. Zodra er een naam is ingevuld in de eerste kolom, wordt de huidige leeftijd en de eerstvolgende verjaardag automatisch berekend. Voor de rest hoef je alleen nog maar in te vullen wanneer ze begonnen in de Start kolom en dan wordt ook berekend wanneer je ze kan promoveren. De kleurtjes worden vanzelf ingevuld allemaal.
Als je niet handig bent met Excel, blijf dan vooral af van de cellen met formules..
Je bedoelt gasten die al bij je senioren zitten? Dat wordt vrij lastig ja. Dat lukt volgens mij alleen als je een of ander proggie gebruikt dat de spelersontwikkeling bijhoudt.Dat kan je op de TL daar nog een prijs voor bepalen, anders weet ik het ook niet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat laatste zal ik in mn oren knopenDat eerste all1 voor mn huidige jeugd spelers.
Als ik mn 4 eigen jeugd trainies uit mn A\B team wil toe voegen?
Dan moet ik zeker terug zoeken in hattrick naar wanneer ik ze gepulled heb of wordt t nog lastiger?
Ik ben misschien achterlijk, maar hoe plaats ik tegenwoordig een advertentie in die nieuwe lay-out?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daarom hebben we dat ook gedaan. Maar met een advertentie voor een jeugdfriendly is het ook snel geregeld trouwens.
Maar een oefenpot voor de jeugd is inderdaad een leuke toevoeging die de HT's kunnen maken.
Je moet naar My Hattrick, dan is het de tweede van onder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben misschien achterlijk, maar hoe plaats ik tegenwoordig een advertentie in die nieuwe lay-out?
Of moet je daar ook weer supporter voor zijn...
Adsquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet naar My Hattrick, dan is het de tweede van onder.
Ja ach. We hebben allemaal wel eens moeite om wat te vinden.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:15 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ads
Ik ben achterlijk dus....
Deze haalt 7 sterren en is 16 jaar en 91 dagen (95 dagen in dienst):quote:Jens Godschalk heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.
Deze speler is zwak in Passen op dit moment in zijn loopbaan. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen uitstekend in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Deze haalt 6 sterren en is 16 jaar en 111 dagen (32 dagen in dienst):quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Fatih Kumanbay is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden. Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Pieter-Paul van Wely en hij is 16 jaar.
Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Tja, wat kan ik zeggen? Je blijft raden bij hem - deze speler is onvoorspelbaar. Als je weet hoe je hem moet gebruiken, kan hij interessant voor je zijn.
De leeftijd is inderdaad niet ideaal.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die 2e is sowieso wel leuk qua leeftijd/potentie, de rest wordt denk ik al snel wat te oud om ook nog leuk geld op te gaan leveren. Verder uiteraard prima spelers om op te kunnen leiden..
Ik heb alleen maar vormpops. Gelukkig geen dalers.quote:Trainingsupdate was niet noemenswaardig en ben te brak om details te posten, dus die komen morgen vast wel.. Over 4,5 uur ofzo de wekker, die is nu even belangrijker. Trusten
quote:Domonkos Hacsek (CM) (144693475)
Magyarország 23 jaar en 82 dagen, volgende verjaardag: 15-02-2009
goed in vorm, conditie uitstekend
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 31-08-2008)
Total Skill Index (TSI): 58 510
Loon: 26 808 ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Snel
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Één stijger, beetje onverwacht want ik had op 2 anderen gehoopt! Maar leuk meegenomen, verder flinke vormdalingen, maar ze hebben nog 2 weken om weer omhoog te krabbelen qua vorm!quote:Ralf Briët Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van briljant naar wonderbaarlijk.
quote:Confirmation Number: R2BDUS5089
Candidate's Name: Dave Lindelauf
Exam Name: TS: MS .NET Framework 2.0-Application Develop Foundation
Client/Exam Number: Microsoft 070-536
Exam Language: U.S. ENGLISH
Exam Location
Exam Date/Time: 19-Feb-2009 9:00 AM
Exam Duration: 03:15 [hh:mm]
Die eerste is mn 18 jarige verdediger met redelijk passen en die laatste is mn wonderbaarlijke keeper...quote:Tobias Tegelaar Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Tuomo Roos Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van waardeloos naar slecht.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:18 schreef One_conundrum het volgende:
tijdje niet ingelogd, paar dagen, kom ik der achter dat ten bakel toch wel in de smaak viel. leverde nog 3 985 000 ¤ op
Komende zondag al.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:54 schreef Gijs_ het volgende:
Rammen ze de nieuwe competities er altijd ná de P/D duels in? Of nog een week later?
Aah top!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende zondag al.
Alleen de teams de P/D moeten spelen de week erna pas.
http://www.hagonline.org/?id=15
Ja die bedoelde ik. Helaas ik heb er inm (ik zie net dat t er meer zijn) 5 die ik zelf aan het trainen ben. Jammer maar goed van af nu gaat dat allemaal beter.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bedoelt gasten die al bij je senioren zitten? Dat wordt vrij lastig ja. Dat lukt volgens mij alleen als je een of ander proggie gebruikt dat de spelersontwikkeling bijhoudt.Dat kan je op de TL daar nog een prijs voor bepalen, anders weet ik het ook niet.
Mn reserve spitsquote:Alexey Mylnikov Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van waardeloos naar slecht.
Is gunstig voor je pressievaardigheden.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Helaas ik heb er inm 4 die ik zelf aan het trainen ben. Jammer maar goed van af nu gaat dat allemaal beter
Mijn wereld TU :
[..]
Mn reserve spits
Of om er een DFW van te maken, voor iemand die defending te letterlijk neemt dan...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is gunstig voor je pressievaardigheden..
Hehehehe, da's net zoals mensen die denken dat scoren belangrijk is voor een aanvallende mid. Priceless.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Of om er een DFW van te maken, voor iemand die defending te letterlijk neemt dan...
Klassiekers.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehehehe, da's net zoals mensen die denken dat scoren belangrijk is voor een aanvallende mid. Priceless..
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Geen props voor mijn verkoop? Vieze incestueuze slowchathomo's hier
Als je het in 1x in t goede topic had gepost hadden er waarschijnlijk meer mensen op gereageerd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Dan zou ik het erop houden dat je in plaats van 2 keepers er 1 koopt die betere stats heeft dan deze 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Feli.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:00 schreef One_conundrum het volgende:
Lekker bedrag ja!! En die keeper is ook behoorlijk fijnquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
+1
Horacio Ventura
19 jaar en 77 dagen, TSI = 25 910
goed in vorm, conditie goed
Keepen: wonderbaarlijk
Verdedigen: matig
Ga je verder nog nieuwe trainees aanschaffen? Ze lijken allemaal wat oud om echt te trainen, je zit er straks op maar vier van onder de 20. Je zou die 26 jarige, vang je best wat voor, die 29 jarige en je keepers kunnen verkopen en voor de opbrengst jonge trainees aanschaffen en een hele goede keeper, die de verdedigende stats voor de verdediging hoog genoeg houdt voor de VII!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dit is momenteel mijn huidige selectie, ben nu in het tussenseizoen passen aan het trainen, om bij de hervatting verdedigen te gaan trainen
in de competitie wil ik 3-5-2 gaan spelen, om tijdens de vriendschappelijke potjes 5-3-2 of 5-4-1 te gaan spelen en zo mijn andere verdedigers te trainen. Over 2 weken komt bij de verdediging nog een 17 jarige goed verdedigen erbij, zijn andere vaardigheden zijn momenteel nog onbekend.
Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
goed idee. Ik vind het persoonlijk altijd zonde om 2 trainings posities op te offeren maar ik speel zelf ook met 1 trainings plek minder. Het is wel een berg geld wat je dan mis loopt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
Dan zou ik een vleugel speler aantrekken. Het is zonde om die hardy als vleugel speler te gebruiken en met redelijk vleugel doet ie ook niet veel. Als vleugel verdediger is t een leuke! Maar ik denk dat hij gezien zn leeftijd er te lang over doet als trainie. Ik zou m 1 niveau hoger trainen en dan verkopen.quote:Ben aan het denken om nog een extra vleugelspeler aan te trekken of dat ik Laurens Hardy gewoon op de vleugel laat spelen (hier lijkt hij beter uit de voeten te komen dan in de verdediging).
1. Ik zou iig je goed en formi keep de deur uit doen en daar 1 betere keep voor terug kopen. Als je dan je reorganisatie compleet hebt kan je altijd nog kijken of je geld hebt voor een redelijk keep oid voor in je B team. Ik heb zelf maar 1 keep. Ik vind het zonde van mn geld om er 2 te hebben.quote:Heeft er iemand nog een tip, of vinden jullie dat ik het anders moet doen????
Niet iedereen. Er zijn genoeg teams die er nog steeds 2 hebben.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keepquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
Waarom denkt toch iedereen hetzelfde over die keepers...
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesserd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:49 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik helemaal geen recht van spreken wat betreft keepers met m'n goed keep![]()
Maar het is hier ook de planning om daar dit seizoen verandering aan te brengen, het kan een vrij beperkte verdediging in eens flink omhoog boosten!
Ik zou Ilker Caga en Timmu Kalde vervangen evenals Laurens Hardy.. die zijn eigenlijk wat te oud om nog te trainen..quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:16 schreef Xummon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het ging meer over het aantal keepers. 1 is meer dan genoeg en als die geblesseerd zijn koop je een goed keeper voor een paar euro en klaar.
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:59 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik heb een matige keeper voor de woensdag...
Das all1 met controlerend spel. Vrindquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zoquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kun je net zo goed geen keeper opstellen maar een verdediger. Dan traint deze ook nog mee voor zijn verdedigen skill... Als je verdedigen traint tenminste.
quote:Verdedigen : Verdedigen : Verdedigers ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Controlerend spel : Verdedigen : (Keepers, verdedigers, centrale middenvelders en vleugelspelers) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das all1 met controlerend spel. Vrind
Ik zit er ook over na te denken om mn Jeugd keep straks niet te verkopen maar om hem als reserve keep te gaan gebruiken. Das wel zo goedkoop (qua salaris) en die heeft tenminste iets meer dan rampzalig keepen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ach ik doe het al jaren zo.. dus ik laat het ook mooi zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |