Bovenstaande verhaal klopt voor geen meter (als ik het zo hard mag zeggen).quote:Op donderdag 15 januari 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij een matig alrounder houdt het in dat 2 skills al op matig zitten, tevens is dit ook het maximum wat een speler op een skill heeft op dat moment (een matig allrounder heeft dus nooit een skill hoger dan matig). Welke dat zijn, zijn random (conditie en SH worden hierin niet meegenomen). Als de 2 skills die de scout noemt niet aan deze waarden voldoen, dan zijn er zelfs 2 andere skills die op matig zitten. En je moet dan ook nog het geluk hebben dat de speler trainbaar is op een van die skills, iets wat ook niet altijd hoeft.
Dat is lastig inderdaad.. Dat een speler potentie heeft is in de sterren niet altijd zichtbaar. Volgens m'n scout kan Arie Baert uitstekend vleugelspel halen. Verder dan 5,5* is 'ie echter nog nooit gekomen (noch op Wingback, nog als Winger) en dat ondanks dat 'ie toch zeker al een keer of 4-5 (samen met Remmerswaal die uiteindelijk 8* OW haalde) Vleugelaanval heeft mogen trainen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:30 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het blijft raar:
[..]
Ik heb hem op verschillende plaatsen opgesteld, maar ik kan alleen alleen op het gebied van vleugelspel lijkt hij daadwerkelijk matig te zijn. Hij moet volgens dF dus nog extra potentie hebben, maar waar?
Passen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
misschien is tijdens de wedstrijd waarbij je hem op een van die andere posities een voor hem negatief weer-event opgetreden..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
Kan matig halen, en hij is sowieso geen spits want waardeloos.quote:
Ik zat op iets van 4.000.000. Dan heb ik een tijdje terug ook al eens ergens in een topic gepost. En de jeugd bestaat sinds het begin dat het mogelijk was om de jeugd te krijgen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:44 schreef rompompom het volgende:
Ik moet even kijken wat mijn JO heeft opgebracht tot dusverre. Ik heb thuis een Excel file waarin ik alles bijhoud, ook als ze worden doorverkocht. Enige wat ik daar niet in meeneem zijn de kosten, dus een netto resultaat kan ik niet berekenen. Omzet ligt op iets van 1.5 mln in totaal (bijna 2 echte jaren).
Matig passen + matig vleugel = 5,5 ster vleugel?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kan matig halen, en hij is sowieso geen spits want waardeloos.
Alleen in de wedstrijd waarin hij keepte regende het, verder kan er geen weer event in het spel zijn geweest.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:45 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
misschien is tijdens de wedstrijd waarbij je hem op een van die andere posities een voor hem negatief weer-event opgetreden..
Daar gaat het onderzoek/de theorie op Global ook van uit.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Conditie en Spelhervatting tellen niet mee voor zover ik weet. Dat gaf ik eerder ook al aan. )
Hmm.. Het lastige is dat het vaak ook gaat om de potentie.. Als een 'matig overall' al 2x matig heeft, zal z'n 3e skill niet snel hoger dan matig/redelijk zijn. En potentie betekent niet per definitie dat het huidig niveau ook al in die buurt zit (zie mijn voorbeeld mbt Baert).quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:42 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Winger 5*
CD 2.5*
IM 2*
Keeper 1*
Goed idee! Moet alleen ff een weekje wachten voor ik weer een friendly kan regelenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daar gaat het onderzoek/de theorie op Global ook van uit.
[..]
Wat RB666 ook aan geeft, Passen? Probeer eens wat individuele orders uit, zoals verdedigend en aanvallend. Meestal zie je aan het verschil in sterren wel waar hij het meeste aan/van heeft..
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Goed idee! Moet alleen ff een weekje wachten voor ik weer een friendly kan regelen
Zou kunnen, dan zou meneer nu zwak passen moeten hebben. Hij heeft al wat wedstrijdjes meegedaan, maar ik heb nog geen comment over hem gekregen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Matig passen + matig vleugel = 5,5 ster vleugel?
Die ligt nu even stil (einde competitie), volgende week weerquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?
*mompelt iets over einde seizoen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon in de competitiewedstrijden uitproberen?
Ah ok. Weet ik veel. En rekening houden met de pauzeweek he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die ligt nu even stil (einde competitie), volgende week weer
ik heb het bij mij even berekend.. ik kom op 1,868 miljoen.. mijn jeugdopleiding bestaat al sinds het mogelijk is.. en van die 1,868 miljoen is 759k van een speler die ik een seizoen lang in mn a-selectie nog heb getraind..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zat op iets van 4.000.000. Dan heb ik een tijdje terug ook al eens ergens in een topic gepost. En de jeugd bestaat sinds het begin dat het mogelijk was om de jeugd te krijgen.
dat heb ik wel gedaan..quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Tellen de trainees die je na de JO zelf hebt getraind ook mee?
Ik kom op een kleine 1,5 milj. zonder zelf mee getrainde...quote:
Zou niet helemaal fair zijn, want dan zit na ongeveer 1 seizoen m'n trainee Yoeri Crijnen nu op zo'n 1,5 miljoen in plaats van 500k transferwaarde/aanschafprijs ingeval extern. Ik ben van mening dat je die transferwaarde ttv promoveren mee moet nemen (en ben dan zo maf om dat ook in m'n Excel-documentje te noteren)quote:
dan gaat er zo'n 500k vanaf bij mij.. ik weet nog dat die speler ten tijde van promoveren zo'n 150k waard was..quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou niet helemaal fair zijn, want dan zit na ongeveer 1 seizoen m'n trainee Yoeri Crijnen nu op zo'n 1,5 miljoen in plaats van 500k transferwaarde/aanschafprijs ingeval extern. Ik ben van mening dat je die transferwaarde ttv promoveren mee moet nemen (en ben dan zo maf om dat ook in m'n Excel-documentje te noteren)
Het blijft een jeugdpull die je verkcoht hebt...quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:58 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Tellen de trainees die je na de JO zelf hebt getraind ook mee?
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Bij wijze van spreke houd je een held totdat diegene iets van 25j is en dan verkoop je 'm voor +5 mln. Dat kan je toch echt niet op je JO schrijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het blijft een jeugdpull die je verkcoht hebt...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Arie Westerterp ¤ 6.000 Dave Stokvis ¤ 70.000 Duncan Bastiaensen ¤ 1.350.000 Eldert Zwaan ¤ 7.001 Frits Kooper ¤ 140.000 Josef Fräser ¤ 1.000 Lionel Ruigrok ¤ 71.000 Rein Wessels ¤ 155.000 Sam Weltevreden ¤ 153.000 Thijmen Luppes ¤ 400.000 Walt Terlouw ¤ 627.000 Wilfred Gosens ¤ 2.002 Wilko Hoepmans ¤ 72.000 Wouter-Jan Waagemans ¤ 2.000.000 Yannick Ariens ¤ 1.001 -------------------------------- Totaal ¤ 5.062.004 |
Daar heb je ook een beetje gelijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Bij wijze van spreke houd je een held totdat diegene iets van 25j is en dan verkoop je 'm voor +5 mln. Dat kan je toch echt niet op je JO schrijven..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Eerste wedstrijd op 27-03-07. Dus nu net geen 2 jaar.
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijk
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.
Zoals ik zei: Je spaart het geld van een nieuwe trainee, en krijgt het maximale uit je jeugdspeler.
Dat doe ik dan ook niet. Gewoon 1 level om ze te verkopen na de pop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...
quote:
Wat is daar grappig aanquote:
Niks hoor, ik was even lichtelijk verbaasd!quote:
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.quote:
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Daarom hebben we dat ook gedaan. Maar met een advertentie voor een jeugdfriendly is het ook snel geregeld trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Even een advertentie plaatsen in hattrick zelf en je hebt het binnen een paar minuten rond... maar het is idd omslachtiger dan de oefenpot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Wie zegt dat het een man is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
en The_Hives is een negerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een man is?
quote:Julio Humberto Di Stefano (25173849)
33 years and 88 days, Next birthday: 08-02-2009
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is calm and righteous.
Has world class experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 78 620
Wage: 29 436 ¤/week including 20% Bonus
Keeper: magical
Defending: disastrous
Playmaking: non-existent
Winger: non-existent
Passing: non-existent
Scoring: non-existent
Set pieces: weak
Misschien dat Vullie wel wilquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |