| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Arie Westerterp ¤ 6.000 Dave Stokvis ¤ 70.000 Duncan Bastiaensen ¤ 1.350.000 Eldert Zwaan ¤ 7.001 Frits Kooper ¤ 140.000 Josef Fräser ¤ 1.000 Lionel Ruigrok ¤ 71.000 Rein Wessels ¤ 155.000 Sam Weltevreden ¤ 153.000 Thijmen Luppes ¤ 400.000 Walt Terlouw ¤ 627.000 Wilfred Gosens ¤ 2.002 Wilko Hoepmans ¤ 72.000 Wouter-Jan Waagemans ¤ 2.000.000 Yannick Ariens ¤ 1.001 -------------------------------- Totaal ¤ 5.062.004 |
Daar heb je ook een beetje gelijk in.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Bij wijze van spreke houd je een held totdat diegene iets van 25j is en dan verkoop je 'm voor +5 mln. Dat kan je toch echt niet op je JO schrijven..
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Redelijk rendabel tot op dit moment.
[ code verwijderd ]
Eerste wedstrijd op 27-03-07. Dus nu net geen 2 jaar.
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:32 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Maar de 4 met de hoogste opbrengst heb je inderdaad zelf ook nog wel minstens een leveltje opgetraind als ik dat zo bekijk
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat levert dan ook veruit het meest op in mijn ogen. Zeker als ze dicht tegen een pop aanzitten.
Zoals ik zei: Je spaart het geld van een nieuwe trainee, en krijgt het maximale uit je jeugdspeler.
Dat doe ik dan ook niet. Gewoon 1 level om ze te verkopen na de pop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:38 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk wel wat in dat een net gepromoveerde jeugdspeler dicht tegen een pop aan kan zitten, terwijl je de meeste trainees koopt terwijl ze net gepopt zijn! Alleen na enkele seizoenen trainen kun je het weer niet helemaal aan jeugdopleiding hangen...
quote:
Wat is daar grappig aanquote:
Niks hoor, ik was even lichtelijk verbaasd!quote:
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.quote:
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Daarom hebben we dat ook gedaan. Maar met een advertentie voor een jeugdfriendly is het ook snel geregeld trouwens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb met degene waar ik het spel samen mee begonnen ben afgesproken om alle jeugdriendlies tegen elkaar te spelen.
Even een advertentie plaatsen in hattrick zelf en je hebt het binnen een paar minuten rond... maar het is idd omslachtiger dan de oefenpot!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:01 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat is een goede oplossing. Wat is het omslachtig om een youth friendly te regelen zeg. Nog erger dan vroeger een normale friendly.
Oefenpot![]()
![]()
Wie zegt dat het een man is?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
en The_Hives is een negerquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een man is?
quote:Julio Humberto Di Stefano (25173849)
33 years and 88 days, Next birthday: 08-02-2009
In solid form, passable stamina.
A controversial person who is calm and righteous.
Has world class experience and weak leadership abilities.
Total Skill Index (TSI): 78 620
Wage: 29 436 ¤/week including 20% Bonus
Keeper: magical
Defending: disastrous
Playmaking: non-existent
Winger: non-existent
Passing: non-existent
Scoring: non-existent
Set pieces: weak
Misschien dat Vullie wel wilquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |