Had je destijds even moeten kijkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Alsof ik weet hoeveel mn jeugdpulls waard waren voordat ik begon met ze optrainen bij mn gewone selectie...
Wat hou je precies allemaal bij dan, en hoe?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had je destijds even moeten kijkenNouja, 't is maar net hoe belangrijk/interessant je het vind. Ik heb een Excel-documentje, wat me ca 5 minuten per week kost om bij te werken, maar waarin ik vrijwel alles terug kan vinden
Verkoopprijs vind ik belangrijker dan vergelijkingsprijs na promotie...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Had je destijds even moeten kijkenNouja, 't is maar net hoe belangrijk/interessant je het vind. Ik heb een Excel-documentje, wat me ca 5 minuten per week kost om bij te werken, maar waarin ik vrijwel alles terug kan vinden
Ik denk dat hij het voorlopig wel vol moet houden. Juist omdat hij zoveel heeft kan hij wel een stootje hebben. Het is geen investering voor op lange termijn, maar hij moet het wel 2 seizoenen uit kunnen houden alvorens ik een nieuwe koop. Het belangrijkste is dat de verdediging nu flink op slot gaat nu ik jonge gasten ga opstellen. Over 2 seizoenen moeten ze een redelijk niveau hebben waardoor zo'n keeper niet meer nodig is.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raakt
Een druk op de TC knop leert je een hoop.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Alsof ik weet hoeveel mn jeugdpulls waard waren voordat ik begon met ze optrainen bij mn gewone selectie...
Dat vraag ik me ook af. Maar als je naar de ubertaktiek in Hattrick kijkt, dan moet dat zeker rendabel genoeg zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:03 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Is dat nog rendabel voor 3 miljoen? Ik bedoel, hij zal toch steeds meer last krijgen van afnemende prestaties (conditiedaling) en hoe zit het met de restwaarde? Laat staan dat 'ie een keer geblesseerd raakt
Niet als ze al een popje gehad hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een druk op de TC knop leert je een hoop..
De ubertactiek, is dat die met algemeen trainen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Maar als je naar de ubertaktiek in Hattrick kijkt, dan moet dat zeker rendabel genoeg zijn.
Yup. Oude spelers, algemeen trainen met een hoog percentage conditie.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
De ubertactiek, is dat die met algemeen trainen?
Dat heb ik misschien destijds wel gedaan. Maar dat ga ik dus echt niet onthoudenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een druk op de TC knop leert je een hoop..
Verkopende ploeg is net gedegradeerd uit mijn league, maar ik vind het toch wat veel geld voor een 35-jarige...quote:13:th Adam Morgan sponge bob to pebbles2 10 000 000 ¤ TSI: 2 550
Ik heb een aantal tabbladen, Spelers, Wedstrijden en Gepromoveerdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat hou je precies allemaal bij dan, en hoe?
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verkoopprijs vind ik belangrijker dan vergelijkingsprijs na promotie...
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb een aantal tabbladen, Spelers, Wedstrijden en Gepromoveerd
In de Wedstrijd-tabbladen registreer ik van de spelers hun positie, performance (sterren+gebeurtenissen en het trainingsrapport). In het tabblad Spelers staat dan een 'totaaloverzicht' van performance, scoutings- en trainingsrapport. In Gepromoveerd staat informatie over de gepromoveerde spelers (leeftijd ttv promoveren, skills, transferwaarde en een overzicht van behaalde ratings).
Het ziet er allemaal een beetje amateuristisch uit (ik ben geen Excel-held), maar ik snap hoe het werkt
[..]
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..
En uiteraard is het belangrijker voor je team, maar nogmaals, ik had het over de opbrengst van de JA. In jouw geval neem je ook de opbrengst van je senioren-trainingsprogramma mee..
Daarom zit er ook een meld-knop op voor verdachte transfers.. Ieder mag er het zijne van denken, maar als ik iets zie wat inho niet door de beugel kan, dan laat ik daar gewoon een GM naar kijken. Mogen die uitzoeken of mijn 'verdenking' terecht is geweest en de 'valsspeler(s)' beboetenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:14 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Verkopende ploeg is net gedegradeerd uit mijn league, maar ik vind het toch wat veel geld voor een 35-jarige...
Zo zie jij het. Ik niet. Ik wil wat dat betreft het maximale uit de jeugd halen en dat kan alleen op die manier. Het is toch afhankelijk van de JA wat je er uiteindelijk voor krijgt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Verkoopprijs na x weken optrainen heeft niets te maken met opbrengst JA imho. Je kunt namelijk voor ongeveer de vergelijkingsprijs na promotie ook een speler aankopen, een paar weken optrainen en na de 'pop' weer verkopen..
En uiteraard is het belangrijker voor je team, maar nogmaals, ik had het over de opbrengst van de JA. In jouw geval neem je ook de opbrengst van je senioren-trainingsprogramma mee..
Dat heb ik niet gedaan. Maar ook dat levert me nog wel een aardig centje op.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Neem je ook de extra opbrengsten mee voor het verder doorverkocht worden van een voormalig jeugdspeler? Die moeten er imo wel bij!
Nee, dat soort zaken registreer ik dan weer niet. Is vast wel mogelijk, echter zo ver heb ik indertijd niet gedacht. Daarnaast wordt dat natuurlijk over een seizoen of 4-5 pas echt interessant..quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:19 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Neem je ook de extra opbrengsten mee voor het verder doorverkocht worden van een voormalig jeugdspeler? Die moeten er imo wel bij!
Jouw standpunt (het willen maximaliseren van de verkoopopbrengst JA) begrijp ik wel. Het vertekent de boel alleen nogal.. Ach, uiteindelijk gaat het er om dat je er meer uit haalt dan er in stopt én (althans voor mij) nog een beetje plezier uit haaltquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo zie jij het. Ik niet. Ik wil wat dat betreft het maximale uit de jeugd halen en dat kan alleen op die manier. Het is toch afhankelijk van de JA wat je er uiteindelijk voor krijgt.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk gaat het er om dat je er meer uit haalt dan er in stopt én (althans voor mij) nog een beetje plezier uit haalt
Done.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Daarom zit er ook een meld-knop op voor verdachte transfers.. Ieder mag er het zijne van denken, maar als ik iets zie wat inho niet door de beugel kan, dan laat ik daar gewoon een GM naar kijken. Mogen die uitzoeken of mijn 'verdenking' terecht is geweest en de 'valsspeler(s)' beboeten
Dit dus.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?
Ik zal die van mij ook online knallen; ik registreer andere dingen dan dF. Onder andere de complete doorverkoop en totale opbrengst, ik heb alle trainingen erin staan (in HT verdwijnen ze na één seizoen). Het bijhouden van posities doe ik wat minder streng; ik registreer het maximaal aantal sterren dat ze gehaald hebben en op welke positie dat was. Verder wordt de leeftijd automagisch bijgehouden, zodat ik niet alle speler paginas hoef af te lopen welke ik ook alweer mag promoveren. Je hoeft maar één keer de leeftijd en verjaardag in te voeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:20 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Zou je die excel-sheet online kunnen zetten? Misschien kunnen we met gebundelde krachten een mooie sheet voor iedereen maken!?
Ooit voor 3k gekocht.quote:7. Barend Welgemoed (IM) (124304984)
In solid form, excellent stamina.
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has inadequate experience and weak leadership abilities.
Owner: JHMWMJZMN (since 30-07-2006)
Total Skill Index (TSI): 77 950
Wage: 25 730 ¤/week
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Keeper: disastrous
Defending: wretched
Playmaking: supernatural
Winger: poor
Passing: outstanding
Scoring: weak
Set pieces: weak
quote:Jeugdspeler (21) ¤ 5.824.004
Ik heb hier CS4 Master Collection draaien...quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:36 schreef Xummon het volgende:
godver, krijg photoshop niet geinstalleerd, zo kan ik geen logo maken ofcourse
Bij mij staat daar 5,3miljoen over 23 jeugdspelers, en daar zitten inderdaad beginteamspelers bijquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik bij "transfer types" van HO! kijk, dan komt mijn bedrag van de jeugd nog hoger uit. Maar ik ga er dan wel vanuit dat daar ook de spelers uit je begin-team bij zitten:
[..]
ik krijg die meuk van adobe om een of andere reden niet geinstalleerd zowel cs3 als cs4 nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb hier CS4 Master Collection draaien...
Koop een Mac.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik krijg die meuk van adobe om een of andere reden niet geinstalleerd zowel cs3 als cs4 niet
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
Als ik bij "transfer types" van HO! kijk, dan komt mijn bedrag van de jeugd nog hoger uit. Maar ik ga er dan wel vanuit dat daar ook de spelers uit je begin-team bij zitten:
[..]
TheHives kwam hier omdat hij kerst vakantie had en zich verveelde. Hij heeft geen team.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook zo'n gay-vriendje... Zijn er nog gegadigden??
TheHives misschien??
Kan ie dan geen vrouw zijn?quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)
Iemand trouwens een fatsoenlijke site om m'n bestandje omhoog te laden?
Ik heb 'm nu hier staan, maar dat werkt niet helemaal lekker imho.. (wachttijd 60 seconden en erg onoverzichtelijke pagina..)
Overigens, restecp voor degene die meteen alles uit m'n Excel snapt (hoewel het voornamelijk gewoon een overzicht van data is (dus misschien net zo goed in Word had gekund, ware het niet dat ik daar tabellen had moeten maken..) - er wordt niet/nauwelijks doorberekend, etc.)
Dan heb jij nog wat te lerenquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Ook zonder mij kunnen jullie erg veel lullen zie ik. Wel jammer dat t bijna allemaal ontopic was.
Tja ik heb nou eenmaal niet veel over Hattrick te vragen.quote:
quote:Asking price: 2 600 000 ¤
Highest bid: 3 652 000 ¤ by Elroenrbc
Bidding is finished!
Buitenaards: Wingerquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:02 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Nice! Wat waren zijn stats precies?
Moet je maar thuis blijven.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:54 schreef Outpost76 het volgende:
Ook zonder mij kunnen jullie erg veel lullen zie ik. Wel jammer dat t bijna allemaal ontopic was.
Dat zou een mooie verbetering voor jou zijn inderdaad.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:16 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Wereldklasse keep...zoiets moet ik hebben! Eerst geld zien te verzamelen...
Dit keer een friendly in England geregeld voor de komende week
Graag gedaan!quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik heb nou eenmaal niet veel over Hattrick te vragen.
Mn logo is dankzij Gijs_ Ook gelukt! Nu all1 hiero nog maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat met de awards uitreiking wel goed gaat komen!![]()
Trouwens thx Gijs_ voor mn logo!
Hij is vrij handmatig, ja.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, in HO! kom ik namelijk zo'n 200-300k hoger uit dan in m'n Excel (die volledig is met uitzondering van moederclubgeld)
Iemand trouwens een fatsoenlijke site om m'n bestandje omhoog te laden?
Ik heb 'm nu hier staan, maar dat werkt niet helemaal lekker imho.. (wachttijd 60 seconden en erg onoverzichtelijke pagina..)
Overigens, restecp voor degene die meteen alles uit m'n Excel snapt (hoewel het voornamelijk gewoon een overzicht van data is (dus misschien net zo goed in Word had gekund, ware het niet dat ik daar tabellen had moeten maken..) - er wordt niet/nauwelijks doorberekend, etc.)
Hehe... Dat scheelt nogal inderdaadquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is vrij handmatig, ja.. Maar als je er zelf maar mee geholpen bent, toch? Ik vind het nog wel meevallen qua onoverzichtelijkheid (hoewel dat nog wel verbeterd kan worden).
Zoals beloofd, die van mij staat hier.
Ik vind het grappig om met die logische formules te prutsen, dus dit zijn uitgelezen mogelijkheden daarvoor. Het valt nog wel mee hoeveel werk het is ook. Eén keer uitvogelen en daarna is het een kopieer & plak feestje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hehe... Dat scheelt nogal inderdaad
Zoiets maken is mij eigenlijk teveel werk. Ik kan wel het één en ander met Excel, maar om het zo uitgebreid te gaan bijhouden, ook voor 'ex-spelers'. 't Blijft natuurlijk een kwestie van af en toe eens een minuutje 'updaten'. Misschien dat iemand anders met een 'frisse' blik het beste van beiden kan combineren
quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij is vrij handmatig, ja.. Maar als je er zelf maar mee geholpen bent, toch? Ik vind het nog wel meevallen qua onoverzichtelijkheid (hoewel dat nog wel verbeterd kan worden).
Zoals beloofd, die van mij staat hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |