goed voorbeeld als organisatie zijnde..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me echt af tegen wie hij speelt. Sorry ActurusMengsk maar tegen hem speel ik niet. Volgens mij is iedereen op de hoogte hier van wat hij me geflikt heeft en daarom wil ik niks meer met m te maken hebben. Dat hij hier zo nu en dan komt moet ik maar mee leven maar om dan een wedstrijd tegen hem te spelen nee dank je.
Dan trek ik me wel terug als organisatie je dat zo erg vind.quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:03 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
goed voorbeeld als organisatie zijnde..
ik heb niet gezegd dat je dat moet doen en ik ben niet de enige verder in de organisatie.. dus ik ga er niet alleen over.. ik ventileer alleen mijn mening hier en ik vind het alleen niet het goede voorbeeld als mede-organisator zijnde.. ik heb dus niets gezegd over dat je uit de organisatie moet..en dat is het laatste dat ik er over kwijt wil..quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan trek ik me wel terug als organisatie je dat zo erg vind.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:20 schreef foetre het volgende:
Wie wil er oefenen tegen de ECHTE fokcup en supercup winnaar?
Het kost wat maar dan heb je ook wat!quote:De officiële naam van de club is veranderd. Deze verandering heeft je 10 000 ¤ gekost en dit bedrag is ondergebracht bij je tijdelijke kosten. Tevens heeft een aantal supporters hun seizoenskaart opgezegd.
Nu nog het logoquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het kost wat maar dan heb je ook wat!
Photoshop ja, maar dat is geen klusje voor Outpost zelf schat ik zo!quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Photoshop. En mijn leren is niks geworden: mijn ouders kwamen langs...
Woei, lekker allroundquote:Matthys Remmerswaal (231848663)
17 jaar en 29 dagen
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Total Skill Index (TSI): 1 750
Loon: 450 ¤/week
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 5/20 matig
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 3/20 slecht
Spelhervatting: 5/20 matig
Leuke speler inderdaad, die zal de nodige centjes gaan opleveren.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Jammer dat ik zelf geen vleugelspel train, voor de liefhebber staat 'ie te koopEn anders train ik 'm eerst nog een stuk op Positiespel/Passen
Daar zijn hele federaties voor. Ik denk dat je daar beter voor een logo naartoe kunt gaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou ook wel een logo willen hebben, maar ben daar gewoon niet goed in. Ik weet niet of 1 van de creatievelingen hier erover zou willen/kunnen brainstormen met me?
Ja idd maar daar is de logo federatie voor.quote:
idd daarom is er de logo federatie.quote:Op woensdag 14 januari 2009 21:56 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Photoshop ja, maar dat is geen klusje voor Outpost zelf schat ik zo!
Wat RealBizzKit666 zegt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef Superiyurtjuh het volgende:
Ik zou ook wel een logo willen hebben, maar ben daar gewoon niet goed in. Ik weet niet of 1 van de creatievelingen hier erover zou willen/kunnen brainstormen met me?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Woei, lekker allround
Jammer dat ik zelf geen vleugelspel train, voor de liefhebber staat 'ie te koopEn anders train ik 'm eerst nog een stuk op Positiespel/Passen
Goede morgen! Hoe verloopt t met de Jeugd competitie?quote:
Dat is op z'n minst een eervolle vermelding voor een koei!quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kom er net achter dat ik vergeten was de opstelling gisteren te veranderen training naar de klote dus![]()
![]()
Ik ook, m'n A-team heeft 10-0 gewonnen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 10:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
kom er net achter dat ik vergeten was de opstelling gisteren te veranderen training naar de klote dus![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |