Voor de mensen die het net mistenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:09 schreef jmac het volgende:
Persbericht 3FM
21 juli 2008
Nieuwe ochtendprogrammering op 3FM
Vanaf 1 september GIEL! van 6.00 tot 10.00 uur
Arbeidsvitaminen van 10.00 tot 12.00 uur
De VARA 3FM ochtendshow GIEL! krijgt er een uur bij. Vanaf 1 september
presenteert DJ Giel Beelen zijn dagelijkse programma van 06.00 tot 10.00
uur. De langere ochtendspits is de voornaamste reden voor de aanpassing
van de ochtendprogrammering. Iedereen die tussen 9.00 en 10.00 uur nog
niet op het werk is, kan zo ongestoord blijven genieten van Giel. DJ
Gerard Ekdom maakt van 10.00 tot 12.00 uur met AVRO Arbeidsvitaminen de
doordeweekse 3FM ochtend vol.
3FM zendermanager Florent Luyckx: "Giel maakt met zijn programma mensen
wakker, praat ze bij over het nieuws van de dag en begeleidt ze naar hun
werk. Op het werk is Gerard de aangewezen man om de sfeer erin te
houden. Omdat 'onder weg' steeds langer wordt is het logisch dat Giel
een uur langer doorgaat. 3FM heeft met GIEL! en Arbeidsvitaminen nu een
ochtendprogrammering die perfect aansluit bij het ritme van onze
luisteraars."
VARA-programmadirecteur Frans Klein: "Ik kan geen genoeg krijgen van
Giel op 3FM, dus een extra uur is altijd welkom. Giel is een belangrijk
anker voor de programmering en het voelt goed om dit programma nog even
door te zetten na de klok van negen."
Arjan Snijders, eindredacteur 3FM bij de AVRO: "Twee uur samengebalde
Arbeidsvitaminen hebben we nóg specialer gemaakt. Naast de typische 3FM
classics hoor je ook minder vaak gedraaide gouwe ouwen en onterecht
vergeten juweeltjes. In het vernieuwde Arbeidsvitaminen blijft verder
ruimte voor goede gesprekken met muzikanten en BN'ers mét hun favoriete
plaat en wordt er uiteraard geciteerd uit de Bedrijven Top 10 van het
Bedrijf van de Dag. Kortom, Ekdom zorgt van 10 tot 12 voor de enige
echte, unieke Arbeidsvitaminenmix."
Giel Bij 3FM
Giel Beelen is vanaf 1997 actief als DJ bij 3FM. Zoals zoveel 3FM DJ's
begon Giel in de 3FM nacht, met de controversiële Dopeshow. Al snel
volgde het middagprogramma Giel Hier en de avondprogramma's GigaGiel en
Hard en Giel. In mei 2004 ziet het ochtendprogramma GIEL! het
levenslicht.
Gerard bij 3FM
Gerard Ekdom begon zijn 3FM carrière in 1998 in de nacht. Vanaf
september 1999 presenteerde hij elke zondagochtend het programma EKDOM!
Na enkele geslaagde invalbeurten voor Wim Rigter verving Gerard
eerstgenoemde definitief in september 2001 bij de ochtendshow
Arbeidsvitaminen. Daarnaast is Gerard iedere vrijdagavond samen met
Michiel Veenstra op 3FM te horen in Ekstra Weekend. Giel en Gerard zijn
in de nacht van vrijdag op zaterdag van 1.00 tot 7.00 uur samen te horen
en op Nederland 3 te zien in de Freak N8.
quote:Persbericht 3FM
21 juli 2008
Nieuwe ochtendprogrammering op 3FM
Vanaf 1 september GIEL! van 6.00 tot 10.00 uur
Arbeidsvitaminen van 10.00 tot 12.00 uur
Nee, ik haat Giel niet, ik lig toch te slapen als hij er op is, of ik zit op school.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef jmac het volgende:
Wat een giel-haters hier
(vind zelf 4uur voor een ochtendshow ook te lang overigens).
M'n stats, wat doe jequote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef Againzender het volgende:
he, was ik toch te laat
* Againzender krijgt een steeds slechter humeur
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef Againzender het volgende:
he, was ik toch te laat
je was optijd volgens de regelneukers hierquote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef Againzender het volgende:
he, was ik toch te laat
Duurde toch veel te lang johquote:Op maandag 21 juli 2008 13:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
je was optijd volgens de regelneukers hier
alleen on_air houdt zich niet graag aan regels net als ik
vind het leuker maken van de arbeidsvitaminen niet zo heel erg meer oude hits.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Againzender het volgende:
nog even uit het vorige topic:
overigens, AVRO raakt hier een uur kwijt. Zal de VARA het vrijdagblok 12-14 (leuk is anders) kwijt raken, en is dit het ruilmiddel?
ik wilde ook heel snel een nieuw topic hebben om mij af te reageren. heel lief van on_air dat ze mij daarbij probeerde te helpenquote:
Niet zeuren jij, genieten van je broodjequote:Op maandag 21 juli 2008 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wilde ik net heel enthousiast zijn over het overheerlijke broodje Club Med van Simply Bread met geroosterde aubergine, pomodoro tomaat, parmezaanse kaas & pesto, lees je zo'n persbericht [ afbeelding ]
Wat??quote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind het leuker maken van de arbeidsvitaminen niet zo heel erg meer oude hits.
Stenders eventueel doortrekken naar vrijdag, maar dan had hij wel een beter humeur gehad nu denk ikquote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb niemand kunnen verzinnen wie het blok tussen 12-2 kan opvullen bij de vara
Me. Me.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb niemand kunnen verzinnen wie het blok tussen 12-2 kan opvullen bij de vara
Hij trapt er wel inquote:
Een broodjes medley van Wham! en Simply Red?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wilde ik net heel enthousiast zijn over het overheerlijke broodje Club Med van Simply Bread met geroosterde aubergine, pomodoro tomaat, parmezaanse kaas & pesto, lees je zo'n persbericht [ afbeelding ]
Of Rab en AV allebei naar drie uur, en Stenders de deur uit. Lijkt me na vanmiddag ook een reële oplossingquote:Op maandag 21 juli 2008 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders eventueel doortrekken naar vrijdag, maar dan had hij wel een beter humeur gehad nu denk ik
wat er in pb staat is dat ze arbeidsvitaminen meer willen positioneren, op niet vaak gedraaide muziek en oude hits.quote:
Ja, dus ze willen nog meer doen in slechts 66% van de tijdquote:"Twee uur samengebalde Arbeidsvitaminen hebben we nóg specialer gemaakt. Naast de typische 3FM
classics hoor je ook minder vaak gedraaide gouwe ouwen en onterecht vergeten juweeltjes. In het vernieuwde Arbeidsvitaminen blijft verder ruimte voor goede gesprekken met muzikanten en BN'ers mét hun favoriete plaat en wordt er uiteraard geciteerd uit de Bedrijven Top 10 van het Bedrijf van de Dag. Kortom, Ekdom zorgt van 10 tot 12 voor de enige echte, unieke Arbeidsvitaminenmix."
Zoiets jaquote:Op maandag 21 juli 2008 13:30 schreef on_air het volgende:
[..]
Een broodjes medley van Wham! en Simply Red?
Klopt. Maar daar mogen ze best drie uur voor uittrekken in plaats van vier uur een programma wat al jaren exact hetzelfde is.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat er in pb staat is dat ze arbeidsvitaminen meer willen positioneren, op niet vaak gedraaide muziek en oude hits.
dit laatste vind ik helemaal niet zo erg om beetje diversiteit te hebben door de dag heen.
Ochtendshow tot 1000 is niet heel erg, alleen 4 uur giel is wel ergquote:Op maandag 21 juli 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Doet me denken aan een radiozender met 3 cijfers in de naam. Hebben óók de ochtendshow van 06-10uur
kennelijk heeft er iemand een management cursus gedaan. Die lui denken ook altijd dat je met minder mensen net zoveel, of zelfs meer, werk kan doenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, dus ze willen nog meer doen in slechts 66% van de tijdLekker logisch
Gevolgd door een programma Greatest Hitsquote:Op maandag 21 juli 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
Doet me denken aan een radiozender met 3 cijfers in de naam. Hebben óók de ochtendshow van 06-10uur
Meer Lange Frans, Baas B, Jan Smit, Monique Smit, Alain C., Leaf en ander tuig uit de Nederlanse stal B- en C-artiesten.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
ben benieuwd wat giel gaat verzinnen om in het extra uur te doen, hopelijk wat meer live optredens
best beluisterde programma van NLquote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Gevolgd door een programma Greatest Hits![]()
Volgens mij heeft 3FM sindskort zo'n ding:quote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
kennelijk heeft er iemand een management cursus gedaan. Die lui denken ook altijd dat je met minder mensen net zoveel, of zelfs meer, werk kan doen
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:18 schreef Againzender het volgende:
Willen ze dan echt op 538 gaan lijken dat ze Giel helemaal tegenover Evers zetten??
Gaan we straks zeker de hele zaterdagochtend 'best of Giel' doen?
Dat station waarbij, als je de eerste twee cijfers bij elkaar optelt, je als uitkomst het laatste cijfer krijgt? Bedoel je in dat geval Q-Music?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:33 schreef Sjowhan het volgende:
En ook zo'n ding waar ze het geloof van de (overgebleven) luisteraars doorheen halen:quote:Op maandag 21 juli 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij heeft 3FM sindskort zo'n ding:
[ afbeelding ]
Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel best leuk, maar ik krijg altijd maar 1,5 uur mee maximaal. Langer zou toch wel zonde zijn. Zeker omdat AV een fantastisch programma is
Haal dat uur liever af van Paul Rabbering ofzo
Misschien mag Gerard wat langer doorgaan op vrijdag, maar dan wordt het wel een lange dag voor hem.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:25 schreef Againzender het volgende:
nog even uit het vorige topic:
overigens, AVRO raakt hier een uur kwijt. Zal de VARA het vrijdagblok 12-14 (leuk is anders) kwijt raken, en is dit het ruilmiddel?
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:40 schreef borisz het volgende:
Ohja Leesvermaak heb ik nu ook besteld
Je bent me net voorquote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.
wie weet wat er nog meer op de schop gaat....quote:Op maandag 21 juli 2008 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Giel best leuk, maar ik krijg altijd maar 1,5 uur mee maximaal. Langer zou toch wel zonde zijn. Zeker omdat AV een fantastisch programma is
Haal dat uur liever af van Paul Rabbering ofzo
C&S vind ik in de auto wel leuk. Als't om 5 uur zou beginnen zou dus prettiger zijn...Tussen 4 en 5, als ik nog aan't werk ben, vind ik het eigenlijk irritant...Maar in de auto is wel fijnquote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of tieft de opperkneusjes tussen 4 en 7 eruit.
dat leek mij inderdaad niet echt een optie idd, Gerard heeft vrijdag al een knallend drukke dag.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien mag Gerard wat langer doorgaan op vrijdag, maar dan wordt het wel een lange dag voor hem.
het is, vind ik, gewoon ook niet logisch om je best beluisterde programma in te korten, ongeacht wie die tijd overneemt. En ja, dat ik een hekel heb aan Giel maakt het allemaal nog veel ergerquote:Op maandag 21 juli 2008 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Giel, maar ik vind't wel kut dat ze hem een uur langer geven aangezien ik AV erg waardeer
Helaas..quote:Op maandag 21 juli 2008 13:48 schreef Againzender het volgende:
dat leek mij inderdaad niet echt een optie idd, Gerard heeft vrijdag al een knallend drukke dag.
Ik ken mezelf en dit gaat bij mij ook wel langer dan een paar dagen duren.. Verheug mij altijd om de radio om 09:00 extra hard te zetten omdat dan de Arbeidsvitaminen beginnen. Nu kan de radio nog een uur later aan en dat voor maar 2 uur Arbeidsvitaminen. Arbeidsvitaminen is toch het best beluisterde programma op 3FM?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:49 schreef Marc63 het volgende:About a Girl
Nee... zo'n goede plaat kan mn boosheid ook niet doen verdwijnen![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zoals ik op radioforum al schreef: Arbeidsvitaminen is het langstlopende radioprogramma op een landelijke zender ter wereld. Dat is niet voor niets. Maar goed, dat schijnt meneer Luyks niet te begrijpen. Ofzo,
dat is dus straks niet meer nodig, dat schilderen, dan zorgt 3FM al voor behang....quote:Op maandag 21 juli 2008 13:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- gaat verder schilderen.. Met 3FM op de achtergrond.
Oepz. Dat is wel heel toevallig toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Gevolgd door een programma Greatest Hits![]()
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:55 schreef Againzender het volgende:
dat is dus straks niet meer nodig, dat schilderen, dan zorgt 3FM al voor behang....
Misschien dat Ekdom zelf wat minder uren wilde?quote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef RuiDaSilva het volgende:
Waarom doen ze dit Ekdom aan, die man verdiend een standbeeld geen uur minder radio
Toeval? Denk het nietquote:
Ik vermoed zo maar dat ik 's ochtends maar eens naar Ruud ga luisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de luistercijfers van de Nederlandsche radio voor de periode september-oktober. Volgens mij gaat Q-Music nu 3FM met een grote sprong voorbij.
Zeg dat dan gewoon en schrijf niet zo'n <piep> persbericht. Als Ekdom het zelf wil omdat hij het bijvoorbeeld niet kan combineren met zijn priveleven dan kan vind ik het nog erg jammer maar dan kan ik er meer begrip voor opbrengen.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
Misschien dat Ekdom zelf wat minder uren wilde?
Denk dat er weinig gaat gebeuren, Giel wordt redelijk goed gewaardeerd, je krijgt gewoon een kleine verschuivingquote:Op maandag 21 juli 2008 13:56 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de luistercijfers van de Nederlandsche radio voor de periode september-oktober. Volgens mij gaat Q-Music nu 3FM met een grote sprong voorbij.
kan hij ook eens de kinderen naar school brengenquote:Op maandag 21 juli 2008 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Misschien dat Ekdom zelf wat minder uren wilde?
Ken ze inderdaad pas vanaf Mother Earth (ice queen)quote:Op maandag 21 juli 2008 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ligt er aan of je wt pas heb leren kennen bij mother earth.
Ik word echt niet wakker van ruud en irriteer mij aan zijn hersenloze zogenaamd grappige opmerkingen. doe mij maar gijs stavermans dan in de ochtend.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Toeval? Denk het niet![]()
[..]
Ik vermoed zo maar dat ik 's ochtends maar eens naar Ruud ga luisteren
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef Feivel1 het volgende:
Gefeliciteerd, EA heeft in jullie RF-Topic gereageerd.
Nu is ie officieel niks meer waard.
Het zal wel aan mij liggen, maar waar heb je het overquote:Op maandag 21 juli 2008 14:04 schreef Feivel1 het volgende:
Gefeliciteerd, EA heeft in jullie RF-Topic gereageerd.
Nu is ie officieel niks meer waard.
Bij 2 afkortingen in 1 zin ga ik ook zo kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar waar heb je het over
Bij EA denk ik aan computergamesquote:Op maandag 21 juli 2008 14:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij 2 afkortingen in 1 zin ga ik ook zo kijken
Zie 'm nu ook jaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef on_air het volgende:
[. ]
En wie is die EA dan wel?! Lees net zijn "blog" en komop....
Je snapt nu waarschijnlijk ook waarom ik zeg dat het radioforum topic niks meer waard is?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef on_air het volgende:
[. ]
En wie is die EA dan wel?! Lees net zijn "blog" en komop....
Aldus ene Frans Klein die VARA-programmadirecteur schijnt te zijn.quote:Ik kan geen genoeg krijgen van Giel op 3FM, dus een extra uur is altijd welkom. Giel is een belangrijkanker voor de programmering en het voelt goed om dit programma nog even door te zetten na de klok van negen."
Snap je nou waarom ik jeuk krijg van meldingsdrang op het internet?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je snapt nu waarschijnlijk ook waarom ik zeg dat het radioforum topic niks meer waard is?
subtielquote:Ik kan geen genoeg krijgen van Giel op 3FM, dus een extra uur is altijd welkom. Giel is een belangrijkanker voor de programmering en het voelt goed om dit programma nog even door te zetten na de klok van negen."
Ach joh. Je weet hoe dat gaat. Communicatie-persoon van de NPO schrijft die tekst zelf en mailt Frans even of hij het er wel mee eens is en daarna zend ze het weg. Frans gaat dat echt niet zelf lopen vertellen aan de communicatie-afdeling.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zit deze zin uit het persbericht nog ff te analyseren:
[..]
Aldus ene Frans Klein die VARA-programmadirecteur schijnt te zijn.
Voor wie precies voelt ´t goed? En wie kan er geen genoeg van krijgen? Allemaal heel leuk en aardig, beste Frans, maar dat jij na 3 jaar iedere ochtend nog steeds heel happy wordt van een kopie van het programma van de dag ervoor geldt wellicht niet voor andere luisteraars. Voor een groot deel van de huidige luisteraars, denk ik. Dat deel dat nu ongetwijfeld het laatste zetje heeft gekregen om 's ochtends toch es naar een ander station over te schakelen. En daar ook blijft hangen. Want gedurende een dag switch je niet zo vaak.
Droom lekker verder, Frans. En wordt maar lekker wakker met een natte droom van Giel.
September wordt wel de maand van de veranderingenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Sirolf het volgende:
GIEL van 6 tot 10 uur en een uur minder Arbeidsvitaminen? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! @$^%**(%@##%##$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij houden allemaal van Gielquote:Op maandag 21 juli 2008 14:33 schreef Sirolf het volgende:
GIEL van 6 tot 10 uur en een uur minder Arbeidsvitaminen? NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! @$^%**(%@##%##$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij ook.... misschien niet zo'n ramp als er op m'n nieuwe werk geen radio aan kanquote:Op maandag 21 juli 2008 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
September wordt wel de maand van de veranderingen
September is altijd al traditioneel de maand van de veranderingen geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
September wordt wel de maand van de veranderingen
Gewoon net als ik koptelefoontje in 1 oor , werkt primaquote:Op maandag 21 juli 2008 14:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor mij ook.... misschien niet zo'n ramp als er op m'n nieuwe werk geen radio aan kan
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat heeft Billy Jean misdaan dat deze weer zo vaak gedraait wordt laatste tijd.
1 voordeel dolf hoef je na 1 september ook niet meer te horen tussen 12 en 2 , slechter kan het op dat tijdstip niet wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Glacier het volgende:
Giel een uur extra?
Ongeloofelijk. Zo stom. Dat betekent een uur minder Gerard!![]()
Wat moet ik nou luisteren tussen 9 en 10? Ook KinkFM? Wil 3FM iedereen wegjagen ofzo? Waar zijn ze mee bezig?
Maar misschien komt De Breij toch tussen 12 en 2 op de vrijdag?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 voordeel dolf hoef je na 1 september ook niet meer te horen tussen 12 en 2 , slechter kan het op dat tijdstip niet worden
3FM via de ether is in Amsterdam neit echt een sterk signaal, zal ook een beetje van mijn plek afhangen hoe dat gaat. Maar radio zit op m;n telefoon, dus het is wel een optie natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon net als ik koptelefoontje in 1 oor , werkt prima
Verwacht het niet , ze gaat ook weer tv doen en cabaretquote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar misschien komt De Breij toch tussen 12 en 2 op de vrijdag?. Ook niet echt iets om vrolijk van te worden.
Ik baal ook heel erg dat Dolf weggaatquote:Op maandag 21 juli 2008 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
1 voordeel dolf hoef je na 1 september ook niet meer te horen tussen 12 en 2 , slechter kan het op dat tijdstip niet worden
Zit er zo wel aan te komen. Het is dat ik meestal te lui ben om van zender te wisselen, en dit topic te gezellig is, anders zou ik wel meer switchenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Wilde toch al minderen betreft het luisteren naar 3FM en wat dat betreft biedt de nieuwe programmering wel de helpende hand.
je hoeft er niet mee in bad te gaan zitten met dit weerquote:
Nog niet eens echt aangehad want loop eigenlijk de hele tijd in een Aussie (ja ik weet hetquote:
Door dit topic?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
Waarom lusiteren we eigenlijk naar 3FM.:')..
Omdat er toch wel wat leuks voorbij komt zwerven en het bij de rest net zo'n drama is.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
tja, waarom heb ik nog steeds een seizoenskaart voor Ajax, elke wedstrijd zit ik weer te kankeren in het stadion, maar toch blijf je gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mooi. Dat ze maar uit de ether wegblijft, met d'r hamsterwangenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verwacht het niet , ze gaat ook weer tv doen en cabaret
Minstens zo irritant was die Hildedepilde.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mooi. Dat ze maar uit de ether wegblijft, met d'r hamsterwangen.
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:10 schreef Piles het volgende:
Zit er zo wel aan te komen. Het is dat ik meestal te lui ben om van zender te wisselen, en dit topic te gezellig is, anders zou ik wel meer switchen
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh, het is wel een beetje een trieste 3FM dag. Een gekozen Megahit die is teruggeroepen door de 3FM leiding. Hoezo democratisch gekozen Megahit? Op die manier zit er toch een donker zwart randje aan Coldplay - Viva La Vida.
Schrijf maar op want Ajax gaat dit seizoen kampioen worden!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, waarom heb ik nog steeds een seizoenskaart voor Ajax, elke wedstrijd zit ik weer te kankeren in het stadion, maar toch blijf je gaan
Eigenlijk was Gotye megahit, maar de 3FM leiding heeft achteraf toch voor Coldplay gekozen..quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.
Dat roep ik al jaaaaaaaaaaaaaaarenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schrijf maar op want Ajax gaat dit seizoen kampioen worden!
Er wat besloten tijdens de vergadering dat Gotye (of hoe heet hetquote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Huh? Begrijp ik nou dat Viva la Vida ineens geen MH meer is of bedoel je dat die plaat door de leiding van 3FM als MH bepaald is? Heb vandaag niet heel veel kunnen luisteren dus ik kan gemist hebben dat er iets over gezegd is op de radio.
Wat een kutzooi. Viva la Vida vind ik een erg goed nummer en mooier ook dan Learnaliligivinalovin, maar ik had ook liever Gotye als MH gezien. Plaat is ook kort, dus dat is denk ik ook beter te verdragen een week lang elke dag in elk programma.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Er wat besloten tijdens de vergadering dat Gotcha (of hoe heet het) MegaHit zou worden, en toen Rob in de auto naar huis reed besloot de leiding dat het toch Coldplay moest worden.
![]()
Draak van een nummer, alleen het eind is goed. Doe dan maar don't cry, ookal wordt die inderdaad veel vaker gedraaid.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
nauuurlijk had ie wel november rain moeten kiezen. Net alsof je die dagelijks hoort op de radio
Jocks hadden Learnalilgivinalovin als Megahit gekozen. Rob rijdt terug naar huis en krijgt vervolgens te horen dat de gekozen Megahit is teruggefloten door de 3FM leiding want het leek hun beter dat het Coldplay zou worden. Rob gaf aan dat toen een aantal collega's ook maar voor Coldplay kozen want je wilt immers de leiding te vriend houden. Laatste zei hij niet letterlijk zo! " en daarvoor hoorde je de door de leiding gekozen 3FM Megahit ". Het zit Rob dwars en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:17 schreef Marc63 het volgende:
Die is ook alleen leuk orginele lengte van 11 minuten, die tijd hebben ze nietquote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
nauuurlijk had ie wel november rain moeten kiezen. Net alsof je die dagelijks hoort op de radio
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten hequote:Op maandag 21 juli 2008 15:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eigenlijk was Gotye megahit, maar de 3FM leiding heeft achteraf toch voor Coldplay gekozen..
Dat nummer toch verboden omdat er mensen spontaan zelfmoordneigingen van krijgen?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:24 schreef Dos37 het volgende:
Feivel1 dat bedoel ik dus een beetje. Het is veel britpop en dat vind ik niet kud maar het is vaak hetzelfde. Ook het bekende werk hoor ik wel erg vaak. Kan geen kwaad voor mij als ik af en toe even wat uitzendingen skip want het is een beetje een verplicht nummertje aan het worden. Althans, zo ervaar ik het de laatste tijd.quote:
Heb je dit tussen de middag gehoord? Volgens mij was Stenders duidelijk en was de Megahit al gekozen.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten he.
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3quote:Op maandag 21 juli 2008 15:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij waren Stenders en Sander voor Gotye en heeft Stenders nog geprobeerd om die MH te maken. Voorzover ik 't heb begrepen was er niet reeds voor Gotye gekozen. Als Florent de MH kiest hoeven ze ook niet bij elkaar te gaan zitten he.
Top!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
Duidelijk. Dan heb ik Stenders er op een ander moment over gehoord en was ie toen wat minder duidelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gotye als kortste Megahit allertijden, de audio: http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo, die gaat hier ook in het archiefquote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Idd. Kunnen we Veenstra en co laten horen als ze weer es proberen krampachtig vast te houden aan 'de MH wordt heel democratisch bepaald. Hoor.'quote:
Dat wordt leuk vanavondquote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd. Kunnen we Veenstra en co laten horen als ze weer es proberen krampachtig vast te houden aan 'de MH wordt heel democratisch bepaald. Hoor.'
Amen!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
'de MH wordt heel democratisch bepaald. Hoor.'
quote:Michiel schreef het volgende:
Net de ochtendjingles van EJ gehoord. Hilarisch. Is het al de 28e? @ twitter vandaag, 15:24
Als ze die nou eens een plekje op 3FM gevenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:50 schreef Marc63 het volgende:
Goed nieuws voor de fans van De Kaak:
Net de ochtendjingles van EJ gehoord. Hilarisch. Is het al de 28e? @ twitter vandaag, 15:24
ergens tussen 12 en 2quote:Op maandag 21 juli 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze die nou eens een plekje op 3FM geven
Als je Rob en Kaak bij elkaar zet staan ze binnen een week op straat volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2008 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
ergens tussen 12 en 2
+ on_air als producert
Rob is maar een tijdelijke vervanger tot volgende week.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je Rob en Kaak bij elkaar zet staan ze binnen een week op straat volgens mij
Oh, je bedoelt 's nachtsquote:Op maandag 21 juli 2008 15:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Rob is maar een tijdelijke vervanger tot volgende week.
Wie is 'de Kaak'?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je Rob en Kaak bij elkaar zet staan ze binnen een week op straat volgens mij
Hmm.. Ik heb wel zin in Editors eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Godver, na dat verschrikkelijke britse accent van Just for tonight, krijgen we nog zo'n tyfusplaat
Halloquote:Op maandag 21 juli 2008 15:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ergens tussen 12 en 2
+ on_air als producert
Zou zeggen , degene die ook de megahit overruledquote:Op maandag 21 juli 2008 16:03 schreef on_air het volgende:
[..]
Hallo.
Wie ga ik daarover schrijven?.
Ik ben goed met managers.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zou zeggen , degene die ook de megahit overruled
ben jij degene die hem kan overrulen mail dan vacature@3fm.nl
Doe es invullen: http://ns1.jaysonpharma.c(...)samLoginServlet.htmlquote:Op maandag 21 juli 2008 16:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb geen mail gehad van de postbank
Te weinig geld op m'n rekening gok ik![]()
Dan ben je echt een domme crimineel trouwens:
Ik pincode willen
Oh ja, en ook creditcard gegevens willen hebben
Als mensen daarop iets terugsturen
Je zei pauperquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een pauperplaat is dat, die nieuwe Enrique
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doe es invullen: http://ns1.jaysonpharma.c(...)samLoginServlet.html.
Mijn collega woolhat heeft dus serieus een 'ik wil pinnen' versie gemaakt van dit nummerquote:Op maandag 21 juli 2008 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil PINNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Snap ikquote:Op maandag 21 juli 2008 16:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn collega woolhat heeft dus serieus een 'ik wil pinnen' versie gemaakt van dit nummer
wij leveren dan ook pinautomaten
EEN KANKER NU EENS OP MET DAT GEZEIK OVER DAT ROOKVERBOD, GRAFHONDJANKJOSTI
* Againzender gaat een timer op de radio zetten zodat 'ie automagisch uitgaat om 16:00 uur
edit gekanker is richting Coen & Sander, niet richting SC natuurlijk
dacht, zet er nog even een disclaimer inquote:Op maandag 21 juli 2008 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Snap ik
Ik heb namelijk niks over het rookverbod gezegd
Laatst de clip gezien en het nummer had ik al gehoord maar ik begrijp niet wat er nou zo leuk is aan MS.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Monique Smit.
De naam is weer gevallen hoor.![]()
.
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die volslanke palingdoos was de druppel.
FP is zeer representatief voor NLquote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
Giel Beelen krijgt een uur extra
Ah, Giel zit op het niveautje FP (gezien de reacties). Dan is er idd een flinke markt voor
quote:Op maandag 21 juli 2008 15:47 schreef Piles het volgende:
Giel Beelen krijgt een uur extra
Ah, Giel zit op het niveautje FP (gezien de reacties). Dan is er idd een flinke markt voor
Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn dus wel mensen die het leuk vinden
Hey Litton
misschien neemt hij wel ouderschapsverlof op. zou ook zomaar kunnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dit is wel goed nieuws. Hopelijk iets voor de toekomst.
Giel eraf trappen en de kaak als sidekick met iemand naar de ochtend!
Zouden ze Gerard sparen met zijn stem, toch 5 uur korter per week. (hoe kunnen ze anders zoiets stoms doen?)
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.quote:
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveauquote:Op maandag 21 juli 2008 17:57 schreef Sjowhan het volgende:
En toen was ik C&S weer bui, en heb maar zelf een muziekje aangezet.
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 21 juli 2008 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu pas?? ik heb heerlijk Sesamstraat gekeken net, veel hoger niveau
Hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kreeg net een Fax van ene Roel, hij vindt het jammer dat hij die plaat gemist heeft.
Link doet het niet meer?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
Het is "Coen"quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo eindelijk de koen en sandershow afgelopen
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef wolfrolf het volgende:
Oh mijn god wat is Florent Luyckx een randdebiel. Je gaat toch niet het BESTBELUISTERDE PROGRAMMA van heel fucking 3FM een UUR INKORTEN??? BLEGH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik op mijn werk tussen 8 en 9 rustig aan het assembleren ben duld ik die saaie schijtstem van Giel Beelen nog wel, maar als ik om een uur of 9 daadwerkelijk wakker ben wens ik Gerard Ekdom te horen.
Kut Giel.
Zeker wel, beetje druk alleen...quote:
Iedereen moet (terecht) zijn of haar frustraties kwijt. En sommigen komen wat later 't topic binnenwandelenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk gaat de sfeer hier de komende uren wat beter worden... sinds dat persbericht hangt er hier in het topic echt een grafstemming...
Even positief blijven dus:
Zoiets hebben we al een keer eerder geprobeerd toen 3FM het Kuikenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef TheVulture het volgende:
Is er al een actie om Giel een uur in te korten en Arbeidsvitaminen een uur langer? Waar kan ik tekenen?
Wat een belachelijke zet van 3FM, nog een uur langer Beelen...
De wereld is niet alleen maar positiefquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Hopelijk gaat de sfeer hier de komende uren wat beter worden... sinds dat persbericht hangt er hier in het topic echt een grafstemming...
Zet de knop wel even omquote:Op maandag 21 juli 2008 19:14 schreef Sirolf het volgende:
Ook al zo'n onbegrijpelijke beslissing. Is het daarna luistercijfertechnisch beter gegaan met 3FM? Zijn ze ineens de grootste ofzo? Nah...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zoiets hebben we al een keer eerder geprobeerd toen het 3FM Kuikenuit het logo haalde:
[ afbeelding ]
Is niet gelukt toen...
Nat , en vandaag sinds vanmiddag zeer bedroeft over de nieuwe programmering smorgensquote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zeker wel, beetje druk alleen...
En jullie?
Hahaha, cool!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Wheeling het volgende:
[ afbeelding ]
Zo... was Michiel hier (welke Michiel Veenstra Veenstra) , en hij heeft wat achtergelaten
Kwam dit weekend dit spel tegen, je moet de eenden er uitvissen
Dat topic? Dat heeft allang enig nut verloren joh!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Misschien hier ook even verder praten?![]()
http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=247137#247137
Roeltje, heb jij, om mij een beetje troosten, misschien even een extra sexy Joss Stone foto voor mij?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, wie begint er over... fantastische Ekstraweekend BBQ? Of de uitleg van Stenders over de totaal onverwachte (kuch) keuze van de MH van deze week? Of het inkorten van Ekdoms zendtijd?
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat topic? Dat heeft allang enig nut verloren joh!
Het vaste RF-meubilair heeft reeds bezit genomen van de 'enige echte juiste waarheid'.
wil ze niet kennenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]Ja, de bekende RF-nicks hebben inderdaad al een reactie achtergelaten, maar zie ook andere bekende nicknames.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Roeltje, heb jij, om mij een beetje troosten, misschien even een extra sexy Joss Stone foto voor mij?
Waarquote:Op maandag 21 juli 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Zonnestraaltjes :-)
Florent Luyckxquote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
aha! de 3FM Meeeeeeeeeeeegahit powered by.....
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:38 schreef MichielV het volgende:
Zonnestraaltjes :-)
Wie weet komt er volgende week nog een persbericht met de titel 'Coen & Sandershow uur verlengd door langere avondspits, MetMichiel vanaf 1 september tussen 20 en 22 uur'...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Meer meer meer
Gelukkig mag jij je uurtjes blijven draaien
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet komt er volgende week nog een persbericht met de titel 'Coen & Sandershow uur verlengd door langere avondspits, MetMichiel vanaf 1 september tussen 20 en 22 uur'...
Breng ze alsjeblieft niet op dat ideequote:Op maandag 21 juli 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet komt er volgende week nog een persbericht met de titel 'Coen & Sandershow uur verlengd door langere avondspits, MetMichiel vanaf 1 september tussen 20 en 22 uur'...
Dan ga ik bbc radio 3 luisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zal wel door het weer komen.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Sersjee het volgende:
Fantastisch nummer, terechte MH, maar die opmerking van Stenders verpest het goede gevoel wel.
Today is not a good day
Dát heb ik helaas niet meegekregenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:43 schreef Marc63 het volgende:
Zo... Geweldige plaat en mn nummer 1 van 2008 so far, maar na dat verhaal van Stenders vanmiddag heb ik 3FM net tijdens Viva la Vida ff geboycot.
De schuld van het slechte weer? Die geef ik wel aan het KNMI of Piet Paulusma.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon 3FM de schuld geven hoor
Nee hoor, gekozen door de meerderheid van de jocks. Niet alles geloven wat je hoort of zelf meent te kunnen concluderen.quote:
Wat is dan de andere kant van het verhaal?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee hoor, gekozen door de meerderheid van de jocks. Niet alles geloven wat je hoort of zelf meent te kunnen concluderen.
Enlight ons , worden we verkeerd voorgelicht door de heer stenders.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee hoor, gekozen door de meerderheid van de jocks. Niet alles geloven wat je hoort of zelf meent te kunnen concluderen.
Probeer hem/haar hierheen te lokkenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Die Phoenix van het RF-forum is niet iemand van hier? Gast schrijft goede stukken, imo.
Stenders liet anders niet veel aan de verbeelding overquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
dan wordt het madnessquote:Op maandag 21 juli 2008 19:50 schreef borisz het volgende:
Ik ga voor het laatste uur iets aanvragen, ik ga nog even denken wel iets zomers,
Al kan je door het weer ook Sadness aanvragen
Ah.. Even teruglezen dusquote:Op maandag 21 juli 2008 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Link naar het audiofragment staat even terug in dit topic.
Zou 't knap vinden als je het verhaal van collega Stenders geloofwaardig weet te weerleggen en hem daarmee beticht van leugens.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nog even het audiofragment erbij dan, voor de duidelijkheid.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Stenders liet anders niet veel aan de verbeelding over![]()
Voor degenen die het fragment nog niet hadden gehoord.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig genoeg afgelogen in radioland volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zou 't knap vinden als je het verhaal van collega Stenders geloofwaardig weet te weerleggen en hem daarmee beticht van leugens.
Dat dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog even het audiofragment erbij dan, voor de duidelijkheid.
http://www.3fmfan.nl/_fil(...)yeKortsteMegahit.mp3
Start er een topic over op RadioForum!quote:Op maandag 21 juli 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
Ik begrijp dat Michiel nu te druk is met zn programma om ons even uit te leggen hoe alles in zn werk gaat bij 3FM, maar na de uitlatingen van Rob vanmiddag vind ik het opvallend dat er nog helemaal nergens iets te lezen of te horen is geweest over het wel of niet waar zijn van zijn uitlatingen. Natuurlijk zal het niet hardop geroepen worden als Rob daarvoor op het matje is geroepen en of het consequenties voor hem heeft gekregen, maar ondertussen zit iedereen die vanmiddag even voor 1 uur 3FM luisterde of op een later moment van de situatie op de hoogte gesteld is zich af te vragen wat voor een beleid er nou wordt gevoerd bij 3FM. Of moeten we tot morgen wachten als Rob zelf met een rectificatie komt?
Ben je gek? Als ik de verhalen over dat forum hoor, dan kan ik nog beter 538 gaan luisteren.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Start er een topic over op RadioForum!
Wil jij nou helemaal niks negatiefs over 3FM horen, of watquote:Op maandag 21 juli 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Start er een topic over op RadioForum!
Oh jawel hoor, maar ik ben in een te flauwe bui om er serieus op te reageren (afgelopen weekend wat weinig geslapen, dan krijg ik dat).quote:Op maandag 21 juli 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Wil jij nou helemaal niks negatiefs over 3FM horen, of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |